quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:10 schreef LOLBOY het volgende:
Eerlijk is eerlijk, hij was op 40 seconden af
Als ie aanslaat zal ik wel fatsoenlijk remixen en komt er een verzamel LP van lolboy records.
Natuurlik in premiere op radio...
Ahd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik ahd ook niet meer als 40 seconden verwacht
ik overstuur enkele samples uit mn sample library via 2 doorgeluste analoge mengtafelsquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:12 schreef Biogarde het volgende:
Welk nummer gebruik je als beat?
Dan had ik gewoon ongeveer gelijk! Wow!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:10 schreef LOLBOY het volgende:
Eerlijk is eerlijk, hij was op 40 seconden af
Moet jij zeggen1!quote:
Hoelang duurt die dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:19 schreef LOLBOY het volgende:
Morgen post ik de volledige versie!
doe eens een link?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:06 schreef Beach het volgende:
ik heb hem ook ff neergezet op een duits technoforum, kijken wat zij ervan vinden
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:15 schreef DaveMasteR het volgende:
Poing poing poing poing!!!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
video.google.comquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:47 schreef Skv het volgende:
Ik heb 'm in de kamer beneden op de Xbox gezet, muziek knalhard aangezet en een playlist gemaakt met alleen dit nummer dr in en op repeat
Heb er een filmpje van, waar kan ik hosten?
Gast, dit is echt fucking geniaal.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:13 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
ik overstuur enkele samples uit mn sample library via 2 doorgeluste analoge mengtafels
Gaat niet, 3gpquote:
Nee, gewone, omgebouwd. Streaming van mn PC luisterenquote:
Gast?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:05 schreef master_X het volgende:
http://uploaded.to/?id=ee63cd komt die dan![]()
Whahahaquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:05 schreef master_X het volgende:
haha dacht dat ik in staat ben om wat beters te maken danquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Whahaha
Jezus
Die uit de OP had charme, omdat het superschraal was, maar wél klonk.
Die van jou is één grote orgie van totale inferieure bagger
Whaha
ik draag hem op aan fok ... damn ... wat ben ik goedquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:15 schreef LOLBOY het volgende:
Ik draag deze remix op aan Radio Bendeleider. Bendeleider, bedankt!
breezag meisjesquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:21 schreef FiXeR999 het volgende:
We hebben de macht om dit liedje in de top 40 laten te komen, we moeten gewoon vet veel spammen op BreezahTMF enzo, met dit liedje, en een hippe clip maken. eins
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:05 schreef master_X het volgende:
Firefox kan geen verbinding maken met de server op x5.uploaded.to.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:30 schreef icebliss het volgende:
http://uploaded.to/?id=634ebc
Niet zo goed, maar ik had niets te doen![]()
Ik zie het. Even een andere site vinden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Firefox kan geen verbinding maken met de server op x5.uploaded.to.![]()
![]()
Hmm, zie daar nergens downloadlink/knop ? /...quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:33 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik zie het. Even een andere site vinden.
Ow hier normaal:quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:53 schreef icebliss het volgende:
Tussen het logo en de Toolbar in? Lijkt me moeilijk te missenGelijk onder de banner, aan de rechterkant
().
baggermuziek, in zijn puurste vormquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:05 schreef master_X het volgende:
quote:
een reactiequote:hahaha wie geil is der track, vorallem fürn an bayrer wie mi.
![]()
son hardcore mix müsste mal am oktoberfest laufen *PROST*
Dude, paas gewoon die link, dan gaan we daar een beetje Deutsch spammen! Die superrrrrrrrrrrrrrhit van LOLBOY moet de hele wereld over!quote:Op zondag 17 december 2006 11:59 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
een reactieen die
was daar een gelijkwaardige smilie
uhh...quote:Op zondag 17 december 2006 15:49 schreef GSi het volgende:
Maximum Bagger
http://home.planet.nl/~raceeend/MaximumBagger.mp3
Ik heb ook een liedje gemaakt.. in 3 seconden.. mooi he?
Nou eh, het concept is toch wel wat anders... enzo..quote:Op zondag 17 december 2006 15:49 schreef GSi het volgende:
Maximum Bagger
quote:Op zondag 17 december 2006 15:49 schreef GSi het volgende:
Maximum Bagger
echt baggerquote:Op zondag 17 december 2006 19:24 schreef e-wok het volgende:
Die remix is vet, alhoewel ik geen kloot versta van die kerel![]()
Die Jordy Hero shizzle is te erg![]()
![]()
De jostiband is er niets bij!quote:Op zondag 17 december 2006 18:53 schreef master_X het volgende:
nieuwe![]()
http://uploaded.to/?id=9af7d5
nieuw![]()
Te slecht gewoonquote:Op zondag 17 december 2006 18:53 schreef master_X het volgende:
nieuwe![]()
http://uploaded.to/?id=9af7d5
nieuw![]()
Wat? Hoezo? Het kan nog veel ergerquote:
LOLBOY, vraag je nieuwste superhit aan bij Radio Bendeleider, nu in the air!quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:05 schreef master_X het volgende:
Ik plaats mezelf graag boven een homo die op een boot in het meer staat te dansen als een wijfquote:Op zondag 17 december 2006 23:03 schreef Da_KlouwN het volgende:
Dat liedje uit de OP zou het wel eens kunnen makenKijk maar naar Boten Anna
idemquote:Op maandag 18 december 2006 09:20 schreef SvenM het volgende:
Ik moet nog 8 uur wachten voordat ik de SuperGanzGeileLoLboytirolerjodelmusic.mp3 kan horen
haha dat is minder, maar wel de moeite waard hoorquote:Op maandag 18 december 2006 09:20 schreef SvenM het volgende:
Ik moet nog 8 uur wachten voordat ik de SuperGanzGeileLoLboytirolerjodelmusic.mp3 kan horen
hwha verzoekjes haha ben tot donderdag vrij haha wie weet komt er wat moois uit hahaquote:Op zondag 17 december 2006 22:26 schreef Beach het volgende:
meer Master-X![]()
![]()
![]()
plzzzz
een track van 5 minuten ofzo
kan maar nu even brak en geen zin:Pquote:Op maandag 18 december 2006 18:21 schreef DaveMasteR het volgende:
Wie kan er wat maken met de vogeltjesdans en er een zware beat overheen gooien?
Dat kan je heul niet aan je vorige "liedjes" te horenquote:Op maandag 18 december 2006 18:23 schreef master_X het volgende:
[..]
kan maar nu even brak en geen zin:P![]()
![]()
Ik heb dit ff in een kwartiertje gemaaktquote:Op maandag 18 december 2006 18:21 schreef DaveMasteR het volgende:
Heuj, da originele nummer ken ikquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:11 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Ik heb dit ff in een kwartiertje gemaakt:
http://uploaded.to/?id=4a349e
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:11 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Met welk programma??quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:11 schreef Pwn_zoon het volgende:
Bestaat al : http://uploaded.to/?id=4ada88quote:Op maandag 18 december 2006 18:21 schreef DaveMasteR het volgende:
klinkt te goed hahaquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:11 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
haha ja ind maar kon het niet laten haha, even mijn hendige mixx gemaakt hahaquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:03 schreef Skv het volgende:
Goed nummer, master_x.
Alleen heeft niks meer met die tiroler shit uit de OP te maken
moet toch lukken hahaquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:46 schreef Beach het volgende:
bedankt master-x![]()
hopen dat de mollen nu wegblijven uit mn tuin
mixx gewoon wat, ik heb even niks meer, komt nog welquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:31 schreef LOLBOY het volgende:
Ik heb al een ideetje voor een nieuwe remix!
Eerst even kijken of er misschien een popular demand is voor een bepaalde plaat te remixen?
Loat mer heure!
vooeg me anders even toe op msn dan kan je wat sturenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:32 schreef dubidub het volgende:
Iets van Udo Jürgens, echte frituurmuziek
De mario-tunequote:Op dinsdag 19 december 2006 16:31 schreef LOLBOY het volgende:
Eerst even kijken of er misschien een popular demand is voor een bepaalde plaat te remixen?
Loat mer heure!
Boer Harms van de Duch Boys misschien?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:31 schreef LOLBOY het volgende:
Loat mer heure!
Ik doe het met Ableton Livequote:Op dinsdag 19 december 2006 20:02 schreef De_Ananas het volgende:
Welk programma heb ik nodig voor te mixen?
LOLBOY mompelt iets van de moord stikkenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:31 schreef Da_KlouwN het volgende:
* Da_KlouwN mompelt iets over auteursrechten en blablabla
heb jij nog wat gemaakt dan ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:43 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
LOLBOY mompelt iets van de moord stikken
TurboDj LOLBOY "maakt" niet zomaar ietsquote:
jr hebt gewoon geen inspiratie meerquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:55 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
TurboDj LOLBOY "maakt" niet zomaar iets![]()
Het ontstaat. En er is inderdaad iets aan het ontstaan, dankjewel![]()
Weg uit mijn topic, nu!quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:20 schreef master_X het volgende:
[..]
jr hebt gewoon geen inspiratie meer![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn remix heet toch echt wel de TurboDJ lolboy Woensel Remix hoor.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:06 schreef Skv het volgende:
Huisgenoot had net de woensel-west remix.
Waar staat die dan?
OP is al even updated hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 08:41 schreef Skv het volgende:
Ja, kweenie, die langere versie van dat nummer uit de OP.
Waar staat die? Of lees ik er nou overheen.
was is dat nou weer voor afkorting ?quote:Op woensdag 20 december 2006 12:22 schreef Kokstra het volgende:
twvp
google is je vrien he en de politiequote:Op woensdag 20 december 2006 12:29 schreef De_Ananas het volgende:
Waar kan ik de hele versie downloaden?
Leg is uit hoe het werkt, ik snap het nietquote:Op woensdag 20 december 2006 12:30 schreef master_X het volgende:
[..]
google is je vrien he en de politie![]()
ik hem mischien wel gekocht maar ben origneel kwijt![]()
![]()
ddenk ik : D
![]()
![]()
is echt makelijk open het en sleep er muziek in en ga een beetje uit proberenquote:Op woensdag 20 december 2006 12:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Leg is uit hoe het werkt, ik snap het niet
Ik zie de ''save'' knop niet eensquote:Op woensdag 20 december 2006 12:50 schreef master_X het volgende:
[..]
is echt makelijk open het en sleep er muziek in en ga een beetje uit proberendan leer je er zelf snel mee werken
succes mAn
![]()
![]()
Dan zal ik maar geen linkje plaatsenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:06 schreef LOLBOY het volgende:
Master X je verziekt mijn topic een beetje met je troep
modjes?
Dat is er ookquote:Op woensdag 20 december 2006 13:28 schreef Grootmeester het volgende:
Wtf wat een loze shit hier. @LOLBOY: mixx is leuk maar waarom dat gepraat er door heen? Ben btw wel voor een muziekforum oid waar je je eigen mixxen kan posten!
Waarom niet? Maak er maar een topic voor aan.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:07 schreef Grootmeester het volgende:
[..]
Tja maar daar mag je geen remixen/mashups posten.....![]()
Mag niet volgens de policy ivm auteursrechten enzo.... Had vroeger een leuk forum waar je elkaars mixxen kon beluisteren en commentaar kon geven maar weet de site niet meerquote:Op woensdag 20 december 2006 14:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom niet? Maak er maar een topic voor aan.
Woensel remix man, kent uw fokquote:Op woensdag 20 december 2006 13:28 schreef Grootmeester het volgende:
maar waarom dat gepraat er door heen?
Kut voor jequote:Op woensdag 20 december 2006 14:22 schreef Grootmeester het volgende:
[..]
Mag niet volgens de policy ivm auteursrechten enzo.... Had vroeger een leuk forum waar je elkaars mixxen kon beluisteren en commentaar kon geven maar weet de site niet meer![]()
Kijk dan maar eens snel naar Probleemwijken - Woenselquote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef Grootmeester het volgende:
[..]
Eh nee, die ken ik niet, en kom zelf uit woenselZal mijn gebrek aan FOK-kennis zijn
GYBO aka Get Your Bootleg On...quote:Op woensdag 20 december 2006 14:22 schreef Grootmeester het volgende:
[..]
Mag niet volgens de policy ivm auteursrechten enzo.... Had vroeger een leuk forum waar je elkaars mixxen kon beluisteren en commentaar kon geven maar weet de site niet meer![]()
stervende hoere kankerkachelquote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef Grootmeester het volgende:
[..]
Eh nee, die ken ik niet, en kom zelf uit woenselZal mijn gebrek aan FOK-kennis zijn
beetje ziek in je hoofd ofzoquote:Op woensdag 20 december 2006 21:07 schreef SvenM het volgende:
Daar word je vrolijk vanhij staat hier op repeat
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:07 schreef SvenM het volgende:
Daar word je vrolijk vanhij staat hier op repeat
Wat een idee!quote:Op woensdag 20 december 2006 21:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb 1 cd volgebrand met 15x dit nummerVoor in de auto
![]()
![]()
]quote:Op woensdag 20 december 2006 21:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb 1 cd volgebrand met 15x dit nummerVoor in de auto
![]()
![]()
nee nummer 130434 is beter wil je zeggenquote:
je houdt stiekem gewoon van mequote:Op woensdag 20 december 2006 21:45 schreef Blackletter het volgende:
[..]
nee nummer 130434 is beter wil je zeggenkansloos!
Geen probleem, jij hebt toch zon gepimpte postbode fiets met ingebouwde subwoofa? Laat al je collega's deze topper horen! Queen is er niets bij!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:39 schreef SiemeN het volgende:
Verdomme. Dagen terug zag ik dit topic al staan, maar het leek me niet de moeite. Na al deze reacties gezien te hebben MOET ik het nummer horen, maar ik zit nog tot 17.30 op kantoor!!
Waarschijnlijk begin volgende weekquote:
Laat zeker even weten wat je ervan denktquote:Op donderdag 21 december 2006 09:39 schreef SiemeN het volgende:
Verdomme. Dagen terug zag ik dit topic al staan, maar het leek me niet de moeite. Na al deze reacties gezien te hebben MOET ik het nummer horen, maar ik zit nog tot 17.30 op kantoor!!
haha elastiekjesquote:Op woensdag 20 december 2006 21:05 schreef Blackletter het volgende:
sorry dit is echt niet mijn muziekde achtergrond muziek is oke, maar dat geboenk is niets
alsof je beetje met elastiekjes loopt te rukken tegen iets aan ofzo
Zelf ineen gestoken hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 17:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Van welke plaat is die bass LOLBOY ?
Ah ja dat ja, dat is me wel bekend. Zal ik wel niet goed geluisterd hebben maar kon t niet helemaal verstaanquote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:51 schreef LOLBOY het volgende:
Verdomme die nieuwe remix klink geil, kenker!
Misschien post ik 'm morgen al![]()
Waarom doe je het zelf niet? jij bent toch DJ.. En je vertrouwd jezelfd toch wel, hoop ikquote:Op donderdag 21 december 2006 22:21 schreef LOLBOY het volgende:
Morgen gaat ie in promo op bendeleider, iets erna krijgt de remix een eigen topic
Trek je je bod al terug?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:52 schreef Sheepcidus het volgende:
Kun je hem niet door wat geld in te zamelen laten draaien op 3fm.
Misschien doen ze het daar voor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:52 schreef Sheepcidus het volgende:
Kun je hem niet door wat geld in te zamelen laten draaien op 3fm.
Ik bied alvast 5 euro.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:53 schreef GSi het volgende:
Geinspireerd door mijn Grote Held Klaus Wunderlich en RuffNeck,
Hier een creatie welke aan het eind een beetje rommelig word...
GSi - I Was Kaiser Bill's Batman.. Remix..
http://home.planet.nl/~raceeend/Kaiser.mp3
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:53 schreef GSi het volgende:
Geinspireerd door mijn Grote Held Klaus Wunderlich en RuffNeck,
Hier een creatie welke aan het eind een beetje rommelig word...
GSi - I Was Kaiser Bill's Batman.. Remix..
http://home.planet.nl/~raceeend/Kaiser.mp3
![]()
![]()
Wat de fuk man whehehequote:Op zaterdag 16 december 2006 21:05 schreef master_X het volgende:
Speciaal voor jou dan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:33 schreef Fetai het volgende:
Kun je geen Tirolerbaum Polka versie met Remco maken?![]()
![]()
![]()
Ging ie goed?quote:Op zondag 31 december 2006 15:59 schreef Skv het volgende:
Vanavond oud en nieuw.
Als het goed is draaien ze op dat feest waar ik naartoe ga (paar honderd man komen) dat nummer ook.
op 14-15 seconden is een echte promo dreun.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:12 schreef Biogarde het volgende:
Welk nummer gebruik je als beat?
bingoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:12 schreef Maar-T het volgende:
[..]
op 14-15 seconden is een echte promo dreun.
Nee, ik was veel te dronken om dat nummer te kunnen vinden op de PC. Wel gezocht, trouwens..quote:
strak plan, die beltoon hoor je gelijk, het is niet zo'n nummer wat heel rustig begint zeg maarquote:Op maandag 22 januari 2007 14:00 schreef SvenM het volgende:
Hij staat al 2 weken als ringtone ingestelt bij mij
Ableton Live 5, eigen drumsamplesquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
hoe heb je die shit gemixed lolyboy?
Ghanz---Just-Begun-Graafsche-Wijk-RemiXxxquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:14 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Kun je hem niet op Putfile knikkeren?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ghanz---Just-Begun-Graafsche-Wijk-RemiXxx
Hij werd net gedraait op TeringHerrieRadio (www.teringherrieradio.nl)quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:56 schreef LOLBOY het volgende:
Na enkele weken met de maasbuben in de studio te hebben vertoefd op budgetkoffie issie eindelijk afff!
De TurboDJ LOLBOY remix van De maasbuben - Tirolerbaum Polka !!
k-k-k-klik voor de remix !!
Dit is de volledige versie, de link wijst nu niet meer naar de demo maar de volledige mp3 van 2,80 MB.
Downloaden nu het nog kan!
[afbeelding] [afbeelding]
Wat een kut sitequote:Op zondag 4 februari 2007 21:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Hij werd net gedraait op TeringHerrieRadio (www.teringherrieradio.nl)![]()
![]()
![]()
![]()
Nog mooiere kickquote:
Heb hem ff geupload.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:29 schreef TheKC het volgende:
Heeft iemand deze remix nog, ik kan hem nergens meer vinden
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
TurboDJ_LOLBOY_verzamelaar.zip
En een mirror:
quote:
Hardstikke bedanktquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
En een mirror:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |