Moet ik wel ff kijken als we ook gaan lannen in hoeverre de aggregaat dit gaat trekken.. Anders wordt het alleen stom zuipen..quote:Op maandag 18 december 2006 09:56 schreef FJD het volgende:
Ursel probeer t maar te fixen voor een vrijdag t/m zondag en dan zo laat mogelijkMaken we (als je hulp nodig hebt) er weer een grote meeting van
Sorry, kun je dat stap voor stap nog een keer uitleggen. Wat is het probleem dan precies?quote:Op maandag 18 december 2006 09:58 schreef ursel het volgende:
Moet ik wel ff kijken als we ook gaan lannen in hoeverre de aggregaat dit gaat trekken.. Anders wordt het alleen stom zuipen..
Nou als het continue rond je hoofd gegooid wordt heb ik er toch echt de schurft aan. Gelukkig was ik niet de enige en klaagden er veel mensen over.quote:Op maandag 18 december 2006 09:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou als het continue rond je hoofd gegooid wordt heb ik er toch echt de schurft aan. Gelukkig was ik niet de enige en klaagden er veel mensen over.
Verder wil ik ook nog wat kwijt over dat roken. Op Regroup is roken helaas toegestaan tot mijn spijt. Veel mensen klagen van rode ogen en de lucht is sowieso al niet fris daar en als er dan bij gerookt wordt is het echt gewoon kut. Daarbij wil ik nog vermelden dat wij bij Regroup altijd op zaterdag altijd naar huis gaan helaas omdat Lies het met haar Astma gewoonweg niet langer kan volhouden.
Rudy, heb je nog op het airsoft topic gekeken?![]()
Als je dat na kunt gaan dan kijken we wel hoeveel PCs we mee kunnen nemen en maken daar gewoon een LAN van. De rest gaat lekker zuipen, Wiien, zwemmen (voor de diehards) etc.. Uiteraard nemen we dan alleen de PCs mee die weinig stroom verbruiken. Ik heb maar een 6800GT dus lekker zuinig, JP is 75% v/d tijd stuk dus ook zuinigquote:Op maandag 18 december 2006 10:08 schreef ursel het volgende:
Het wordt een beetje lastig om een dikke verlengkabel over het water te trekken, dus wordt er gebruik gemaakt van een aggregaat. Daar de bar en keuken al wat verbruiken weet ik niet in hoeverre er ook nog een stapel pc's op aangesloten kunnen worden. Ofwel, ik weet niet wat het vermogen is van de aggregaat welke er aanwezig is.
Wat denk je dat er voor eentje staat op zo'n schip, Arie. Alleen IK heb geen kaas gegeten van hoeveel die dingen leveren. Op zich staat er een behoorlijk grootte naast de moter, maar zoals ik al zei, de koeling van de tap bijvoorbeeld vergt ook al wat..quote:Op maandag 18 december 2006 10:50 schreef jpjedi het volgende:
Aggergaat moet wel een diesel zijn anders trekt elektronica de voltage en frequentie wisselingen niet.
Misschien da tik wel een extra diesel aggregaat kan regelen maar dan moet je wel een hijkraan hebben daar.
Ursel je bent de BE....eerst regelen.![]()
en er zijn natuurlijk altijd dingen belangrijker dan gamenquote:Op maandag 18 december 2006 10:54 schreef ursel het volgende:
de koeling van de tap bijvoorbeeld vergt ook al wat..![]()
Ja weet ik het..als het een scoutingschip is kunnen ze wellicht ook af met een bezine aggregaatje. die zitten meestal rond de 5kVAquote:Op maandag 18 december 2006 10:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat denk je dat er voor eentje staat op zo'n schip, Arie. Alleen IK heb geen kaas gegeten van hoeveel die dingen leveren. Op zich staat er een behoorlijk grootte naast de moter, maar zoals ik al zei, de koeling van de tap bijvoorbeeld vergt ook al wat..![]()
Ik dacht al, wat een technisch geleuter voor Lies!quote:Op maandag 18 december 2006 11:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja weet ik het..als het een scoutingschip is kunnen ze wellicht ook af met een bezine aggregaatje. die zitten meestal rond de 5kVA
15 pcs a 0,5kW (overdreven)= 7,5
Tap=1 kW (gokje)
overig= 4 kW
denk dat je voor een stabiel stroombeeld rond de 15kVA moet hebben.
jedi
lol ik zat naast hem te kijken wat hij schreef .. en toen poste hij het zonder zijn naam erbij en zei ik:quote:Op maandag 18 december 2006 11:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat een technisch geleuter voor Lies!
Boxen is wel gaaf! Bij de training sloeg ik 30 x goed en 30 keer de trainerquote:Op maandag 18 december 2006 14:05 schreef FJD het volgende:
WiiBoxen zuigt trouwens zwaar, op de een of andere manier sla ik continue mn trainer
Nee tennis is nog steeds het leukst
en vervolgens kun je er geen zak meequote:Op maandag 18 december 2006 15:22 schreef RudyCarell het volgende:
Fok de Wii! Wiimote te gebruiken met de PS3
Ik denk het wel zeker! Ik denk zelfs dat de PS3 genoeg power heeft de Wii te emuleren! Games op de HD en klaar! Men heeft een Blue-Ray-speler een PS3 en een Wii!quote:
Ursel + Sannequote:Op maandag 18 december 2006 15:54 schreef FJD het volgende:
Count me in! Aanhang denk ik niet.
Nee de PS3 moet het hebben van Blue-ray, Motor Storm, Assasins Creed, Gran turismo, Tekken, Full HD.... etc... etc...quote:Op maandag 18 december 2006 15:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dus de PS3 moet het van de Wii games hebben omdat er nog geen enkele boeiende game naast de nieuwe Metal Gear Solid is voor de PS3?
Ik heb niks tegen de PS3 maar op dit moment bakken ze er mijn inziens 3x niks van.
Ik ga er vanuit dat het een ja is....quote:Op maandag 18 december 2006 16:04 schreef Mr_Baus het volgende:
LAN en Zuip Fest op het water?
HAR! HAR!!
Vaart de boot? Dan niet... Blijft hij liggen? Ben ik erbij!quote:Op maandag 18 december 2006 16:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het een ja is....
Ursel + Sanne
Ferdi
Baus
----------
Totaal = 4
He ouwe fanboy, doe je eens inschrijven voor de Boot LAN en ga je daarna eens inlezen in de Wii Mote op de PS3quote:Op maandag 18 december 2006 15:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dus de PS3 moet het van de Wii games hebben omdat er nog geen enkele boeiende game naast de nieuwe Metal Gear Solid is voor de PS3?
Ik heb niks tegen de PS3 maar op dit moment bakken ze er mijn inziens 3x niks van.
Boot-vreesquote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
Vaart de boot? Dan niet... Blijft hij liggen? Ben ik erbij!
snel zeeziek ??quote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
De boot is een kleine binnenvaarder, waar je amper merkt dat die vaart. Zeker niet als je in het ruim zit.quote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
zorg dat Henkus dit ook leest..die zal er zeker bij zijn.quote:Op maandag 18 december 2006 16:17 schreef ursel het volgende:
Tussenstand:
Ursel + Sanne
Ferdi
Baus
----------
Totaal = 4
Onder voorbehoud:
JP + Lies
Rudy
Tim
Kev
Frank
----------
Totaal = 6
Mocht iedereen meegaan zitten we op ¤200. Ik verwacht dat dit ook de max kosten wel zo'n beetje zullen zijn en dus extra deelnemers is lagere onkosten.
quote:Op maandag 18 december 2006 16:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het een ja is....
stoned en zeeziek gaat niet samen he?quote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 december 2006 16:17 schreef ursel het volgende:
Tussenstand:
Ursel + Sanne
Ferdi
Baus
----------
Totaal = 4
Onder voorbehoud:
JP + Lies
Rudy
Tim
Kev
Frank
Inco
----------
Totaal = 6
Mocht iedereen meegaan zitten we op ¤200. Ik verwacht dat dit ook de max kosten wel zo'n beetje zullen zijn en dus extra deelnemers is lagere onkosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |