nee natuurlijk niet slimmie...quote:Op zondag 17 december 2006 05:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ze gaan hun bedrijf en dieren even overkopen, en er zijn mensen die deze keet willen hebben waar veel aan verbouwd moet worden, en doodzieke pups en mama honden?
Waarom zou iemand het over moeten nemen? Er zijn meer dan genoeg goede fokkersquote:Op zondag 17 december 2006 05:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet slimmie...
de verantwoordelijken moeten gearresteerd worden en nieuwe mensen aangewezen worden om die tent te gaan leiden...
Dierenbescherming moet voor die rechtzaak gaan zorgen ofzo
Was ook een 'voor de zekerheid' meldingquote:Op zondag 17 december 2006 18:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb nog niks over Fok gezegd en zal het niet gaan doen.
Oh maar toen was ik er nog niet hehequote:Op zondag 17 december 2006 18:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was ook een 'voor de zekerheid' melding
Zag al ergens mails voorbij komen met teksten als "Wij als FOK!kers" enzo
Ta, dat zat er wel in... Hoe weet je dat?quote:Op zondag 17 december 2006 20:54 schreef Frappelsien het volgende:
Ik heb gehoord dat de mensen van Mirando linkjes hebben gekregen via email.![]()
Als iemand meer informatie en foto's wilt ontvangen zal ik dat vanaf nu via msn doen.
Email adres kun je vragen via een persoonlijk berichtje![]()
Ik had zojuist een oudklasgenoot op msn, ze vertelde dat iedereen van stage morgen een gesprek op school heeft.quote:Op zondag 17 december 2006 21:06 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ta, dat zat er wel in... Hoe weet je dat?
Als er mensen geen reden hebben om woedend te zijn, dan zijn zij het wel...quote:Op zondag 17 december 2006 21:07 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik had zojuist een oudklasgenoot op msn, ze vertelde dat iedereen van stage morgen een gesprek op school heeft.
Mensen van Mirando moeten woedend zijn..
Misschien een schattig pubertje die je allemaal niks kan schelen...quote:Op zondag 17 december 2006 21:46 schreef Lllaura het volgende:
Maar diegene die die link naar Mirando heeft gestuurd, moet toch zelf ook wel inzien dat het daar niet gaat zoals het zou horen? Die ziet toch ook de foto's in de OP? Hoe kun je daar zo blind voor zijn?
oe en kijk even in je PMquote:Op zondag 17 december 2006 21:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Misschien een schattig pubertje die je allemaal niks kan schelen...![]()
Ja, maar dat kunnen we nooit snel genoeg doenquote:Op zondag 17 december 2006 23:26 schreef Elvi het volgende:
Daarom moet er een stichting worden opgericht die zich specifiek hierop richt. Met dierenartsen, asiels, gastgezinnen en donateurs ed. die willen helpen...
Er zijn zoveel stichtingen en organisaties die zich ermee bezig houden.. Het probleem ligt niet aan de opvang, de organisaties etc.. die zijn er wel.. het gaat er om dat er nou eens wetgeving komt die het dier beschermt tegen de 'beesten'.quote:Op zondag 17 december 2006 23:26 schreef Elvi het volgende:
Daarom moet er een stichting worden opgericht die zich specifiek hierop richt. Met dierenartsen, asiels, gastgezinnen en donateurs ed. die willen helpen...
Stichting tegen broodfokkers is er in NL niet hoorquote:Op zondag 17 december 2006 23:53 schreef TechXP het volgende:
[..]
Er zijn zoveel stichtingen en organisaties die zich ermee bezig houden.. Het probleem ligt niet aan de opvang, de organisaties etc.. die zijn er wel.. het gaat er om dat er nou eens wetgeving komt die het dier beschermt tegen de 'beesten'.
En een 'dierenpolitie' die echt autoriteit uitstraalt en direct dingen kan opleggen aan bedrijven die iets verkeerds doen.
Zijn genoeg mensen zonder verstand ervan die een hond kopen. En misschien denken ze dat een handtekening van de dierenarts meer dan voldoende is ofzoquote:Op zondag 17 december 2006 23:40 schreef prupke het volgende:
even een vraagje
er staan dus op marktplaats 5 advertenties van die firma
met een vraagprijs voor die honden.
is het niet zo dat als iemand een zuiver ras verkoopt dat je dan een vast bedrag wil hebben voor zon beestje?
en stamboom er bij?
Wat had jij gemailed dan?quote:Op maandag 18 december 2006 00:06 schreef prupke het volgende:
ik had dus een mail gestuurd (bleek achteraf naar een ambulance dienst voor dieren)
dus nog geen reactie
en het enige adres wat ik in nederland kan vinden wat iets doet tegen broodfok is
stichting pup in nood
dit had ik gemaild :quote:Op maandag 18 december 2006 00:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat had jij gemailed dan?
Is stichting pup alleen op broodfokkers in NL gericht?
Is er al een 'gesloten' forum hiervoor ..?quote:
Elvi gaat er zeer binnenkort mee bezig. Alleen heeft ze 4 scripties ofzo nu te maken en ze is ook nog ziekquote:Op maandag 18 december 2006 00:21 schreef Katey het volgende:
[..]
Is er al een 'gesloten' forum hiervoor ..?
Ik ga dierenbescherming daaro ook nog mailenquote:Op maandag 18 december 2006 00:20 schreef prupke het volgende:
[..]
dit had ik gemaild :
zo ben ik ff pislink
net even een mail gestuurd naar dierenbescherming eindhoven :
geachte mensen.
ik lees net iets op een forum en ik hoop van harte dat het niet waar is.... maar willen jullie dit alstublief even lezen en eventueel een keer gaan kijken bij het desbetreffende asiel / pension?
Actie tegen broodfokkers (l e z e n !)
Indien de honden daar zo zitten ga ze alsublieft helpen!!! dit is voor die beesten nog erger dan geschopt worden door een baas!!
nog een topic.
Slecht dierenpension
niet alle reacties zullen even vriendelijk zijn ...maar de meeste mensen vinden dit dus niet kunnen.
met vriendelijke groet:
linda
ik hoop een reactie van u te krijgen
en stichting pup in nood doet wel meer maar ze willen broodfok tegen gaan iig
Owh .. eh .. beter dat ze het ff rustig aan doet, dan (beterschap, Elvi!).quote:Op maandag 18 december 2006 00:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Elvi gaat er zeer binnenkort mee bezig. Alleen heeft ze 4 scripties ofzo nu te maken en ze is ook nog ziek
Nou ja, het fijne aan een eigen forum is dat je belangrijke dingen en of details in onzichtbare topics of iets te zetten. En het andere waar Mirando etc ook niet veel mee kunnenquote:Op maandag 18 december 2006 00:31 schreef Katey het volgende:
[..]
Owh .. eh .. beter dat ze het ff rustig aan doet, dan (beterschap, Elvi!).
Is het trouwens niet beter (en makkelijker) om een mailinglist te beginnen? Want hoe weten we nou dat mensen/vrienden van Mirando zich niet aanmelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |