Hoe multicultureel zou Nederland dan nog zijnquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, dan wonen er over 20 jaar wel heel veel allochtonen in Nederland.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Je was me voorquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat lost de NS zelf wel op!
Ik had hem met: Dan wijzigen ze de dienstregeling weer en dan rijden er een paar extra treinen richting het oosten enzoietsquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik moet opschieten met dit inkoppertje![]()
![]()
die zitte wel allemaal heel comfortable of zie ik dat nauw verkeerd?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:48 schreef bolletje_25 het volgende:
Ik denk toch eerder dit:
[afbeelding]
GROF! maar wel humorquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat lost de NS zelf wel op!
dat zie je nauw verkeerd ja.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:55 schreef Wouser het volgende:
[..]
die zitte wel allemaal heel comfortable of zie ik dat nauw verkeerd?
[..]
GROF! maar wel humor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:58 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
dat zie je nauw verkeerd ja.
nauw, dan had je het toch bijna fout gedaan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:01 schreef Wouser het volgende:
[..]
dat dacht ik eigenlijk nauw ook maar ja ik dacht vraag het maar even
![]()
Dames en heren , volgend station is oost-duitsland ,als u rechts kijkt ziet u massagraven , als u links kijkt ziet u de gasfabriek die overuren draaitquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:36 schreef seekfaM het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik stond ook langs dat spoor
Haha, je zal nu maar van die trein afvallen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:36 schreef seekfaM het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik stond ook langs dat spoor
Is die bovenste foto echt?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:31 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Haha, je zal nu maar van die trein afvallen.
Jullie hebben het trouwens allemaal fout, de NS gaat in de toekomst met 3dubbeldekkers rijden.
[afbeelding]
Of NS wordt overgenomen door ACTS die speciale trein vliegtuigen zal inzetten.
[afbeelding]
Serieus? Ik moet morgen van Nijmegen CS naar Utrecht namelijkquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:47 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hm ja er rijden enkele op het traject Utrecht - Nijmegen.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Serieus? Ik moet morgen van Nijmegen CS naar Utrecht namelijk![]()
Ik ga normaal nooit met de trein, daarom had ik m nog niet gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |