Die willen de grootste club van Limburg wordenquote:
We gaan ze pakken de 6e!quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die willen de grootste club van Limburg worden
Het is wel leuk, maar ook overbodig. Daarnaast is de kans erg groot dat ik nog een paar Hools-en als blauwe actief zal zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:11 schreef rubbereend het volgende:
he wat leuk, zomaar spontaan een TT voor bos
Daarom had : Op zoek naar een nieuwe Boswachter de titel moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar ook overbodig. Daarnaast is de kans erg groot dat ik nog een paar Hools-en als blauwe actief zal zijn.
Dan wijzig ik de titel gewoon welquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:17 schreef RayMania het volgende:
Net zolang TT's met Bos erin totdat jij zwart bent.
quote:
Is dat geen misbruik maken van je paranormale gaven op dit forum?quote:
ach de mods lekken ook bij het leven dus alles kan maar tegenwoordigerdaags!quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Is dat geen misbruik maken van je paranormale gaven op dit forum?
en ter aanvulling de pintenman......onze godquote:
Wat maakt mij een heldquote:
Waarom word ik niet vermeld?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat maakt mij een held
Ik ben niet beter, bijzonderder dan bijv. Bjoro, Eilanden of DnDiek
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:34 schreef borisz het volgende:
5 uur geweest dus
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Omdat dat toch al vanzelfsprekend is heb ik je naam achterwege gelatenquote:
Ah dat waardeer ikquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat toch al vanzelfsprekend is heb ik je naam achterwege gelaten
Admin?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:37 schreef DeTolk het volgende:
Bos is admin af?
Ik ben nooit admin geweest.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:37 schreef DeTolk het volgende:
Bos is admin af?
Kom kom, niet zo bescheidenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:32
schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat maakt mij een held
Als ik je moet geloven haal jij elke dag minstens 3 speciaalbiertjes en zuip je er 5 op.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:44 schreef borisz het volgende:
ik heb nog kwak bier gehaald bij de gall en gall![]()
ik moest bij gall en gall voor wat andere dingen zijn, kerstcadeau's, en kwam ik ook kwak bier tegenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als ik je moet geloven haal jij elke dag minstens 3 speciaalbiertjes en zuip je er 5 op.
Pas je op het laatste beetje in je glasquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:50 schreef borisz het volgende:
[..]
ik moest bij gall en gall voor wat andere dingen zijn, kerstcadeau's, en kwam ik ook kwak bier tegen![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:32 schreef Bos81 het volgende:
Wat maakt mij een held
wat? wordt je admin?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nooit admin geweest.
Met modden, wat je waarschijnlijk bedoelt, ga ik inderdaad stoppen.
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat dat toch al vanzelfsprekend is heb ik je naam achterwege gelaten
Nee hoor. Voor mij hoeft al dat overdreven hosana gedoe nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:21 schreef Messenga het volgende:
Al die valse bescheidenheid van Bos..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |