Zet het dan uit slimmerik.quote:Op zondag 17 december 2006 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
windows ROT OP met je automatische kut-updates
Ik wil mijn pc niet opnieuw opstarten! Hoeren!
Die met de tijger ooit?quote:Op zondag 17 december 2006 22:10 schreef bleiblei het volgende:
Mijn zusje is op huizen jacht.
Ook al..
En dat vloekt maar als een bootwerkerquote:Op zondag 17 december 2006 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
windows ROT OP met je automatische kut-updates
Ik wil mijn pc niet opnieuw opstarten! Hoeren!
Ligt natuurlijk ook aan hoeveel jullie gaan winnen toch héquote:Op zondag 17 december 2006 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
wij gaan ook een huis kopen als we de oudjaarsloterij hebben gewonnen
De jackpot natuurlijkquote:Op zondag 17 december 2006 22:28 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan hoeveel jullie gaan winnen toch hé![]()
Eh nee, we hebben vandaag pas 6 maanden verkeringquote:
Ik weet iig wel, op jullie vrijgezellenfeest gaat er gezopen wordenquote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh nee, we hebben vandaag pas 6 maanden verkering
Trouwen doen we wel over een jaar of 4. Als ik 29 en een half ben
Jouw partner weet het ook wel. Gewoon in services automatische updates uitzettenquote:
Dan ben jij 35 ja, liegebeestquote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan ook gewoon via het config scherm andersquote:Op zondag 17 december 2006 22:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jouw partner weet het ook wel. Gewoon in services automatische updates uitzetten
Ga naar START -> Uitvoeren en typ daar services.msc en ram dan op Ok.
In de lijst die jij dan te zien krijgt ga jij naar Automatische Updates en zet deze uit.
Geen alcohol voor mij.quote:Op zondag 17 december 2006 22:36 schreef febster het volgende:
[..]
Ik weet iig wel, op jullie vrijgezellenfeest gaat er gezopen worden
Kan ook, helemaal niet aan gedachtquote:Op zondag 17 december 2006 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan ook gewoon via het config scherm anders
Goh echt Juup?quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 22:41 schreef febster het volgende:
[..]
Goh echt Juup?
Zorg wel voor malt bier voor je dan
Nee jus 'd orange ofzo.quote:Op zondag 17 december 2006 22:41 schreef febster het volgende:
[..]
Goh echt Juup?
Zorg wel voor malt bier voor je dan
ziejewel een panterquote:Op zondag 17 december 2006 22:42 schreef bleiblei het volgende:
Zusje met panter ja.
En Amaranta komt in de buurt. Iets minder slaapkamers.
Wij gaan eeuuhhmm ja weet ik eigenlijk niet, als wij winnen geef ik 2/3 aan het COA denk ikquote:Op zondag 17 december 2006 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
wij gaan ook een huis kopen als we de oudjaarsloterij hebben gewonnen
Centraal opvang asieldierenquote:Op zondag 17 december 2006 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij gaan eeuuhhmm ja weet ik eigenlijk niet, als wij winnen geef ik 2/3 aan het COA denk ik
Zou-ie willen jaquote:Op zondag 17 december 2006 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat jij nou zo oud bent hoef je niet op mij af te reageren
quote:Op zondag 17 december 2006 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat jij nou zo oud bent hoef je niet op mij af te reageren
Wat zit er in die asielketen?quote:Op zondag 17 december 2006 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
2/3 geven aan een asiel
Ik zou gewoon mijn eigen asiel beginnen. Of beter, een asielketen
Nee ik bedoelde meer als ik jullie was.quote:Op zondag 17 december 2006 23:03 schreef DuchessX het volgende:
Nou euh wat vang je er op?
Knappe mannen ofzow??
Laat Juup het maar niet horenquote:Op zondag 17 december 2006 23:05 schreef DuchessX het volgende:
Ach zo.
Nou je hebt me wel op een goed idee gebracht![]()
Grappig, wij morgen 7.quote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat, een asiel voor knappe mannen?quote:Op zondag 17 december 2006 23:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik lees het wel
Maar k ben het met vrouwlief eens hoor.
quote:Op zondag 17 december 2006 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat, een asiel voor knappe mannen?
Tering, da's langquote:Op zondag 17 december 2006 23:12 schreef DuchessX het volgende:
Wij zijn overmorgen 4 jaar en 2 maanden getrouwd![]()
Maanden verkeringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |