Mason, CC, Gina...De actrice die Gina speelde zag ik laatst nog in een film. Na anderhalf uur realiseerde ik me dat het 'Gina' van SB wasquote:Op zondag 17 december 2006 22:04 schreef Viking84 het volgende:
Niemand heeft de titel nog genoemd.
Santa Barbara. Heel vaak gezien 's ochtends voordat ik naar school ging en tussen de middag als ik thuis kwam om een broodje te eten. Niet dat ik er wat van snapte, hoor
. Eden en Cruz zijn ook nog de enigen die ik me kan herinneren.
Wat een mooi plaatjequote:Op zondag 17 december 2006 22:18 schreef Aventura het volgende:
En de enige van wie we nog wat horen (nou ja, sort of) is Robin Wright Penn, die in SB Kelly Capwell speelde
[afbeelding]
nee. In 1993 gestopt volgens IMDB.quote:Op zondag 17 december 2006 22:49 schreef CarOnline het volgende:
Jaa Santa Barbara! Dat keek ik ook als ik ziek was
Bestaat het eigenlijk nog?
Jaaa!!! Dat was het! Maar het bleek toch dat Eden met één van de twee vroega (voor Cruz) een verhouding te hebben gehad of zo. En Robert en Quinn hebben toch elkaar neergeschoten of zo. Een ging geloof ik dood, maar ik geloof dat de kijker nooit wist wie van de twee dood ging.. toch?quote:Op maandag 18 december 2006 10:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Robert Barr en Quinn Barr!Eèn van hen was de slechte, die probeerde èn Eden èn Kelly te versieren èn Capwell Enterprises over te nemen o.i.d en de andere was de goeie
Mason was zo cool!quote:Op zondag 17 december 2006 22:08 schreef Viking84 het volgende:
*checkt IMDB. Er gaan al meer lichtjes branden.
Gina, Mason:
[afbeelding]
Ja die actrice speelde later nog precies zo'n rol in Days of our Lives!quote:Op maandag 18 december 2006 12:02 schreef Aventura het volgende:
Ik vond scheming Augusta altijd zo leuk. Veel boeiender dan die saaie zus van haar (die advocate).
Vivian met die halfgare Ivan.quote:Op maandag 18 december 2006 14:55 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja die actrice speelde later nog precies zo'n rol in Days of our Lives!
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:15 schreef MadGuy het volgende:
Er was ook een kutbitch die zich voordeed als de dochter van CC Capwell, als ik het goed heb. Eleanor of Elanora ofzo? Smakelijk gelachen om dat hysterische kreng dat volgens mij ook nog iets met Cruz probeerde te krijgen ofzo...
Ik vertel het vast verkeerd. Heeft iemand meer info over haar?
quote:Background:
Daughter of C.C. and Pamela. Was raised by Dr. Alex Nikolas. Worked at the Last Resort Detective Agency for Cruz with the name Eleanor Norris. Found Johnny Wallace, Brick´s son. Killed a detective who was looking for the real Eleanor Norris. Was in love with Cruz. Pushed Eden down the cliff in the mountains and tried to kill Kelly, Mason and Cain. Nobody knew that she was any relations to the Capwells before she was murdered. Cruz is now in jail as a suspect for her murder. Her last words were said to her father C.C at the Lazer Palace and they were: Cruz killed me Daddy.
Elena Nikolas! De gemene nep-dochter van CC. Zij probeerde constant alle Capwell kinderen te vermoorden en de plaats van Eden in te nemen. Uiteindelijk pleegde ze zelfmoord, maar liet het lijken alsof Cruz haar had vermoord. Later bleek dat Kirk haar had aangezet tot haar plannen, om wraak te nemen op Cruz en Eden.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:15 schreef MadGuy het volgende:
Er was ook een kutbitch die zich voordeed als de dochter van CC Capwell, als ik het goed heb. Eleanor of Elanora ofzo? Smakelijk gelachen om dat hysterische kreng dat volgens mij ook nog iets met Cruz probeerde te krijgen ofzo...
Ik vertel het vast verkeerd. Heeft iemand meer info over haar?
Jahhhh geweldig ik hoor het zo weerquote:Op donderdag 21 december 2006 15:23 schreef milagro het volgende:
Sons and daughters
Love and laughter
Tears and sadness and happiness
We will find out, our sons and daughters
are what, we too, we're once about....... lalalaallalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ja, maak daar maar een apart topic van als je wil, dan kunnen we hier Cruz en Eden en consorten erenquote:Op donderdag 21 december 2006 15:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhhh geweldig ik hoor het zo weer. Kijk of ik ff wat kan googlen om een S en D topicje te maken, of zouden de meeste lui hier te jong zijn om het te kennen?
quote:Op maandag 18 december 2006 18:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
Er circuleert ergens een hele foute foto van Cruz op een paard met lange vlechten in zijn haarweet alleen niet meer waar helaas...
Jaaaaaaaaaaa die!quote:Op donderdag 21 december 2006 19:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geen vlechten maar toch![]()
Door jou durfde ik hier ook te posten.quote:
Wat een poopy héquote:Op zaterdag 23 december 2006 08:39 schreef MaLo het volgende:
Ik heb gestemd op Father Michael. Toen ik die foto zag, wist ik meteen weer waarom ik als jong meisje zo graag keek.
Jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:45 schreef Aventura het volgende:
Du meinst, California Clan, das fan-album???
Cruz speelde in Profilerquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:01 schreef Karina het volgende:
Leuke serie was dat, opeens gestopt volgens mij dus nooit iets van een einde gezien. En ook ik snapte meteen waar het over ging toen ik de TT zag.
Cruz heb ik volgens mijn nog een keer gezien in een of andere politieserie. Mason speelde ook nog een paar keer mee in Lois en Clark, een of andere bad guy.
Ook Ally Walker, Andrea Bedford (Secret agent, Cain's girlfriend. Raped and killed by Zack.) in SB, speelde in Profiler; ze had de hoofdrol:quote:Op zondag 24 december 2006 14:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Cruz speelde in Profiler
angstaanjagend goede serie, met een bijzonder lekkere Cruz
Met een forum erbijquote:
Ja, es lebt noch immer in Deutschland!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |