quote:The renowned Porsche tuner Gemballa revealed their line of accessories for the Porsche Carrera GT. The package is named Mirage GT and includes everything a Carrera GT owner, who would like to make his car unique, could wish for.
Gemballa Aerodynamics
Front skirt Mirage GT
Front spoiler Lip Carbon Black
Front bonnet with naca outlet
Front fender sideparts (A-frame area)
Side skirts with air intakes with Gemballa Mirage GT Logos
Rear skirt with air outtakes with Gemballa Mirage GT Logos
Rear skirt Diffusor middle adapter with integrated reverse light and fog light
Rear spoiler with integrated wing
Rear exhaust Cover with larger air outtake and spoiler edges
Roof air intake with direct connection to the engine in conjunction with Targa roof concept
Gemballa Engine
30-40 bhp power increase
Exhaust system with 4 tailpipes in special alloy design
Gemballa Wheelset
Wheel set Gemballa GT Sport 19“ / 20“
Front: 9,5 x 19“ tires 265/35 ZR19
Rear: 12,5 x 20“ tires 335/30 ZR20
Gemballa Interior
New middle console with integrated stereo system, 6.5“ screen and touchscreen info-system
Carbon frame in center middle console with logo Gemballa Mirage GT No. XXX
Carbon frame blends in the front dashpanel section L / R
Dashpanel front blends around the front windshield in Alcantara
Shiftknob in carbon
Silver inlets in the doors L / R covered in Alcantara
Door openers painted black
340 mm Steering Wheel, leather, grip area L / R in Alcantara
Door logos Mirage GT
Airbag covers in Alcantara
Roof covers in Alcantara
Gemballa Exterior Options
Additional driving lights
Rear view camera system
Mash grills of engine bonnet and rear skirt colored black
Tailpipes plasma coated
Complete color change
Design exterior carbon package
Gemballa Interior Options
Carbon seatblends upper section L / R
Leather interior bicolor
té veel voor ons stakkersquote:Op maandag 18 december 2006 19:02 schreef Burbo het volgende:
Wat zou dat kosten?
US $ 2.000.000 waarvan US $ 1.500.000 nodig is voor de modificaties.quote:Op maandag 18 december 2006 19:02 schreef Burbo het volgende:
Wat zou dat kosten?
heel veel!quote:Op maandag 18 december 2006 19:02 schreef Burbo het volgende:
Wat zou dat kosten?
Zo te merken heeft meneertje dit al meerdere keren meegemaakt met deze auto's...quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:06 schreef PNG het volgende:
Alleen je moet geen botsing krijgen, GT is namelijk snoei en snoeihard.
Komt door open ontwerp. Auto is eigenlijk te stijf.
Stuk meer dodelijke ongelukken met GTs als bv Enzo's.
Ik vind het dus helemaal niks, laat de Carrera lekker standaard. Motorisch tunen is oke maar bij deze auto aan het uiterlijk gaan sleutelen is een big no no.quote:
Nee natuurlijk niet, dat zeg ik toch ook nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:10 schreef Oblivion het volgende:
Mjah, als ze je aanbieden een rondje te maken, sla jij die dus af?
Nou, ik mooi niet! Vroeeeeeeeeeeeeem!!![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:36 schreef jacco het volgende:
Nee natuurlijk niet, dat zeg ik toch ook niet![]()
Niks, is ook niet rondje rijden...quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:01 schreef jacco het volgende:
[..]
Ik vind het dus helemaal niks, laat de Carrera lekker standaard. Motorisch tunen is oke maar bij deze auto aan het uiterlijk gaan sleutelen is een big no no.
De std. GT vind ik ook al geen geweldige wagen om te zien, ieder z'n voorkeurquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:01 schreef jacco het volgende:
Ik vind het dus helemaal niks, laat de Carrera lekker standaard. Motorisch tunen is oke maar bij deze auto aan het uiterlijk gaan sleutelen is een big no no.
Niks in deze context betekent bij mij dat ik de auto niet zo zou toetakelen. Maar als iemand mij aanbied in een dergelijke auto te rijden zeg ik daar geen nee tegen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[..]
Niks, is ook niet rondje rijden...
Dat is het mooie van geld en de keuzes die je kan maken...
And lighten up!![]()
Nee, want dat betekend dat ik dodelijk verongelukt zou zijn...quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:46 schreef static het volgende:
Daar wil je toch niet dood in worden gevonden?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:00 schreef jacco het volgende:
Niks in deze context betekent bij mij dat ik de auto niet zo zou toetakelen. Maar als iemand mij aanbied in een dergelijke auto te rijden zeg ik daar geen nee tegen.
Als een lightbulb..quote:
And lighten up!![]()
Is dat zo? De Enzo pleegt doormidden te breken bij zware aanrijdingen. Sommmige inzittenden hebben dat niet overleefd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:06 schreef PNG het volgende:
Stuk meer dodelijke ongelukken met GTs als bv Enzo's.
http://www.youtube.com/watch?v=d1pLdr_Bg8squote:Op dinsdag 19 december 2006 16:22 schreef HansU het volgende:
het origineel is mooier eigenlijk.
En Porsche, naja Gembella moet iig geen rood gebruiken.
Dat door het midden breken zorgt juist dat de impact minder groot is. Waar denk je dat bv F1 wagens helemaal uit elkaar vallen als ze crashen? Hoe meer eraf pleurt bij een crash hoe meer de impact door de auto ipv de bestuurder word opgenomen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:13 schreef Argento het volgende:
[..]
Is dat zo? De Enzo pleegt doormidden te breken bij zware aanrijdingen. Sommmige inzittenden hebben dat niet overleefd.
er is een verschil tussen onderdelen die versplinteren of auto's die door de middenbreken....quote:Op donderdag 21 december 2006 11:59 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat door het midden breken zorgt juist dat de impact minder groot is. Waar denk je dat bv F1 wagens helemaal uit elkaar vallen als ze crashen? Hoe meer eraf pleurt bij een crash hoe meer de impact door de auto ipv de bestuurder word opgenomen.
Wiut? Ik heb die hele Brembo-stand gemistquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:44 schreef _The-Master_ het volgende:
[..]
Zo te merken heeft meneertje dit al meerdere keren meegemaakt met deze auto's...![]()
Prachtige wagen iig, was te zien op Essen Motorshow bij de Brembo stand
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |