Wat heb jij een hi-la-ri-sche uitsmijters zeg!quote:Op maandag 18 december 2006 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, jaartje of VIJFTIEN!
Nooit hoor je hier iemand over, al 15 jaar lang niet, 1 mongool komt op een idee en opeens zijn mensen het er nog mee eens ook.
Mooooeeeee, pas op hier komen de kuddedieren.
Misschien komt dat omdat je rare zinnen typt. Maar verder slaat de vergelijking natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op maandag 18 december 2006 16:13 schreef dVTB het volgende:
Met stip binnen in de Top 10 van meest bizarre nieuws in 2006
Als we ZO gaan beginnen, kan iedereen elkaar wel aanklagen. Ik denk dat ik morgen Microsoft ga aanklagen, aangezien ik psychische schade lijd omdat ik nog niet eens 0,01% van het vermogen heb dat Bill Gates heeft...
En zo kunnen we nog een heeeeeeeeeeeeele poos doorgaan.
Leg uit, wat snap je niet?quote:Op maandag 18 december 2006 16:16 schreef maedel het volgende:
Misschien komt dat omdat je rare zinnen typt. Maar verder slaat de vergelijking natuurlijk helemaal nergens op.
Zo ontzettend nergens op dat ik niet eens kan uitleggen waarom niet.
Er is schade. Er is causaal verband. Er is alleen geen onrechtmatigheid aan de kant van Gates. Dit derde punt is er m.i. wel in de PCL zaak. Dat is het verschil.quote:Op maandag 18 december 2006 16:29 schreef dVTB het volgende:
[..]
Leg uit, wat snap je niet?
Er is een vrouw die zegt dat ze psychische schade lijdt. En die schade lijdt ze omdat andere mensen WEL miljoenen euro's hebben, terwijl zij dat geld niet heeft.
Nu vertaal ik dat, door te zeggen dat Bill Gates (de rijkste man ter wereld) miljarden euro's heeft, die ik niet heb. En dat ik dan een klacht zou kunnen indienen omdat ik 'psychische schade' lijd...
Ik zie niet echt in waarom mijn vergelijking mank gaat. En trouwens ook niet wat er zo raar was aan de zinnen in mijn vorige bericht.![]()
Gelukkig zet je er m.i bij want het is natuurlijk idiootquote:Op maandag 18 december 2006 16:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Er is schade. Er is causaal verband. Er is alleen geen onrechtmatigheid aan de kant van Gates. Dit derde punt is er m.i. wel in de PCL zaak. Dat is het verschil.
Nee, dat is niet idioot.quote:Op maandag 18 december 2006 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig zet je er m.i bij want het is natuurlijk idioot.
Ik snap echt niet dat sommige mensen het anders kunnen zien dan bovenstaand.quote:Op maandag 18 december 2006 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Zo on etisch ja..
Wel heel frappant dat het door alle keuringen komt van de overheid, het al 15 jaar goed gaat en je er nooit iemand over hoorde.
Tot deze freak ermee kwam en opeens hebben mensen iets van "goh, wat een slechte loterij".
Ik ook gewoon echt niet.quote:Op maandag 18 december 2006 16:52 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat sommige mensen het anders kunnen zien dan bovenstaand.
Er zijn in ieder geval hooggeleerde pyschologen die hier over publiceren (in 2003 al...).quote:Op maandag 18 december 2006 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Zo on etisch ja..
Wel heel frappant dat het door alle keuringen komt van de overheid, het al 15 jaar goed gaat en je er nooit iemand over hoorde.
Tot deze freak ermee kwam en opeens hebben mensen iets van "goh, wat een slechte loterij".
Ik zie het verschil niet. De Postcodeloterij verloot geld onder deelnemers aan hun loterij. Dat mensen aan de loterij kunnen deelnemen wordt in voldoende mate gecommuniceerd, net als het feit dat je niets wint als je niet meespeelt. Ik zou dus niet weten op welke wijze de Postcodeloterij onrechtmatig handelt.quote:Op maandag 18 december 2006 16:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
Er is schade. Er is causaal verband. Er is alleen geen onrechtmatigheid aan de kant van Gates. Dit derde punt is er m.i. wel in de PCL zaak. Dat is het verschil.
Dat is dus juist het hele punt.quote:Op maandag 18 december 2006 17:08 schreef dVTB het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet. De Postcodeloterij verloot geld onder deelnemers aan hun loterij. Dat mensen aan de loterij kunnen deelnemen wordt in voldoende mate gecommuniceerd, net als het feit dat je niets wint als je niet meespeelt. Ik zou dus niet weten op welke wijze de Postcodeloterij onrechtmatig handelt.
Als de vrouw in het gelijk wordt gesteld, kun je elke loterij in Nederland wel gaan opdoeken.
Gelukkig hebben de overheid en ik andere normen.quote:Op maandag 18 december 2006 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Zo on etisch ja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |