Die willen de grootste club van Limburg wordenquote:
We gaan ze pakken de 6e!quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die willen de grootste club van Limburg worden
Het is wel leuk, maar ook overbodig. Daarnaast is de kans erg groot dat ik nog een paar Hools-en als blauwe actief zal zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:11 schreef rubbereend het volgende:
he wat leuk, zomaar spontaan een TT voor bos
Daarom had : Op zoek naar een nieuwe Boswachter de titel moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar ook overbodig. Daarnaast is de kans erg groot dat ik nog een paar Hools-en als blauwe actief zal zijn.
Dan wijzig ik de titel gewoon welquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:17 schreef RayMania het volgende:
Net zolang TT's met Bos erin totdat jij zwart bent.
quote:
Is dat geen misbruik maken van je paranormale gaven op dit forum?quote:
ach de mods lekken ook bij het leven dus alles kan maar tegenwoordigerdaags!quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Is dat geen misbruik maken van je paranormale gaven op dit forum?
en ter aanvulling de pintenman......onze godquote:
Wat maakt mij een heldquote:
Waarom word ik niet vermeld?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat maakt mij een held
Ik ben niet beter, bijzonderder dan bijv. Bjoro, Eilanden of DnDiek
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:34 schreef borisz het volgende:
5 uur geweest dus
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Omdat dat toch al vanzelfsprekend is heb ik je naam achterwege gelatenquote:
Ah dat waardeer ikquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat toch al vanzelfsprekend is heb ik je naam achterwege gelaten
Admin?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:37 schreef DeTolk het volgende:
Bos is admin af?
Ik ben nooit admin geweest.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:37 schreef DeTolk het volgende:
Bos is admin af?
Kom kom, niet zo bescheidenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:32
schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat maakt mij een held
Als ik je moet geloven haal jij elke dag minstens 3 speciaalbiertjes en zuip je er 5 op.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:44 schreef borisz het volgende:
ik heb nog kwak bier gehaald bij de gall en gall![]()
ik moest bij gall en gall voor wat andere dingen zijn, kerstcadeau's, en kwam ik ook kwak bier tegenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als ik je moet geloven haal jij elke dag minstens 3 speciaalbiertjes en zuip je er 5 op.
Pas je op het laatste beetje in je glasquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:50 schreef borisz het volgende:
[..]
ik moest bij gall en gall voor wat andere dingen zijn, kerstcadeau's, en kwam ik ook kwak bier tegen![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:32 schreef Bos81 het volgende:
Wat maakt mij een held
wat? wordt je admin?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nooit admin geweest.
Met modden, wat je waarschijnlijk bedoelt, ga ik inderdaad stoppen.
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat dat toch al vanzelfsprekend is heb ik je naam achterwege gelaten
Nee hoor. Voor mij hoeft al dat overdreven hosana gedoe nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:21 schreef Messenga het volgende:
Al die valse bescheidenheid van Bos..
IS dit overdreven dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Voor mij hoeft al dat overdreven hosana gedoe niet
Een beetje wel. Het hoeft van mij in ieder geval niet. Jullie hoeven het niet te laten, doe wat je wil. Maar ik vind het niet zo nodig. Ik ben maar erg kort mod op VBL geweest. Dus heb ik niet echt een staat van dienst zoals Golfer en Doc.quote:
ow dan moeten we rit op de platte kar en het koor dat lofliederen zou zingen maar afgelastenquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Voor mij hoeft al dat overdreven hosana gedoe niet
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow dan moeten we rit op de platte kar en het koor dat lofliederen zou zingen maar afgelasten
Handig hè, MSNquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow dan moeten we rit op de platte kar en het koor dat lofliederen zou zingen maar afgelasten
geen ideequote:
quote:
natuurlijk, anders kunnen mods en FA's mij aansprekenquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:55 schreef RayMania het volgende:
[..], zeker een vals adres in je profiel!
Veel plezierquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik sluit ook maar af en ga naar Eindhoven![]()
Of ikquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:59 schreef rubbereend het volgende:
natuurlijk, anders kunnen mods en FA's mij aanspreken
Jij verwijdert toch altijd iedereen uit je MSN-lijstquote:
mijn bluezz@fok is dood hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:58 schreef dndiek het volgende:
Jij verwijdert toch altijd iedereen uit je MSN-lijst
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel ZWEI!quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:23 schreef dndiek het volgende:
Iedereen is aan het genieten van het sprankelende spel van PSV
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:05 schreef SCH het volgende:
Komt er ook een generaal pardon voor modjes?
ik heb mij even beperkt tot een pizza vandaagquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:25 schreef golfer het volgende:
Alvast wat kerstspecials bij de AH gekocht. Nu nog niet zo druk daar.
Potje?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:28 schreef RayMania het volgende:
Dit zijn de leukere online Fifa wedstrijden.
[afbeelding]
Oke, ff opstarten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:43 schreef RayMania het volgende:
Godver, 0-3 achter, kom ik tot 4-3, wordt het 4-6 #($*.
Ja Mess.
quote:
sta ik er toch nog 30 voorquote:
De spelers hadden al de warming-up gedaan en de wedstrijd stond op het punt van beginnen toen er op het scorebord een mededeling verscheen dat ivm een serieus ongeluk de wedstrijd niet zou doorgaan. Iedereen in het stadion was met stomheid geslagen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:20 schreef RayMania het volgende:
Ik zie dat het gestaakt is DIGGER. Waarvoor? Rellen?
Heftig.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:28 schreef DIGGER het volgende:
De spelers hadden al de warming-up gedaan en de wedstrijd stond op het punt van beginnen toen er op het scorebord een mededeling verscheen dat ivm een serieus ongeluk de wedstrijd niet zou doorgaan. Iedereen in het stadion was met stomheid geslagen.
Bleek al heel snel dat het kwam doordat 2 jeugdspelers van Juve, na een kerstfeestje op het trainingscomplex van Juve, nog even geprobeerd hadden wat ballen uit een klein meertje aldaar te vissen. Zal ws. iets met drank ook te maken hebben, maar beiden zijn verdronken, om het leven gekomen.
Wedstrijd werd dus, met instemming van Cesena, 5 minuten voor aanvang afgelast.
Morgen beginnen alle wedstrijden in Italie met 1 minuut stilte.
tering...quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De spelers hadden al de warming-up gedaan en de wedstrijd stond op het punt van beginnen toen er op het scorebord een mededeling verscheen dat ivm een serieus ongeluk de wedstrijd niet zou doorgaan. Iedereen in het stadion was met stomheid geslagen.
Bleek al heel snel dat het kwam doordat 2 jeugdspelers van Juve, na een kerstfeestje op het trainingscomplex van Juve, nog even geprobeerd hadden wat ballen uit een klein meertje aldaar te vissen. Zal ws. iets met drank ook te maken hebben, maar beiden zijn verdronken, om het leven gekomen.
Wedstrijd werd dus, met instemming van Cesena, 5 minuten voor aanvang afgelast.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:28 schreef DIGGER het volgende:
Bij Napoli - Mantova in elk geval wel, dat wordt in Perugie gespeeld achter gesloten deuren.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:36 schreef SCH het volgende:
[..]Benieuwd of het overal stil zal zijn...
Ook om dronkelappen die een vijver inlopen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bij Napoli - Mantova in elk geval wel, dat wordt in Perugie gespeeld achter gesloten deuren.
Bovendien is het in Italie gebruik om tijdens een minuut stilte (wordt er ook meer "1 minuut ter nagedachtenis" genoemd ipv stilte) juist te applaudiseren om respect en medeleven te betonen tegenover de overledene(n).
Het blijft tragisch.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook om dronkelappen die een vijver inlopen?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook om dronkelappen die een vijver inlopen?
Zoals Danny Blindquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:52 schreef DIGGER het volgende:
Ze hadden in elk geval onschuldige bedoelingen, ze hadden ook in een auto kunnen stappen...
MIsschien waren ze suicidaal, niet zo gek bij Juventus momenteelquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:52 schreef DIGGER het volgende:
Ze hadden in elk geval onschuldige bedoelingen, ze hadden ook in een auto kunnen stappen...
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:56 schreef SCH het volgende:
[..]
MIsschien waren ze suicidaal, niet zo gek bij Juventus momenteel
helaas wel, ze hadden gewoon die -30 moeten houdenquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je weet dat Juve 2de staat en dus op een promotieplek staat?
eenSCHquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:14 schreef borisz het volgende:
[..]
helaas wel, ze hadden gewoon die -30 moeten houden
ik moest echt weg dus toen ik aan de finale tafel kwam heb ik een vriend van me opgetrommeld en dit heeft het uitgespeeld en is uitgekomen op 4 dollarquote:
ff downloadenquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:55 schreef Messenga het volgende:
rubber! en Borisz!
A State of Trance 2006 Yearmix.
PH zou gewoon een dvdje van een openhaard met vuur aanzettenquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:01 schreef popolon het volgende:
Ik heb de open haard in de hens gezet, had ik nog niet gedaan sinds ik hier woon.
Gezellig.
Die van het aquarium heeft 'ie al.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:02 schreef borisz het volgende:
[..]
PH zou gewoon een dvdje van een openhaard met vuur aanzetten![]()
Achja daar begint m'n pa altijd al begin Oktober mee...quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:01 schreef popolon het volgende:
Ik heb de open haard in de hens gezet, had ik nog niet gedaan sinds ik hier woon.
Gezellig.
Markusquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:00 schreef Messenga het volgende:
Ah oke.
14. Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Louder
15. Black Pearl - Bounty Island (DJ Shah?s San Antonio Harbour Mix)
16. Sunlounger - White Sand
17. Richard Durand ? Sunhump
18. Markus Schulz feat. Carrie Skipper - Never Be The Same Again (Markus
Schulz Coldharbour Club Mix)
19. Bodyrocks ? Yeah Yeah (D. Ramirez remix ? Markus Schulz reconstruction)
Dit is echt een te lekker stukje.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:01 schreef popolon het volgende:
Gezellig.
Ik Axel was al om 6:30 wakkerquote:Op zaterdag 16 december 2006 08:26 schreef appelsientje het volgende:
goede morgen iedereen...
lekker kan je uitslapen..ben ik al wakker.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik Axel was al om 6:30 wakker
Ach, de boodschappen zijn in ieder geval wel gedaan nu
ach, ik trek die korte nachten beter dan mijn vrouw. Die heb ik dan ook lekker in bed laten liggen, en ze slaapt nog steedsquote:Op zaterdag 16 december 2006 09:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat is ook weer zo, je hebt wel een lange dag
quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, ik trek die korte nachten beter dan mijn vrouw. Die heb ik dan ook lekker in bed laten liggen, en ze slaapt nog steeds
Bruine bonen eten vanmiddag... moet je vanavond eens oplettenquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:04 schreef SCH het volgende:
Ik moet nu al poepen
Heb je om 10.00 het hoogtepunt van de dag al gehad
quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bruine bonen eten vanmiddag... moet je vanavond eens opletten
Hier pas ruim een uur.quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:14 schreef VoreG het volgende:
Hoe lang regent het al?
Dan hoop ik dat dat hier ook zo is, dan ligt het veld er nog redelijk bij.quote:
Check het zelf even zou ik zeggen: http://www.buienradar.nl/historie.aspxquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat dat hier ook zo is, dan ligt het veld er nog redelijk bij.
Ergens ben ik wel blij dat m'n fiets vandaag stuk is, al moet ik straks nog wel 10 minuten lopen van de halte naar het sportcomplex
.
Zal zo'n 1 1/2 - 2 uur zijn. Niet genoeg om het af te lastenquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Check het zelf even zou ik zeggen: http://www.buienradar.nl/historie.aspx
Je moet je scherenquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:22 schreef SCH het volgende:
Heb even foto's van ons gezinnetje gepost Katten met foto's deel 34
Ik dacht alquote:
neem je ze mee naar je werk?quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:22 schreef SCH het volgende:
Heb even foto's van ons gezinnetje gepost Katten met foto's deel 34
quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
neem je ze mee naar je werk?
Heb hier ook een super ochtend: Hoor (op fatsoenlijk tijdstipquote:Op zaterdag 16 december 2006 09:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat zou ik maar snel in een grote bak met warm water doenquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:58 schreef DIGGER het volgende:
Hij heeft zoveel vies gemaakt dat het niet eens in 1 keer in de wasmachine past.
En ik ben benieuwd of alle lego in een kussensloop straks in 1keer goed schoon kan worden.
ik hoop 't ookquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:58 schreef DIGGER het volgende:
Hij heeft zoveel vies gemaakt dat het niet eens in 1 keer in de wasmachine past.
En ik ben benieuwd of alle lego in een kussensloop straks in 1keer goed schoon kan worden.
mijn broertje heeft alles besteld, ik help wel mee afstekenquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:11 schreef appelsientje het volgende:
Oja vuurwerk lijst ligt hier ook al klaar![]()
en je had geen geld zei je?quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:11 schreef appelsientje het volgende:
De auto naar België staat hier klaar.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:11 schreef appelsientje het volgende:
Ik zat te denken aan een nieuwe wekker, maar een kind kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 16 december 2006 09:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig hebben we in Nederland ook Chineese rollen en zwaar vuurwerkquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De auto naar België staat hier klaar.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je had geen geld zei je?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig hebben we in Nederland ook Chineese rollen en zwaar vuurwerkdus daar hoef ik niet voor naar België
[..]een klein spaarpotje
Later is binnenkort, als de kaartverkoop voor PSV-Arsenal voor clubcardhouders begintquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:33 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]je spaarpot is voor later, jongetje! Dat moet je verstandig bewaren en uitgeven aan belangrijke dingen!
nee de dagen voor die wedstrijd.... Carnavalquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Later is binnenkort, als de kaartverkoop voor PSV-Arsenal voor clubcardhouders begint![]()
Preciesquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee de dagen voor die wedstrijd.... Carnaval
Dan heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:55 schreef RayMania het volgende:
MSN? Wat is dat? Nee, hebben we wel, maar we doen dit om VoreG te pesten.
er moet nog wat geleerd worden en een profielwerkstuk waar ook nog wat aangedaan moet worden, alleen ga ik wel over een uurtje arsenal kijkenquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:43 schreef RayMania het volgende:
Erg rustig vandaag, wat is loos mensen?
Erg rustig aan doen!quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:43 schreef RayMania het volgende:
En dan vanavond met het voetbalteam op stap... Dan behoor ik alleen wel bij zo'n groep waar ik gewoonlijk op zaterdagavond juist een hekel aan hebquote:
Laat ik je niet tegenkomen dan!quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
En dan vanavond met het voetbalteam op stap... Dan behoor ik alleen wel bij zo'n groep waar ik gewoonlijk op zaterdagavond juist een hekel aan heb![]()
de kerstspullen moesten van zolder en de boom moest worden opgehaald! Maar hij staat nu in vol ornaat in de woonkamer, wel met een krans van potgrond eromheen op de vloerquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:43 schreef RayMania het volgende:
toen ik gisteravond de sportweek zat te lezen dacht ik al dat er wel een topic voor zou komenquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:51 schreef dndiek het volgende:
Topic-tip voor tong80:
Sportweeks Moeilijke Quiz Wintereditie
zap eens snel naar Eurosport; daar is tenminste leuke sport. Curlingquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:07 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kijk al heel de dag naar de mof.
Eerst langlaufen, toen skiën en nu biathlon.
Daar kijk ik nu ook naarquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zap eens snel naar Eurosport; daar is tenminste leuke sport. Curling
Victoria Koblenkoquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:06 schreef Messenga het volgende:
Woei, slachtnacht op mooie DVD kwaliteit.
nog te weinigquote:
hup Rodaquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:31 schreef DarkShine het volgende:
Net een Jupke opengetrokken, zometeen op naar 't stadion!
& KVMquote:
Kun je hem nu wel zien als je staand plast ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:24 schreef golfer het volgende:
Zo, mijn haartjes zijn weer door mijn privé-kapster geknipt.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je hem nu wel zien als je staand plast ?
en waar gaat de reis heen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:02 schreef lookinforyou het volgende:
Avond Hoolsjes![]()
Deze mama gaat vanavond eens een keer op stap![]()
Net als Just me. Die had een avondje uit met de rest van de spelersstaf. Nooit meer iets van har vernomen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:02 schreef lookinforyou het volgende:
Avond Hoolsjes![]()
Deze mama gaat vanavond eens een keer op stap![]()
Doe ik er 1 mee Boezquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goed'n oabn'd zoals ze dat hier zeggen
Oftewel, ik lust nog wel een biertje
Dat kan bij wijze van spreke al over een paar dagen zijn, maar het kan ook pas in januari 2007 zijn. Daar kan ik echt geen zinnig antwoord op geven.quote:
ik had al een grap van dit wordt het laatste slotje van Bos in gedachtenquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan bij wijze van spreke al over een paar dagen zijn, maar het kan ook pas in januari 2007 zijn. Daar kan ik echt geen zinnig antwoord op geven.
Die bans zijn al weer wat langer geworden hoor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:26 schreef SCH het volgende:
Las het net Bossie, moeten we weer iemand ontgroenen.
Kan Vaduz het mooi overnemen in januari
Omdat één of andere lomperd weer in FB gaat klagenquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Die bans zijn al weer wat langer geworden hoor.
Ik denk ergens in juni.
Ik noem het eerder halfzacht recalcitrant gemekker, wat een loos gezeik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:52 schreef borisz het volgende:
robbie is weer los, ik heb geen verstand van zaken maar ik lees gewoon mee
![]()
heeee hondjequote:Op zondag 17 december 2006 00:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Avond
Goed plan...ik ga eerst ff kijken op het plekje waar ik er gisterochtend uit ben gestapt....heb daar de meeste kans denk ikquote:Op zondag 17 december 2006 00:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey. Internetverbinding doet het weer, eindelijk. En nu ga ik mij bed opzoeken...
Ander keertje en moet weer eerst inkomen heb al een maand ofzo niet meer online gespeeld.quote:Op zondag 17 december 2006 00:21 schreef RayMania het volgende:
Terror, kom nou eens een potje Fifa doen!
Hey nachtbraakster.quote:Op zondag 17 december 2006 00:41 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh!
Is Bluezz nog wakker?quote:Op zondag 17 december 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey nachtbraakster.
We hebben net Casino Royal bekeken, wat een kinderfilm.
quote:
Tien?quote:Op zondag 17 december 2006 02:31 schreef SCH het volgende:
Mijn dvd met programmagids kan Tien niet opnemen, die staat niet in geprogrammeerd - amateurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |