En de spiegel is je te ver lopen?quote:Op zondag 17 december 2006 18:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Post je sexy pics nog eens, ik heb een kater, ben misselijk en vingers in mijn keel helpt niet.
Ga jij eens weg naar VBL ofzoquote:Op zondag 17 december 2006 18:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Post je sexy pics nog eens, ik heb een kater, ben misselijk en vingers in mijn keel helpt niet.
Voor een ban wel jaquote:Op zondag 17 december 2006 18:20 schreef hele_nare_user het volgende:
Waarom???
is dit een kanshebber?![]()
kanshebber in kansloosheidquote:Op zondag 17 december 2006 18:20 schreef hele_nare_user het volgende:
Waarom???
is dit een kanshebber?![]()
quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 18:24 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
kanshebber in kansloosheid
je bent bij deze genomineerd
Rode Wijn?quote:
Ik vind je niet liefquote:Op zondag 17 december 2006 18:28 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
dat idee van yvonne vink ook wel wat![]()
ja zal hem ff opzettenquote:Op zondag 17 december 2006 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rode Wijn?
Ff een uodate doen in je naamtopic
Da's mooi, ik ook nietquote:
Haha, of niet natuurlijkquote:Op zondag 17 december 2006 18:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht toch warempel dat The_Sorrow dit postte, maar die is hopelijk zn koffers aan het pakken om te emigreren
Ga jij eens weg naar..... Gewoon weg!quote:
botten lossen niet goed op in een base.quote:Op zondag 17 december 2006 18:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga jij eens weg naar..... Gewoon weg!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |