abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2006 @ 10:23:06 #21
22679 Markjuh
lekkerder met saus
pi_44530610
Lieve tante Teering,

Toen ik vanochtend wakker werd en het bloed van mijn zusje van de muur van mij slaapkamer wilde schrapen kreeg ik een vreemd gevoel over mij heen. Een soort van wroeging leek het wel. Alsof ik iets verkeerds gedaan had. Nadat ik de laatste stukjes vlees en bloed had opgeruimd was het gevoel weg.

Toen ik onderweg naar mijn werk langs de peuterspeelzaal kwam en ik het laatste jongetje wat er liep in mijn auto lokte en hem dwong mijn kloppende fallus af te zuigen om hem vervolgens ingesmeerd met pek en veren terug de stoep op te sodeflikkeren kwam het gevoel terug. Ik kon het nog net onderdrukken door het kermende mannetje wat nog op de stoep stond terug de auto in te trekken om eerste zijn nagels uit te trekken met een vork en mes (wat ik nog in de auto had liggen) om vervolgens zijn strot eigenhandig door te bijten. Het gevoel van wroeging was weer weg.

Leive tante, is het normaal dat ik nadat ik mijn sexuele fantasie op onschuldige omstanders botvier een gevoel van enorm berouw voel?

Een onzeker watermannetje.
tetten?
pi_44530760
wel een goed idee
Welkom op FOK!
  maandag 18 december 2006 @ 12:02:54 #23
22679 Markjuh
lekkerder met saus
pi_44532782
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:31 schreef Zosk het volgende:
wel een goed idee
Lieve tante,

Wilt u tevens ontopic reageren? Mijn probleem begint ernstige vormen aan te nemen.
tetten?
pi_44532927
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:16 schreef M-I-L-F het volgende:
Lieve Tante Teering

De vaseline is op en het is zondag dus de winkels zijn dicht.
En de biljartkeus liggen al klaar en onze hond ligt al vast gebonden op tafel !

Wat moet ik nu doen? Er liggen hier ook allemaal dode puppies en het begint te stinken.

Ben ik nu zwanger ?

Groetjes een onzekere Schorpioen
-O_
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_44533009
Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
Zijn spits ook vaak in steno kickt
En alle tepels uit de playboy knipt.
  maandag 18 december 2006 @ 17:29:56 #26
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_44543575
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:23 schreef Markjuh het volgende:
Lieve tante Teering,

Toen ik vanochtend wakker werd en het bloed van mijn zusje van de muur van mij slaapkamer wilde schrapen kreeg ik een vreemd gevoel over mij heen. Een soort van wroeging leek het wel. Alsof ik iets verkeerds gedaan had. Nadat ik de laatste stukjes vlees en bloed had opgeruimd was het gevoel weg.

Toen ik onderweg naar mijn werk langs de peuterspeelzaal kwam en ik het laatste jongetje wat er liep in mijn auto lokte en hem dwong mijn kloppende fallus af te zuigen om hem vervolgens ingesmeerd met pek en veren terug de stoep op te sodeflikkeren kwam het gevoel terug. Ik kon het nog net onderdrukken door het kermende mannetje wat nog op de stoep stond terug de auto in te trekken om eerste zijn nagels uit te trekken met een vork en mes (wat ik nog in de auto had liggen) om vervolgens zijn strot eigenhandig door te bijten. Het gevoel van wroeging was weer weg.

Leive tante, is het normaal dat ik nadat ik mijn sexuele fantasie op onschuldige omstanders botvier een gevoel van enorm berouw voel?

Lief Watermannetje

Het maakt helemaal niet uit en alles komt goed als je maar de juiste instructies op de verpakking volgt. En je moet niet vergeten dat het voor je partners wel eens de eerste keer kan zijn dus misschien zijn ze wat zenuwachtig.

Verder moet je een bezoekje aan de huisarts brengen als het blijft kriebelen. En ik wens je heel veel succes met je avontuurtjes.

Vergeet niet! Je lichaam is van jou en niet van iemand anders! Je hoeft je nergens gedwongen toe te voelen!

Groetjes, Tante Teering
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
pi_44543861
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:13 schreef imported_sphinx het volgende:
ik ga dus echt niet reageren in dit topic.. straks denken mensen nog dat ik dit voor m'n plezier lees ofzo.
daar ga ik volledig in mee...
ijsbergvla
  maandag 18 december 2006 @ 17:41:21 #28
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_44543939
Opwindend topic!
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_44544539
Sick minds
  maandag 18 december 2006 @ 18:04:21 #30
116846 Pingwingei
Ei van gevleugelde pingrequest
pi_44544641
Misschien moet je een zwarte peper in je kont duwen.
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
pi_44544809
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:04 schreef Pingwingei het volgende:
Misschien moet je een zwarte peper in je kont duwen.
neh dat helpt niet.

maandag 18 december 2006 @ 18:12:38 #32
116846 Pingwingei
Ei van gevleugelde pingrequest
pi_44544877
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:10 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

neh dat helpt niet.

In dat geval is alle hoop verloren.
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
pi_44545122
Lieve Tante Teering

Ik zit met een probleem. De laatste tijd wordt ik vaker aangerand dan normaal. Ook worden er geen plumeaus en rubberen handschoenen gebruikt. Mijn lover Richard zit sinds dat ongeluk met de "Electric Rockers" van de West Spaubroekse driejaarlijkse kermis achter slot en grendel, dus ik heb het gevoel dat ik het allemaal in mijn eentje moet doen. Ik voel me down, en zelfs het bevredigen met selderij wil niet helpen. Ik steek vanalles in vanalles, maar vrolijk wordt ik er niet van. Hompen kaas, stukken rookworst.

Tante Teering, is dit nu wat ze met liefdesverdriet bedoelen?
pi_44545331
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:20 schreef Maisnon het volgende:
Lieve Tante Teering

Ik zit met een probleem. De laatste tijd wordt ik vaker aangerand dan normaal. Ook worden er geen plumeaus en rubberen handschoenen gebruikt. Mijn lover Richard zit sinds dat ongeluk met de "Electric Rockers" van de West Spaubroekse driejaarlijkse kermis achter slot en grendel, dus ik heb het gevoel dat ik het allemaal in mijn eentje moet doen. Ik voel me down, en zelfs het bevredigen met selderij wil niet helpen. Ik steek vanalles in vanalles, maar vrolijk wordt ik er niet van. Hompen kaas, stukken rookworst.

Tante Teering, is dit nu wat ze met liefdesverdriet bedoelen?
* Heeft buikpijn van het lachen
pi_44545337
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:23 schreef Markjuh het volgende:
Lieve tante Teering,

jij bent echt ziek man
  maandag 18 december 2006 @ 18:42:07 #36
22679 Markjuh
lekkerder met saus
pi_44545820
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:27 schreef master_X het volgende:

[..]

jij bent echt ziek man
Dat is dus wat ik zelf vermoed. Maar ik weet het niet zeker.

Oh ja, Tante Teering, het kriebelt wel. Maar toen ik de huisarts om advies vroeg ging het weer mis.
Ik heb hem nog voordat ik een antwoord had, zijn stethoscoop in z'n anus gewurmd, een prop in zijn mond gestopt en terwijl het stikte me afgetrokken op zijn blauw aangelopen gezicht. Ik ben echt ten einde raad.
tetten?
  maandag 18 december 2006 @ 18:42:22 #37
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_44545827
TTT!
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_44546473
Lieve Tante Teering,

ik vind het fijn om objecten in mijn anus in te brengen. dit geeft mij een warm en plezierig gevoel van binnen.
nu heb ik vandaag de vleeshaken uit mijn vader's slagerij gebruikt om mijn roze anusje open te spreiden en hem fijn met mijn handen te bevredigen. dit is alleen niet zo goed afgelopen, ik heb nu een heel pijnlijk achterwerk en verschrikkelijke buikpijn, volgens mij zijn het mijn darmen. ik heb de haken maar teruggehangen in de hoop dat niemand het zou merken. en ik vind dit heel moeilijk om te vragen, maar tijdens het stimuleren van mijn anus met behulp van de vleeshaken heb ik een fles in mijn endeldarm gestoken. het was een hele fijne, lange, slanke wijnfles. uit een goed jaar ook overigens. maar ik ben deze er vergeten na de tijd uit te halen, verklaart dit mijn buikpijn?

liefs, je moeder.
  maandag 18 december 2006 @ 19:11:32 #39
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_44546848
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:02 schreef imported_sphinx het volgende:
Lieve Tante Teering,

ik vind het fijn om objecten in mijn anus in te brengen. dit geeft mij een warm en plezierig gevoel van binnen.
nu heb ik vandaag de vleeshaken uit mijn vader's slagerij gebruikt om mijn roze anusje open te spreiden en hem fijn met mijn handen te bevredigen. dit is alleen niet zo goed afgelopen, ik heb nu een heel pijnlijk achterwerk en verschrikkelijke buikpijn, volgens mij zijn het mijn darmen. ik heb de haken maar teruggehangen in de hoop dat niemand het zou merken. en ik vind dit heel moeilijk om te vragen, maar tijdens het stimuleren van mijn anus met behulp van de vleeshaken heb ik een fles in mijn endeldarm gestoken. het was een hele fijne, lange, slanke wijnfles. uit een goed jaar ook overigens. maar ik ben deze er vergeten na de tijd uit te halen, verklaart dit mijn buikpijn?

liefs, je moeder.
fucking hell :x
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_44547280
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:11 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

fucking hell :x
p.s. Ik heb nu toch geen SOA he?! die had m'n vader me al beloofd namelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: