Dat buikjequote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer post je nu als wurm of als yvonne?
Ah! Wat een dotjequote:Op vrijdag 15 december 2006 22:15 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
Ik kon mezelf niet zo erg goed wassen en schoonhoudenDus moest ik iedere keer gewassen worden, ik liep namelijk door het voer met m'n buik
Nu doe ik dat nog wel, maar nu word ik schoongehouden door de andere katten
Het is haske opgeruimdquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ah! Wat een dotje. En wat een gezellige kattenbende bij je thuis.
Wurm slaaptquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:42 schreef SEMTEX het volgende:
Heb je gewoon een vies vachtje of ben je een apart soort langharig poesje, Wurm?
(lijkt wel een soort ragdoll-achtig vachtje)
Hij zegt "mieuw"quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:45 schreef Biogarde het volgende:
Is het wel een kat?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:09 schreef yvonne het volgende:
Hier bewaak ik de lege nieuwe serverdoos van FOK!
Ook wij hebben een kat grootgebracht met de fles nadat moeders hem gewoon iedere keer midden in de kamer dropte en vrolijk wegliep.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:46 schreef yvonne het volgende:
Wurm slaapt
Hij heeft hele lange pluizige haren, is een enorme viespeuk, en z'n vacht zit 2 minuten na borstelen weer helemaal door elkaar.
Jep, eenoogje omdat ze maar één oog heeft, we hebben de meest vreemde kattenquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:26 schreef SCH het volgende:
Maar die moeder woonde al bij je?
alleen heel vreemde vrouwen hebben heel veel kattenquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:37 schreef SCH het volgende:
Het is meer zo dat die katten bij een hele vreemde vrouw wonen
Vreemde vrouwenquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:37 schreef SCH het volgende:
Het is meer zo dat die katten bij een hele vreemde vrouw wonen
Het is net een uiterst schattige kruising tussen een cavia en een katje!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:15 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
Ik kon mezelf niet zo erg goed wassen en schoonhoudenDus moest ik iedere keer gewassen worden, ik liep namelijk door het voer met m'n buik
quote:Op zondag 17 december 2006 17:31 schreef dwerg het volgende:
Wurm krijgt de groeten van een ver familielid.
quote:Op zondag 17 december 2006 17:30 schreef SCH het volgende:
Kijk yvonne, Djamu ligt net zo
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:40 schreef yvonne het volgende:
Nee, ik ben nu de kwaaie en iteejer de lieve
Zielig he?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:40 schreef yvonne het volgende:
Net als op Fok eigenlijk!quote:Op woensdag 20 december 2006 09:40 schreef yvonne het volgende:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:15 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
You tell her!quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:05 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi Yvonne, ik zie je niet zo vaak posten in F&F dus misschien weet je 't niet maar topics als deze dienen regelmatig van updates en nieuwe foto's voorzien te worden
Ja, we houden deze absoluut!quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:38 schreef NorthernStar het volgende:
Ja verdorie!Hoe is het met Wurm?
Ben je trouwens van plan hem te houden?![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verder is het enorm grappig om te zien hoe hij alles overneemt qua gedrag, ook het bedelgedrag
Hij heeft geen idee wat er aan de hand is, maar als hij de anderen ergens naartoe ziet sprinten hobbelt hij er vrolijk achteraan.
De katten waren diep ontdaan door zo'n groot bakbeest in huis.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:08 schreef senesta het volgende:
Wat zijn ze leuk Yvonne![]()
Klein poesje in zo'n grote mand.
En wat een leuke hond!, kan hij het een beetje vinden met wurm?
Ha ha, ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
De katten waren diep ontdaan door zo'n groot bakbeest in huis.
Ze lopen met een grote boog om hem heen, en ze hebben vreselijke pech als er iets lekkers op de grond valt, want hij is groter en sneller natuurlijk
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:21 schreef MUUS het volgende:
Oooh, wat is Wurm een lekker vies grobbebolletje.!
mooie hondquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:08 schreef yvonne het volgende:
Nieuwe aanwinst in Huize heslinga
[afbeelding]
Moet dat die mand? Ik vind er geen moer an, mag ik er weer uit?
[afbeelding]
Ik lig liever hier
[afbeelding]
Of hier
[afbeelding]
Dan ga ik wel in de mand
[afbeelding]
Iteejer zei: "Dat ding..".quote:Op zondag 25 februari 2007 18:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
mooie hond
heeft hij/zij al een naam?
Honden zijn ook heel erg tof.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:58 schreef iteejer het volgende:
Bij ons is ie echt helemaal op zijn plek. Ik was altijd een kattenmens, nooit geweten dat een hond zo leuk kon zijn, echt nieuw voor me.
Brechtje en Yvonne hebben dit allemaal geregeld, ik wist er min of meer pas van toen ik hem op moest halen uit het asiel in R'dam.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:25 schreef Bluezz het volgende:
Wat een vreemd verhaal idd Iteejer.
Het nadeel van honden is dat je veel meer gebonden bent, je niet zomaar een weekend voer neer kan zetten en weggaan zoals bij katten.
Wat goed van jullie dat je Banjo (ding vind ik leuker trouwens) uit het asiel gehaald hebben.
Waren jullie 'toevallig' in het asiel of wat?
Ja, duh, anders was je gaan gillen, geen hondquote:Op zondag 25 februari 2007 20:55 schreef iteejer het volgende:
[..]
Brechtje en Yvonne hebben dit allemaal geregeld, ik wist er min of meer pas van toen ik hem op moest halen uit het asiel in R'dam.
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, duh, anders was je gaan gillen, geen hond
Deze methode werkt het beste, al jaren
Banjo/Dingquote:Op zondag 25 februari 2007 19:58 schreef iteejer het volgende:
-knip-
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:55 schreef iteejer het volgende:
[..]
Brechtje en Yvonne hebben dit allemaal geregeld, ik wist er min of meer pas van toen ik hem op moest halen uit het asiel in R'dam.
Zo werkt het het beste en wij hebben een lieve hond.quote:
Ik ben dol op die SCHeetjes.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:02 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Jij bent beter met dieren dan met mensen he lieverd![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:55 schreef iteejer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..].
want ja, dat hangbuikzwijntje moet er ook komen.
De meest grote wilde kater die je ooit gezien hebt!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:33 schreef ElisaB het volgende:
Wie maakt er in de buurt toch van die leuke poesjes
Onze Pluim lijkt sprekend op Wurm
Whoops...quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:34 schreef yvonne het volgende:
De meest grote wilde kater die je ooit gezien hebt!
Zou het? Met 2000 andere katten hier in de wijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Whoops...
Maar het zijn dus halfbroertjes / zusjes?
Ik vind de gelijkenis in elk geval erg treffendquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:37 schreef yvonne het volgende:
Zou het? Met 2000 andere katten hier in de wijk
Echt, die kater heeft een werkterrein van een kilometer of 15!
Maar verder +1.quote:
Ach Yvonne...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:05 schreef yvonne het volgende:
Banjo heeft het ruim drieeneenhalf jaar met ons uitgehouden. Blijmoedig, goed gehumeurd tot de dag dat hij het benauwd kreeg en de dierenarts een hart ter grote van een voetbal constateerde.
Na die diagnose heeft Banjo nog 2 maanden een heerlijk leven gehad en is hij vandaag in m'n armen, nadat hij het erg benauwd kreeg, zonder pijn, zonder kramp heel rustig ingeslapen.
Wat een enorm lieve hond en enorme dramaqueen ben je geweest.
Dankje!
[ afbeelding ]
Jup, die user was toen actiefquote:
Wurm heeft in ieder geval 6 jaar een geweldig leven bij jullie gehad , een moeilijke beslissing maar wel de juiste. Veel sterktequote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:35 schreef yvonne het volgende:
Wurm gaat niet ouder worden dan 6 jaartjes. We hebben tamelijk vaak met haar gedokterd en het altijd geweten aan het flessenkindschap ( daar gaat de Sophia Stichting onderzoek naar doen btw)
In 2010 was ze ook flink ziek, ze is toen opgenomen en alle tests gehad zonder duidelijk beeld.
Iedere 6 maanden werd ze weer ziek, als in lusteloos, laat mij hiermaar doodgaan, toemaar' maar na artsenbezoek knapte ze weer 100% op.
We stonden voor een raadsel, ze was nl in 2010 overal op getest..
Verandering van dierenarts dan maar.
Zij bekeek ook de ljst met tests en behandelingen die Wurm kreeg en stond ook voor een raadsel.
Tot Wurm verleden week zo enorm ziek werd, hoge koorts, benauwd en ze weer opgenomen werd en maar weer de FIV test gedaan.
Nu wel positief, vocht in de buik, prognose: slecht.
Ze is opgeknapt door de injecties, maar ze is verschrikkelijk verzwakt. Ze ligt bij me op de slaapkamer, naast m'n hoofd en krijgt de lekkerste hapjes die er zijn. Daar geniet ze van.
Ik ga niet wachten tot ze weer achteruit gaat, deze injecties zijn een olifantenmiddel die als ze uitgewerkt zijn ( ze zouden 2 weken actief blijven) toch echt weer de zieke poes opleveren.
Het besluit is genomen, volgende week laat ik haar inslapen, hoe lief, hoe al spinnend, hoe ijverig ze ook eet, het kan niet meer, iedere ziekzijn-ronde put haar meer uit.
En zo zit je heel lullig in je agenda te plannen wanneer het het beste uitkomt, voor dierenarts en jezelf.
Sucks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Cool.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:00 schreef Cat22 het volgende:
Rottige, maar helaas soms wel noodzakelijke besluiten.![]()
Je doet wat het beste is voor het beestje maar owowowow, wat doet het pijn! Sterkte.Wat het zo klote maakt, ze 'doet' fit omdat ze dat paardenmiddel gekregen heeft, je hersenen houden je zo voor de gek en zeggen dat je een fitte kat dood gaat maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl je heel goed weet dat ze niet fit is.
Edit: niet fit? Gewoon hartstikke ziek.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Absoluut! Veel sterkte voor jullie en een knuffel voor Wurmquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:44 schreef indaha het volgende:
Wurm heeft in ieder geval 6 jaar een geweldig leven bij jullie gehad , een moeilijke beslissing maar wel de juiste. Veel sterkte
Shit zeg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:35 schreef yvonne het volgende:
Wurm gaat niet ouder worden dan 6 jaartjes. We hebben tamelijk vaak met haar gedokterd en het altijd geweten aan het flessenkindschap ( daar gaat de Sophia Stichting onderzoek naar doen btw)
In 2010 was ze ook flink ziek, ze is toen opgenomen en alle tests gehad zonder duidelijk beeld.
Iedere 6 maanden werd ze weer ziek, als in lusteloos, laat mij hiermaar doodgaan, toemaar' maar na artsenbezoek knapte ze weer 100% op.
We stonden voor een raadsel, ze was nl in 2010 overal op getest..
Verandering van dierenarts dan maar.
Zij bekeek ook de ljst met tests en behandelingen die Wurm kreeg en stond ook voor een raadsel.
Tot Wurm verleden week zo enorm ziek werd, hoge koorts, benauwd en ze weer opgenomen werd en maar weer de FIV test gedaan.
Nu wel positief, vocht in de buik, prognose: slecht.
Ze is opgeknapt door de injecties, maar ze is verschrikkelijk verzwakt. Ze ligt bij me op de slaapkamer, naast m'n hoofd en krijgt de lekkerste hapjes die er zijn. Daar geniet ze van.
Ik ga niet wachten tot ze weer achteruit gaat, deze injecties zijn een olifantenmiddel die als ze uitgewerkt zijn ( ze zouden 2 weken actief blijven) toch echt weer de zieke poes opleveren.
Het besluit is genomen, volgende week laat ik haar inslapen, hoe lief, hoe al spinnend, hoe ijverig ze ook eet, het kan niet meer, iedere ziekzijn-ronde put haar meer uit.
En zo zit je heel lullig in je agenda te plannen wanneer het het beste uitkomt, voor dierenarts en jezelf.
Sucks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |