de kaag toch? iig in zuid-holland!quote:Op maandag 18 december 2006 16:57 schreef Viro het volgende:
Vraagje : waar wordt de water-lanparty gehouden?
Als het binnen een straal van 100 km dan kan ik wel (onder voorbehoud)
K zal voortaan beter lezen & TYquote:Op maandag 18 december 2006 17:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
de kaag toch? iig in zuid-holland!
Ah das geen probleem hoop ikquote:Op maandag 18 december 2006 17:02 schreef Mr_Baus het volgende:
Omgeving Noordwijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 december 2006 16:55 schreef henkus_ het volgende:
ik ga ook mee
(wat is de datum, ben niet altijd beschikbaar maar als die bekend is kan ik het inplannen)
regroup was gaaf genoeg om nog een keer een lan te pakken,
jammer dat de meeste wat eerder weg gingen, maar heb het vreselijk naar mijn zin gehad,
Bof lan te water dat wordt zuipen of verdrinken![]()
en en en ik heb donderdag ook een Wiiquote:Op maandag 18 december 2006 16:17 schreef ursel het volgende:
Tussenstand:
Ursel + Sanne
Ferdi
Baus
----------
Totaal = 4
Onder voorbehoud:
JP + Lies
Rudy
Tim
Kev+ veer
Frank
----------
Totaal = 6 7
Mocht iedereen meegaan zitten we op ¤200. Ik verwacht dat dit ook de max kosten wel zo'n beetje zullen zijn en dus extra deelnemers is lagere onkosten.
quote:Op maandag 18 december 2006 18:39 schreef Sickert het volgende:
Ursel is toch trouwens die van de TS server?
jij vind echt bijna alles ruk wat andere leuk vindenquote:Op maandag 18 december 2006 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga wel mee....voor het bier
LAN's vind ik rukAl is een potje gamen op de Wii, PS3 of Xbox 360 natuurlijk wel ok
supergeil ding! Misschien wel wat voor Perridon.. zijn GT heeft vorige week wat "joyriders" schade opgelopenquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 18:39 schreef Sickert het volgende:
Ursel is toch trouwens die van de TS server?
quote:Op maandag 18 december 2006 19:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben natuurlijk ook van de partij. Wel onder voorbehoud van de datum. Kosten boeiuh niet. BIER boven alles![]()
![]()
ligt dat op de route vanaf dordrecht?quote:Op maandag 18 december 2006 20:09 schreef Silver_Shark het volgende:
Zou iemand de 5de me opkunnen halen uit deventer, ik mag niet met de fiets naar apeldoorn
Kun je niet met de trein? Dat is 10min? Op het station kun je altijd worden opgehaald, da's een klein stukje.quote:Op maandag 18 december 2006 20:09 schreef Silver_Shark het volgende:
Zou iemand de 5de me opkunnen halen uit deventer, ik mag niet met de fiets naar apeldoorn
heel goed idquote:Op maandag 18 december 2006 20:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kun je niet met de trein? Dat is 10min? Op het station kun je altijd worden opgehaald, da's een klein stukje.
ik mag niet met de trein van me oudersquote:Op maandag 18 december 2006 20:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kun je niet met de trein? Dat is 10min? Op het station kun je altijd worden opgehaald, da's een klein stukje.
mag je uberhaubt wel komen dan?quote:Op maandag 18 december 2006 20:21 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik mag niet met de trein van me ouders
Blijf je de 5de bij Jorrit slapen?quote:Op maandag 18 december 2006 20:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
ligt dat op de route vanaf dordrecht?
en blijf je slapen?
want ik ga namelijk de andere dag pas terug
ik ben 16 maar ze nemen me heel erg in beschermingquote:Op maandag 18 december 2006 20:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
mag je uberhaubt wel komen dan?
hou oud ben je nu zeg jezus
je mag wel heul erg weinig
zoals ik al zei ligt het op de route kan je meerijden alleen ik ga zaterdag pas terug
ik mag wel blijven slapen gek hequote:Op maandag 18 december 2006 20:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Deventer ligt niet op de route van het zuiden naar apeldoorn. Alleen als je vanuit de richting Twente komt dan kom je langs deventer.
Dat ze je in bescherming nemen is hun goed recht, wat ik daar van vind doet er niet toe, maar je mag niet fietsen en niet met de trein, maar de grote vraag blijft dan natuurlijk wel of je mag blijven slapen?
Ik lag al voor mijn 16de met te veel alcohol in mijn lichaam het het ziekenhuis van Salou, dus op zich is een beetje bescherming niet verkeerd
best wel kleinquote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef ursel het volgende:
Zoals beloofd de foto's van de nieuwe leguanen bak..
In aanbouw:
[afbeelding]
Meneer zelf:
[afbeelding]
Bijna klaar, maar een vergelijk hoe groot die is..
[afbeelding]
Zo goed als ingericht.
[afbeelding]
In principe kan ik jou er best wel vaak instapelen, en dat houdt de leguaan zelfs nog ruimte over..quote:
Maar dan wel geluiddicht graagquote:Op maandag 18 december 2006 21:27 schreef jpjedi het volgende:
wat een kooi man!!
maak je ook papagaaienkooien?![]()
kopje cappuchinoooooooooquote:Op maandag 18 december 2006 21:27 schreef jpjedi het volgende:
wat een kooi man!!
maak je ook papagaaienkooien?![]()
en dat is nu juist het gevaarlijkst met zulke homo'squote:Op maandag 18 december 2006 20:59 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik mag wel blijven slapen gek he
quote:Op maandag 18 december 2006 18:01 schreef Sickert het volgende:
en en en ik heb donderdag ook een Wii
dankzij Ferdi die iemand van Fok naar mij stuurdedie paast zn pre-order door en kreeg vandaag een telefoontje dat ie donderdag opgehaald kopn worden
Tennisquote:Op maandag 18 december 2006 18:19 schreef BattleLies het volgende:
Zo ff WII Tennis en mss ook nog potje CSS voor het schaatsen.![]()
Als het gebeurt dan gebeurt het goed. Hopelijk dus spelen met een Wii, een 360, muziek, je kunt je uberhxr dancemoves laten zien, films bekijken en in de zon chillen en zwemmen. Zo'n locatie moet natuurlijk helemaal benut wordenquote:Op maandag 18 december 2006 19:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar 2 of meer dagen achter elkaar gamen (ja ik weet dat er ook wel andere dingen gedaan worden) lijkt me gewoon niks, heel die sfeer trekt me niet. Zit liever met vrienden in de kroeg / discotheek / bios / bij iemand thuis....
Met de fiets snap ik welquote:Op maandag 18 december 2006 20:09 schreef Silver_Shark het volgende:
Maar jij bent ook wel een geval apartquote:Op maandag 18 december 2006 20:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik lag al voor mijn 16de met te veel alcohol in mijn lichaam het het ziekenhuis van Salou, dus op zich is een beetje bescherming niet verkeerd
Zo danquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 07:41 schreef staticdata het volgende:
en dat is nu juist het gevaarlijkst met zulke homo's![]()
De boot is groot, maar net niet groot genoeg om er nog een grasveld op aan te leggen..quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:28 schreef FJD het volgende:
Als het gebeurt dan gebeurt het goed. Hopelijk dus spelen met een Wii, een 360, muziek, je kunt je uberhxr dancemoves laten zien, films bekijken en in de zon chillen en zwemmen. Zo'n locatie moet natuurlijk helemaal benut wordenDaarnaast zullen ze vast ook wel een grasveld hebben dus voetballen zal ook wel tot de mogelijkheden behoren
Toch Ursel?
[..]
quote:Zo danDie heeft een ruim hok gekregen zeg
Mooi gedaan Ursel
![]()
[..]
Mja, zoiets had ik min of meer al gezegd op het bof-forum ja..quote:Als laatste is het misschien een idee om je naam alleen onder voorbehoud te schrijven als je ook echt iets hebt. Een vlucht naar India is bv. een onder voorbehoud maar ik denk dat iedereen die zegt te komen dat onder voorbehoud van vervoer en datum doet dus dan kun je gewoon onder het kopje aanmeldingen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |