Dan zal ik maar geen linkje plaatsenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:06 schreef LOLBOY het volgende:
Master X je verziekt mijn topic een beetje met je troep
modjes?
Dat is er ookquote:Op woensdag 20 december 2006 13:28 schreef Grootmeester het volgende:
Wtf wat een loze shit hier. @LOLBOY: mixx is leuk maar waarom dat gepraat er door heen? Ben btw wel voor een muziekforum oid waar je je eigen mixxen kan posten!
Waarom niet? Maak er maar een topic voor aan.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:07 schreef Grootmeester het volgende:
[..]
Tja maar daar mag je geen remixen/mashups posten.....![]()
Mag niet volgens de policy ivm auteursrechten enzo.... Had vroeger een leuk forum waar je elkaars mixxen kon beluisteren en commentaar kon geven maar weet de site niet meerquote:Op woensdag 20 december 2006 14:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom niet? Maak er maar een topic voor aan.
Woensel remix man, kent uw fokquote:Op woensdag 20 december 2006 13:28 schreef Grootmeester het volgende:
maar waarom dat gepraat er door heen?
Kut voor jequote:Op woensdag 20 december 2006 14:22 schreef Grootmeester het volgende:
[..]
Mag niet volgens de policy ivm auteursrechten enzo.... Had vroeger een leuk forum waar je elkaars mixxen kon beluisteren en commentaar kon geven maar weet de site niet meer![]()
Kijk dan maar eens snel naar Probleemwijken - Woenselquote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef Grootmeester het volgende:
[..]
Eh nee, die ken ik niet, en kom zelf uit woenselZal mijn gebrek aan FOK-kennis zijn
GYBO aka Get Your Bootleg On...quote:Op woensdag 20 december 2006 14:22 schreef Grootmeester het volgende:
[..]
Mag niet volgens de policy ivm auteursrechten enzo.... Had vroeger een leuk forum waar je elkaars mixxen kon beluisteren en commentaar kon geven maar weet de site niet meer![]()
stervende hoere kankerkachelquote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef Grootmeester het volgende:
[..]
Eh nee, die ken ik niet, en kom zelf uit woenselZal mijn gebrek aan FOK-kennis zijn
beetje ziek in je hoofd ofzoquote:Op woensdag 20 december 2006 21:07 schreef SvenM het volgende:
Daar word je vrolijk vanhij staat hier op repeat
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:07 schreef SvenM het volgende:
Daar word je vrolijk vanhij staat hier op repeat
Wat een idee!quote:Op woensdag 20 december 2006 21:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb 1 cd volgebrand met 15x dit nummerVoor in de auto
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |