alleen heel vreemde vrouwen hebben heel veel kattenquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:37 schreef SCH het volgende:
Het is meer zo dat die katten bij een hele vreemde vrouw wonen
Vreemde vrouwenquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:37 schreef SCH het volgende:
Het is meer zo dat die katten bij een hele vreemde vrouw wonen
Het is net een uiterst schattige kruising tussen een cavia en een katje!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:15 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
Ik kon mezelf niet zo erg goed wassen en schoonhoudenDus moest ik iedere keer gewassen worden, ik liep namelijk door het voer met m'n buik
Nu doe ik dat nog wel, maar nu word ik schoongehouden door de andere katten
quote:Op zondag 17 december 2006 17:31 schreef dwerg het volgende:
Wurm krijgt de groeten van een ver familielid.
quote:Op zondag 17 december 2006 17:30 schreef SCH het volgende:
Kijk yvonne, Djamu ligt net zo
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:40 schreef yvonne het volgende:
Nee, ik ben nu de kwaaie en iteejer de lieve
Zielig he?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:40 schreef yvonne het volgende:
Net als op Fok eigenlijk!quote:Op woensdag 20 december 2006 09:40 schreef yvonne het volgende:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:15 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
Ik kon mezelf niet zo erg goed wassen en schoonhoudenDus moest ik iedere keer gewassen worden, ik liep namelijk door het voer met m'n buik
Nu doe ik dat nog wel, maar nu word ik schoongehouden door de andere katten
You tell her!quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:05 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi Yvonne, ik zie je niet zo vaak posten in F&F dus misschien weet je 't niet maar topics als deze dienen regelmatig van updates en nieuwe foto's voorzien te worden
Ja, we houden deze absoluut!quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:38 schreef NorthernStar het volgende:
Ja verdorie!Hoe is het met Wurm?
Ben je trouwens van plan hem te houden?![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verder is het enorm grappig om te zien hoe hij alles overneemt qua gedrag, ook het bedelgedrag
Hij heeft geen idee wat er aan de hand is, maar als hij de anderen ergens naartoe ziet sprinten hobbelt hij er vrolijk achteraan.
De katten waren diep ontdaan door zo'n groot bakbeest in huis.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:08 schreef senesta het volgende:
Wat zijn ze leuk Yvonne![]()
Klein poesje in zo'n grote mand.
En wat een leuke hond!, kan hij het een beetje vinden met wurm?
Ha ha, ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
De katten waren diep ontdaan door zo'n groot bakbeest in huis.
Ze lopen met een grote boog om hem heen, en ze hebben vreselijke pech als er iets lekkers op de grond valt, want hij is groter en sneller natuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |