Toon ik medelijden is het nog niet goed.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd met een ding. Ik ben getrouwd met een vrouw
Moet nog ongeveer aan dat lijstje beginnen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:02 schreef amaranta het volgende:
Goedenavond.
Ik denk dat we alles van het lijstje gedaan hebben behalve kerstkaarten kopen
en nu omkleden en partieeeeeee
Wij eigenlijk ook niet, maar aangezien we net verhuisd zijn en we niemand een verhuisbericht hebben gestuurd, doen we het op deze manier.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Moet nog ongeveer aan dat lijstje beginnen.
Kerstkaarten doe ik niet aan.
Nog geen RSI klachten?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:33 schreef febster het volgende:
Vandaag al 9 uur en 14 min op mijn Wii gezeten, gaat goed
en nee dat houd ik niet bij, maar het ding zelf, via een soort mail systeem. Nu ik er aan denk, ideaal systeempje om data voor Nintendo mee te collecten maar goed![]()
wat is er misgegaan?quote:Op zondag 17 december 2006 00:10 schreef DuchessX het volgende:
Bedankt voor jullie medelijden![]()
Maar ik ben nog steeds erg zielig hoor![]()
Nog heeeeeeeeeel veel pijn![]()
Wortelkanaalbehandeling
is je TV nog heel?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:33 schreef febster het volgende:
Vandaag al 9 uur en 14 min op mijn Wii gezeten, gaat goed
en nee dat houd ik niet bij, maar het ding zelf, via een soort mail systeem. Nu ik er aan denk, ideaal systeempje om data voor Nintendo mee te collecten maar goed![]()
Tuurlijkquote:
Zoiets. Zij heeft een brug met kronen en boven de wortel van het stompje van een van de oude kiezen onder de brug is vermoedelijk iets gaan ontsteken. Het vervelende is dat ze dat niet met foto's kunnen zien omdat zo'n brug uit metaal bestaat. De noodvulling is eruit gehaald en de kies is wederom gespoeld en door de plek van de ellende werkt er geen verdoving. En dat is geen fijn gevoel heeft vrouwlief mij verzekerd. Is nu aan de anti-biotica. Hopelijk neemt de pijn de komende dagen af. De kies is nu open gelaten omdat er nog veel vocht uitkomt van de vermoedelijke ontsteking. Hopelijk zorgt ook dat voor enige verlichting.quote:Op zondag 17 december 2006 00:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat is er misgegaan?
nog een ontsteking onder de noodvulling?
Zelda is dan ook het enige relaxte Wii spel lijkt mequote:Op zondag 17 december 2006 01:37 schreef febster het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Zelda is trouwens echt briljant, net mijn zwaard gekregen en dat slaan met je Wii mote is echt te relaxed... en die sfeer, die sfeer....
oldskool jumpenquote:Op zondag 17 december 2006 06:08 schreef r8ality het volgende:
- Murw gebeukt door de dreunende bassen
- Piep in m'n oren
- Zere kuiten
Maar jumpen @ The Return is wel ernstig vet..
nee das zeker niet fijn, al zou ie dat wel moeten kunnen verdoven hoor,quote:Op zondag 17 december 2006 02:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoiets. Zij heeft een brug met kronen en boven de wortel van het stompje van een van de oude kiezen onder de brug is vermoedelijk iets gaan ontsteken. Het vervelende is dat ze dat niet met foto's kunnen zien omdat zo'n brug uit metaal bestaat. De noodvulling is eruit gehaald en de kies is wederom gespoeld en door de plek van de ellende werkt er geen verdoving. En dat is geen fijn gevoel heeft vrouwlief mij verzekerd. Is nu aan de anti-biotica. Hopelijk neemt de pijn de komende dagen af. De kies is nu open gelaten omdat er nog veel vocht uitkomt van de vermoedelijke ontsteking. Hopelijk zorgt ook dat voor enige verlichting.
Ik lees een verslaving aankomenquote:Op zondag 17 december 2006 01:37 schreef febster het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Zelda is trouwens echt briljant, net mijn zwaard gekregen en dat slaan met je Wii mote is echt te relaxed... en die sfeer, die sfeer....
jumpenquote:Op zondag 17 december 2006 06:08 schreef r8ality het volgende:
- Murw gebeukt door de dreunende bassen
- Piep in m'n oren
- Zere kuiten
Maar jumpen @ The Return is wel ernstig vet..
Dat bedoel ik...hoe moet je dan in godsnaam voetballen met een Wii? Controller aan je voet binden?quote:Op zondag 17 december 2006 12:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dat met zwaarden lijkt me wel leuk, maar ik zie me niet golfen of tennissen met zoon ding
dat heb ik me ook al afgevraagd, en dan per ongeluk door je tv heen schoppen!quote:Op zondag 17 december 2006 12:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...hoe moet je dan in godsnaam voetballen met een Wii? Controller aan je voet binden?
misquote:Op zondag 17 december 2006 12:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat heb ik me ook al afgevraagd, en dan per ongeluk door je tv heen schoppen!![]()
Ik zal haar op jouw posting attenderen. Dank u.quote:Op zondag 17 december 2006 12:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee das zeker niet fijn, al zou ie dat wel moeten kunnen verdoven hoor,
er schijnt dus nog een zenuw te werken. (so! dat is alsof je in een stroomkabel bijt als die geraakt wordt)
die brug maakt het idd wel moeilijker..
Bijkomend probleem: tandartsen zijn uitgesloten van garantie, het blijft dus geld kosten als je pech hebt..
Heeft hij een kaakfoto-apparaat (groot ding dat ronddraait om het hoofd en de hele kaak op 1 foto zet) gebruikt ?
Mocht het nou weer fout gaan laat ze dan es contact opnemen met Gwan Kho in Eindhoven op de Leenhofstraat. Das de enige die ik in mijn mond vertrouw en erg goed in wortelkanaal/zenuwbehandelingen.
(ik hoop dat de huidige beul tandarts niet te ver heeft geruimd en door de wortel heen heeft geboord)
Wens ze veel succes en een pijnloze zondag
ach je pikt welles wat op als je updeetjes installeert bij de tandartsquote:Op zondag 17 december 2006 13:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zal haar op jouw posting attenderen. Dank u.
Dank u & doe es meer vertellen?quote:Op zondag 17 december 2006 14:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
ach je pikt welles wat op als je updeetjes installeert bij de tandarts
Je leeft nogquote:Op zondag 17 december 2006 15:20 schreef bleiblei het volgende:
Zow!
Keuken is schoon, alles is afgewassen, de hoeveelheid papier in mijn flat is gereduceerd tot iets minder. Nu de rest nog.,
OOk al druk geweest zie ik wel. Ik heb gestoft, gestofzuigd, de vloeren gedweild en de boel opgeruimd. Zo blijf ik bezigquote:Op zondag 17 december 2006 15:20 schreef bleiblei het volgende:
Zow!
Keuken is schoon, alles is afgewassen, de hoeveelheid papier in mijn flat is gereduceerd tot iets minder. Nu de rest nog.,
Na-aperquote:Op zondag 17 december 2006 15:52 schreef daNpy het volgende:
Hier ookal de boel gestofzuigd en gedweild etc
Poezebeesten aan kabels gezeten ofzo?quote:Op zondag 17 december 2006 15:50 schreef daNpy het volgende:
Grmbl
Twee weken geleden een linksys BEF router gekocht.
Omdat ik uTorrent gebruik de poorten hiervoor open gezet en geforward naar 3 IP adressen die mijn PC mogelijk krijgt van de router. Dat werkte tot gisteren allemaal prima.
Sinds gisteren ben ik echter niet meer connectable
Dat geeft uTorrent zelf en de check op hun webpagina aan, alsmede enkele torrentsite's.
Ik heb niets veranderd, het is "plots" gebeurd. Gisteren heb ik een andere poort gekozen, router aan/uit, modem aan/uit PC aan uit etc, maar niets helpt.
Sinds gisteren geeft Windows soms ook aan dat de Lan verbinding eruit ligt en na 1 sec verdwijnt dit ballonnetje weer
Is de router nu al stuk ofzo?
Nope, alles werkt verder ngo naar behoren. Utorrent up&download wel gewoon.quote:Op zondag 17 december 2006 16:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Poezebeesten aan kabels gezeten ofzo?
Dat zal het zijnquote:Op zondag 17 december 2006 16:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nope, alles werkt verder ngo naar behoren. Utorrent up&download wel gewoon.
Het is zeg maar sinds jij gisteren hier was...
Echt, tis dat je de vriendin van Flow bent, maar anders was je wel de grootste stuud die ik ken, en dat zegt veeeeeelquote:Op zondag 17 december 2006 16:03 schreef gurlie het volgende:
Oefententamens gingen goed, morgen even een tentamen inkoppen.
Valt wel mee eigenlijk, dit tentamen heb ik amper iets voor hoeven doen. Ik ben echt bij lange na niet zoveel met studeren bezig als echte stuudjes.quote:Op zondag 17 december 2006 16:51 schreef febster het volgende:
[..]
Echt, tis dat je de vriendin van Flow bent, maar anders was je wel de grootste stuud die ik ken, en dat zegt veeeeeel
Nou als ik Flow een beetje ken zou hij nooit niks met een stuudje nemen, das nogal saai enzoquote:Op zondag 17 december 2006 17:01 schreef gurlie het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk, dit tentamen heb ik amper iets voor hoeven doen. Ik ben echt bij lange na niet zoveel met studeren bezig als echte stuudjes.In het weekend doe ik normaal helemaal niks.
Oh en wat heeft het ermee te maken dat ik Flow zijn vriendin ben?
Uitlaatklep, ik spui.quote:Op zondag 17 december 2006 17:13 schreef bleiblei het volgende:
SQ:
*beaamt*
Gurlie, je praat veuuls te veel over school. Da's niet goed voor je
Ik ben heul niet saai hoor!quote:Op zondag 17 december 2006 17:10 schreef febster het volgende:
[..]
Nou als ik Flow een beetje ken zou hij nooit niks met een stuudje nemen, das nogal saai enzo
Maar je post nogal vaak "leren" en net ook "proeftentamens" dan gaan mijn haren in mijn nek overeind staan![]()
Geloof ik wel, maar post over iets anders, das leuker, echtquote:
Alsof het zoveel uitmaakt.quote:Op zondag 17 december 2006 17:34 schreef febster het volgende:
[..]
Geloof ik wel, maar post over iets anders, das leuker, echt
Als je leest zul je zien dat ik over alles eindeloos kan posten. Of het nu filosofie is, poilitiek, sex, muziek, nerd zaken, het maakt me geen kont uit, ik lul wel mee en weet er meestal wel een beetje wat vanquote:Op zondag 17 december 2006 17:40 schreef gurlie het volgende:
[..]
Alsof het zoveel uitmaakt.Ik streef er niet naar zo leuk mogelijk gevonden te worden hoor. En ik heb geen Wii waar ik eindeloos over kan posten.
![]()
Sex, da's in haar straatje.quote:Op zondag 17 december 2006 17:48 schreef febster het volgende:
[..]
Als je leest zul je zien dat ik over alles eindeloos kan posten. Of het nu filosofie is, poilitiek, sex, muziek, nerd zaken, het maakt me geen kont uit, ik lul wel mee en weet er meestal wel een beetje wat van
Ja, en ik dus ook.quote:Op zondag 17 december 2006 17:48 schreef febster het volgende:
[..]
Als je leest zul je zien dat ik over alles eindeloos kan posten. Of het nu filosofie is, poilitiek, sex, muziek, nerd zaken, het maakt me geen kont uit, ik lul wel mee en weet er meestal wel een beetje wat van
TFT op boxjesquote:Op zondag 17 december 2006 19:05 schreef Ingridh007 het volgende:
Nieuwe fotos!!
http://xander.roquin.net/fotos/?dir=Ingrids%20Crib
Het heeft wel iets iddquote:
Werd er in geneukt dan?quote:Op zondag 17 december 2006 20:16 schreef gurlie het volgende:
Wat een veelbewogen aflevering weer, de eerste van seizoen 3 van Grey's anatomy.
¤5,- voor alles.quote:Op zondag 17 december 2006 20:22 schreef amaranta het volgende:
garagesale
[TK] Grote opruiming, diverse spullen te koop!
Mooie foto van mij?quote:Op zondag 17 december 2006 20:28 schreef Ingridh007 het volgende:
Zit niks voor me bij amarante.
Iemand tips voor iets leuks bij mij aan de muur in de huiskamer?
het is allemaal van de vader van robquote:
zelfs de kapstok en de warmwaterboiler niet??????quote:Op zondag 17 december 2006 20:28 schreef Ingridh007 het volgende:
Zit niks voor me bij amaranta.
dr staan gvd miljoen wandplaten in dat topic!quote:Op zondag 17 december 2006 20:28 schreef Ingridh007 het volgende:
Zit niks voor me bij amaranta.
tja, als we het niet verkocht krijgen gaat het gewoon weg....simpel...quote:Op zondag 17 december 2006 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, leuk huisje Ingrid!
En Amaranta, ik zou jullie er gaarne vanaf helpen, maar het is mij net wat te oud... Ik heb al een hoop van dat soort ornamenten aan mijn opa's huis overgehouden...
quote:Op zondag 17 december 2006 21:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo vol problemen zit
Staat het alleen op fok te koop?quote:Op zondag 17 december 2006 21:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
zoals ik al zei....als we het kunnen verkopen, mooi, lukt het niet, dan niet.
nu nog wel, maar met ingang van morgen ook op marktplaats, en misschien ook nog andere sites...quote:
Hopelijk heb jij daar meer geluk.quote:Op zondag 17 december 2006 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
nu nog wel, maar met ingang van morgen ook op marktplaats, en misschien ook nog andere sites...
Succes!quote:Op zondag 17 december 2006 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
nu nog wel, maar met ingang van morgen ook op marktplaats, en misschien ook nog andere sites...
Had je moeten zeggen, der lag hier beneden een hele stapelquote:Op zondag 17 december 2006 22:08 schreef Ingridh007 het volgende:
Mn TFT is gewoon te laag, en om nu weer een stapel telefoonboeken te importeren
Maar thanks, mn cribje
Zet het dan uit slimmerik.quote:Op zondag 17 december 2006 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
windows ROT OP met je automatische kut-updates
Ik wil mijn pc niet opnieuw opstarten! Hoeren!
Die met de tijger ooit?quote:Op zondag 17 december 2006 22:10 schreef bleiblei het volgende:
Mijn zusje is op huizen jacht.
Ook al..
En dat vloekt maar als een bootwerkerquote:Op zondag 17 december 2006 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
windows ROT OP met je automatische kut-updates
Ik wil mijn pc niet opnieuw opstarten! Hoeren!
Ligt natuurlijk ook aan hoeveel jullie gaan winnen toch héquote:Op zondag 17 december 2006 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
wij gaan ook een huis kopen als we de oudjaarsloterij hebben gewonnen
De jackpot natuurlijkquote:Op zondag 17 december 2006 22:28 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan hoeveel jullie gaan winnen toch hé![]()
Eh nee, we hebben vandaag pas 6 maanden verkeringquote:
Ik weet iig wel, op jullie vrijgezellenfeest gaat er gezopen wordenquote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh nee, we hebben vandaag pas 6 maanden verkering
Trouwen doen we wel over een jaar of 4. Als ik 29 en een half ben
Jouw partner weet het ook wel. Gewoon in services automatische updates uitzettenquote:
Dan ben jij 35 ja, liegebeestquote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan ook gewoon via het config scherm andersquote:Op zondag 17 december 2006 22:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jouw partner weet het ook wel. Gewoon in services automatische updates uitzetten
Ga naar START -> Uitvoeren en typ daar services.msc en ram dan op Ok.
In de lijst die jij dan te zien krijgt ga jij naar Automatische Updates en zet deze uit.
Geen alcohol voor mij.quote:Op zondag 17 december 2006 22:36 schreef febster het volgende:
[..]
Ik weet iig wel, op jullie vrijgezellenfeest gaat er gezopen worden
Kan ook, helemaal niet aan gedachtquote:Op zondag 17 december 2006 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan ook gewoon via het config scherm anders
Goh echt Juup?quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 22:41 schreef febster het volgende:
[..]
Goh echt Juup?
Zorg wel voor malt bier voor je dan
Nee jus 'd orange ofzo.quote:Op zondag 17 december 2006 22:41 schreef febster het volgende:
[..]
Goh echt Juup?
Zorg wel voor malt bier voor je dan
ziejewel een panterquote:Op zondag 17 december 2006 22:42 schreef bleiblei het volgende:
Zusje met panter ja.
En Amaranta komt in de buurt. Iets minder slaapkamers.
Wij gaan eeuuhhmm ja weet ik eigenlijk niet, als wij winnen geef ik 2/3 aan het COA denk ikquote:Op zondag 17 december 2006 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
wij gaan ook een huis kopen als we de oudjaarsloterij hebben gewonnen
Centraal opvang asieldierenquote:Op zondag 17 december 2006 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij gaan eeuuhhmm ja weet ik eigenlijk niet, als wij winnen geef ik 2/3 aan het COA denk ik
Zou-ie willen jaquote:Op zondag 17 december 2006 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat jij nou zo oud bent hoef je niet op mij af te reageren
quote:Op zondag 17 december 2006 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat jij nou zo oud bent hoef je niet op mij af te reageren
Wat zit er in die asielketen?quote:Op zondag 17 december 2006 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
2/3 geven aan een asiel
Ik zou gewoon mijn eigen asiel beginnen. Of beter, een asielketen
Nee ik bedoelde meer als ik jullie was.quote:Op zondag 17 december 2006 23:03 schreef DuchessX het volgende:
Nou euh wat vang je er op?
Knappe mannen ofzow??
Laat Juup het maar niet horenquote:Op zondag 17 december 2006 23:05 schreef DuchessX het volgende:
Ach zo.
Nou je hebt me wel op een goed idee gebracht![]()
Grappig, wij morgen 7.quote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat, een asiel voor knappe mannen?quote:Op zondag 17 december 2006 23:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik lees het wel
Maar k ben het met vrouwlief eens hoor.
quote:Op zondag 17 december 2006 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat, een asiel voor knappe mannen?
Tering, da's langquote:Op zondag 17 december 2006 23:12 schreef DuchessX het volgende:
Wij zijn overmorgen 4 jaar en 2 maanden getrouwd![]()
Maanden verkeringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |