Ik heb dit zo vaak gehoord, maar nooit iets van bewijzen gezien?quote:Op zondag 17 december 2006 16:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Users die man zijn en als vrouw door fok! gaan.
Kiteless weer.
quote:Op zondag 17 december 2006 16:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Mainport die Frans lult op een Nederlands forum
Nou dan ziet ze er alleen uit als krasser.quote:Op zondag 17 december 2006 16:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb dit zo vaak gehoord, maar nooit iets van bewijzen gezien?
quote:Op zondag 17 december 2006 16:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Als je kijkt naar zijn posts in de periode vlak na zijn registratie zie je dat gewoon.quote:Op zondag 17 december 2006 16:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb dit zo vaak gehoord, maar nooit iets van bewijzen gezien?
En Falco, en Falco danquote:Op zondag 17 december 2006 16:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Kiteless weer.
En dan hoe kiteless eruit ziet. Als een krasser. Hoe ze als man de foto van een meid neemt die als krasser eruit ziet.
Mainport en Falco, 2 kontenkruipers en meelopers van elkaar
Zulks een nare devaluatie van hun waarde.quote:Op zondag 17 december 2006 16:39 schreef True_Princess het volgende:
Chriz
Bioslock
en als klap op de vuurpijl:
Mvdlubbe
quote:Op zondag 17 december 2006 16:41 schreef Mirage het volgende:
......hebben stuivers zowieso hun waarde niet verloren met de invoering van de euro ?
meld hier ook users die je juist wel een stuiver waard vindt !
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 16:48 schreef sararaats het volgende:
diegenen die m'n droomtopic vernaggeld hebben
ja, ik heb tegen jullie
verdomde pubers
goed kloon!quote:Op zondag 17 december 2006 16:39 schreef AnthonyKneus het volgende:
Ik.
quote:Op zondag 17 december 2006 16:48 schreef sararaats het volgende:
diegenen die m'n droomtopic vernaggeld hebben
ja, ik heb tegen jullie
verdomde pubers
ojaquote:Op zondag 17 december 2006 16:47 schreef oor het volgende:
Bog!
je vergeet bog nog !!quote:
Suce ma bite.quote:Op zondag 17 december 2006 16:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Kiteless weer.
En dan hoe kiteless eruit ziet. Als een krasser. Hoe ze als man de foto van een meid neemt die als krasser eruit ziet.
Mainport en Falco, 2 kontenkruipers en meelopers van elkaar
Ghallo Mainport, kan ik vanavond weer in je kont kruipen?quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 16:50 schreef THC-303 het volgende:
NJ.
sure... hij was zeker sollidair aan het pmsen met z'n vriendin of moeder ?quote:
een beetje naar kan best lekker zijn toch ?quote:Op zondag 17 december 2006 17:02 schreef picobyte het volgende:
Hmmz ik vind admins eigenlijk ook heel naar
hij had vast het verkeerde droomtopic bij nader inzienquote:Op zondag 17 december 2006 17:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
waarom vernaggelde hij dan m'n droomtopic?
Ik ben snachts om 4 uur onschuldig EN hij woont in Londen EN is volwassenquote:Op zondag 17 december 2006 17:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
sure... hij was zeker sollidair aan het pmsen met z'n vriendin of moeder ?
Zal wel gedacht hebben dat het in ONZ stond, hij komt nooit in TRU. OF hij kan niet zo goed tegen het engelse bierquote:Op zondag 17 december 2006 17:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
waarom vernaggelde hij dan m'n droomtopic?
"Ik heb geen argumenten op zijn post dus post ik maar een foto uit zijn fotoboek.." Treurig ventjequote:
ging je aardbeien kopen?quote:Op zondag 17 december 2006 17:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal wel gedacht hebben dat het in ONZ stond, hij komt nooit in TRU. OF hij kan niet zo goed tegen het engelse bier
Ik was vandaag in je buurt, in Hoogstraten
he ! jij had het over lief kindquote:Op zondag 17 december 2006 17:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben snachts om 4 uur onschuldig EN hij woont in Londen EN is volwassen :')
quote:Op zondag 17 december 2006 17:20 schreef imported_sphinx het volgende:
ik haal net de 4 cent denk ik..
Op jouwquote:Op zondag 17 december 2006 17:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb geen argumenten op zijn post dus post ik maar een foto uit zijn fotoboek.. Treurig ventje
Isquote:
Kerstboom kopen, kerststalletjes kijken en etenquote:Op zondag 17 december 2006 17:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
ging je aardbeien kopen?
of kwam je voor het toerisme?
quote:
Je bent geen stuiver waard.quote:Op zondag 17 december 2006 17:27 schreef yvonne het volgende:
Kan dit ALSJEBLIEFT op de een of andere manier een rel worden?
Dank u
Hou gewoon je kutmuil dan, simplequote:Op zondag 17 december 2006 17:24 schreef Mainport het volgende:
[..]
Op jouw-post valt veel te beargumenteren inderdaad.
Nou, dat wordt um hoorquote:
Dit is pure uitlokking !!quote:Op zondag 17 december 2006 17:27 schreef yvonne het volgende:
Dank u
Hahahahahaha. Ik heb hier geen argumentatie voor nodig.quote:Op zondag 17 december 2006 17:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hou gewoon je kutmuil dan, simpleHet is toch fucking lomp als je hier frans gaat lopen lullen.... die mogolen zijn te lui om onze taal te leren en dan ga jij hier ff hun taaltje de hemel in prijzen...flikker toch op man
Argumentatie, wat een woordengebruik..ff dik pimpen dat je op een hoog niveau leert, jij bent echt de manquote:Op zondag 17 december 2006 17:30 schreef Mainport het volgende:
[..]
Hahahahahaha. Ik heb hier geen argumentatie voor nodig.
Ja precies en als het dan een rel komt is het zeker weer de schuld van die vage figuren uit TRU die met hun voorkeurspositie allerlei vage topics mogen openen?quote:
Jaquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 17:31 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Argumentatie, wat een woordengebruik..ff dik pimpen dat je op een hoog niveau leert, jij bent echt de man![]()
!
Jaquote:Op zondag 17 december 2006 17:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja precies en als het dan een rel komt is het zeker weer de schuld van die vage figuren uit TRU die met hun voorkeurspositie allerlei vage topics mogen openen?
Je post in TRU dus je bent gewoon vaag, of je nou wil of nietquote:Op zondag 17 december 2006 17:37 schreef sararaats het volgende:
ik ben NIET vaag
Jij hebt al een FB topicquote:
Ga nog es wat frans lullen ofzo? Vreet je toevallig ook slakken? Zo'n type lijk je me wel, smerige fransoosquote:Op zondag 17 december 2006 17:33 schreef Mainport het volgende:
Zet jezelf nog even meer voor schut, dit is leuk!
ik voel me thuis in TRUquote:Op zondag 17 december 2006 17:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Je post in TRU dus je bent gewoon vaag, of je nou wil of niet![]()
Agja joh, het leek hem leuk om me voor lul te zetten ofzo, maar niemand reageert erop, dus laat hem lekker gaan joh, kneusje dat ie er isquote:
I rest my casequote:
Nou meid, dan mag je het lekker zelf doen !quote:
Ik heb geen inspiratiequote:Op zondag 17 december 2006 17:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou meid, dan mag je het lekker zelf doen !
Ik geloof dat jij voldoende voer hebt voor een sappige rel en we weten allemaal dat een rel uit de hand van een admin vele malen beter smaakt dan van een " user" .
succes ermee !
daar twijfel ik niet aanquote:Op zondag 17 december 2006 17:42 schreef senesta het volgende:
[..]
I rest my case![]()
Maar je bent in goed gezelschap hoor![]()
Prachtige boom! En lekker gegetenquote:Op zondag 17 december 2006 17:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
daar twijfel ik niet aan
en yvonne, heb je een mooie kerstboom gevonden in Hoogstraten?
Mir heeft een punt.quote:
Sie sind Scheisse, wirklich wahr.quote:Op zondag 17 december 2006 17:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Komt er een rel als ik met je dochter meet?
Zeg je gaat wel lekker offtopic he?quote:
Voor jou geven ze niet eens geld. Ze nemen je alleen als ze geld van je krijgenquote:Op zondag 17 december 2006 16:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik trap af.
Kiteless.
Maar er zijn er meer.
Als het topic niet is toegestaan dan mag er een slotje op.
