Aha, ja, da's waar.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bij hen dacht ik meer aan info verkrijgen, hoe wij dit het best kunnen aanpakken ed
Zij hebben er ervaring in, en wij nog niet
Maar als jij dat wil doen zou tof zijnquote:
Ja hoor, ik heb tijd genoeg op het moment. Dus ik zal hen de links geven van de topics hier, wat informatie, en hun vragen hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Dat is toch de bedoeling hé?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar als jij dat wil doen zou tof zijnElvi heeft het atm nogal druk
Yup! Zij hebben de ervaring die wij nodig hebbenquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:51 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb tijd genoeg op het moment. Dus ik zal hen de links geven van de topics hier, wat informatie, en hun vragen hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Dat is toch de bedoeling hé?
Oké, en als ik een antwoord krijg zal ik het hier laten weten!quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Yup! Zij hebben de ervaring die wij nodig hebben
Reken maar dat die deur gesloten wordt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:53 schreef Frappelsien het volgende:
Als zal blijken dat we mirando zijn deuren niet moet sluiten, kunnen we wel allemaal proberen een steentje bij te dragen.
En nog vele anderenquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:54 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Reken maar dat die deur gesloten wordt.![]()
Haha, beloofd is beloofd! Nu kan je niet meer terugquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En nog vele anderen
Ik heb mn hond al beloofd dat ik zn soortgenoten ga redden
Precies ja. Ben ik ook niet van plan ;P Arme hondjesquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:19 schreef Katey het volgende:
[..]
Haha, beloofd is beloofd! Nu kan je niet meer terug
Maar er zijn er veul meerquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:58 schreef prupke het volgende:
Ik zie dat dat "bedrijf" 11 honden aangeboden heeft staan op marktplaats....
Ja het is toch schandalig! Zeker als er zveel meldingen zijn geweest bij de Dierenbeschermingquote:Op zondag 17 december 2006 04:51 schreef tho_Omas het volgende:
Ze hebben in ieder geval wel een krant om te lezen.
Als ik de foto's zo zie lijkt het wel een of ander Sovjet asiel. Dat zoiets kan in Nederland.
sluiten hoeft toch niet meteen?quote:Op zondag 17 december 2006 04:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja het is toch schandalig! Zeker als er zveel meldingen zijn geweest bij de Dierenbescherming
Jij snapt het niet. Deze mensen geven niet om dieren. Ze willen snel veel geld. Ik heb er dus echt geen vertrouwen in dat honden van zwaar mishandeld/verwaarloosd ineens liefkozend behandeld gaan wordenquote:Op zondag 17 december 2006 05:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
sluiten hoeft toch niet meteen?
als we ze kunnen dwingen de omstandigheden aan te passen
mensen willen tenslotte toch een hondje kunnen nemen
vervang je de mensen...quote:Op zondag 17 december 2006 05:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij snapt het niet. Deze mensen geven niet om dieren. Ze willen snel veel geld. Ik heb er dus echt geen vertrouwen in dat honden van zwaar mishandeld/verwaarloosd ineens liefkozend behandeld gaan worden
Ja, ze gaan hun bedrijf en dieren even overkopen, en er zijn mensen die deze keet willen hebben waar veel aan verbouwd moet worden, en doodzieke pups en mama honden?quote:Op zondag 17 december 2006 05:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
vervang je de mensen...
probleem opgelost...
nee natuurlijk niet slimmie...quote:Op zondag 17 december 2006 05:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ze gaan hun bedrijf en dieren even overkopen, en er zijn mensen die deze keet willen hebben waar veel aan verbouwd moet worden, en doodzieke pups en mama honden?
Waarom zou iemand het over moeten nemen? Er zijn meer dan genoeg goede fokkersquote:Op zondag 17 december 2006 05:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet slimmie...
de verantwoordelijken moeten gearresteerd worden en nieuwe mensen aangewezen worden om die tent te gaan leiden...
Dierenbescherming moet voor die rechtzaak gaan zorgen ofzo
Was ook een 'voor de zekerheid' meldingquote:Op zondag 17 december 2006 18:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb nog niks over Fok gezegd en zal het niet gaan doen.
Oh maar toen was ik er nog niet hehequote:Op zondag 17 december 2006 18:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was ook een 'voor de zekerheid' melding
Zag al ergens mails voorbij komen met teksten als "Wij als FOK!kers" enzo
Ta, dat zat er wel in... Hoe weet je dat?quote:Op zondag 17 december 2006 20:54 schreef Frappelsien het volgende:
Ik heb gehoord dat de mensen van Mirando linkjes hebben gekregen via email.![]()
Als iemand meer informatie en foto's wilt ontvangen zal ik dat vanaf nu via msn doen.
Email adres kun je vragen via een persoonlijk berichtje![]()
Ik had zojuist een oudklasgenoot op msn, ze vertelde dat iedereen van stage morgen een gesprek op school heeft.quote:Op zondag 17 december 2006 21:06 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ta, dat zat er wel in... Hoe weet je dat?
Als er mensen geen reden hebben om woedend te zijn, dan zijn zij het wel...quote:Op zondag 17 december 2006 21:07 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik had zojuist een oudklasgenoot op msn, ze vertelde dat iedereen van stage morgen een gesprek op school heeft.
Mensen van Mirando moeten woedend zijn..
Misschien een schattig pubertje die je allemaal niks kan schelen...quote:Op zondag 17 december 2006 21:46 schreef Lllaura het volgende:
Maar diegene die die link naar Mirando heeft gestuurd, moet toch zelf ook wel inzien dat het daar niet gaat zoals het zou horen? Die ziet toch ook de foto's in de OP? Hoe kun je daar zo blind voor zijn?
oe en kijk even in je PMquote:Op zondag 17 december 2006 21:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Misschien een schattig pubertje die je allemaal niks kan schelen...![]()
Ja, maar dat kunnen we nooit snel genoeg doenquote:Op zondag 17 december 2006 23:26 schreef Elvi het volgende:
Daarom moet er een stichting worden opgericht die zich specifiek hierop richt. Met dierenartsen, asiels, gastgezinnen en donateurs ed. die willen helpen...
Er zijn zoveel stichtingen en organisaties die zich ermee bezig houden.. Het probleem ligt niet aan de opvang, de organisaties etc.. die zijn er wel.. het gaat er om dat er nou eens wetgeving komt die het dier beschermt tegen de 'beesten'.quote:Op zondag 17 december 2006 23:26 schreef Elvi het volgende:
Daarom moet er een stichting worden opgericht die zich specifiek hierop richt. Met dierenartsen, asiels, gastgezinnen en donateurs ed. die willen helpen...
Stichting tegen broodfokkers is er in NL niet hoorquote:Op zondag 17 december 2006 23:53 schreef TechXP het volgende:
[..]
Er zijn zoveel stichtingen en organisaties die zich ermee bezig houden.. Het probleem ligt niet aan de opvang, de organisaties etc.. die zijn er wel.. het gaat er om dat er nou eens wetgeving komt die het dier beschermt tegen de 'beesten'.
En een 'dierenpolitie' die echt autoriteit uitstraalt en direct dingen kan opleggen aan bedrijven die iets verkeerds doen.
Zijn genoeg mensen zonder verstand ervan die een hond kopen. En misschien denken ze dat een handtekening van de dierenarts meer dan voldoende is ofzoquote:Op zondag 17 december 2006 23:40 schreef prupke het volgende:
even een vraagje
er staan dus op marktplaats 5 advertenties van die firma
met een vraagprijs voor die honden.
is het niet zo dat als iemand een zuiver ras verkoopt dat je dan een vast bedrag wil hebben voor zon beestje?
en stamboom er bij?
Wat had jij gemailed dan?quote:Op maandag 18 december 2006 00:06 schreef prupke het volgende:
ik had dus een mail gestuurd (bleek achteraf naar een ambulance dienst voor dieren)
dus nog geen reactie
en het enige adres wat ik in nederland kan vinden wat iets doet tegen broodfok is
stichting pup in nood
dit had ik gemaild :quote:Op maandag 18 december 2006 00:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat had jij gemailed dan?
Is stichting pup alleen op broodfokkers in NL gericht?
Is er al een 'gesloten' forum hiervoor ..?quote:
Elvi gaat er zeer binnenkort mee bezig. Alleen heeft ze 4 scripties ofzo nu te maken en ze is ook nog ziekquote:Op maandag 18 december 2006 00:21 schreef Katey het volgende:
[..]
Is er al een 'gesloten' forum hiervoor ..?
Ik ga dierenbescherming daaro ook nog mailenquote:Op maandag 18 december 2006 00:20 schreef prupke het volgende:
[..]
dit had ik gemaild :
zo ben ik ff pislink
net even een mail gestuurd naar dierenbescherming eindhoven :
geachte mensen.
ik lees net iets op een forum en ik hoop van harte dat het niet waar is.... maar willen jullie dit alstublief even lezen en eventueel een keer gaan kijken bij het desbetreffende asiel / pension?
Actie tegen broodfokkers (l e z e n !)
Indien de honden daar zo zitten ga ze alsublieft helpen!!! dit is voor die beesten nog erger dan geschopt worden door een baas!!
nog een topic.
Slecht dierenpension
niet alle reacties zullen even vriendelijk zijn ...maar de meeste mensen vinden dit dus niet kunnen.
met vriendelijke groet:
linda
ik hoop een reactie van u te krijgen
en stichting pup in nood doet wel meer maar ze willen broodfok tegen gaan iig
Owh .. eh .. beter dat ze het ff rustig aan doet, dan (beterschap, Elvi!).quote:Op maandag 18 december 2006 00:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Elvi gaat er zeer binnenkort mee bezig. Alleen heeft ze 4 scripties ofzo nu te maken en ze is ook nog ziek
Nou ja, het fijne aan een eigen forum is dat je belangrijke dingen en of details in onzichtbare topics of iets te zetten. En het andere waar Mirando etc ook niet veel mee kunnenquote:Op maandag 18 december 2006 00:31 schreef Katey het volgende:
[..]
Owh .. eh .. beter dat ze het ff rustig aan doet, dan (beterschap, Elvi!).
Is het trouwens niet beter (en makkelijker) om een mailinglist te beginnen? Want hoe weten we nou dat mensen/vrienden van Mirando zich niet aanmelden?
PM'en!quote:Op maandag 18 december 2006 11:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Heb je ergens je email staan dan
Het is goed hoor. In principe geen problemen tegen hoor. Ik ben ook een tijd terug een actiegroep opgestart tegen circussen en dat werkt in principe best. Zeker ook om andere organisaties te bewegen om iets meer te doen.quote:Op maandag 18 december 2006 00:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja maar ik bedoel. En zoals je zelf merkt doen die stichtingen niet bar veel er tegen. Ook omdat ze zich met meerdere dingen bezig houden. Als wij ons op 1 ding richten lijkt me dat wat efficienter
Maar dit is toch helemaal niet van belang? Je moet het juist toejuichen dat iemand een stichting wil beginnen.
Ik heb jou maar even toegevoegd op MSN dan.quote:Op maandag 18 december 2006 11:23 schreef TechXP het volgende:
[..]
Het is goed hoor. In principe geen problemen tegen hoor. Ik ben ook een tijd terug een actiegroep opgestart tegen circussen en dat werkt in principe best. Zeker ook om andere organisaties te bewegen om iets meer te doen.
Ik ben alleen benieuwd hoe het vormgegeven gaat worden en wat de doelen en methoden zijn van zo een groep tegen broodfokkerij. Wat zijn de actiemethoden?
oh.. en als er een apart forum is hoor ik ook graag een link daarvanWellicht kan ik eventueel advies of tips ofzo geven
![]()
Dankjewelquote:Op maandag 18 december 2006 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
Naar aanleiding van een PM van Queen_Bee heb ik even een sticky gemaakt in F&F.
FOK! tegen broodfok
Ik heb maar gewoon 1 aangekliktquote:Op maandag 18 december 2006 11:28 schreef wmml het volgende:
Shit he....de kleur van shugar babes maar overgenomen?
ok.. hoewel MSN nog niet zegt dat iemand mij wil toevoegen.. Maar kan nog komen denkquote:Op maandag 18 december 2006 11:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb jou maar even toegevoegd op MSN dan.
Nou ik heb je toch allang toegevoegd. Dat adres uit je FoBo.quote:Op maandag 18 december 2006 11:41 schreef TechXP het volgende:
[..]
ok.. hoewel MSN nog niet zegt dat iemand mij wil toevoegen.. Maar kan nog komen denk
Ontvangenquote:Op maandag 18 december 2006 11:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, 'k heb je een PM gestuurd.
Haha, was maar een grapje hoor. De kleur maakt me niks uitquote:Op maandag 18 december 2006 11:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb maar gewoon 1 aangeklikt
Wat wil jij dan![]()
Ja, en als je je niet registreerd kun je niet posten als het goed isquote:Op maandag 18 december 2006 11:54 schreef wmml het volgende:
[..]
Haha, was maar een grapje hoor. De kleur maakt me niks uit
Zou je even je inbox open willen zetten?quote:Op maandag 18 december 2006 14:25 schreef Saarah het volgende:
Ik heb antwoord gekregen! (Van www.broodfok.be )
Is het nu de bedoeling dat ik dat op het aparte forum zet?
Waar moet je dat doen?quote:Op maandag 18 december 2006 14:29 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Zou je even je inbox open willen zetten?![]()
het forumquote:Op maandag 18 december 2006 14:53 schreef Saarah het volgende:
[..]
Bedoel je over het forum of over het antwoord van de site?![]()
Wil je mij ook het linkje mailen, Queen_Bee?quote:
Dat adres vind je in 1 minuut terug als je de topics doorleestquote:Op maandag 18 december 2006 21:56 schreef PallominnoXIII het volgende:
Als ik zou weten wat het adrea van deze zielige motherfuckers waren, zou ik ze even laten proeven wat echte pijn is godverdomme
Iig, ik houd dit topic in de gaten en als ik kan helpen zal ik dat doen.
Iemand anders mag ook!quote:Op maandag 18 december 2006 21:40 schreef Katey het volgende:
[..]
Wil je mij ook het linkje mailen, Queen_Bee? Doe maar naar antispam-backup@hotmail.com
Ik weet niet of Frappelsien al stuurde, maar ik heb je gemailedquote:Op maandag 18 december 2006 22:40 schreef Katey het volgende:
[..]
Iemand anders mag ook!
Frappelsien?
Dank je!quote:Op maandag 18 december 2006 23:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet niet of Frappelsien al stuurde, maar ik heb je gemailed
niet daar vandaan...quote:Op zondag 17 december 2006 05:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
sluiten hoeft toch niet meteen?
als we ze kunnen dwingen de omstandigheden aan te passen
mensen willen tenslotte toch een hondje kunnen nemen
dat wil ik ook wel weten frappeldefrapfrap, ik heb je een paar uur geleden nog een pm'etje gestuurd, maar heb nog geen replyquote:Op maandag 18 december 2006 23:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat is nou trouwens het goede nieuws?
goed gedaanquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:14 schreef bas_soldaat het volgende:
[ik heb nog een bericht achter gelaten bij kassa]
[knip]
Dat ís mishandelingquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:19 schreef Sh0g het volgende:
[..]
goed gedaan
Alleen dat mishandelen, volgens mij worden ze niet geslagen of iets dergelijks, maar die beesten in van die koude hokken op een paar natte kranten huisvesten is natuurlijk ook een vorm van mishandeling. Verwaarlozing is het.![]()
Ik kan niet zeggen dat ze geslagen of geschopt worden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:19 schreef Sh0g het volgende:
[..]
goed gedaan
Alleen dat mishandelen, volgens mij worden ze niet geslagen of iets dergelijks, maar die beesten in van die koude hokken op een paar natte kranten huisvesten is natuurlijk ook een vorm van mishandeling. Verwaarlozing is het.![]()
Daar heb ik ook aan gedacht, maar de AID is volgens mij alleen voor controle van houders van dieren die op de één of andere manier gebruikt worden voor de voedselindustrie en alle andere bedrijven die hiermee te maken hebben. Denk aan:quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:45 schreef releaze het volgende:
Er wordt mij net door vriendlief verteld dat als je beroepsmatig bezig houdt met het fokken van dieren je automatisch te maken hebt met de Algemene Inspectiedienst en de Voedsel en Waren Autoriteit. Het is wellicht een idee om deze twee organisaties ook te informeren hierover. (misschien dat het in eerder in het topic/vorige topic ook al gezegd is.) Dit zijn twee overheidsinstanties, dus volunteers.......
http://www.aid.nl/
VWA.nl (klachten)
Lijkt me super...quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:53 schreef bas_soldaat het volgende:
Kan er niet een Frontpage nieuws bericht worden gemaakt na aanleiding van deze topics?
niet geschoten is altijd mis denk ik in dit geval. Het kan toch niet dat in geval van dierenmishandeling de enige officiele organisatie de dierenbescherming is? Dit zijn mensen die hun brood verdienen met fokken, een bedrijf hebben, een pension wat helemaal toegespitst hoort te zijn op dieren / welzijn van dieren. Denk bijvoorbeeld alleen al aan de hygienische eisen waaraan een bedrijf moet voldoen. Nou, als honden liggen te rollebollen in de schijt denk ik niet dat ze daar met gemak onderuit komen. (tis te hopen van niet)quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:57 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan gedacht, maar de AID is volgens mij alleen voor controle van houders van dieren die op de één of andere manier gebruikt worden voor de voedselindustrie en alle andere bedrijven die hiermee te maken hebben. Denk aan:
Veehouderijen.
Varkenshouderijen.
Kippeboeren.
Slachthuizen.
etc.
Dit is natuurlijk vooral ter bescherming van onszelf, om te voorkomen dat we 'ziek' vlees op ons bord krijgen.
Honden worden niet gehouden voor het vlees (niet in NL tenminste), dus de AID gaat daar niet langs lijkt me.
Maar kan zijn dat ik het mis heb en dat hondenfokkers er wel weer mee te maken hebben, maar ik denk het niet.
het moeilijkste van alles is nogwel de zaak aan het licht te krijgen met de jusite instanties... en vooral om dat correct te doen... je kan jezelf flink in de nesten werke als je niet aan boekje houdquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:23 schreef releaze het volgende:
[..]
niet geschoten is altijd mis denk ik in dit geval. Het kan toch niet dat in geval van dierenmishandeling de enige officiele organisatie de dierenbescherming is? Dit zijn mensen die hun brood verdienen met fokken, een bedrijf hebben, een pension wat helemaal toegespitst hoort te zijn op dieren / welzijn van dieren. Denk bijvoorbeeld alleen al aan de hygienische eisen waaraan een bedrijf moet voldoen. Nou, als honden liggen te rollebollen in de schijt denk ik niet dat ze daar met gemak onderuit komen. (tis te hopen van niet)
Dat is misschien een ander alternatief hiervoor, we richten ons nu heel erg op het dierenwelzijn, maar we kunnen ook kijken naar wat voor'n "illegale" praktijken ze dr uithalen wat betreft eisen voor veiligheid, arbo omstandigheden etc, als ze al niets tegen het dierenleed kunnen doen dan kunnen ze wellicht een torenhoge boete opgelegd krijgen vanwege werkomstandigheden.
we kunnen natuurlijk in de eerste plaats die gasten opbellen met de vraag of zulke dingen uberhaupt worden aangenomen, en als dat idd zo is, hoe we dit zo proper mogelijk zouden kunnen doen, om risico smaad/laster zo klein mogelijk te houden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:30 schreef bas_soldaat het volgende:
[..]
het moeilijkste van alles is nogwel de zaak aan het licht te krijgen met de jusite instanties... en vooral om dat correct te doen... je kan jezelf flink in de nesten werke als je niet aan boekje houd
2 keer per jaar een nestje.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:30 schreef Sessy het volgende:
Wij fokten katten thuis. Wij hadden 2 poezen en een kater, en die bevielen 2x per jaar en de kittentjes bleven iets van 9 weken bij de moeder (12 wordt geadviseerd ivm inentingen,9 gaat echter prima want onze moederpoes begon ze op die leeftijd al van haarzelf weg te jagen). De kater hadden we inderdaad naar alle waarschijnlijkheid uit de broodfok (hij had een defect aan de staart en dus smeten ze 'm gewoon weg op straat) feitelijk en die was 4 a 5 (!!!) weken oud toen wij 'm kregen, echt zielig gewoon. Een kitten van die leeftijd is nog heel erg aan de moeder gehecht, de eerste nacht dat wij 'm hadden heb ik niet geslapen omdat hij steeds zo miauwde en pas ophield als je 'm aandacht gaf.
De reacties van de mensen aan wie wij de eigen kittens verkochten, waren extreem positief. Ze hadden nog nooit zo'n aanhankelijke poesjes gehad, etc. Dat komt ook omdat ze heel veel aandacht van ons kregen van jongs af aan. Daar gaat heel veel tijd en energie in zitten, want je hecht je eraan en uiteindelijk moeten ze weg. Dat is het verschil met broodfok. Daar zijn ze gewoon waren.
In principe 3,5 jaartjes maar vervolgens had m'n stiefvader geen zin om de dames naar de dierenarts te brengen (de kater was toen al geholpen) en een jaar later ontsnapte een van de poezen en toen hadden we een oeps-nestje. Dat was toen een heel zware bevalling voor haar en een van de kittens werd dood geboren. Echt ZO zielig hoe ze dat kittentje tot aan de ochtend heeft proberen tot leven te likken, en toen hebben we 't lijkje maar weggehaald. Zij was ook VEEL bezorgder om de kittens van dat nestje dan om alle voorgaande nestjes en als er eentje miauwde omdat hij/zij ergens in was geklommen en niet meer eraf/eruit kwam, dan snelde ze er meteen naartoe. Met voorgaande nestjes keek ze dan heel lui naar zo'n gestressed kittentje zo van, ja je bent er zelf in gekomen, kom er nu ook maar zelf uit of zo van hey mens, haal m'n kitten uit die klimpaal wil je? En dan zeggen ze dat poezen geen emoties hebben.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:12 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
2 keer per jaar een nestje.
Hoelang hebben jullie gefokt met deze katten?
Dat zijn dus 7 nestjes per poes?quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:38 schreef Sessy het volgende:
[..]
In principe 3,5 jaartjes maar vervolgens had m'n stiefvader geen zin om de dames naar de dierenarts te brengen (de kater was toen al geholpen) en een jaar later ontsnapte een van de poezen en toen hadden we een oeps-nestje. Dat was toen een heel zware bevalling voor haar en een van de kittens werd dood geboren. Echt ZO zielig hoe ze dat kittentje tot aan de ochtend heeft proberen tot leven te likken, en toen hebben we 't lijkje maar weggehaald. Zij was ook VEEL bezorgder om de kittens van dat nestje dan om alle voorgaande nestjes en als er eentje miauwde omdat hij/zij ergens in was geklommen en niet meer eraf/eruit kwam, dan snelde ze er meteen naartoe. Met voorgaande nestjes keek ze dan heel lui naar zo'n gestressed kittentje zo van, ja je bent er zelf in gekomen, kom er nu ook maar zelf uit of zo van hey mens, haal m'n kitten uit die klimpaal wil je? En dan zeggen ze dat poezen geen emoties hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |