Dan geef je hem een volgespoten condoom. Dat heeft 'ie vast nog niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
En ze hebben er al 2 ofzo.
Godver men. Wat is het verdomd moeilijk om een cadeau te verzinnen voor iemand die alles al heeft.
Klopt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan geef je hem een volgespoten condoom. Dat heeft 'ie vast nog niet.
Of ga naar het ziekenhuis, en vraag daar of je een gezwel mag hebben.quote:
Ik zou jou liever een wormvormig aanhangsel willen noemen.quote:
Jij moet echt dringend weer eens geneukt worden door Huug.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:56 schreef ijsmeis het volgende:
Jij hébt een wormvormig aanhangseltje.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Serieus? Ik moet morgen van Nijmegen CS naar Utrecht namelijk![]()
Ik ga normaal nooit met de trein, daarom had ik m nog niet gezien.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:03 schreef Klonk het volgende:
Goeiemorgen
en het is Veolivla en niet Veolia
ah je hebt een hobbyquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:02 schreef Paladijn het volgende:
Psychopaat bedreigt tv-belspelmeisjes
tof, maar eigenlijk is Veolia Halt meer van toepassingquote:
quote:
Inderdaad. En Henk zal de Dakar wel weer winnenquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:07 schreef Klonk het volgende:
het is Veolivla, klaar over uit
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Zijn jullie net van de Herpes af, krijg je veolivla.
Ik heb nog een pomelo voor jequote:Op zaterdag 16 december 2006 13:55 schreef BoJo het volgende:
tering vunzige papaja
Ah, één om te duwen en één om er in te zitten en motorgeluiden na te doen.quote:
Ze kwamen hem ophalen met papa's brand new Mercedes MLquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, één om te duwen en één om er in te zitten en motorgeluiden na te doen.
Motorgeluiden met een vlaams accent
Hadden ze rood haar en flaporen? En best wel heel erg druk? Dranklucht er om heen? En weet je zeker dat Schevenigen in België ligt, en dat het er twee waren?quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze kwamen hem ophalen met papa's brand new Mercedes ML![]()
En de motor doet het perfect![]()
Nee de ene had een seat overal aan en de andere een jas vol met smeerquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hadden ze rood haar en flaporen? En best wel heel erg druk? Dranklucht er om heen? En weet je zeker dat Schevenigen in België ligt, en dat het er twee waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |