quote:Op maandag 18 december 2006 15:38 schreef lienelien het volgende:
Mooi, ziet niemand meer dat ik Red Lights Indicates... aanzag voor Leave Before...![]()
![]()
Dat nummer met lights (You Probably ...) is dan wel weer goedquote:Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
6 augustus, nu zie ik het pas
Ik dacht dat we het over dat andere nummer met 'lights' in de titel hadden, en die staat ook nog op het album.
Ik neem m'n woorden terug, je hebt een uitmuntende smaak, hoor![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 15:38 schreef lienelien het volgende:
Mooi, ziet niemand meer dat ik Red Lights Indicates... aanzag voor Leave Before...![]()
![]()
Ik hoop voor je dat je bij het tentamen scherper wasquote:Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
6 augustus, nu zie ik het pas
Ik dacht dat we het over dat andere nummer met 'lights' in de titel hadden, en die staat ook nog op het album.
excuus #1: ik ben blond
excuus #2: ik heb vanochtend een tentamen gemaakt waarvoor ik tot o2u30 heb zitten leren
excuus #3: ik kom pas net weer uit m'n bed gekropen
Ik neem m'n woorden terug, je hebt een uitmuntende smaak, hoor![]()
Oh, haha. Vandaar.quote:Op maandag 18 december 2006 15:38 schreef lienelien het volgende:
![]()
neequote:Op maandag 18 december 2006 15:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik hoop voor je dat je bij het tentamen scherper was![]()
quote:En dat laatste.. inderdaad![]()
neeheequote:Op maandag 18 december 2006 16:23 schreef MaJo het volgende:
Red lights is juist coolBen je niet in de war met You probably couldn't see through the lights but you were staring straight at me?
Zeker? Echt helemaal zeker?quote:
hou op!quote:Op maandag 18 december 2006 16:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker? Echt helemaal zeker?Red lights is vet
Vooral hoe die begint is cool
![]()
alles wat niet op hun eerste album staatquote:Op maandag 18 december 2006 17:36 schreef Goover het volgende:
Nou ik ben thuis, welke nummers zijn 'minder' dan ga ik die eens op mijn gemakje beluisteren.
Hahaha, ok ik sla even aan het luisteren.quote:Op maandag 18 december 2006 17:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
alles wat niet op hun eerste album staatEn Riot Van en Vampires vind ik ook wat minder boeiend... De rest is
De nummers hadden miss beter tot hun recht gekomen op een album met de snellere en strakke nummers er omheen. Maar ze zijn niet slecht vind ik. Je hebt iig wel gelijk.quote:Op maandag 18 december 2006 18:06 schreef MaJo het volgende:
Ik vind inderdaad het grootste bezwaar dat de snelheid mist in de EP. Ik wil lekkere strakke nummers als I bet you look good on the Dancefloor, When the Sun goes down en The View from the Afternoon (jaja, die staat er al op...) Of melodieuze nummers als Mardy Bum en A certain Romance. Nu hebben we een Ep met een paar saaie nietszeggende nummers die noch strak noch melodieus zijn.
Leave Before.. is juist enorm melodieus imo..quote:Op maandag 18 december 2006 18:06 schreef MaJo het volgende:
Ik vind inderdaad het grootste bezwaar dat de snelheid mist in de EP. Ik wil lekkere strakke nummers als I bet you look good on the Dancefloor, When the Sun goes down en The View from the Afternoon (jaja, die staat er al op...) Of melodieuze nummers als Mardy Bum en A certain Romance. Nu hebben we een Ep met een paar saaie nietszeggende nummers die noch strak noch melodieus zijn.
Die staat dan weer niet op de EPquote:Op maandag 18 december 2006 18:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Leave Before.. is juist enorm melodieus imo..
Kom er dus ook daarnet achter dat ik dat hele nummer niet eens echt heb..quote:Op maandag 18 december 2006 18:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Leave Before.. is juist enorm melodieus imo..
Komt omdat ie niet op de cd en de EP staat. Ik ken hem alleen maar van het uitgaan eigenlijk en heb de clip een keer gezien. Misschien moet ik er eens beter voor gaan zitten maar tot nu toe kan het me niet heel erg boeienquote:Op maandag 18 december 2006 18:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Kom er dus ook daarnet achter dat ik dat hele nummer niet eens echt heb..
Ik heb de clip net even bekeken/beluisterd op youtube, klonk wel aardig. Maar door de kwaliteid valt er niet heel veel over te zeggen.quote:Op maandag 18 december 2006 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt omdat ie niet op de cd en de EP staat. Ik ken hem alleen maar van het uitgaan eigenlijk en heb de clip een keer gezien. Misschien moet ik er eens beter voor gaan zitten maar tot nu toe kan het me niet heel erg boeien
Heb je niet iets meer dan alleen 'oh yeah' ? (op de EP, losse single, b-side ergens?)quote:Op maandag 18 december 2006 19:26 schreef MaJo het volgende:
Wat wel grappig is is dat dit niet het nummer is welke ik dachtDat nummer waarin een stukje zit met "oh yeah". Hoe heet dat dan? Is ook zo verwarrend dat ze allemaal nummers uitbrengen buiten het album om
Lien??? Welk nummer draaide James zaterdag?quote:Op maandag 18 december 2006 21:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Heb je niet iets meer dan alleen 'oh yeah' ? (op de EP, losse single, b-side ergens?)
En hij staat NIET op het album of de EP?quote:Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lien??? Welk nummer draaide James zaterdag?Ik weet verder geen tekst, hij zingt een paar keer "oh yeah, oh yeah", een keer of 4. Valt best op
Hè, wat? Denk jij nou echt dat ik nog weet welk nummer er van AM werd gedraaid 2 dagen geleden?quote:Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lien??? Welk nummer draaide James zaterdag?Ik weet verder geen tekst, hij zingt een paar keer "oh yeah, oh yeah", een keer of 4. Valt best op
Goh, dat heb ik nou nog nooit gehoord, in welk nummer dan ook. Echt uniék joh!quote:Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef MaJo het volgende:
hij zingt een paar keer "oh yeah, oh yeah", een keer of 4. Valt best op
Dat nummer waarbij dat heerschap dus niet wist dat het AM was en naar aanleiding daarvan we steeds grapjes maaktenquote:Op maandag 18 december 2006 22:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hè, wat? Denk jij nou echt dat ik nog weet welk nummer er van AM werd gedraaid 2 dagen geleden?
Volgens een bepaald heerschap werden er héél wat nummers van AM gedraaid die avond
Ben gelukkig niet de enige die het niet weet...quote:Op maandag 18 december 2006 22:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
Goh, dat heb ik nou nog nooit gehoord, in welk nummer dan ook. Echt uniék joh!
johquote:Op maandag 18 december 2006 22:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat nummer waarbij dat heerschap dus niet wist dat het AM was en naar aanleiding daarvan we steeds grapjes maaktenEn ze zingen een paar keer "oh yeah, oh yeah"
ehmm... Wij snappen elkaar nog niet geheel geloof ikquote:Op maandag 18 december 2006 22:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet de enige die het niet weet...
Hij staat dus niet op de OP en de cd vandaar dat we het niet kunnen vindenquote:Op maandag 18 december 2006 22:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
johToch eigenlijk best slecht.
Maar goed, open je media player, en zoek 't op![]()
Ik zou het niet weten, en kan het hier ook niet nakijken atm
Ik bedoelde dat ik niet de enige ben die niet weet over welk nummer het gaat...quote:Op maandag 18 december 2006 22:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
ehmm... Wij snappen elkaar nog niet geheel geloof ik
Is bijna 4 keer..quote:Curtains Close
Arctic Monkeys
I so wanted it long but she cut it short
And now I'm catching a cold
I told you not but no crack in the doobie
But it was already rolled
Oh, I turned down my lights
And my curtains weren't closed
I turned down my lights
Oh well, I turned down my lights
And my curtains weren't closed last night
Oh baby, I must be mad
Well, I don't care about your massage oils
It's got my skin going red
Cause I'm a mad mother-fucker
With my curtains open
Sitting tucked up in bed
I turned down my lights
I turned down my lights
Oh baby, I must be mad
I turned down my lights
Oh yeah, well I turned down my lights
Oh baby, I must be mad
Hmm nee ook niet. Want dat "oh yeah" is steeds twee keer achter elkaar. Dus het refrein zit zo in elkaarquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 22:31 schreef Goover het volgende:
Miss een mooie vraag voor in de trivia als je de kans krijgt om een vraag goed te beantwoorden..![]()
Ik heb hem gezien ja, ik vond het verhaal er in wel leuk maar vond hem eerlijk gezegt al snel wat langdradig worden. Had het leuk gevonden als je af en toe wat bandshots tussendoor had gezien bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 december 2006 23:30 schreef Eikelpiercing het volgende:
Trouwens iemand die clip van Leave before the lights come on al gezien? Stond onlangs in de Pitchforkmedia.com top 25 video clips, zelf gezien en moet zeggen is wel erg mooi.
Trouwens een geweldig nummer.
Nee, jij snapte mijn sarcastische grapje nietquote:Op maandag 18 december 2006 22:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik niet de enige ben die niet weet over welk nummer het gaat...
Euhh.. nu snap ik het helemaal niet meer.. maar laat maar eigenlijkquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, jij snapte mijn sarcastische grapje niet
Leuk, maar ik heb geen MTV2quote:Trouwens, donderdag (dacht ik) Arctic Monkeys Take Over op MTV 2
Geen idee wat het in mag houden, maar het klinkt wel leuk![]()
Welcome to the clubquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:38 schreef Robertv het volgende:
Arctic Monkeys is wel een van de tofste bands die ik dit jaar 'ontdekt' heb. Ik heb het album een keer op mn iPod gegooid en een keer helemaal afgeluisterd en ik vond het helemaal niks, maar na de tweede en derde keer was ik gek genoeg helemaal verkocht. Goeie teksten met goeie melodielijnen en het 'britpop-accent' maakt het weer helemaal af. Beste nummers vind ik Mardy Bum, Fake Tales of San Francisco en I Bet You Look Good On The Dancefloor. Arctic Monkeys zijn oké.
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:49 schreef Trigalti het volgende:
Digitale tv.. trouwens... Arctic monkey's![]()
![]()
Nee, dan moeten je ouders in zó'n klein rotdorpje wonen dat er geen kabel is, en dan schotel nemen. Ik heb zo'n 9 MTV'squote:Op vrijdag 22 december 2006 09:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Hoe kom je trouwens aan MTV2?
Zit dat bij jullie op de kabel? Of hebben jullie digitale tv?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, dan moeten je ouders in zó'n klein rotdorpje wonen dat er geen kabel is, en dan schotel nemen. Ik heb zo'n 9 MTV's![]()
Ja, die opvolger heeft Milburn gemaaktquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:55 schreef Cavalier1 het volgende:
Is er al wat meer bekend over de opvolger van Whatever people say...?
Moet ik dan denken aan de Infadels?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:30 schreef JeroenV het volgende:
Ik hoorde van een collega dat ze een beetje een andere sound aan het album gaan geven, meer dance invloeden/gericht ofzo. Zou me verbazen.
quote:Arctic Monkeys flirten met dance
De opnamen voor het nieuwe album van de Arctic Monkeys zijn nog maar net afgerond, maar zanger Alex Turner wil nu alvast een tipje van de sluier oplichten: "Er zullen veel dance-invloeden op het album te horen zijn."
Na het overweldigende succes van het debuut Whatever People Say I Am, That's What I'm Not, laten de Monkeys zich niet gek maken door de druk en kiezen voor het experiment. Zo schijnt het dat een aantal opnamen gemaakt is met een mobiele telefoon.
Dance beats
Maar de grootste verandering is het steeds vaker opduiken van beats tijdens de opnamesessies. Dit lijkt voor buitenstaanders misschien een vreemde wending, maar volgens frontman Alex Turner is het juist een terugkeer naar de muzikale roots van de band: "ik luisterde vroeger alleen maar naar dance, totdat ik opeens The Strokes ontdekte."
Wat we verder kunnen verwachten is dat de drumpartijen op de nieuwe plaat een stuk heftiger zullen zijn, want drummer Matt Helders verklaarde deze week in een interview dat hij een speciaal trainingsprogramma volgt om de hardere, op dance geïnspireerde nummers een heel concert lang te kunnen drummen.
De release van het nieuwe album staat gepland voor maart.
Aan de eene kant vind ik het wel jammer dat ze een beetje van hun sound af stappen. Die vond ik namelijk erg lekker.quote:
Het gaat me vooral om de releasedataquote:Op zondag 11 februari 2007 21:11 schreef Leonos het volgende:
Titels doen me niet zoveel zonder geluid...
Agreed.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:18 schreef MaJo het volgende:
Ben wel blij dat ze in ieder geval niet meer de kant op gaan van hun EP, vond dat toch een stuk minder
Juist bij een band als de AM zijn de titels erg typerend en leuk om te zien vind ik.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:11 schreef Leonos het volgende:
Titels doen me niet zoveel zonder geluid...
quote:Op zaterdag 10 maart komt de Britse band Arctic Monkeys naar Nederland voor een eenmalig optreden in de Melkweg te Amsterdam. De uiterst succesvolle popgroep brengt op 16 april hun nieuwe single ‘Brianstorm’ uit, gevolgd door het nieuwe album ‘Favourite Worst Nightmare’ op 23 april. De kaartverkoop voor dit unieke concert start op zaterdag 17 februari om 11:00 uur. Kaarten zijn uitsluitend verkrijgbaar bij de kassa van de Melkweg, met een maximum van twee per persoon.
Het nieuwe album ‘Favourite Worst Nightmare’ is het vervolg op het debuutalbum van de Arctic Monkeys: ‘Whatever People Say I Am, That’s What I’m Not’, dat begin 2006 verscheen en in het Verenigd Koninkrijk het meest succesvolle debuutalbum aller tijden werd. Het succes van dit album en de single ‘I Bet You Look Good on the Dancefloor’ bracht het jonge viertal uit Sheffield bekendheid op het Europese vaste land, in de Verenigde Staten en in Japan. Vergelijkingen met grote Britse bands als The Jam, Oasis en The Strokes waren snel gemaakt.
Ter promotie van het nieuwe album doen de Arctic Monkeys zes optredens in Europa. Het optreden in de Melkweg in Amsterdam is extra bijzonder, aangezien dit één van de eerste optredens is in de vernieuwde grote zaal van de Melkweg: The MAX. De zaal is de afgelopen maanden grondig verbouwd en de bezoekerscapaciteit is toegenomen van 1000 tot maximaal 1500 personen.
De kaartverkoop voor het optreden van de Arctic Monkeys op 10 maart start op zaterdag 17 februari om 11:00 uur. Kaarten kosten ¤ 25,00 (+ lidmaatschap) en zijn uitsluitend verkrijgbaar bij de kassa van de Melkweg, met een maximum van twee kaarten per persoon.
quote:Britse bands als The Jam, Oasis en The Strokes
Anders zal het wel te snel uitverkocht raken denk ikquote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef =HellFire= het volgende:
Hopelijk wordt DIT dan m'n eerste keer Arctic Monkeys. Wel klote van die Melkweg only sales, maarja... vast een reden voor.![]()
Precies. Naja, ben dan niet in de buurt van de Melkweg, maar ik regel wel wat. Moet ze toch eens gaan zien!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:42 schreef Sautor het volgende:
[..]
Anders zal het wel te snel uitverkocht raken denk ik
Ik ben er in ieder geval niet bij
Heb zo op lowlands gezien, en het was niet echt speciaal vond ikquote:Op maandag 12 februari 2007 16:23 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Precies. Naja, ben dan niet in de buurt van de Melkweg, maar ik regel wel wat. Moet ze toch eens gaan zien!
of die geen zin hebben om om 10u bij de melkweg te staan als ze uit bijvoorbeeld maastricht / groningen moeten komen om maar wat uithoeken te noemen (tov amsterdam)quote:Op maandag 12 februari 2007 19:11 schreef fretclick het volgende:
waarom op zaterdagochtend bij de freakin' melkweg? er zijn ook mensen die moeten werken
Gewoon heengaanquote:Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef Leonos het volgende:
Moet ik heen
Alleen ff kjiken hoe ik dat met die Melkweg ga oplossen
Als iedereen 2 kaartjes koopt wel ja. Opzich is het kaartlimiet van 2 pp wel eerlijker, maar ik heb zo 4 of 5 mensen die ook mee zouden willen. STEL dat ik straks 2 kaartjes heb, moet ik nog gaan kiezen wie er mee mag ok..quote:
nouja, nog minder dan 750 eigenlijk. Ik denk dat er wel 100 kaartjes worden weggegeven ed zo hier en daar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Als iedereen 2 kaartjes koopt wel ja. Opzich is het kaartlimiet van 2 pp wel eerlijker, maar ik heb zo 4 of 5 mensen die ook mee zouden willen. STEL dat ik straks 2 kaartjes heb, moet ik nog gaan kiezen wie er mee mag ok..![]()
Werchter zijn ze al bevestigd, staat op sitequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:42 schreef Leonos het volgende:
Jup, geruchten () zijn Pinkpop en Lowlands en Rock Werchter
Ik weet hetquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:11 schreef Leonos het volgende:
Maar Majo, dit is wel de Arctic Monkeys he
Er worden er 300 "weggegeven" Dus het word leuk dringen straks!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
nouja, nog minder dan 750 eigenlijk. Ik denk dat er wel 100 kaartjes worden weggegeven ed zo hier en daar.
En als die 4 of 5 mensen zo graag willen, dan gaan ze toch gezellig samen met jou in de rij staan?
ahw, leuk!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:59 schreef mindgames het volgende:
Live-opname van een nieuw nummer (Fluorescent Adolescents).
Klik.
gelukkig moet ik morgen in Amsterdam "werken", mooi ff tussendoor kaartjes halen (ik werk op 100m ofzo van de melkwegquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:41 schreef kreuk050 het volgende:
Ik zou ook wel willen maar om nou zaterdagochtend vroeg naar Amsterdam te gaan, ten eerste moet ik werken en ten tweede vind ik dat het niet waard, een uur heen en terug rijden.
Ze komen toch ook wel op een festival van de zomer hoop ik
Ik zal morgen de hele dag F5'enquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:28 schreef Elusive het volgende:
[..]
ik ga kijken of ik een collega mee kan nemen om 2 extra kaartjes te fixen, die gooi ik dan wel in V&A voor de snelst reagerende fokker![]()
kan pas vanaf 10 uur daar zijn dus dat moet goed komenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:58 schreef Leonos het volgende:
Je moet er wel vroeg zijn he Elusive, want als je om 11 uur aan komt zetten kan je lang in de rij gaan staan en heb je wss geen kaartjes
Maja ik ga slapen want moet morgen 6:30 op
Dat vraag ik me serieus af... Ik denk dat een uurtje in de rij niet voldoende zal zijn. Er zullen veel mensen naar het concert willen en die zullen er vroeg staan. Als ik was gegaan was ik er om een uur of 8 geweest denk ik. Maar goed, hopen dat het lukt, dan kan ik die kaartjes van je kopen bij V&Aquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:09 schreef Elusive het volgende:
[..]
kan pas vanaf 10 uur daar zijn dus dat moet goed komen![]()
nou, ik denk het niet eigenlijk...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:09 schreef Elusive het volgende:
[..]
kan pas vanaf 10 uur daar zijn dus dat moet goed komen![]()
We zijn weer eens lekker eensgezindquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
nou, ik denk het niet eigenlijk...
Wat denk je dan, AM, 1100/1200 kaartjes beschikbaar enzoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
We zijn weer eens lekker eensgezind
Ja dat hoef je mij niet uit te leggenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat denk je dan, AM, 1100/1200 kaartjes beschikbaar enzo![]()
nee, arm dingquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat hoef je mij niet uit te leggenMaar elusive snapt het blijkbaar niet zo
Ja klinkt goedquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee, arm ding
Ik vind dat nieuwe nummer van hierboven trouwens heel erg leuk![]()
![]()
Klopt wel ongeveer, vriend van me stond er ook rond die tijd en die schat dat er 300 a 400 mensen voor hem staan.. hopelijk komt het goed!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:19 schreef Jolene24 het volgende:
Om half negen vanochtend stonden er ongeveer 400-450 mensen in de rij voor de Melkweg. Gok dat het nu wel helemaal vol is al daar...
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:19 schreef Jolene24 het volgende:
Om half negen vanochtend stonden er ongeveer 400-450 mensen in de rij voor de Melkweg. Gok dat het nu wel helemaal vol is al daar...
Weet ikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:33 schreef Leonos het volgende:
Ik snap echt niet waarom ej zo vroeg gaat, ik was er half 9 en had ook gewoon kaarten
Da's natuurlijk onzin, want dan hadden de mensen die rond 09:15 - 09:30 in de rij aansloten (waaronder ik) nooit de laatste kaarten kunnen hebbenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:31 schreef mindgames het volgende:
Rond 09.00 stond er 3000 man rond de Melkweg.
Leuke foto's!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:17 schreef Leonos het volgende:
En nog wat sfeerfoto's
[afbeelding]
[afbeelding]
Knap als je in zo'n kort berichtje zoveel onzin en tegenstrijdigheden kan zetten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:31 schreef mindgames het volgende:
In de 'nieuwe' Melkweg kan 1500 man. 650 kaarten (!) gaan naar prijsvragen. Arctic Monkeys hebben er voor gezorgd dat 'de pers' niet aan perskaarten kan komen. Zelfs de 'grote' journalisten moesten in de rij staan, als ze een kaart wilden hebben. Dit optreden is dus écht alleen voor de échte fans bedoeld.. Rond 09.00 stond er 3000 man rond de Melkweg. Van de Melkweg tot aan het Leidseplein tot aan de schouwburg tot aan de fucking andere kant van de Melkweg (café-kant), helemaal rond. Er zijn vele foto's vanuit de lucht van gemaakt, die duiken vast snel op. Mensen die om 09.15 á 09.30 in de rij aansloten konden de laatste kaarten halen. Diegene na die tijd vielen nét buiten de boot..
[afbeelding]
![]()
Maar daar stond ik dan wel al om 22.00 voor bij de Melkweg.
Luister, dit is wat mij verteld is in het café na afloop van de kaartverkoop door medewekers van de Melkweg. Alsof ik ze zelf met de hand heb lopen tellen.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:28 schreef Enzo500 het volgende:
[..]
Knap als je in zo'n kort berichtje zoveel onzin en tegenstrijdigheden kan zetten.
Jawel, want vanaf 10.00 ontstond de échte grote rij en zelfs om 11.00 sloten er nog mensen aan...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:08 schreef Reticulin het volgende:
Da's natuurlijk onzin, want dan hadden de mensen die rond 09:15 - 09:30 in de rij aansloten (waaronder ik) nooit de laatste kaarten kunnen hebben
Tickets met CD zijn nog steeds te koop voor KC, maar zonder CD waren heel snel weg..quote:Op zondag 18 februari 2007 13:31 schreef Goover het volgende:
Ik stond er dus rond 9.45, en ik heb mooi geen kaartje! Ik baal behoorlijk, want toen er werd gemeld dat het uitverkocht was stonden er denk ik max 100 man voor mij!!!![]()
![]()
KC was volgend de gene die voor ons kaartjes zou halen uitverkocht! Naarna dus niet meer? Nu baal ik dus echt enorm!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat zag ik ook, maar de cd heb ik al besteld...quote:Op zondag 18 februari 2007 14:05 schreef soul114 het volgende:
[..]
Tickets met CD zijn nog steeds te koop voor KC, maar zonder CD waren heel snel weg..
de '2' en de '0' staan in een menutje waar je tussen 0, 1 en 2 kan kiezen.quote:Aantal Prijs Soort
'2' ¤ 29 Selecteer 1 bij een bestelling van 1 ticket
'0' ¤ 29 Selecteer 2 bij een bestelling van 2 tickets
ah vandaarquote:Op zondag 18 februari 2007 10:49 schreef mindgames het volgende:
Ah, ik heb inderdaad een foutje gemaakt. Ik was in de war met de start van de voorverkoop.
'Rond 09:00 stond er...' moet dan 'Rond 11:00 stond er...' zijnOm 09:00 kon je nog 'makkelijk' kaarten bemachtigen. Om 11:00 stond het dubbele van het aantal mensen om 09:00.
Ik weet niet hoe het in de Melkweg zit, maar ik heb ook nog genoeg kaartjes waar het stripje er nog gewoon op zit nadat ik langs de deur kwam. Dan scannen ze de kaartjes gewoon.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:04 schreef Reticulin het volgende:
[..]
enige waar ik me een beetje zorgen over maak is dat van een vd kaartjes dat lipje erafgescheurd is en weer met plakband is vastgemaakt door het meisje achter de kassa...volgens dat meisje is 'ie nog steeds geldig, maar ja, weet inmiddels hoe het kan gaan met miscommunicatie binnen een organisatie dus maak me wel nog een beetje zorgen dat één of andere overijverige portier moeilijk gaat doen ofzo...![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef Goover het volgende:
.
De kaartjes staan nu trouwens voor 195 euro p/s op een bekende doorverkoop site...
Ik zag het ja, stelletje debielenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in de Melkweg zit, maar ik heb ook nog genoeg kaartjes waar het stripje er nog gewoon op zit nadat ik langs de deur kwam. Dan scannen ze de kaartjes gewoon.
De kaartjes staan nu trouwens voor 195 euro p/s op een bekende doorverkoop site...
http://www.pzc.nl/internationaal/binnenland/article1127795.ecequote:Op zondag 18 februari 2007 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zag het ja, stelletje debielen![]()
Ik hoop dat niemand zo gek is om die kaarten te kopen en dat ze ze niet kwijtraken en dan op de dag zelf voor de originele prijs moeten verkopen
![]()
Lijkt me wel, is zelfs in strijd met de voorwaarden die op de kaartjes zelf staan (kaartjes blijven eigendom vd organisatie en het is niet toegestaan ze aan derden door te verkopen of ze voor commerciële doeleinden te gebruiken)...Nou lijkt 't me niet dat ze particulieren aan kunnen pakken, maar bedrijven als budgetticket volgens mij wel..quote:Op maandag 19 februari 2007 08:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Maar er kunnen geen juridische stappen worden ondernomen? Je mag toch geen winst maken op andermans product oid?
Leek mij dus ook, maar er staat:quote:Op maandag 19 februari 2007 08:47 schreef Reticulin het volgende:
[..]
Lijkt me wel, is zelfs in strijd met de voorwaarden die op de kaartjes zelf staan (kaartjes blijven eigendom vd organisatie en het is niet toegestaan ze aan derden door te verkopen of ze voor commerciële doeleinden te gebruiken)...Nou lijkt 't me niet dat ze particulieren aan kunnen pakken, maar bedrijven als budgetticket volgens mij wel..
Jees, als je daar ergens aan het eind staat weet je toch ook wel dat je kansloos bent?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:09 schreef mindgames het volgende:
Om even terug te komen op dé rij:
check dit filmpje.
Ik vroeg me ook echt af waarom mensen om 11:15 nog aansloten in de rij...quote:Op maandag 19 februari 2007 18:21 schreef JeroenV het volgende:
Jees, als je daar ergens aan het eind staat weet je toch ook wel dat je kansloos bent?
Shit zegquote:Op maandag 19 februari 2007 18:09 schreef mindgames het volgende:
check dit filmpje.
Schouderklopje voor de gene die mij kan spotten in dit filmpje, ik sta er wel echt inquote:Op maandag 19 februari 2007 18:09 schreef mindgames het volgende:
check dit filmpje.
quote:
suc6! Ondertussen nog andere kandidaten voor het 'Spot Goover in een kansloos lange rij spel' ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:18 schreef Leonos het volgende:
Ik zoek vanavond weer even, moet nu weg
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:16 schreef Reticulin het volgende:
Vet filmpjeZie mezelf alleen nergens terug, terwijl ik toch zo'n zes personen van het meisje dat het laatste kaartje had af zou moeten staan. Herken verder ook helemaal niemand die in de rij bij mij in de buurt stond.
Enne...hier live (wat mindere kwaliteit helaas) de nieuwe single Brianstorm! http://www.youtube.com/watch?v=cFKn1si6dPA
Klinkt errug vet!![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:16 schreef Reticulin het volgende:
Vet filmpjeZie mezelf alleen nergens terug, terwijl ik toch zo'n zes personen van het meisje dat het laatste kaartje had af zou moeten staan. Herken verder ook helemaal niemand die in de rij bij mij in de buurt stond.
Enne...hier live (wat mindere kwaliteit helaas) de nieuwe single Brianstorm! http://www.youtube.com/watch?v=cFKn1si6dPA
Klinkt errug vet!![]()
Ok de eerste die mij in dat filmpje kan herkennen krijgen een biertje van me!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef mindgames het volgende:
En hier nog een filmpje van de rij....![]()
27 seconden!quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Ok de eerste die mij in dat filmpje kan herkennen krijgen een biertje van me!
(Hier is de rij nog niet vooruit gegaan, vorige filmpje al wel...)
Weet je welk programma? Want ik heb ze er nog niet over gehoord maar ben wel benieuwd.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:04 schreef mindgames het volgende:
Vanavond is om 19.00 de primeur van de nieuwe single, 'Brianstorm', op een Engelse radiozender...
edit: En net nu ik dit hier post lees ik op een ander forum dat de Engelse Radio 1 de primeur 'pas' woensdag heeft en dat het vanavond dus niet gaat gebeuren. Gvd.
Als het op radio 1 is, zal het waarschijnlijk bij zane lowe zin.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Weet je welk programma? Want ik heb ze er nog niet over gehoord maar ben wel benieuwd.
Voor de context: ik heb Radio 1 de hele dag aanstaan.
quote:26.02.07
Zane Lowe
Tune in to Zane Lowe on Radio 1 (7-9pm) on Wednesday 28th February to hear the exclusive broadcast of 'Brianstorm’, the first single from Arctic Monkeys’ forthcoming album ‘Favourite Worst Nightmare’.
Brianstorm’ will be released on 7", 10" and CD on 16th April and via download from 2nd April. The single features ‘Brianstorm’ + three brand new exclusive tracks, including ‘Temptation Greets You Like Your Naughty Friend’ with Dizzee Rascal on guest vocals.
Het staat op de EP. Imho een van de beste nummers van de Arctic Monkeys.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:09 schreef Leonos het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sX3-xZDOA8c
Waarom ken ik dit hele nummer niet?
Ze komen ook op Pinkpop, als je ze echt wil zien zou je ze daar kunnen checkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:41 schreef Lethe het volgende:
![]()
Ik hoor het ook altijd te laat wanneer leuke bands weer in NL zijn... Echt standaard een paar dagen na de voorkoop, en dat het dan ondertussen dus al uiverkocht is.
Anyway, als iemand nog een kaartje over heeft wegens ziekte/verkeerd gepland o.i.d., dan hoor ik dat graag.
En iemand nog tips hoe ik dit soort dingen beter in de gaten kan houden?
Ah oke! Bedankt voor de tip, wist niet dat dat al bekend was..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:45 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ze komen ook op Pinkpop, als je ze echt wil zien zou je ze daar kunnen checken![]()
Handig, thnxquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:54 schreef mindgames het volgende:
Inderdaad, woensdag rond 19:00 de primeur bij Zane Lowe. Rond die tijd ook op andere radiozenders in Engeland. En daarna 'all over the place' op internet
. Echt goed dat er weer non-albumtracks op de single staan.
De nieuwe nummers, live, even op een rijtje:
Teddy Picker
D Is For Dangerous
Fluorescent Adolescents
Do Me A Favour
Brianstorm
Niet allemaal even goede geluids- en beeldkwaliteit, maar het wekt een goede indruk.
Wat lul je nou man...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:32 schreef Leonos het volgende:
Jij zegt 'dan is de muziek beter' ik dat je bij de Kooks bedoelde
Posten in de topics van bands die je leuk vindt, dan merk je vanzelf of er een concert aankomt. Zo mis ik er nooit eenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:41 schreef Lethe het volgende:
![]()
Ik hoor het ook altijd te laat wanneer leuke bands weer in NL zijn... Echt standaard een paar dagen na de voorkoop, en dat het dan ondertussen dus al uiverkocht is.
Anyway, als iemand nog een kaartje over heeft wegens ziekte/verkeerd gepland o.i.d., dan hoor ik dat graag.
En iemand nog tips hoe ik dit soort dingen beter in de gaten kan houden?
komt gewoon omdat ik het altijd in I Bet postquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Posten in de topics van bands die je leuk vindt, dan merk je vanzelf of er een concert aankomt. Zo mis ik er nooit eenOok de sites van Melkweg/Paradiso in de gaten houden (eventueel abonneren op de nieuwsbrief, dan kan het echt niet meer verkeerd gaan)
Dat ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
komt gewoon omdat ik het altijd in I Bet post
moet ik nou echt PI's gaan gebruiken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ookMaar in de band topics komt het ook voorbij. En er zijn wel eens concerten waar ik wel heen ga en jij niet (Arcade Fire bijvoorbeeld
)
Nee alsjeblieft nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
moet ik nou echt PI's gaan gebruiken?![]()
Ben even vergeten waar de afkorting voor staat (quote:
Ok thnxquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben even vergeten waar de afkorting voor staat () maar dat zijn die plaatjes links boven je post (bijvoorbeeld een smiley, bij mij staat er nu een knipoog). Waarom mensen dat uberhaupt gebruiken snap ik echt niets van
´quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben even vergeten waar de afkorting voor staat () maar dat zijn die plaatjes links boven je post (bijvoorbeeld een smiley, bij mij staat er nu een knipoog). Waarom mensen dat uberhaupt gebruiken snap ik echt niets van
ja, want ze zijn al bevestigd voor lowlands..quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Toch wel geweldig dat de Arctic Monkeys op Pinkpop én Lowlands staan.
Misschien dat ie vorig jaar bedoelde?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, want ze zijn al bevestigd voor lowlands..![]()
Iemand?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:34 schreef Leonos het volgende:
Ey, heeft iemand misschien al een setlist van een andere show van de AM uit dezelfde tour waarmee ze naar de Melkweg komen?
Dit is de setlist van één van hun 'geheime' gigs, maar ze spelen telkens andere nieuwe nummers:quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:34 schreef Leonos het volgende:
Ey, heeft iemand misschien al een setlist van een andere show van de AM uit dezelfde tour waarmee ze naar de Melkweg komen?
Ze beginnen toch niet in Amsterdam lijkt me?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:29 schreef Goover het volgende:
Spelen ze die show al dan? Dat werd toch een album promotie ding waar maar 6 shows van zijn en alleen in europa..?
Op het moment doen ze verrassings-optredens in zalen door heel Engeland.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:02 schreef Leonos het volgende:
Ze beginnen toch niet in Amsterdam lijkt me?
En bedankt voor het lijstje, het is alleen niet zoveel![]()
Rippen dat kreng!quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:05 schreef mindgames het volgende:
Reminder: straks, ergens tussen 20:00 en 22:00 (Nederlandse tijd): de nieuwe single van de Arctic Monkeys op het Engelse Radio 1 bij Zane Lowe!![]()
Bedanktquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Posten in de topics van bands die je leuk vindt, dan merk je vanzelf of er een concert aankomt. Zo mis ik er nooit eenOok de sites van Melkweg/Paradiso in de gaten houden (eventueel abonneren op de nieuwsbrief, dan kan het echt niet meer verkeerd gaan)
Thanks! Geript van Radio 1 of Manchester XFM? Die laatste zond het laatste gedeelte van het nummer niet uit... Ik zie het al staanquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef Yevgeni het volgende:
Opname ervan is te downloaden van m'n web-log. Ik zal later vanavond een kortere versie van de opname online gooien...
Bij mij ligt het inderdaad ook wel aan de kwaliteit dat ik hem nog niet zo vind. Maar volgens mij zit er wel potentie in..quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:09 schreef =HellFire= het volgende:
Gedownd. Ben er nog niet helemaal weg van, maar dat ligt ook deels aan de kwaliteitvan de webrip.![]()
Hahhaa... no wya. Tweede keer dat die kerel het draait... vind ik het nummer ineens ook vetter.
Ok dan, doe ik. Eerst eens kijken hoe dat pm'en werkt. Een moment geduldquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef Leonos het volgende:
Maar je mag me wel pm'en voor een linkje mindgames
nicequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:56 schreef Yevgeni het volgende:
Die betere download staat nu ook op m'n web-log!
zie t bovenste bericht van deze pagina..quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:03 schreef xzane het volgende:
Wil iemand mij ook pm-en met een linkje?
Send. Ik geloof dat de link om de zoveel tijd zegt dat-ie even niet beschikbaar is. Als dat langer zo blijft upload ik 'em wel ergens anders. Dit is de volledige radiokwaliteit rip zonder radio-commentaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:08 schreef Goover het volgende:
Die youtube link is echt niet om aan te horen, door de kwaliteid dan. Maar als ik daar doorheen luister klinkt het erg lekker
PM iemand voor die betere rip?
Me too, me too aub?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:48 schreef mindgames het volgende:
[..]
Send. Ik geloof dat de link om de zoveel tijd zegt dat-ie even niet beschikbaar is. Als dat langer zo blijft upload ik 'em wel ergens anders. Dit is de volledige radiokwaliteit rip zonder radio-commentaar.
Maar natuurlijkquote:
Klopt, vaak met radiocommentaar en 128 kbps-kwaliteit. De link van MegaUpload, die hier woensdag is gepostquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:48 schreef kreuk050 het volgende:
Hij is al 2 dagen te downloaden via de reguliere downloadkanalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |