Zet het dan uit slimmerik.quote:Op zondag 17 december 2006 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
windows ROT OP met je automatische kut-updates
Ik wil mijn pc niet opnieuw opstarten! Hoeren!
Die met de tijger ooit?quote:Op zondag 17 december 2006 22:10 schreef bleiblei het volgende:
Mijn zusje is op huizen jacht.
Ook al..
En dat vloekt maar als een bootwerkerquote:Op zondag 17 december 2006 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
windows ROT OP met je automatische kut-updates
Ik wil mijn pc niet opnieuw opstarten! Hoeren!
Ligt natuurlijk ook aan hoeveel jullie gaan winnen toch héquote:Op zondag 17 december 2006 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
wij gaan ook een huis kopen als we de oudjaarsloterij hebben gewonnen
De jackpot natuurlijkquote:Op zondag 17 december 2006 22:28 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan hoeveel jullie gaan winnen toch hé![]()
Eh nee, we hebben vandaag pas 6 maanden verkeringquote:
Ik weet iig wel, op jullie vrijgezellenfeest gaat er gezopen wordenquote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh nee, we hebben vandaag pas 6 maanden verkering
Trouwen doen we wel over een jaar of 4. Als ik 29 en een half ben
Jouw partner weet het ook wel. Gewoon in services automatische updates uitzettenquote:
Dan ben jij 35 ja, liegebeestquote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh nee, we hebben vandaag pas 6 maanden verkering
Trouwen doen we wel over een jaar of 4. Als ik 29 en een half ben
Kan ook gewoon via het config scherm andersquote:Op zondag 17 december 2006 22:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jouw partner weet het ook wel. Gewoon in services automatische updates uitzetten
Ga naar START -> Uitvoeren en typ daar services.msc en ram dan op Ok.
In de lijst die jij dan te zien krijgt ga jij naar Automatische Updates en zet deze uit.
Geen alcohol voor mij.quote:Op zondag 17 december 2006 22:36 schreef febster het volgende:
[..]
Ik weet iig wel, op jullie vrijgezellenfeest gaat er gezopen worden
Kan ook, helemaal niet aan gedachtquote:Op zondag 17 december 2006 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan ook gewoon via het config scherm anders
Goh echt Juup?quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 22:41 schreef febster het volgende:
[..]
Goh echt Juup?
Zorg wel voor malt bier voor je dan
Nee jus 'd orange ofzo.quote:Op zondag 17 december 2006 22:41 schreef febster het volgende:
[..]
Goh echt Juup?
Zorg wel voor malt bier voor je dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |