Ja, en..?quote:Op maandag 18 december 2006 17:28 schreef maedel het volgende:
De PCL verloot prijzen onder postcodes, en kijkt dán of er deelnemers wonen.
Nee hoor. Er wordt een meespelend lot getrokken en alle deelnemers op die postcode winnen dan ook.quote:Op maandag 18 december 2006 17:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat is dus juist het hele punt.
De PCL verloot prijzen onder postcodes, en kijkt dán of er deelnemers wonen.
Andere loterijen verloten op precies tegenover gestelde wijze.
Daar heb je wel een goed punt ja.quote:Op maandag 18 december 2006 11:46 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me dus af of dat zo is. PCL speelt nl. wel bewust in op het een en ander, waardoor PCL toch min of meer aangeeft volledig bekend te zijn met het risico.
Anders had ze een facelift en liposuctie kunnen ondergaan. Heeft ze nu nog steeds geen centen voor.quote:
Ik heb je post even aangepast voor de bouwfraudequote:Op maandag 18 december 2006 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Zo on etisch ja..
Wel heel frappant dat het door alle keuringen komt van de overheid, het al 15 jaar goed gaat en je er nooit iemand over hoorde.
Tot deze freak ermee kwam en opeens hebben mensen iets van "goh, wat een slecht bouwbedrijf".
Hooguit op mezelf, maar niet op de postcodeloterij. En ach, dat zou na een dagje ook wel weer over zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:17 schreef TC03 het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen die vrouw uitlacht. Stel je nou voor dat JIJ op zo'n zelfde manier miljoenen misloopt, volgens mij zou ELKE Fokker dan pissed zijn.
Nouja, dat verschilt per persoon. Ik hoop iig dat ik het nog mag mee maken dat de PCL wordt opgedoekt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hooguit op mezelf, maar niet op de postcodeloterij. En ach, dat zou na een dagje ook wel weer over zijn, denk ik.
Er is wel een hemelsbreed verschil tussen een maand keihard balen en een procedure aanspannen vanwege geestelijke schade...quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:17 schreef TC03 het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen die vrouw uitlacht. Stel je nou voor dat JIJ op zo'n zelfde manier miljoenen misloopt, volgens mij zou ELKE Fokker dan pissed zijn.
Ik zou stevig balen, ja, maar niet psychisch er aan onder door gaan en de pcl aanklagen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:17 schreef TC03 het volgende:
Maar veronderstel nu eens dat je er wel psychisch aan onderdoor zou gaan?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zou stevig balen, ja, maar niet psychisch er aan onder door gaan en de pcl aanklagen.
Ik heb twee loten, al jaren, en ben het helemaal met die vrouw eens.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:47 schreef Gia het volgende:
Ik denk echt dat de mensen die het eens zijn met die vrouw allemaal geen loten hebben en bang zijn dat hun hetzelfde overkomt.
Jij bent het eens met die vrouw en jij vindt ook daadwerkelijk dat zij in haar recht staat?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb twee loten, al jaren, en ben het helemaal met die vrouw eens.![]()
Ik doe principieel niet mee met loterijen, en ik wens derhalve dan ook niet door de PCL lastig gevallen te worden met een eventueel spijtgevoel.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:47 schreef Gia het volgende:
Ik denk echt dat de mensen die het eens zijn met die vrouw allemaal geen loten hebben en bang zijn dat hun hetzelfde overkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |