abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 december 2006 @ 22:16:07 #1
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_44522159
Lieve Tante Teering

De vaseline is op en het is zondag dus de winkels zijn dicht.
En de biljartkeus liggen al klaar en onze hond ligt al vast gebonden op tafel !

Wat moet ik nu doen? Er liggen hier ook allemaal dode puppies en het begint te stinken.

Ben ik nu zwanger ?

Groetjes een onzekere Schorpioen
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
pi_44522184
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:16 schreef M-I-L-F het volgende:
Lieve Tante Teering

Wat moet ik nu doen? Er liggen hier ook allemaal dode puppies en het begint te stinken.

Ben ik nu zwanger ?

probeer jodenlijm (speeksel)
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_44522190
fipo trouwens!
pi_44522244
Goeie OP

Ik stel slakkenslijm voor. Het helende effect van slakkenslijm is wetenschappelijk bewezen. Dat, of eventuele lichaamssappen die de hond eigen is.
pi_44522423
Lieve Schorpioen,

op zich zijn dode puppies onschuldig, maar misschien is het toch even slim om langs je huisarts te gaan. Hoewel vaseline wel aan te raden is lukt het ook zonder, echter een brandblusser bij de hand is vanzelfsprekend vereist. Tip: probeer het ook eens met schapenvet.

Liefs Stiertje
You're my best little secret yet..
  † In Memoriam † zondag 17 december 2006 @ 22:23:35 #6
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_44522441
quote:

En de biljartkeus
Biljartkeus?
pi_44522465
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:23 schreef Fietsje617 het volgende:
Lieve Schorpioen,

op zich zijn dode puppies onschuldig, maar misschien is het toch even slim om langs je huisarts te gaan. Hoewel vaseline wel aan te raden is lukt het ook zonder, echter een brandblusser bij de hand is vanzelfsprekend vereist. Tip: probeer het ook eens met schapenvet.

Liefs Stiertje
  zondag 17 december 2006 @ 22:25:05 #8
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_44522496
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:23 schreef Fietsje617 het volgende:
Lieve Schorpioen,

Liefs Stiertje
Lief Stiertje

Ik durf niet met schapenvet want dat is plantaardig, toch?
Moet je hierbij ook een condoom gebruiken ?

En ik weet eigenlijk niet zo goed meer of ik wel wil maar mijn vader zegt dat dat erbij hoort.
En 1 van de puppies beweegt nog, hoort dat?

Een onzeker maar ook wel een beetje opgewonden Schorpioennetje
pi_44522549
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:23 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Biljartkeus?
ja gewoon biljart of poolen, lastige keuze, hoewel ik zelf poolen leuker vind
pi_44522634
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:25 schreef M-I-L-F het volgende:

[..]

Lief Stiertje

Ik durf niet met schapenvet want dat is plantaardig, toch?
Moet je hierbij ook een condoom gebruiken ?

En ik weet eigenlijk niet zo goed meer of ik wel wil maar mijn vader zegt dat dat erbij hoort.
En 1 van de puppies beweegt nog, hoort dat?

Een onzeker maar ook wel een beetje opgewonden Schorpioennetje
Lieve Schorpioen,

Schapenvet wordt gemaakt van vet van schapen, dat maakt het dierlijk... je hebt niks om je druk over te maken, het is wel handig om het in een condoom te stoppen voor je er een knoop in legt ja...

Dit is een belangrijke gebeurtenis in je leven, net als je eerste woordje of eerste zoen. Laat je niet dwingen, voor jou en de omstanders moet het een aangename ervaring zijn.
Probeer de puppy eens tegen de muur te gooien, beweegt hij nu nog?

Stiertje
  zondag 17 december 2006 @ 22:30:24 #11
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_44522682
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:28 schreef Fietsje617 het volgende:

[..]

Lieve Schorpioen,

Schapenvet wordt gemaakt van vet van schapen, dat maakt het dierlijk... je hebt niks om je druk over te maken, het is wel handig om het in een condoom te stoppen voor je er een knoop in legt ja...

Dit is een belangrijke gebeurtenis in je leven, net als je eerste woordje of eerste zoen. Laat je niet dwingen, voor jou en de omstanders moet het een aangename ervaring zijn.

Stiertje
  zondag 17 december 2006 @ 22:33:50 #12
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_44522816
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:28 schreef Fietsje617 het volgende:

[..]

Lieve Schorpioen,

Stiertje
Lief Stiertje

Ik wil je bedanken voor je tips, ik heb het met het schapenvet en de biljartkeu eerst bij een van de puppies geprobeerd en het werkt heel erg goed. Toen heb ik heel hard de puppie tegen de grond gegooid en ik hoorde een heel raar geluid en ik heb vieze voete en de badkamermuur is ook vies maar het hielp wel.

Mijn vader is heel blij hoe het nu gaat hij filmt alles en hij glimlacht en hij helpt me heel goed met de biljartkeu en onze grote hond, Rover, die vastgebonden ligt. Maar Rover jankt soms een beetje maar papa zegt dat dat altijd zo is als je schapenvet gebruikt.

Een hele dikke kus en bedankt voor de hulp, ik ga even samen met papa en de buurman douchen en dan ruimen we alles op en zetten de boel op het internet.

Een blij Schorpioennetje
pi_44522927
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:33 schreef M-I-L-F het volgende:

[..]

Lief Stiertje

Ik wil je bedanken voor je tips, ik heb het met het schapenvet en de biljartkeu eerst bij een van de puppies geprobeerd en het werkt heel erg goed. Toen heb ik heel hard de puppie tegen de grond gegooid en ik hoorde een heel raar geluid en ik heb vieze voete en de badkamermuur is ook vies maar het hielp wel.

Mijn vader is heel blij hoe het nu gaat hij filmt alles en hij glimlacht en hij helpt me heel goed met de biljartkeu en onze grote hond, Rover, die vastgebonden ligt. Maar Rover jankt soms een beetje maar papa zegt dat dat altijd zo is als je schapenvet gebruikt.

Een hele dikke kus en bedankt voor de hulp, ik ga even samen met papa en de buurman douchen en dan ruimen we alles op en zetten de boel op het internet.

Een blij Schorpioennetje
Held

dikke kus terug
pi_44524202
ik ga dus echt niet reageren in dit topic.. straks denken mensen nog dat ik dit voor m'n plezier lees ofzo.
pi_44524240
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:18 schreef Maisnon het volgende:
Goeie OP

Ik stel slakkenslijm voor. Het helende effect van slakkenslijm is wetenschappelijk bewezen.
je kijkt teveel TEL-SELL
  zondag 17 december 2006 @ 23:17:02 #16
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44524301
tvp
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_44524305
-topic
pi_44524986
!
Scroll maar verder naar benee!
  maandag 18 december 2006 @ 04:35:15 #19
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_44527795
teeveepej
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_44527882

Briljant topic
  maandag 18 december 2006 @ 10:23:06 #21
22679 Markjuh
lekkerder met saus
pi_44530610
Lieve tante Teering,

Toen ik vanochtend wakker werd en het bloed van mijn zusje van de muur van mij slaapkamer wilde schrapen kreeg ik een vreemd gevoel over mij heen. Een soort van wroeging leek het wel. Alsof ik iets verkeerds gedaan had. Nadat ik de laatste stukjes vlees en bloed had opgeruimd was het gevoel weg.

Toen ik onderweg naar mijn werk langs de peuterspeelzaal kwam en ik het laatste jongetje wat er liep in mijn auto lokte en hem dwong mijn kloppende fallus af te zuigen om hem vervolgens ingesmeerd met pek en veren terug de stoep op te sodeflikkeren kwam het gevoel terug. Ik kon het nog net onderdrukken door het kermende mannetje wat nog op de stoep stond terug de auto in te trekken om eerste zijn nagels uit te trekken met een vork en mes (wat ik nog in de auto had liggen) om vervolgens zijn strot eigenhandig door te bijten. Het gevoel van wroeging was weer weg.

Leive tante, is het normaal dat ik nadat ik mijn sexuele fantasie op onschuldige omstanders botvier een gevoel van enorm berouw voel?

Een onzeker watermannetje.
tetten?
pi_44530760
wel een goed idee
Welkom op FOK!
  maandag 18 december 2006 @ 12:02:54 #23
22679 Markjuh
lekkerder met saus
pi_44532782
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:31 schreef Zosk het volgende:
wel een goed idee
Lieve tante,

Wilt u tevens ontopic reageren? Mijn probleem begint ernstige vormen aan te nemen.
tetten?
pi_44532927
quote:
Lieve Tante Teering

Ben ik nu zwanger ?

-O_
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_44533009
Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
Zijn spits ook vaak in steno kickt
En alle tepels uit de playboy knipt.
  maandag 18 december 2006 @ 17:29:56 #26
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_44543575
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:23 schreef Markjuh het volgende:
Lieve tante Teering,

Toen ik vanochtend wakker werd en het bloed van mijn zusje van de muur van mij slaapkamer wilde schrapen kreeg ik een vreemd gevoel over mij heen. Een soort van wroeging leek het wel. Alsof ik iets verkeerds gedaan had. Nadat ik de laatste stukjes vlees en bloed had opgeruimd was het gevoel weg.

Toen ik onderweg naar mijn werk langs de peuterspeelzaal kwam en ik het laatste jongetje wat er liep in mijn auto lokte en hem dwong mijn kloppende fallus af te zuigen om hem vervolgens ingesmeerd met pek en veren terug de stoep op te sodeflikkeren kwam het gevoel terug. Ik kon het nog net onderdrukken door het kermende mannetje wat nog op de stoep stond terug de auto in te trekken om eerste zijn nagels uit te trekken met een vork en mes (wat ik nog in de auto had liggen) om vervolgens zijn strot eigenhandig door te bijten. Het gevoel van wroeging was weer weg.

Leive tante, is het normaal dat ik nadat ik mijn sexuele fantasie op onschuldige omstanders botvier een gevoel van enorm berouw voel?

Lief Watermannetje

Het maakt helemaal niet uit en alles komt goed als je maar de juiste instructies op de verpakking volgt. En je moet niet vergeten dat het voor je partners wel eens de eerste keer kan zijn dus misschien zijn ze wat zenuwachtig.

Verder moet je een bezoekje aan de huisarts brengen als het blijft kriebelen. En ik wens je heel veel succes met je avontuurtjes.

Vergeet niet! Je lichaam is van jou en niet van iemand anders! Je hoeft je nergens gedwongen toe te voelen!

Groetjes, Tante Teering
pi_44543861
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:13 schreef imported_sphinx het volgende:
ik ga dus echt niet reageren in dit topic.. straks denken mensen nog dat ik dit voor m'n plezier lees ofzo.
daar ga ik volledig in mee...
ijsbergvla
  maandag 18 december 2006 @ 17:41:21 #28
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_44543939
Opwindend topic!
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_44544539
Sick minds
  maandag 18 december 2006 @ 18:04:21 #30
116846 Pingwingei
Ei van gevleugelde pingrequest
pi_44544641
Misschien moet je een zwarte peper in je kont duwen.
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
pi_44544809
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:04 schreef Pingwingei het volgende:
Misschien moet je een zwarte peper in je kont duwen.
neh dat helpt niet.

maandag 18 december 2006 @ 18:12:38 #32
116846 Pingwingei
Ei van gevleugelde pingrequest
pi_44544877
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:10 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

neh dat helpt niet.

In dat geval is alle hoop verloren.
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
pi_44545122
Lieve Tante Teering

Ik zit met een probleem. De laatste tijd wordt ik vaker aangerand dan normaal. Ook worden er geen plumeaus en rubberen handschoenen gebruikt. Mijn lover Richard zit sinds dat ongeluk met de "Electric Rockers" van de West Spaubroekse driejaarlijkse kermis achter slot en grendel, dus ik heb het gevoel dat ik het allemaal in mijn eentje moet doen. Ik voel me down, en zelfs het bevredigen met selderij wil niet helpen. Ik steek vanalles in vanalles, maar vrolijk wordt ik er niet van. Hompen kaas, stukken rookworst.

Tante Teering, is dit nu wat ze met liefdesverdriet bedoelen?
pi_44545331
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:20 schreef Maisnon het volgende:
Lieve Tante Teering

Ik zit met een probleem. De laatste tijd wordt ik vaker aangerand dan normaal. Ook worden er geen plumeaus en rubberen handschoenen gebruikt. Mijn lover Richard zit sinds dat ongeluk met de "Electric Rockers" van de West Spaubroekse driejaarlijkse kermis achter slot en grendel, dus ik heb het gevoel dat ik het allemaal in mijn eentje moet doen. Ik voel me down, en zelfs het bevredigen met selderij wil niet helpen. Ik steek vanalles in vanalles, maar vrolijk wordt ik er niet van. Hompen kaas, stukken rookworst.

Tante Teering, is dit nu wat ze met liefdesverdriet bedoelen?
* Heeft buikpijn van het lachen
pi_44545337
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:23 schreef Markjuh het volgende:
Lieve tante Teering,

jij bent echt ziek man
  maandag 18 december 2006 @ 18:42:07 #36
22679 Markjuh
lekkerder met saus
pi_44545820
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:27 schreef master_X het volgende:

[..]

jij bent echt ziek man
Dat is dus wat ik zelf vermoed. Maar ik weet het niet zeker.

Oh ja, Tante Teering, het kriebelt wel. Maar toen ik de huisarts om advies vroeg ging het weer mis.
Ik heb hem nog voordat ik een antwoord had, zijn stethoscoop in z'n anus gewurmd, een prop in zijn mond gestopt en terwijl het stikte me afgetrokken op zijn blauw aangelopen gezicht. Ik ben echt ten einde raad.
tetten?
  maandag 18 december 2006 @ 18:42:22 #37
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_44545827
TTT!
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_44546473
Lieve Tante Teering,

ik vind het fijn om objecten in mijn anus in te brengen. dit geeft mij een warm en plezierig gevoel van binnen.
nu heb ik vandaag de vleeshaken uit mijn vader's slagerij gebruikt om mijn roze anusje open te spreiden en hem fijn met mijn handen te bevredigen. dit is alleen niet zo goed afgelopen, ik heb nu een heel pijnlijk achterwerk en verschrikkelijke buikpijn, volgens mij zijn het mijn darmen. ik heb de haken maar teruggehangen in de hoop dat niemand het zou merken. en ik vind dit heel moeilijk om te vragen, maar tijdens het stimuleren van mijn anus met behulp van de vleeshaken heb ik een fles in mijn endeldarm gestoken. het was een hele fijne, lange, slanke wijnfles. uit een goed jaar ook overigens. maar ik ben deze er vergeten na de tijd uit te halen, verklaart dit mijn buikpijn?

liefs, je moeder.
  maandag 18 december 2006 @ 19:11:32 #39
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_44546848
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:02 schreef imported_sphinx het volgende:
Lieve Tante Teering,

ik vind het fijn om objecten in mijn anus in te brengen. dit geeft mij een warm en plezierig gevoel van binnen.
nu heb ik vandaag de vleeshaken uit mijn vader's slagerij gebruikt om mijn roze anusje open te spreiden en hem fijn met mijn handen te bevredigen. dit is alleen niet zo goed afgelopen, ik heb nu een heel pijnlijk achterwerk en verschrikkelijke buikpijn, volgens mij zijn het mijn darmen. ik heb de haken maar teruggehangen in de hoop dat niemand het zou merken. en ik vind dit heel moeilijk om te vragen, maar tijdens het stimuleren van mijn anus met behulp van de vleeshaken heb ik een fles in mijn endeldarm gestoken. het was een hele fijne, lange, slanke wijnfles. uit een goed jaar ook overigens. maar ik ben deze er vergeten na de tijd uit te halen, verklaart dit mijn buikpijn?

liefs, je moeder.
fucking hell :x
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_44547280
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:11 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

fucking hell :x
p.s. Ik heb nu toch geen SOA he?! die had m'n vader me al beloofd namelijk
pi_44555740
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:42 schreef Markjuh het volgende:

[..]

Oh ja, Tante Teering, het kriebelt wel. Maar toen ik de huisarts om advies vroeg ging het weer mis.
Ik heb hem nog voordat ik een antwoord had, zijn stethoscoop in z'n anus gewurmd, een prop in zijn mond gestopt en terwijl het stikte me afgetrokken op zijn blauw aangelopen gezicht. Ik ben echt ten einde raad.
  dinsdag 19 december 2006 @ 15:44:25 #42
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_44571013
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:42 schreef Markjuh het volgende:

[..]

dinsdag 19 december 2006 @ 19:31:04 #43
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_44577856
Tante Teering Topic
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:37:48 #44
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_44579100
Lieve Tante Tering,

even een berichtje vanuit het verre Afrika
Het is hier heel mooi, eigenlijk merk je niks van de diarree. De lokale bevolking zegt zelfs dat het goed is tegen de droogte.

Toen ik het verhaal van watermannetje las kreeg ik tranen in mijn ogen van herkenning, mijn beste vriendin is namelijk in behandeling voor hetzelfde! Gelukkig kon haar psychologe haar aan een stageplek bij de GGD helpen en ik ben blij om te melden dat het stukken beter met haar gaat. Ik wens watermannetje veel sterkte toe, ik zal voor je bidden!

Maar nu ik zie hoe u anderen helpt met hun problemen heb ik besloten om ook mijn hartsgeheim uit de doeken te doen. Tante Tering ik ben hier met de Artsen zonder Grenzen en niet al te lang geleden kwam er een jongetje van een jaar of 8 bij onze post aangestrompeld. Het arme ding had dagen niet gegeten en gedronken en hij had schurft in een vergevorderd stadium, hij stortte letterlijk in van vermoeidheid. Nadat we het arme ding weer bij hadden gebracht vertelde hij ons dat hij 200km had gelopen om hier te komen, en dat hij daarbij zijn voeten had opengehaald aan het glas en de scherpe steentjes liggend op de weg. Ik heb nog buiten de tent gekeken en er lag inderdaad een spoor van bloed met hier en daar een plasje op de plekken waar hij zodanig was gevallen dat hij niet verder kon. Het geitje van zijn moeder stond buiten vastgebonden aan een paal want die moest hij van haar geven als dank voor de goede zorg.

Ik heb hem maar meteen weer weggestuurd (van schurft heb je immers maar zoeen 6 weken last) en zijn geitje op de bbq gelegd, zo kunnen we natuurlijk wel bezig blijven en die volgende avond zouden we coq au vin eten. Maar de volgende dag had ik jeuk aan mijn rechterteen, en niet zomaar jeuk echte hardnekkige jeuk op een plek waar ik er net niet bij kon. Ik heb mijn moeder gebeld en die zegt dat het een voodoovloek moet zijn geweest. Sindsdien ben ik een verwoed aanhanger van de stroming en heb ik al meerdere mensen succesvol vervloekt. Een had mijn schaap verkracht en nu kan hij niet anders brabbelen dan "rofls" en "hendig sjieke slips". Een ander presenteert bijvoorbeeld "Deal or no deal" en doet reclames in zijn onderbroek.

In Afrika heb ik veel vrienden en pas ik er goed tussen, maar nu wil ik terug naar Nederland en ik ben bang om daar veroordeeld te worden voor mijn alternatieve denkwijze. Lieve tante zijn er organisaties die mij helpen om me weer thuis te voelen in de Nederlandse maatschappij en toch mijn eigen waarden te behouden?

Een bezorgd Anoniempje

[ Bericht 0% gewijzigd door Fietsje617 op 19-12-2006 20:21:25 ]
  woensdag 20 december 2006 @ 19:52:13 #46
22679 Markjuh
lekkerder met saus
pi_44606962
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:12 schreef Fietsje617 het volgende:
Lieve Tante Tering,

even een berichtje vanuit het verre Afrika
ellendig geblaat dat niemand intersseert.

Een bezorgd Anoniempje
Beste Anoniempje,

Sorry dat het even heeft geduurd maar ik kon niet eerder reageren omdat ik op vakantie was in Afrika.
Om op je vraag terug te komen; ik heb hier geen goed antwoord op. Ik denk dat je het beste mijn Tante Rita kunt vragen hoe je met cultuurverschillen om moet gaan. Ze heeft hier veel ervaring mee en ik denk dat ze voor jou ook wel een passend vliegticket terug antwoord heeft.

Onlangs heeft ze nog wat jongelui geholpen die op Schiphol logeerden. Ik heb gehoord dat ze allemaal netjes terecht zijn gekomen. Ze hebben uit dank zelfs een afscheids BBQ gehouden. Voor vragen kun je terecht bij haar.

groetjes Tante Teering
tetten?
pi_44607285
Ik heb een foto van Tante Teering weten te bemachtingen,

pi_44607663
Geil.
Hier stond een kutsig.
Hier staat nu wederom een kutsig.
  woensdag 20 december 2006 @ 20:42:21 #49
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_44608481
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:52 schreef Markjuh het volgende:

[..]

Beste Anoniempje,

Sorry dat het even heeft geduurd maar ik kon niet eerder reageren omdat ik op vakantie was in Afrika.
Om op je vraag terug te komen; ik heb hier geen goed antwoord op. Ik denk dat je het beste mijn Tante Rita kunt vragen hoe je met cultuurverschillen om moet gaan. Ze heeft hier veel ervaring mee en ik denk dat ze voor jou ook wel een passend vliegticket terug antwoord heeft.

Onlangs heeft ze nog wat jongelui geholpen die op Schiphol logeerden. Ik heb gehoord dat ze allemaal netjes terecht zijn gekomen. Ze hebben uit dank zelfs een afscheids BBQ gehouden. Voor vragen kun je terecht bij haar.

groetjes Tante Teering
7,4/10

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')