Mason, CC, Gina...De actrice die Gina speelde zag ik laatst nog in een film. Na anderhalf uur realiseerde ik me dat het 'Gina' van SB wasquote:Op zondag 17 december 2006 22:04 schreef Viking84 het volgende:
Niemand heeft de titel nog genoemd.
Santa Barbara. Heel vaak gezien 's ochtends voordat ik naar school ging en tussen de middag als ik thuis kwam om een broodje te eten. Niet dat ik er wat van snapte, hoor
. Eden en Cruz zijn ook nog de enigen die ik me kan herinneren.
Wat een mooi plaatjequote:Op zondag 17 december 2006 22:18 schreef Aventura het volgende:
En de enige van wie we nog wat horen (nou ja, sort of) is Robin Wright Penn, die in SB Kelly Capwell speelde
[afbeelding]
nee. In 1993 gestopt volgens IMDB.quote:Op zondag 17 december 2006 22:49 schreef CarOnline het volgende:
Jaa Santa Barbara! Dat keek ik ook als ik ziek was
Bestaat het eigenlijk nog?
Jaaa!!! Dat was het! Maar het bleek toch dat Eden met één van de twee vroega (voor Cruz) een verhouding te hebben gehad of zo. En Robert en Quinn hebben toch elkaar neergeschoten of zo. Een ging geloof ik dood, maar ik geloof dat de kijker nooit wist wie van de twee dood ging.. toch?quote:Op maandag 18 december 2006 10:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Robert Barr en Quinn Barr!Eèn van hen was de slechte, die probeerde èn Eden èn Kelly te versieren èn Capwell Enterprises over te nemen o.i.d en de andere was de goeie
Mason was zo cool!quote:Op zondag 17 december 2006 22:08 schreef Viking84 het volgende:
*checkt IMDB. Er gaan al meer lichtjes branden.
Gina, Mason:
[afbeelding]
Ja die actrice speelde later nog precies zo'n rol in Days of our Lives!quote:Op maandag 18 december 2006 12:02 schreef Aventura het volgende:
Ik vond scheming Augusta altijd zo leuk. Veel boeiender dan die saaie zus van haar (die advocate).
Vivian met die halfgare Ivan.quote:Op maandag 18 december 2006 14:55 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja die actrice speelde later nog precies zo'n rol in Days of our Lives!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |