probeer jodenlijm (speeksel)quote:Op zondag 17 december 2006 22:16 schreef M-I-L-F het volgende:
Lieve Tante Teering
De vaseline is op en het is zondag dus de winkels zijn dicht.
En de biljartkeus liggen al klaar en onze hond ligt al vast gebonden op tafel!
Wat moet ik nu doen? Er liggen hier ook allemaal dode puppies en het begint te stinken.
Ben ik nu zwanger?
Groetjes een onzekere Schorpioen
quote:Op zondag 17 december 2006 22:23 schreef Fietsje617 het volgende:
Lieve Schorpioen,
op zich zijn dode puppies onschuldig, maar misschien is het toch even slim om langs je huisarts te gaan. Hoewel vaseline wel aan te raden is lukt het ook zonder, echter een brandblusser bij de hand is vanzelfsprekend vereist. Tip: probeer het ook eens met schapenvet.
Liefs Stiertje![]()
Lief Stiertjequote:Op zondag 17 december 2006 22:23 schreef Fietsje617 het volgende:
Lieve Schorpioen,
op zich zijn dode puppies onschuldig, maar misschien is het toch even slim om langs je huisarts te gaan. Hoewel vaseline wel aan te raden is lukt het ook zonder, echter een brandblusser bij de hand is vanzelfsprekend vereist. Tip: probeer het ook eens met schapenvet.
Liefs Stiertje![]()
ja gewoon biljart of poolen, lastige keuze, hoewel ik zelf poolen leuker vindquote:
Lieve Schorpioen,quote:Op zondag 17 december 2006 22:25 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Lief Stiertje
Ik durf niet met schapenvet want dat is plantaardig, toch?
Moet je hierbij ook een condoom gebruiken?
En ik weet eigenlijk niet zo goed meer of ik wel wil maar mijn vader zegt dat dat erbij hoort.
En 1 van de puppies beweegt nog, hoort dat?
Een onzeker maar ook wel een beetje opgewonden Schorpioennetje
quote:Op zondag 17 december 2006 22:28 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Lieve Schorpioen,
Schapenvet wordt gemaakt van vet van schapen, dat maakt het dierlijk... je hebt niks om je druk over te maken, het is wel handig om het in een condoom te stoppen voor je er een knoop in legt ja...
Dit is een belangrijke gebeurtenis in je leven, net als je eerste woordje of eerste zoen. Laat je niet dwingen, voor jou en de omstanders moet het een aangename ervaring zijn.
Probeer de puppy eens tegen de muur te gooien, beweegt hij nu nog?
Stiertje
Lief Stiertjequote:Op zondag 17 december 2006 22:28 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Lieve Schorpioen,
Schapenvet wordt gemaakt van vet van schapen, dat maakt het dierlijk... je hebt niks om je druk over te maken, het is wel handig om het in een condoom te stoppen voor je er een knoop in legt ja...
Dit is een belangrijke gebeurtenis in je leven, net als je eerste woordje of eerste zoen. Laat je niet dwingen, voor jou en de omstanders moet het een aangename ervaring zijn.
Probeer de puppy eens tegen de muur te gooien, beweegt hij nu nog?
Stiertje
Heldquote:Op zondag 17 december 2006 22:33 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Lief Stiertje
Ik wil je bedanken voor je tips, ik heb het met het schapenvet en de biljartkeu eerst bij een van de puppies geprobeerd en het werkt heel erg goed. Toen heb ik heel hard de puppie tegen de grond gegooid en ik hoorde een heel raar geluid en ik heb vieze voete en de badkamermuur is ook vies maar het hielp wel.
Mijn vader is heel blij hoe het nu gaat hij filmt alles en hij glimlacht en hij helpt me heel goed met de biljartkeu en onze grote hond, Rover, die vastgebonden ligt. Maar Rover jankt soms een beetje maar papa zegt dat dat altijd zo is als je schapenvet gebruikt.
Een hele dikke kus en bedankt voor de hulp, ik ga even samen met papa en de buurman douchen en dan ruimen we alles op en zetten de boel op het internet.
Een blij Schorpioennetje
je kijkt teveel TEL-SELLquote:Op zondag 17 december 2006 22:18 schreef Maisnon het volgende:
Goeie OP
Ik stel slakkenslijm voor. Het helende effect van slakkenslijm is wetenschappelijk bewezen.
Lieve tante,quote:
-O_quote:Op zondag 17 december 2006 22:16 schreef M-I-L-F het volgende:
Lieve Tante Teering
De vaseline is op en het is zondag dus de winkels zijn dicht.
En de biljartkeus liggen al klaar en onze hond ligt al vast gebonden op tafel!
Wat moet ik nu doen? Er liggen hier ook allemaal dode puppies en het begint te stinken.
Ben ik nu zwanger?
Groetjes een onzekere Schorpioen
Lief Watermannetjequote:Op maandag 18 december 2006 10:23 schreef Markjuh het volgende:
Lieve tante Teering,
Toen ik vanochtend wakker werd en het bloed van mijn zusje van de muur van mij slaapkamer wilde schrapen kreeg ik een vreemd gevoel over mij heen. Een soort van wroeging leek het wel. Alsof ik iets verkeerds gedaan had. Nadat ik de laatste stukjes vlees en bloed had opgeruimd was het gevoel weg.
Toen ik onderweg naar mijn werk langs de peuterspeelzaal kwam en ik het laatste jongetje wat er liep in mijn auto lokte en hem dwong mijn kloppende fallus af te zuigen om hem vervolgens ingesmeerd met pek en veren terug de stoep op te sodeflikkeren kwam het gevoel terug. Ik kon het nog net onderdrukken door het kermende mannetje wat nog op de stoep stond terug de auto in te trekken om eerste zijn nagels uit te trekken met een vork en mes (wat ik nog in de auto had liggen) om vervolgens zijn strot eigenhandig door te bijten. Het gevoel van wroeging was weer weg.
Leive tante, is het normaal dat ik nadat ik mijn sexuele fantasie op onschuldige omstanders botvier een gevoel van enorm berouw voel?
Een onzeker watermannetje.
daar ga ik volledig in mee...quote:Op zondag 17 december 2006 23:13 schreef imported_sphinx het volgende:
ik ga dus echt niet reageren in dit topic.. straks denken mensen nog dat ik dit voor m'n plezier lees ofzo.
neh dat helpt niet.quote:Op maandag 18 december 2006 18:04 schreef Pingwingei het volgende:
Misschien moet je een zwarte peper in je kont duwen.
In dat geval is alle hoop verloren.quote:
* Heeft buikpijn van het lachenquote:Op maandag 18 december 2006 18:20 schreef Maisnon het volgende:
Lieve Tante Teering
Ik zit met een probleem. De laatste tijd wordt ik vaker aangerand dan normaal. Ook worden er geen plumeaus en rubberen handschoenen gebruikt. Mijn lover Richard zit sinds dat ongeluk met de "Electric Rockers" van de West Spaubroekse driejaarlijkse kermis achter slot en grendel, dus ik heb het gevoel dat ik het allemaal in mijn eentje moet doen. Ik voel me down, en zelfs het bevredigen met selderij wil niet helpen. Ik steek vanalles in vanalles, maar vrolijk wordt ik er niet van. Hompen kaas, stukken rookworst.
Tante Teering, is dit nu wat ze met liefdesverdriet bedoelen?
jij bent echt ziek manquote:Op maandag 18 december 2006 10:23 schreef Markjuh het volgende:
Lieve tante Teering,
Toen ik vanochtend wakker werd en het bloed van mijn zusje van de muur van mij slaapkamer wilde schrapen kreeg ik een vreemd gevoel over mij heen. Een soort van wroeging leek het wel. Alsof ik iets verkeerds gedaan had. Nadat ik de laatste stukjes vlees en bloed had opgeruimd was het gevoel weg.
Toen ik onderweg naar mijn werk langs de peuterspeelzaal kwam en ik het laatste jongetje wat er liep in mijn auto lokte en hem dwong mijn kloppende fallus af te zuigen om hem vervolgens ingesmeerd met pek en veren terug de stoep op te sodeflikkeren kwam het gevoel terug. Ik kon het nog net onderdrukken door het kermende mannetje wat nog op de stoep stond terug de auto in te trekken om eerste zijn nagels uit te trekken met een vork en mes (wat ik nog in de auto had liggen) om vervolgens zijn strot eigenhandig door te bijten. Het gevoel van wroeging was weer weg.
Leive tante, is het normaal dat ik nadat ik mijn sexuele fantasie op onschuldige omstanders botvier een gevoel van enorm berouw voel?
Een onzeker watermannetje.
Dat is dus wat ik zelf vermoed. Maar ik weet het niet zeker.quote:
fucking hell :xquote:Op maandag 18 december 2006 19:02 schreef imported_sphinx het volgende:
Lieve Tante Teering,
ik vind het fijn om objecten in mijn anus in te brengen. dit geeft mij een warm en plezierig gevoel van binnen.
nu heb ik vandaag de vleeshaken uit mijn vader's slagerij gebruikt om mijn roze anusje open te spreiden en hem fijn met mijn handen te bevredigen. dit is alleen niet zo goed afgelopen, ik heb nu een heel pijnlijk achterwerk en verschrikkelijke buikpijn, volgens mij zijn het mijn darmen. ik heb de haken maar teruggehangen in de hoop dat niemand het zou merken. en ik vind dit heel moeilijk om te vragen, maar tijdens het stimuleren van mijn anus met behulp van de vleeshaken heb ik een fles in mijn endeldarm gestoken. het was een hele fijne, lange, slanke wijnfles. uit een goed jaar ook overigens. maar ik ben deze er vergeten na de tijd uit te halen, verklaart dit mijn buikpijn?
liefs, je moeder.![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 18:42 schreef Markjuh het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik zelf vermoed. Maar ik weet het niet zeker.
Oh ja, Tante Teering, het kriebelt wel. Maar toen ik de huisarts om advies vroeg ging het weer mis.![]()
Ik heb hem nog voordat ik een antwoord had, zijn stethoscoop in z'n anus gewurmd, een prop in zijn mond gestopt en terwijl het stikte me afgetrokken op zijn blauw aangelopen gezicht. Ik ben echt ten einde raad.![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 18:42 schreef Markjuh het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik zelf vermoed. Maar ik weet het niet zeker.
Oh ja, Tante Teering, het kriebelt wel. Maar toen ik de huisarts om advies vroeg ging het weer mis.![]()
Ik heb hem nog voordat ik een antwoord had, zijn stethoscoop in z'n anus gewurmd, een prop in zijn mond gestopt en terwijl het stikte me afgetrokken op zijn blauw aangelopen gezicht. Ik ben echt ten einde raad.![]()
Beste Anoniempje,quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:12 schreef Fietsje617 het volgende:
Lieve Tante Tering,
even een berichtje vanuit het verre Afrika![]()
ellendig geblaat dat niemand intersseert.
Een bezorgd Anoniempje
7,4/10quote:Op woensdag 20 december 2006 19:52 schreef Markjuh het volgende:
[..]
Beste Anoniempje,
Sorry dat het even heeft geduurd maar ik kon niet eerder reageren omdat ik op vakantie was in Afrika.
Om op je vraag terug te komen; ik heb hier geen goed antwoord op. Ik denk dat je het beste mijn Tante Rita kunt vragen hoe je met cultuurverschillen om moet gaan. Ze heeft hier veel ervaring mee en ik denk dat ze voor jou ook wel een passend vliegticket terug antwoord heeft.
Onlangs heeft ze nog wat jongelui geholpen die op Schiphol logeerden. Ik heb gehoord dat ze allemaal netjes terecht zijn gekomen. Ze hebben uit dank zelfs een afscheids BBQ gehouden. Voor vragen kun je terecht bij haar.
groetjes Tante Teering
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |