PM'en!quote:Op maandag 18 december 2006 11:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Heb je ergens je email staan dan
Het is goed hoor. In principe geen problemen tegen hoor. Ik ben ook een tijd terug een actiegroep opgestart tegen circussen en dat werkt in principe best. Zeker ook om andere organisaties te bewegen om iets meer te doen.quote:Op maandag 18 december 2006 00:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja maar ik bedoel. En zoals je zelf merkt doen die stichtingen niet bar veel er tegen. Ook omdat ze zich met meerdere dingen bezig houden. Als wij ons op 1 ding richten lijkt me dat wat efficienter
Maar dit is toch helemaal niet van belang? Je moet het juist toejuichen dat iemand een stichting wil beginnen.
Ik heb jou maar even toegevoegd op MSN dan.quote:Op maandag 18 december 2006 11:23 schreef TechXP het volgende:
[..]
Het is goed hoor. In principe geen problemen tegen hoor. Ik ben ook een tijd terug een actiegroep opgestart tegen circussen en dat werkt in principe best. Zeker ook om andere organisaties te bewegen om iets meer te doen.
Ik ben alleen benieuwd hoe het vormgegeven gaat worden en wat de doelen en methoden zijn van zo een groep tegen broodfokkerij. Wat zijn de actiemethoden?
oh.. en als er een apart forum is hoor ik ook graag een link daarvanWellicht kan ik eventueel advies of tips ofzo geven
![]()
Dankjewelquote:Op maandag 18 december 2006 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
Naar aanleiding van een PM van Queen_Bee heb ik even een sticky gemaakt in F&F.
FOK! tegen broodfok
Ik heb maar gewoon 1 aangekliktquote:Op maandag 18 december 2006 11:28 schreef wmml het volgende:
Shit he....de kleur van shugar babes maar overgenomen?
ok.. hoewel MSN nog niet zegt dat iemand mij wil toevoegen.. Maar kan nog komen denkquote:Op maandag 18 december 2006 11:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb jou maar even toegevoegd op MSN dan.
Nou ik heb je toch allang toegevoegd. Dat adres uit je FoBo.quote:Op maandag 18 december 2006 11:41 schreef TechXP het volgende:
[..]
ok.. hoewel MSN nog niet zegt dat iemand mij wil toevoegen.. Maar kan nog komen denk
Ontvangenquote:Op maandag 18 december 2006 11:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, 'k heb je een PM gestuurd.
Haha, was maar een grapje hoor. De kleur maakt me niks uitquote:Op maandag 18 december 2006 11:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb maar gewoon 1 aangeklikt
Wat wil jij dan![]()
Ja, en als je je niet registreerd kun je niet posten als het goed isquote:Op maandag 18 december 2006 11:54 schreef wmml het volgende:
[..]
Haha, was maar een grapje hoor. De kleur maakt me niks uit
Zou je even je inbox open willen zetten?quote:Op maandag 18 december 2006 14:25 schreef Saarah het volgende:
Ik heb antwoord gekregen! (Van www.broodfok.be )
Is het nu de bedoeling dat ik dat op het aparte forum zet?
Waar moet je dat doen?quote:Op maandag 18 december 2006 14:29 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Zou je even je inbox open willen zetten?![]()
het forumquote:Op maandag 18 december 2006 14:53 schreef Saarah het volgende:
[..]
Bedoel je over het forum of over het antwoord van de site?![]()
Wil je mij ook het linkje mailen, Queen_Bee?quote:
Dat adres vind je in 1 minuut terug als je de topics doorleestquote:Op maandag 18 december 2006 21:56 schreef PallominnoXIII het volgende:
Als ik zou weten wat het adrea van deze zielige motherfuckers waren, zou ik ze even laten proeven wat echte pijn is godverdomme
Iig, ik houd dit topic in de gaten en als ik kan helpen zal ik dat doen.
Iemand anders mag ook!quote:Op maandag 18 december 2006 21:40 schreef Katey het volgende:
[..]
Wil je mij ook het linkje mailen, Queen_Bee? Doe maar naar antispam-backup@hotmail.com
Ik weet niet of Frappelsien al stuurde, maar ik heb je gemailedquote:Op maandag 18 december 2006 22:40 schreef Katey het volgende:
[..]
Iemand anders mag ook!
Frappelsien?
Dank je!quote:Op maandag 18 december 2006 23:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet niet of Frappelsien al stuurde, maar ik heb je gemailed
niet daar vandaan...quote:Op zondag 17 december 2006 05:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
sluiten hoeft toch niet meteen?
als we ze kunnen dwingen de omstandigheden aan te passen
mensen willen tenslotte toch een hondje kunnen nemen
dat wil ik ook wel weten frappeldefrapfrap, ik heb je een paar uur geleden nog een pm'etje gestuurd, maar heb nog geen replyquote:Op maandag 18 december 2006 23:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat is nou trouwens het goede nieuws?
goed gedaanquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:14 schreef bas_soldaat het volgende:
[ik heb nog een bericht achter gelaten bij kassa]
[knip]
Dat ís mishandelingquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:19 schreef Sh0g het volgende:
[..]
goed gedaan
Alleen dat mishandelen, volgens mij worden ze niet geslagen of iets dergelijks, maar die beesten in van die koude hokken op een paar natte kranten huisvesten is natuurlijk ook een vorm van mishandeling. Verwaarlozing is het.![]()
Ik kan niet zeggen dat ze geslagen of geschopt worden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:19 schreef Sh0g het volgende:
[..]
goed gedaan
Alleen dat mishandelen, volgens mij worden ze niet geslagen of iets dergelijks, maar die beesten in van die koude hokken op een paar natte kranten huisvesten is natuurlijk ook een vorm van mishandeling. Verwaarlozing is het.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |