haha ja ind maar kon het niet laten haha, even mijn hendige mixx gemaakt hahaquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:03 schreef Skv het volgende:
Goed nummer, master_x.
Alleen heeft niks meer met die tiroler shit uit de OP te maken
moet toch lukken hahaquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:46 schreef Beach het volgende:
bedankt master-x![]()
hopen dat de mollen nu wegblijven uit mn tuin
mixx gewoon wat, ik heb even niks meer, komt nog welquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:31 schreef LOLBOY het volgende:
Ik heb al een ideetje voor een nieuwe remix!
Eerst even kijken of er misschien een popular demand is voor een bepaalde plaat te remixen?
Loat mer heure!
vooeg me anders even toe op msn dan kan je wat sturenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:32 schreef dubidub het volgende:
Iets van Udo Jürgens, echte frituurmuziek
De mario-tunequote:Op dinsdag 19 december 2006 16:31 schreef LOLBOY het volgende:
Eerst even kijken of er misschien een popular demand is voor een bepaalde plaat te remixen?
Loat mer heure!
Boer Harms van de Duch Boys misschien?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:31 schreef LOLBOY het volgende:
Loat mer heure!
Ik doe het met Ableton Livequote:Op dinsdag 19 december 2006 20:02 schreef De_Ananas het volgende:
Welk programma heb ik nodig voor te mixen?
LOLBOY mompelt iets van de moord stikkenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:31 schreef Da_KlouwN het volgende:
* Da_KlouwN mompelt iets over auteursrechten en blablabla
heb jij nog wat gemaakt dan ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:43 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
LOLBOY mompelt iets van de moord stikken
TurboDj LOLBOY "maakt" niet zomaar ietsquote:
jr hebt gewoon geen inspiratie meerquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:55 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
TurboDj LOLBOY "maakt" niet zomaar iets![]()
Het ontstaat. En er is inderdaad iets aan het ontstaan, dankjewel![]()
Weg uit mijn topic, nu!quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:20 schreef master_X het volgende:
[..]
jr hebt gewoon geen inspiratie meer![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |