abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2006 @ 10:16:55 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44530498
Ik mag die miss_dynastie wel .

Mooi verwoord .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 18 december 2006 @ 10:21:34 #142
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_44530585
whehehehe.

geweldig gecompilleerd ook.
dat wijf janken, paar beelden van de trekking.

dan die vrouw behangen met sieraden in een te foute maar dure bauer-style-kamer met herder.
dan weer de jankerd en daarna die negerin die ff zegt dat de prijs leuk is maar ze toch al rijk waren

en die geyle bok in zijn porsche was helemaal toppie

wat een ongelooflijk zeikwijf zeg.
je kunt precies aan de kop al zien dat het een pretentieus kutwijf is.

ik lag me suf hier

leukste nieuws van dit jaar

vraag me af of de "gier" dit jaar wel loten heeft.
en ik hoop dat als ze geen loten heeft de prijs weer daar in haar straat valt
ik ben lief :)
  maandag 18 december 2006 @ 10:22:37 #143
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44530601
tvp
pi_44530609
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, en dat is de kern.
Tuurlijk denk je ff: verdomme, wat jammer, maar verder niks.
Je huis stort niet in. Je baan houdt niet op te bestaan. Je bent nog even gezond als ervoor.
Er gebeurt in principe helemaal niks.
En juist daarom is het zo schandalig dat Helene de Aasgier tegen mensen op tv zegt: van mijn emotionele schade heb je geen weet, wat ik meemaak is zo vreselijk, stel je toch eens voor. Het gaat om geld. Simpel geld. Waar ze zo te zien sowieso al niet echt om verlegen zat. Je zal mij nooit horen zeggen dat geld geen moer waard is, want dat is niet zo. Maar zo'n madam die tegen heel Nederland, ook de mensen die een kind zijn verloren of hun ouder hebben verloren of weet ik veel wie, zo vlak voor Kerst zegt: van mijn emotionele schade heb je geen weet, dit is zo vreselijk, zo'n mens is schandalig bezig. Hoezeer ik ook geloof in het recht hebben op je eigen portie verdriet en daar respect voor verdienen, in dit soort gevallen kan ik alleen maar kotsen, echt.
Als je het ene leed met het andere gaat vergelijken dan kan het bijna altijd wel erger. Maar weten wij veel hoezeer ze lijdt?
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_44530639
Fillmpje? Waor
  maandag 18 december 2006 @ 10:24:46 #146
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_44530641
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, en dat is de kern.
Tuurlijk denk je ff: verdomme, wat jammer, maar verder niks.
Je huis stort niet in. Je baan houdt niet op te bestaan. Je bent nog even gezond als ervoor.
Er gebeurt in principe helemaal niks.
En juist daarom is het zo schandalig dat Helene de Aasgier tegen mensen op tv zegt: van mijn emotionele schade heb je geen weet, wat ik meemaak is zo vreselijk, stel je toch eens voor. Het gaat om geld. Simpel geld. Waar ze zo te zien sowieso al niet echt om verlegen zat. Je zal mij nooit horen zeggen dat geld geen moer waard is, want dat is niet zo. Maar zo'n madam die tegen heel Nederland, ook de mensen die een kind zijn verloren of hun ouder hebben verloren of weet ik veel wie, zo vlak voor Kerst zegt: van mijn emotionele schade heb je geen weet, dit is zo vreselijk, zo'n mens is schandalig bezig. Hoezeer ik ook geloof in het recht hebben op je eigen portie verdriet en daar respect voor verdienen, in dit soort gevallen kan ik alleen maar kotsen, echt.
idd mee eens.
van het weekend heeft een hele goede vriend van een meisje die ik redelijk goed ken zich verhangen
wat heb je in principe aan geld?

maar ja, ik ben best simpel, als ik met vrienden ergens een biertje kan drinken of straks weer een leuke vriendin heb dan ben ik helemaal tevreden.

lol maken doe je met anderen en niet met geld.
rijke stinkers zijn meestal toch saai en zeer zelf ingenomen
ik ben lief :)
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 10:25:18 #147
43556 miss_dynastie
pi_44530653
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:22 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Als je het ene leed met het andere gaat vergelijken dan kan het bijna altijd wel erger. Maar weten wij veel hoezeer ze lijdt?
Dat is waar en eigenlijk ben ik daar ook helemaal geen voorstander van, maar in dit geval kan een reality check echt geen kwaad hoor. Er zijn mensen die zonder kinderen kerst moeten vieren. Er zijn mensen die zonder ouders kerst moeten vieren. Er zijn mensen die niet meededen aan de loterij en dus niet wonnen.
Geef me geduld...
  maandag 18 december 2006 @ 10:25:38 #148
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44530658
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:22 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Dat er sprake is van psychische schade lijkt mij duidelijk. Of de PCL daarvoor verantwoordelijk is, is dan weer een vraag die je kunt stellen. Mevrouw is uit op geld en aandacht, zoveel lijkt me duidelijk. Desondanks vind ik de methode van de PCL wel een vervelende en dat mag ook wel eens gezegd worden.
  maandag 18 december 2006 @ 10:30:45 #149
3542 Gia
User under construction
pi_44530747
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:25 schreef Alicey het volgende:
Desondanks vind ik de methode van de PCL wel een vervelende en dat mag ook wel eens gezegd worden.
Tja, meningen verschillen. IK vind het geen vervelende methode. Wat is er gezelliger dan met je buren te feesten als de straatprijs valt. Dat er mensen niet mee kunnen feesten, is hun eigen schuld. Als ik de lotto win, moet ik helemaal in mijn eentje feest vieren. Ik vind dat leuker met de halve straat erbij.
  maandag 18 december 2006 @ 10:33:18 #150
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44530786
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Tja, meningen verschillen. IK vind het geen vervelende methode. Wat is er gezelliger dan met je buren te feesten als de straatprijs valt. Dat er mensen niet mee kunnen feesten, is hun eigen schuld. Als ik de lotto win, moet ik helemaal in mijn eentje feest vieren. Ik vind dat leuker met de halve straat erbij.
Ik wens niet betrokken te worden bij de PCL als niet-lid en toch word ik dat en de PCL speelt daar nog op in ook.
  maandag 18 december 2006 @ 10:35:28 #151
3542 Gia
User under construction
pi_44530828
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik wens niet betrokken te worden bij de PCL als niet-lid en toch word ik dat en de PCL speelt daar nog op in ook.
Dan moet je daar NU werk van maken en niet pas als je buren winnen en jij niet, zoals mevrouw de aasgier doet.
  maandag 18 december 2006 @ 10:40:12 #152
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44530912
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Dan moet je daar NU werk van maken en niet pas als je buren winnen en jij niet, zoals mevrouw de aasgier doet.
Ik heb geen zin om er werk van te maken, maar hoop desondanks dat ze een tik op de vingers krijgen.

Mevrouw had er eerder mee kunnen zijn idd.
  maandag 18 december 2006 @ 10:46:04 #153
3542 Gia
User under construction
pi_44531001
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:40 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om er werk van te maken, maar hoop desondanks dat ze een tik op de vingers krijgen.
Ik denk het niet. Vind het nog steeds onzin om je misbruikt te voelen als de pcl zegt dat je je rot zult voelen als je buren winnen en jij niet.

En dan dat mens met haar gevleugelde gejank: Ik had miljonair kunnen zijn. Boehoe!!
  maandag 18 december 2006 @ 11:15:47 #154
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_44531591
zoals mijn oma ooit wijselijk opmerkte;

"om de loterij te winnen moet je wel een lot kopen"
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  maandag 18 december 2006 @ 11:19:07 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44531659
quote:

[..]

Ja, jaartje of VIJFTIEN!

Nooit hoor je hier iemand over, al 15 jaar lang niet, 1 mongool komt op een idee en opeens zijn mensen het er nog mee eens ook .

Mooooeeeee, pas op hier komen de kuddedieren .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_44531725
quote:

[..]

Ik verwacht en hoop ook dat ze geen tik op hun vingers krijgen. Als de reclame uitingen niet goed zijn moet de reclame code commissie dat oplossen en niet de rechter. Daarnaast kom je wel op heel gevaarlijk terrein. Want in hoeverre is een aanbieder van een bepaalde reclame of uiting verantwoordelijk voor de psychische gevolgen daarvan? Is dan ook de uitzender van een gewelddadige tvserie verantwoordelijk voor het nadoen daarvan?
Die mevrouw wist verder wat ze deed. Ze gaf ook aan bewust niet mee te doen, dus het risico dat ze liep niet te winnen was vooraf ingecalculeerd.
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 18 december 2006 @ 11:33:09 #157
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44532010
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:22 schreef marcb1974 het volgende:

Ze gaf ook aan bewust niet mee te doen, dus het risico dat ze liep niet te winnen was vooraf ingecalculeerd.
Het punt is juist dat ze hoe dan ook mee doet, ook als ze geen loten heeft.
  maandag 18 december 2006 @ 11:33:45 #158
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44532026
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:19 schreef HeatWave het volgende:

Mooooeeeee, pas op hier komen de kuddedieren .
Ik geloof dat het wel meevalt. Het schijnt nog geen dagvaardingen te regenen bij PCL.
  maandag 18 december 2006 @ 11:36:10 #159
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_44532102
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het punt is juist dat ze hoe dan ook mee doet, ook als ze geen loten heeft.
Hoezo? Haar financiele situatie is niet veranderd sinds de jackpot op haar postcode viel. Om psychische schade vergoed te krijgen moet je wel eerst benadeeld zijn. Deze vrouw is niet benadeeld, ze is alleen niet bevoordeeld.
  maandag 18 december 2006 @ 11:37:49 #160
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44532144
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:36 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Hoezo? Haar financiele situatie is niet veranderd sinds de jackpot op haar postcode viel. Om psychische schade vergoed te krijgen moet je wel eerst benadeeld zijn. Deze vrouw is niet benadeeld, ze is alleen niet bevoordeeld.
Dat is niet gezegd. Als de PCL een ander lottoewijzingsschema had gehad had ze geen psychische schade opgelopen Of in ieder geval had ze daar niet de PCL de schuld van kunnen geven en had de schade zich op een andere manier geuit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')