Staat kiteless als waardeloze user tenminste in de database
Users die zich bemoeien met het posten van anderen. Allemaal waardeloos
Nee, dan timmer ik je in elkaar, da's geen relquote:Op zondag 17 december 2006 17:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Komt er een rel als ik met je dochter meet?
quote:Op zondag 17 december 2006 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
geen rel, maar ik moest hier wel heel erg om lachen
voor meeten alleen al...quote:Op zondag 17 december 2006 17:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dan timmer ik je in elkaar, da's geen rel
Dan zie ik je deze week vanzelf wel verschijnen denk ikquote:Op zondag 17 december 2006 17:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dan timmer ik je in elkaar, da's geen rel
quote:Op zondag 17 december 2006 17:58 schreef Re het volgende:
hmja, http://forum.fok.nl/user/history/2270
die is inderdaad geen stuiver meer waard... :p
dus?...quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 17:57 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
voor meeten alleen al...
jeetje
ik wil niet eens weten wat er gebeurt als iemandof met je dochter!
![]()
Face it. Hij is gewoon slechtquote:Op zondag 17 december 2006 18:00 schreef Re het volgende:
doe eens moeite het te begrijpen en je bent al een stuk verder
ja dat ookquote:Op zondag 17 december 2006 18:02 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Face it. Hij is gewoon slecht![]()
Krasser is toch die tekenaar uit Guust Flater??quote:Op zondag 17 december 2006 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nou dan ziet ze er alleen uit als krasser.
Misschien kunnen we bewijzen dat kiteless een man is, posten we haar echte foto als man.
Gewoon goed opsporen.
Disclaimer:quote:Op zondag 17 december 2006 17:27 schreef yvonne het volgende:
Dank u
ik probeerde hetquote:Op zondag 17 december 2006 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Disclaimer:
Deze post is een doodnormale zondagspost, een van de 0987987987 die ik per week doe.
Oftewel, of er komen eens wat leukere namen of er gaan wat meer users elkaar bashen.
Het is zondag, FOK!zondag.
Dank u.
En als deze post weeeeeeeeeeer en disclaimer nodig heeft, ga ik gillen
ja hoor dat kanquote:Op zondag 17 december 2006 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Disclaimer:
Deze post is een doodnormale zondagspost, een van de 0987987987 die ik per week doe.
Oftewel, of er komen eens wat leukere namen of er gaan wat meer users elkaar bashen.
Dank u.
kuthoeren zijn het, allemaalquote:Op zondag 17 december 2006 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Disclaimer:
Dank u.
Hoer dan een tiefus end op ofzoquote:Op zondag 17 december 2006 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Disclaimer:
Dank u.
Het zit er niet meer in vandaagquote:
We hebben het vannacht geprobeerdquote:Op zondag 17 december 2006 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het zit er niet meer in vandaag, en ook al niks in FB
Ik dacht toch warempel dat The_Sorrow dit postte, maar die is hopelijk zn koffers aan het pakken om te emigrerenquote:Op zondag 17 december 2006 18:09 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
ja hoor dat kan
ik ga je dochter meeten
zo nu jij weer![]()
we komen samen. we zijn niet bang voor jou!quote:Op zondag 17 december 2006 18:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht toch warempel dat The_Sorrow dit postte, maar die is hopelijk zn koffers aan het pakken om te emigreren
Jij bent toch die hondsdolle zeekoe met het sex-appeal van een auto ongeluk?quote:Op zondag 17 december 2006 18:13 schreef sararaats het volgende:
ik ben meer waard dan een stuiver
ik ben enkel betaalbaar met een VISA-kaart
BWehehehhehequote:Op zondag 17 december 2006 18:16 schreef wonko het volgende:
[..]
Jij bent toch die hondsdolle zeekoe met het sex-appeal van een auto ongeluk?
pardon?quote:Op zondag 17 december 2006 18:16 schreef wonko het volgende:
[..]
Jij bent toch die hondsdolle zeekoe met het sex-appeal van een auto ongeluk?
er zijn geen leuke active topics atmquote:Op zondag 17 december 2006 18:17 schreef Jajong het volgende:
Wat een kankertopic.
Post je sexy pics nog eens, ik heb een kater, ben misselijk en vingers in mijn keel helpt nietquote:
En de spiegel is je te ver lopen?quote:Op zondag 17 december 2006 18:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Post je sexy pics nog eens, ik heb een kater, ben misselijk en vingers in mijn keel helpt niet.
Ga jij eens weg naar VBL ofzoquote:Op zondag 17 december 2006 18:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Post je sexy pics nog eens, ik heb een kater, ben misselijk en vingers in mijn keel helpt niet.
Voor een ban wel jaquote:Op zondag 17 december 2006 18:20 schreef hele_nare_user het volgende:
Waarom???
is dit een kanshebber?![]()
kanshebber in kansloosheidquote:Op zondag 17 december 2006 18:20 schreef hele_nare_user het volgende:
Waarom???
is dit een kanshebber?![]()
quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 18:24 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
kanshebber in kansloosheid
je bent bij deze genomineerd
Rode Wijn?quote:
Ik vind je niet liefquote:Op zondag 17 december 2006 18:28 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
dat idee van yvonne vink ook wel wat![]()
ja zal hem ff opzettenquote:Op zondag 17 december 2006 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rode Wijn?
Ff een uodate doen in je naamtopic
Da's mooi, ik ook nietquote:
Haha, of niet natuurlijkquote:Op zondag 17 december 2006 18:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht toch warempel dat The_Sorrow dit postte, maar die is hopelijk zn koffers aan het pakken om te emigreren
Ga jij eens weg naar..... Gewoon weg!quote:
botten lossen niet goed op in een base.quote:Op zondag 17 december 2006 18:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga jij eens weg naar..... Gewoon weg!![]()
whehehequote:Op zondag 17 december 2006 19:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach, een stuiver. Als je mens gaat ontleden en je zou de stoffen die je kunt nog kunt gebruiken gaan verkopen dan is een mens niet meer dan 5 euro waard. Wat koolstof, kalk en vet.
Dus ja... Yvonne levert misschien iets meer op
als een scheet.quote:Op maandag 18 december 2006 22:02 schreef deedeetee het volgende:
Kweenie waar dit allemaal over gaat maar hoorde ik iemand * rel * zeggen ?![]()
Lekker een rel bekijken
![]()
maarre waar blijft die rel nou ????![]()
Meid, het is nog geen zondag toch, Zondag, FOK!Reldagquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:19 schreef deedeetee het volgende:
bonen ?????? bonen ????? pepers zul je bedoelen !!!!!!
Ik wil het gifgas in 't rond zien spuiten hoor !!!![]()
Kom jongens, waar blijven jullie nou ???? Yvonne, jij kunt het als de beste hoor ! Zet 'm nou eens goed in gang die rel.
![]()
Yvonne is wel erg tam hoor de laatste tijdquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:19 schreef deedeetee het volgende:
bonen ?????? bonen ????? pepers zul je bedoelen !!!!!!
Ik wil het gifgas in 't rond zien spuiten hoor !!!![]()
Kom jongens, waar blijven jullie nou ???? Yvonne, jij kunt het als de beste hoor ! Zet 'm nou eens goed in gang die rel.
![]()
Veldmuis!!!quote:Op zondag 17 december 2006 16:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb geen inspiratiequote:Op dinsdag 19 december 2006 08:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Yvonne is wel erg tam hoor de laatste tijd![]()
Zou ze op een speciaal dieet zitten?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Meid, het is nog geen zondag toch, Zondag, FOK!Reldag
Vast rijstwafels die werken constipatie in de handquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Yvonne is wel erg tam hoor de laatste tijd![]()
Zou ze op een speciaal dieet zitten?
Er zijn geen leuke newbies, er zijn geen domme vragen, er zijn geen dronken lorren in FB,tam, tam, tam!quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:33 schreef deedeetee het volgende:
Maar ik zit me nu al te vervelen... Nou ja nog effies wachten dan maar.
Maar zondag word er dan wel stévig echt gereld hé ?![]()
Plat slaan, onaangepunt de grond in boren ensow toch ?![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vast rijstwafels die werken constipatie in de hand![]()
Liefquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:42 schreef deedeetee het volgende:
Zijn rijstwafels gezond dan ? Ze zien er errug droog en regelrecht goor uit. Kweet ook niet waarom ze me aan jou deden denken
Ik vroeg me net af, heb je soms andere schoenen?quote:
Dat modschap kun je vergeten damequote:
Hoezo, loop ik ernaast?quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af, heb je soms andere schoenen?
Zelfs komen gallen bij de Gijsjes is niks meer anquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:52 schreef Bastard het volgende:
Tamme rel hoor... waar gaat het heen met de maatschappij
We zijn een slapende vulkaan gewordenquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelfs komen gallen bij de Gijsjes is niks meer an
Allemaal de schuld van die centrale topics en talpa
Dat heet: Vaderquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
We zijn een slapende vulkaan geworden![]()
Ik denk dat dat de reden ook meteen is.. ben soft geworden... heb het licht gezien ... enzo.quote:
Doomedquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de reden ook meteen is.. ben soft geworden... heb het licht gezien ... enzo.
Eind volgende maand komt de tweede hee... straks stem ik nog Groen Links
Gelukkig want dat lijkt me vreselijk slecht voor m'n karakterquote:
Ik vind je zo best leukquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Gelukkig want dat lijkt me vreselijk slecht voor m'n karakter![]()
Precies, het is nieteens een poging, het is gewoon...niets!quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:03 schreef senesta het volgende:
OOOh nee Bastard, Nou ga je het over schattige dingen hebben![]()
Ik denk dat Yvonne tegenwoordig gewoon schoenen met stalen neuzen heeft![]()
Al moet ik zeggen dat de pogingen ook nergens op lijken natuurlijk![]()
hij is veel te weinig op fok!quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:07 schreef Bastard het volgende:
ontopic: Xebrosius
Wat een tactloze lul is dat zeg![]()
Hij heeft een leven, zegtiequote:
Nope, ook dat nieteensquote:
Welnee geen stalen neuzen maar van die rare punten die je tenen bij elkaar knijpen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:03 schreef senesta het volgende:
OOOh nee Bastard, Nou ga je het over schattige dingen hebben![]()
Ik denk dat Yvonne tegenwoordig gewoon schoenen met stalen neuzen heeft![]()
Al moet ik zeggen dat de pogingen ook nergens op lijken natuurlijk![]()
Je bedoelt een lekker pijpbekkie?quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Welnee geen stalen neuzen maar van die rare punten die je tenen bij elkaar knijpen.
Daarom komt er niet veel meer aan de bovenkant uit ,j e krijgt van samengeknepen tenen natuurlijk ook zo'n soort mondje. Net een kippekontje weet je wel ? Ergens past dat wel bij Yvonne dacht ik. Zie je 't gezicht al voor je ?![]()
Sterf jij heumeux nerdquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:28 schreef Cyaa het volgende:
Kiteless heeft borderline
Sebasser Maikuuul KopieerMachine SieMen Dribbel_ enz. enz. zijn allemaal nerds
en Yvonne is dik
en Remlof is tov
Wequote:Op dinsdag 19 december 2006 09:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bedoelt een lekker pijpbekkie?
Klopt
9 uur 24 en we zijn eindelijk bij sex uitgekomen
DIE FOTO IS SEXEH JA@!! en dat haarquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:29 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Sterf jij heumeux nerd
[afbeelding]
waar het hart van vol is loopt de mond van over *quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:29 schreef deedeetee het volgende:
MwuhHoe kom je dáár nu weer bij !!???
Nja ik zal maar denken dat je een gevalletje * waar het hart van vol is loopt de mond van over * bent.![]()
EDIT JE POST EN HAAL ME WEGquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:31 schreef Cyaa het volgende:
[..]
DIE FOTO IS SEXEH JA@!! en dat haarjammer dat het er af is
Toe maar dan.. intreseert me geen hol hoe je eruit zien.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
waar het hart van vol is loopt de mond van over *![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pijpbekkie smiley
Liegbeestquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:39 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
EDIT JE POST EN HAAL ME WEG![]()
![]()
ik ben geen Full-time Fokker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!L!l!l!l!1l1oI$U!@U@!!1!!111
quote:
En wat heb ik daarmee te maken dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
doe eens lief tegen kopieermachine. hij heeft het al zo moeilijk.
zeg ben je weer aan het baggeren ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:42 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
En wat heb ik daarmee te maken dan?
btw... meld
Baggeren? IK zou niet durven!quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:44 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
zeg ben je weer aan het baggeren ?![]()
LUISTER NAAR zoalshetis JAH GOVVERDOMME![]()
Nee, niet weerquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:45 schreef yvonne het volgende:
Ah, de baggerploeg is gearriveerd, de eventuele rel wordt niks, ik ga ijverige dingen doen
IDD opzouten met die kutusersquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:45 schreef yvonne het volgende:
Ah, de baggerploeg is gearriveerd, de eventuele rel wordt niks, ik ga ijverige dingen doen
Dag hequote:Op dinsdag 19 december 2006 09:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
IDD opzouten met die kutusers![]()
In 2004quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:47 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Nee, niet weerHeb je al eens eerder met me gedaan
![]()
Hou je ben, Yvonne is coolquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:55 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ow, was het niet nationale Bash Yvonne dag?
Ik was nog niet op dreef gelukkig...
Nu welquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:55 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Zucht, nou dan mag je wel met iets heeeeel goeds komen, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:55 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik was nog niet op dreef gelukkig...
Kun je lang wachten, want het is niet vandaag (Yvonne denkt van wel, maar die is blond).quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Zucht, nou dan mag je wel met iets heeeeel goeds komen, ik ben benieuwd![]()
Nou lekker weer danquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:01 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Kun je lang wachten, want het is niet vandaag (Yvonne denkt van wel, maar die is blond).
19 ocvemriquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou lekker weer dan![]()
Wanneer wel dan![]()
Tja.... een *weetikveel* inderdaadquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:23 schreef deedeetee het volgende:
Tsjees ga ik ff de hond kammen en knippen en barst er hier de * weetikveel* los![]()
CTRL-C CTRL-V aubquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:37 schreef Kiteless het volgende:
Ik had dit topic nog niet gezien
DromenVanger, vind je jezelf niet een beetje hypocriet ?
Me eerst de hele tijd berichtjes sturen omdat je een afspraakje wilt, later over sex beginnen,
en als je dat niet krijgt me dan maar persoonlijk aanvallen op het forum ?
quote:
quote:di 7 november 2006 16:24u door DromenVanger
sorry voor de directe vraag maar er staat dat je van pornosex houd.
dat vind ik ook wel leuk kunnen we daar dan wat mee regelen ?
Op 7 november 2006 16:23 schreef Kiteless het volgende:
Sorry, ik heb geen zin in afspraakjes nu, ben liever even ongebonden voorlopig
Op 7 november2006 15:54 schreef DromenVanger het volgende:
[..]
Tja Dromenvanger was van plan je te ontmaskerenquote:
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Tja Dromenvanger was van plan je te ontmaskeren![]()
Tsja het is natuurlijk minder vleiend maar geloof vooral waar je zelf blij van wordquote:
okay dan. Ik ken je verder niet maar ik vind je enorm KUTquote:Op woensdag 20 december 2006 17:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kom op zeg er moet toch iémand zijn die mij enorm KUT vind?!![]()
ik ken jou ook verder niet behalve uit tru... ik vind jou best geilquote:Op woensdag 20 december 2006 17:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
okay dan. Ik ken je verder niet maar ik vind je enorm KUT
Heerlijk die openhartigheidquote:Op woensdag 20 december 2006 17:23 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
ik ken jou ook verder niet behalve uit tru... ik vind jou best geil
Je bedoelt dat je vind dat ik er geil uitzie. Of ik ook echt geil ben is nog iets anders. Misschien ben ik wel een ijskonijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:23 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
ik ken jou ook verder niet behalve uit tru... ik vind jou best geil
Ehhh nee er staat me niks vervelend bij maarre....... ik vind je nick erg leukquote:Op woensdag 20 december 2006 17:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kom op zeg er moet toch iémand zijn die mij enorm KUT vind?!![]()
[FOK!Awards]Profielenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ehhh nee er staat me niks vervelend bij maarre....... ik vind je nick erg leuk![]()
![]()
tja je weet het niet. maar ik ben supergevoelig. zoiets zou ik wel gemerkt hebbenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je vind dat ik er geil uitzie. Of ik ook echt geil ben is nog iets anders. Misschien ben ik wel een ijskonijn.![]()
Volgens mij snap ik ineens dat je Username metaforisch is.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:39 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
tja je weet het niet. maar ik ben supergevoelig. zoiets zou ik wel gemerkt hebben![]()
Vermeld 'm hier : Welke users zijn wel een stuiver waard ?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ehhh nee er staat me niks vervelend bij maarre....... ik vind je nick erg leuk![]()
![]()
Haha doe ik, maar eerst ff bedenken wie in aanmerking komen voor de andere nominaties.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
[FOK!Awards]Profielen
Leukste/origineelste username:ikwilookwatzeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |