Da's mooi, ik ook nietquote:
Haha, of niet natuurlijkquote:Op zondag 17 december 2006 18:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht toch warempel dat The_Sorrow dit postte, maar die is hopelijk zn koffers aan het pakken om te emigreren
Ga jij eens weg naar..... Gewoon weg!quote:
botten lossen niet goed op in een base.quote:Op zondag 17 december 2006 18:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga jij eens weg naar..... Gewoon weg!![]()
whehehequote:Op zondag 17 december 2006 19:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach, een stuiver. Als je mens gaat ontleden en je zou de stoffen die je kunt nog kunt gebruiken gaan verkopen dan is een mens niet meer dan 5 euro waard. Wat koolstof, kalk en vet.
Dus ja... Yvonne levert misschien iets meer op
als een scheet.quote:Op maandag 18 december 2006 22:02 schreef deedeetee het volgende:
Kweenie waar dit allemaal over gaat maar hoorde ik iemand * rel * zeggen ?![]()
Lekker een rel bekijken
![]()
maarre waar blijft die rel nou ????![]()
Meid, het is nog geen zondag toch, Zondag, FOK!Reldagquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:19 schreef deedeetee het volgende:
bonen ?????? bonen ????? pepers zul je bedoelen !!!!!!
Ik wil het gifgas in 't rond zien spuiten hoor !!!![]()
Kom jongens, waar blijven jullie nou ???? Yvonne, jij kunt het als de beste hoor ! Zet 'm nou eens goed in gang die rel.
![]()
Yvonne is wel erg tam hoor de laatste tijdquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:19 schreef deedeetee het volgende:
bonen ?????? bonen ????? pepers zul je bedoelen !!!!!!
Ik wil het gifgas in 't rond zien spuiten hoor !!!![]()
Kom jongens, waar blijven jullie nou ???? Yvonne, jij kunt het als de beste hoor ! Zet 'm nou eens goed in gang die rel.
![]()
Veldmuis!!!quote:Op zondag 17 december 2006 16:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Users die man zijn en als vrouw door fok! gaan.
Ik heb geen inspiratiequote:Op dinsdag 19 december 2006 08:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Yvonne is wel erg tam hoor de laatste tijd![]()
Zou ze op een speciaal dieet zitten?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Meid, het is nog geen zondag toch, Zondag, FOK!Reldag
Vast rijstwafels die werken constipatie in de handquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Yvonne is wel erg tam hoor de laatste tijd![]()
Zou ze op een speciaal dieet zitten?
Er zijn geen leuke newbies, er zijn geen domme vragen, er zijn geen dronken lorren in FB,tam, tam, tam!quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:33 schreef deedeetee het volgende:
Maar ik zit me nu al te vervelen... Nou ja nog effies wachten dan maar.
Maar zondag word er dan wel stévig echt gereld hé ?![]()
Plat slaan, onaangepunt de grond in boren ensow toch ?![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vast rijstwafels die werken constipatie in de hand![]()
Liefquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:42 schreef deedeetee het volgende:
Zijn rijstwafels gezond dan ? Ze zien er errug droog en regelrecht goor uit. Kweet ook niet waarom ze me aan jou deden denken
Ik vroeg me net af, heb je soms andere schoenen?quote:
Dat modschap kun je vergeten damequote:
Hoezo, loop ik ernaast?quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af, heb je soms andere schoenen?
Zelfs komen gallen bij de Gijsjes is niks meer anquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:52 schreef Bastard het volgende:
Tamme rel hoor... waar gaat het heen met de maatschappij
We zijn een slapende vulkaan gewordenquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelfs komen gallen bij de Gijsjes is niks meer an
Allemaal de schuld van die centrale topics en talpa
Dat heet: Vaderquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
We zijn een slapende vulkaan geworden![]()
Ik denk dat dat de reden ook meteen is.. ben soft geworden... heb het licht gezien ... enzo.quote:
Doomedquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de reden ook meteen is.. ben soft geworden... heb het licht gezien ... enzo.
Eind volgende maand komt de tweede hee... straks stem ik nog Groen Links
Gelukkig want dat lijkt me vreselijk slecht voor m'n karakterquote:
Ik vind je zo best leukquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Gelukkig want dat lijkt me vreselijk slecht voor m'n karakter![]()
Precies, het is nieteens een poging, het is gewoon...niets!quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:03 schreef senesta het volgende:
OOOh nee Bastard, Nou ga je het over schattige dingen hebben![]()
Ik denk dat Yvonne tegenwoordig gewoon schoenen met stalen neuzen heeft![]()
Al moet ik zeggen dat de pogingen ook nergens op lijken natuurlijk![]()
hij is veel te weinig op fok!quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:07 schreef Bastard het volgende:
ontopic: Xebrosius
Wat een tactloze lul is dat zeg![]()
Hij heeft een leven, zegtiequote:
Nope, ook dat nieteensquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |