Die kauwt op zijn knobbelkiezen ...quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:50 schreef Apropos het volgende:
[..]
Thomas von der Dunk wordt node gemist.
Als je maar weet dat ik altijd op je zal wachten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:55 schreef kLowJow het volgende:
Ik vul even een leegte op.
Zie jij ergens Boeddhistische negers?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:01 schreef Autodidact het volgende:
(c) Blof?
Dat is geen succesvolle sig.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:23 schreef multatuli het volgende:
Ook in politieke geloofsbelijdenissen heerscht veelal
leugen voor. Ik weet dit, en waarschuwen daarvoor. De
proef is zeer eenvoudig. Men vrage niet: ,,wat zegt gij?”
Men vrage: ,,wat hebt gij gedaan?”
Al weet ik amper wat er in mijn sig staat.quote:
Wat is een succesvolle sig?quote:
en vooral dat van Tielquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:26 schreef Bluesdude het volgende:
En met deze eenvoudige opmerking sluit ik dit eerst beroep op het volk van Nederland.
Een waarbij jonge vuilakken ''PWNED!'' kunnen denken, vrees ik.quote:
Ik zal er eens over nadenken.quote:
Afgekeurd, dat is niet authentiek.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een waarbij jonge vuilakken ''PWNED!'' kunnen denken, vrees ik.
Nee, zelfs geen Lange Fransrap.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:32 schreef multatuli het volgende:
Is er iets dat jonge vuilakken tot denken aan kan zetten dan?
Een goede kopie volstaat.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:32 schreef Apropos het volgende:
Wat is nog authentiek?
Jouw sig is nogal neerkijkend op andere mensen die niet de keuze hadden genomen om wat Nederlands te leren. Dat is authentiek.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:32 schreef Apropos het volgende:
Wat is nog authentiek?
Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jouw sig is nogal neerkijkend op andere mensen die niet de keuze hadden genomen om wat Nederlands te leren.
Dan is het ook geen eer om een leegte op te vullen.quote:
Nu je in Spanje zit, misschien daar wat van?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:32 schreef multatuli het volgende:
Is er iets dat jonge vuilakken tot denken aan kan zetten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |