Wurm gaat niet ouder worden dan 6 jaartjes. We hebben tamelijk vaak met haar gedokterd en het altijd geweten aan het flessenkindschap ( daar gaat de Sophia Stichting onderzoek naar doen btw)
In 2010 was ze ook flink ziek, ze is toen opgenomen en alle tests gehad zonder duidelijk beeld.
Iedere 6 maanden werd ze weer ziek, als in lusteloos, laat mij hiermaar doodgaan, toemaar' maar na artsenbezoek knapte ze weer 100% op.
We stonden voor een raadsel, ze was nl in 2010 overal op getest..
Verandering van dierenarts dan maar.
Zij bekeek ook de ljst met tests en behandelingen die Wurm kreeg en stond ook voor een raadsel.
Tot Wurm verleden week zo enorm ziek werd, hoge koorts, benauwd en ze weer opgenomen werd en maar weer de FIV test gedaan.
Nu wel positief, vocht in de buik, prognose: slecht.
Ze is opgeknapt door de injecties, maar ze is verschrikkelijk verzwakt. Ze ligt bij me op de slaapkamer, naast m'n hoofd en krijgt de lekkerste hapjes die er zijn. Daar geniet ze van.
Ik ga niet wachten tot ze weer achteruit gaat, deze injecties zijn een olifantenmiddel die als ze uitgewerkt zijn ( ze zouden 2 weken actief blijven) toch echt weer de zieke poes opleveren.
Het besluit is genomen, volgende week laat ik haar inslapen, hoe lief, hoe al spinnend, hoe ijverig ze ook eet, het kan niet meer, iedere ziekzijn-ronde put haar meer uit.
En zo zit je heel lullig in je agenda te plannen wanneer het het beste uitkomt, voor dierenarts en jezelf.
Sucks.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.