Als iedereen 2 kaartjes koopt wel ja. Opzich is het kaartlimiet van 2 pp wel eerlijker, maar ik heb zo 4 of 5 mensen die ook mee zouden willen. STEL dat ik straks 2 kaartjes heb, moet ik nog gaan kiezen wie er mee mag ok..quote:
nouja, nog minder dan 750 eigenlijk. Ik denk dat er wel 100 kaartjes worden weggegeven ed zo hier en daar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Als iedereen 2 kaartjes koopt wel ja. Opzich is het kaartlimiet van 2 pp wel eerlijker, maar ik heb zo 4 of 5 mensen die ook mee zouden willen. STEL dat ik straks 2 kaartjes heb, moet ik nog gaan kiezen wie er mee mag ok..![]()
Werchter zijn ze al bevestigd, staat op sitequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:42 schreef Leonos het volgende:
Jup, geruchten () zijn Pinkpop en Lowlands en Rock Werchter
Ik weet hetquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:11 schreef Leonos het volgende:
Maar Majo, dit is wel de Arctic Monkeys he
Er worden er 300 "weggegeven" Dus het word leuk dringen straks!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
nouja, nog minder dan 750 eigenlijk. Ik denk dat er wel 100 kaartjes worden weggegeven ed zo hier en daar.
En als die 4 of 5 mensen zo graag willen, dan gaan ze toch gezellig samen met jou in de rij staan?
ahw, leuk!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:59 schreef mindgames het volgende:
Live-opname van een nieuw nummer (Fluorescent Adolescents).
Klik.
gelukkig moet ik morgen in Amsterdam "werken", mooi ff tussendoor kaartjes halen (ik werk op 100m ofzo van de melkwegquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:41 schreef kreuk050 het volgende:
Ik zou ook wel willen maar om nou zaterdagochtend vroeg naar Amsterdam te gaan, ten eerste moet ik werken en ten tweede vind ik dat het niet waard, een uur heen en terug rijden.
Ze komen toch ook wel op een festival van de zomer hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |