Als je leest zul je zien dat ik over alles eindeloos kan posten. Of het nu filosofie is, poilitiek, sex, muziek, nerd zaken, het maakt me geen kont uit, ik lul wel mee en weet er meestal wel een beetje wat vanquote:Op zondag 17 december 2006 17:40 schreef gurlie het volgende:
[..]
Alsof het zoveel uitmaakt.Ik streef er niet naar zo leuk mogelijk gevonden te worden hoor. En ik heb geen Wii waar ik eindeloos over kan posten.
![]()
Sex, da's in haar straatje.quote:Op zondag 17 december 2006 17:48 schreef febster het volgende:
[..]
Als je leest zul je zien dat ik over alles eindeloos kan posten. Of het nu filosofie is, poilitiek, sex, muziek, nerd zaken, het maakt me geen kont uit, ik lul wel mee en weet er meestal wel een beetje wat van
Ja, en ik dus ook.quote:Op zondag 17 december 2006 17:48 schreef febster het volgende:
[..]
Als je leest zul je zien dat ik over alles eindeloos kan posten. Of het nu filosofie is, poilitiek, sex, muziek, nerd zaken, het maakt me geen kont uit, ik lul wel mee en weet er meestal wel een beetje wat van
TFT op boxjesquote:Op zondag 17 december 2006 19:05 schreef Ingridh007 het volgende:
Nieuwe fotos!!
http://xander.roquin.net/fotos/?dir=Ingrids%20Crib
Het heeft wel iets iddquote:
Werd er in geneukt dan?quote:Op zondag 17 december 2006 20:16 schreef gurlie het volgende:
Wat een veelbewogen aflevering weer, de eerste van seizoen 3 van Grey's anatomy.
¤5,- voor alles.quote:Op zondag 17 december 2006 20:22 schreef amaranta het volgende:
garagesale
[TK] Grote opruiming, diverse spullen te koop!
Mooie foto van mij?quote:Op zondag 17 december 2006 20:28 schreef Ingridh007 het volgende:
Zit niks voor me bij amarante.
Iemand tips voor iets leuks bij mij aan de muur in de huiskamer?
het is allemaal van de vader van robquote:
zelfs de kapstok en de warmwaterboiler niet??????quote:Op zondag 17 december 2006 20:28 schreef Ingridh007 het volgende:
Zit niks voor me bij amaranta.
dr staan gvd miljoen wandplaten in dat topic!quote:Op zondag 17 december 2006 20:28 schreef Ingridh007 het volgende:
Zit niks voor me bij amaranta.
tja, als we het niet verkocht krijgen gaat het gewoon weg....simpel...quote:Op zondag 17 december 2006 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, leuk huisje Ingrid!
En Amaranta, ik zou jullie er gaarne vanaf helpen, maar het is mij net wat te oud... Ik heb al een hoop van dat soort ornamenten aan mijn opa's huis overgehouden...
quote:Op zondag 17 december 2006 21:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo vol problemen zit
Staat het alleen op fok te koop?quote:Op zondag 17 december 2006 21:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
zoals ik al zei....als we het kunnen verkopen, mooi, lukt het niet, dan niet.
nu nog wel, maar met ingang van morgen ook op marktplaats, en misschien ook nog andere sites...quote:
Hopelijk heb jij daar meer geluk.quote:Op zondag 17 december 2006 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
nu nog wel, maar met ingang van morgen ook op marktplaats, en misschien ook nog andere sites...
Succes!quote:Op zondag 17 december 2006 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
nu nog wel, maar met ingang van morgen ook op marktplaats, en misschien ook nog andere sites...
Had je moeten zeggen, der lag hier beneden een hele stapelquote:Op zondag 17 december 2006 22:08 schreef Ingridh007 het volgende:
Mn TFT is gewoon te laag, en om nu weer een stapel telefoonboeken te importeren
Maar thanks, mn cribje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |