hij had vast het verkeerde droomtopic bij nader inzienquote:Op zondag 17 december 2006 17:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
waarom vernaggelde hij dan m'n droomtopic?
Ik ben snachts om 4 uur onschuldig EN hij woont in Londen EN is volwassenquote:Op zondag 17 december 2006 17:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
sure... hij was zeker sollidair aan het pmsen met z'n vriendin of moeder ?
Zal wel gedacht hebben dat het in ONZ stond, hij komt nooit in TRU. OF hij kan niet zo goed tegen het engelse bierquote:Op zondag 17 december 2006 17:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
waarom vernaggelde hij dan m'n droomtopic?
"Ik heb geen argumenten op zijn post dus post ik maar een foto uit zijn fotoboek.." Treurig ventjequote:
ging je aardbeien kopen?quote:Op zondag 17 december 2006 17:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal wel gedacht hebben dat het in ONZ stond, hij komt nooit in TRU. OF hij kan niet zo goed tegen het engelse bier
Ik was vandaag in je buurt, in Hoogstraten
he ! jij had het over lief kindquote:Op zondag 17 december 2006 17:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben snachts om 4 uur onschuldig EN hij woont in Londen EN is volwassen :')
quote:Op zondag 17 december 2006 17:20 schreef imported_sphinx het volgende:
ik haal net de 4 cent denk ik..
Op jouwquote:Op zondag 17 december 2006 17:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb geen argumenten op zijn post dus post ik maar een foto uit zijn fotoboek.. Treurig ventje
Isquote:
Kerstboom kopen, kerststalletjes kijken en etenquote:Op zondag 17 december 2006 17:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
ging je aardbeien kopen?
of kwam je voor het toerisme?
quote:
Je bent geen stuiver waard.quote:Op zondag 17 december 2006 17:27 schreef yvonne het volgende:
Kan dit ALSJEBLIEFT op de een of andere manier een rel worden?
Dank u
Hou gewoon je kutmuil dan, simplequote:Op zondag 17 december 2006 17:24 schreef Mainport het volgende:
[..]
Op jouw-post valt veel te beargumenteren inderdaad.
Nou, dat wordt um hoorquote:
Dit is pure uitlokking !!quote:Op zondag 17 december 2006 17:27 schreef yvonne het volgende:
Kan dit ALSJEBLIEFT op de een of andere manier een rel worden?
Dank u
Hahahahahaha. Ik heb hier geen argumentatie voor nodig.quote:Op zondag 17 december 2006 17:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hou gewoon je kutmuil dan, simpleHet is toch fucking lomp als je hier frans gaat lopen lullen.... die mogolen zijn te lui om onze taal te leren en dan ga jij hier ff hun taaltje de hemel in prijzen...flikker toch op man
Argumentatie, wat een woordengebruik..ff dik pimpen dat je op een hoog niveau leert, jij bent echt de manquote:Op zondag 17 december 2006 17:30 schreef Mainport het volgende:
[..]
Hahahahahaha. Ik heb hier geen argumentatie voor nodig.
Ja precies en als het dan een rel komt is het zeker weer de schuld van die vage figuren uit TRU die met hun voorkeurspositie allerlei vage topics mogen openen?quote:
Jaquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 17:31 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Argumentatie, wat een woordengebruik..ff dik pimpen dat je op een hoog niveau leert, jij bent echt de man![]()
!
Jaquote:Op zondag 17 december 2006 17:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja precies en als het dan een rel komt is het zeker weer de schuld van die vage figuren uit TRU die met hun voorkeurspositie allerlei vage topics mogen openen?
Je post in TRU dus je bent gewoon vaag, of je nou wil of nietquote:Op zondag 17 december 2006 17:37 schreef sararaats het volgende:
ik ben NIET vaag
Jij hebt al een FB topicquote:
Ga nog es wat frans lullen ofzo? Vreet je toevallig ook slakken? Zo'n type lijk je me wel, smerige fransoosquote:Op zondag 17 december 2006 17:33 schreef Mainport het volgende:
Zet jezelf nog even meer voor schut, dit is leuk!
ik voel me thuis in TRUquote:Op zondag 17 december 2006 17:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Je post in TRU dus je bent gewoon vaag, of je nou wil of niet![]()
Agja joh, het leek hem leuk om me voor lul te zetten ofzo, maar niemand reageert erop, dus laat hem lekker gaan joh, kneusje dat ie er isquote:
I rest my casequote:
Nou meid, dan mag je het lekker zelf doen !quote:
Ik heb geen inspiratiequote:Op zondag 17 december 2006 17:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou meid, dan mag je het lekker zelf doen !
Ik geloof dat jij voldoende voer hebt voor een sappige rel en we weten allemaal dat een rel uit de hand van een admin vele malen beter smaakt dan van een " user" .
succes ermee !
daar twijfel ik niet aanquote:Op zondag 17 december 2006 17:42 schreef senesta het volgende:
[..]
I rest my case![]()
Maar je bent in goed gezelschap hoor![]()
Prachtige boom! En lekker gegetenquote:Op zondag 17 december 2006 17:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
daar twijfel ik niet aan
en yvonne, heb je een mooie kerstboom gevonden in Hoogstraten?
Mir heeft een punt.quote:
Sie sind Scheisse, wirklich wahr.quote:Op zondag 17 december 2006 17:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Komt er een rel als ik met je dochter meet?
Zeg je gaat wel lekker offtopic he?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |