quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mag die Martino nog blijven bij NEK?
Is die trainer ofzo?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:04 schreef LENUS het volgende:
Prince Polley---> Telstar
En Spurs, die hebben al 2 x gebeld en waren niet verkeerd verbonden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:14 schreef Messenga het volgende:
Doe dat dan ook, Rubber.
Vandenborre - Sevilla.
De goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:04 schreef LENUS het volgende:
Prince Polley---> Telstar
Wat een waardeloze speler was dat!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:42 schreef Messenga het volgende:
Berglund(Ex Roda) -> Racing Genk.
ik dacht dat die naar PSV zou gaan, opvolger van Cocu. (toch?)quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
of Theo Janssen > Duitse club ??
Koeman had idd intresse , maar dat Had Feyenoord ook lang het is nooit tot een transfer gekomen , ik denk dat het voor PSV net zoals met Leo bij alleen intresse blijft.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:47 schreef Sh0g het volgende:
[..]
ik dacht dat die naar PSV zou gaan, opvolger van Cocu. (toch?)
quote:Op maandag 18 december 2006 14:29 schreef Radegast het volgende:
Sven-Goran Eriksson waarschijnlijk nieuwe trainer Marseille.
quote:Bayern soften Owen stance
Bayern Munich have revealed that they would be willing to accept a bid for Owen Hargreaves in January if they can find a ready-made replacement.
United and the player have openly admitted since the summer that they want the transfer to happen, but the Bundesliga club have until now stubbornly refused to allow the England international midfielder to leave.
Hargreaves has stated publicly on several occasions that he favours a move to Old Trafford and has reportedly on a number of occasions requested to be transferred. Despite previously refusing to entertain the idea, general manager Uli Hoeness has offered a glimmer of hope that business could be done in January.
"If ever we thought we had found a replacement for Owen, who cost less than we'd get for him, we might be prepared to think about it,” he has been quoted as saying.
"But we're not a bank, we're a football club. Our top priority is to strengthen the team so what use to me is another £30 million in the bank?”
If Bayern can find an alternative to Hargreaves in January then the move could be pushed through for the 25-year-old, who is still recovering from a broken leg as German football enters its winter break. But if no replacement can be found then the move is unlikely to happen until the summer.
"We face Real Madrid in the Champions League so we're not about to weaken our team. We want to do well in Europe and the Bundesliga and we need Hargreaves for that."
Die Marek...quote:Premiership strugglers Watford have taken Troyes striker Marek Saganowski on trial, with a view to signing him in the January transfer window.
Polish international Saganowski, 28, will spend four days at Vicarage Road to try to impress boss Aidy Boothroyd.
He will return to French side Troyes on Saturday ahead of their Ligue 1 fixture against Paris St Germain.
If he impresses, Saganowski could sign a six-month deal at Vicarage Road, with the option of a permanent switch.
quote:Manchester City bekeek Afonso Alves''
Manchester City heeft ontdekt dat sc Heerenveen weer een productieve spits in de selectie heeft. Vorige week kwam die club Afonso Alves bekijken.
Niet dat ze hem kunnen betalen, maar toch… Georgios Samaras is nog niet de veelscorende spits waarop City gehoopt had. Twee doelpunten in de eerste vier maanden van het seizoen zijn daar het bewijs van. Volgens Times Online bezocht manager Stuart Pearce sc Heerenveen – RC Lens om twee spelers te volgen.
De eerste was Afonso Alves. Die scoorde in blessuretijd de winnende treffer. De tweede was Olivier Thomert van RC Lens, maar die kwam in het Abe Lenstra Stadion niet in actie. Stuart Pearce: ,,We weten welke spelers gemakkelijk scoren, maar die kosten allemaal veel geld".
Nu dus ongeveer?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:43 schreef -J-D- het volgende:
DiegoArmandoMaradona, dat is pas na het weekend bekend.
Deze week getekent dus.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:02 schreef DarkShine het volgende:
Janssen (VVV) -> Roda JC
Voor 4 jaar, contract word volgende week getekent.
quote:The Sun claims that the Glazer family have set Sir Alex Ferguson an annual transfer budget of £25million, with another £25million lump sum set aside for a 'megastar' signing if required.
quote:The Daily Mail tips Sir Alex to offload £7million of his budget in January on Southampton left-back Gareth Bale, before loaning the 17-year-old back to the Saints for up to 18 months.
Die Hunter is toch al weken terug afgetest?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:43 schreef -J-D- het volgende:
DiegoArmandoMaradona, dat is pas na het weekend bekend.
Dos Santos van Grasshoppers was/is toch wel het prime target.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:06 schreef methodmich het volgende:
Borussia Mönchengladbach wil graag Steve Gohouri van Young Boys, Roque Santa Cruz van Bayern, Blerim Dzemaili van FC Zürich en Julian de Guzman van Deportivo. In ieder geval drie van de vier.
Van de zomer ook alquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:06 schreef methodmich het volgende:
PSV wil graag Eduardo Alcides van Chelsea, dat hem verhuurd heeft aan Benfica
Nog niet zeker hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 12:25 schreef Urquhart het volgende:
Braafheid naar Anderlecht
Als ze goed zijn voor ons waarom dan niet weghalen daar voor een appel en een ei.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:50 schreef DeVinger het volgende:
Heel VVV leegekocht?
Dit is inmiddels al rond.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
Aleksandr Kerzhakov van FC Zenit schijnt op weg te zijn naar Spanje (of er al te zijn) om daar te tekenen bij Sevilla.
Mooie deal als dat lukt!
En dan kan Dick van dat geld ook weer shoppen.
Ik lees net dat ze interesse hebben in Tomas Ujfalusi.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:33 schreef AminBen het volgende:
Ik vind Sevilla redelijk goed in de spitsen zitten. Kunnen ze zich beter niet defensief versterken?
Beste voetbalnieuws in tijden denk ik?quote:'Figo vanaf januari te zien bij Al Ittihad'
27/12/2006 15:47
Al Ittihad maakt zich op voor de komst van Luis Figo. De Portugese aanvaller zou uit onvrede over zijn gebrek aan speeltijd Internazionale in januari gaan verruilen voor de club uit Saudi-Arabië.
'Alle nieuwsbulletins openen met dit nieuws', vertelt Al Hilal-coach en Figo's landgenoot José Peseiro in de Portugese krant Correio da Manhã. 'Iedereen wordt hier gek. Als de deal ook wordt afgerond, en het ziet er wel naar uit, heeft de competitie er een speler van een ongekend niveau bij.'
Al Ittihad laat op zijn website minder ruimte voor twijfel. 'Figo speelt vanaf 5 januari voor deze club.' De Saudische club heeft naar verluidt een contract voor anderhalf jaar klaar liggen voor de 34-jarige Portugees.
Denk het niet. Al heeft ie daar nog wel contract geloof ik.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Veron wil weer weg bij Pincha.
Weer naar Chelski?
dan ga ik zeker weer fifa 2007 spelen met milan, na de updatequote:Cassano vrijwel zeker naar AC Milan
Dan weer werd een vertrek van Antonio Cassano bevestigd, dan weer werd het ontkend maar nu lijkt het toch echt zo ver. De aanvaller van Real Madrid vertrekt in januari vrijwel zeker op huurbasis naar AC Milan.
Het enfant terrible moet in Milaan voor meer goals gaan zorgen, gezien de zorgelijke situatie van de club dit seizoen. AC Milan scoort immers erg moeizaam en vindt zich hierdoor terug in de middenmoot van de Serie A.
Bij Real Madrid, dat Cassano in januari 2006 voor vijf miljoen euro overnam van AS Roma, is de Italiaan op een zijspoor terecht gekomen. De spits wordt nu dus verhuurd aan Milan, dat tevens een optie tot koop op hem heeft bedongen.
Dit is een grapquote:Op donderdag 28 december 2006 15:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan ga ik zeker weer fifa 2007 spelen met milan, na de update![]()
Dat stond in de spaanse krant AS...ware het niet dat het zeg maar een soort van 1 april is in Spanjequote:
Helemaal niet.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:52 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Beste voetbalnieuws in tijden denk ik?
Gelukkig bestaat er verschil van smaakquote:Op donderdag 28 december 2006 16:24 schreef WeebI het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Fantastische speler. Helaas ook af en toe een geweldig acteur, maar daarnaast is ie briljant, ook bij Inter.
Het lijkt onwaarschijnlijk dat Mohammed Sarr vanaf komende seizoen voor Roda JC zal spelen. De 23-jarige verdediger van Standard Luik staat op het verlanglijstje van de Limburgers, maar lijkt financieel gezien niet haalbaar.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:39 schreef DarkShine het volgende:
Mohamed Sarr (Standard Liege) -> Roda JC
Nollie heb toch genoeg geldquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het lijkt onwaarschijnlijk dat Mohammed Sarr vanaf komende seizoen voor Roda JC zal spelen. De 23-jarige verdediger van Standard Luik staat op het verlanglijstje van de Limburgers, maar lijkt financieel gezien niet haalbaar.
“Hij staat inderdaad op ons lijstje”, aldus algemeen directeur Huub Narinx tegenover het Algemeen Dagblad. “Maar waarschijnlijk is Sarr voor Roda niet te betalen.”
De Senegalees heeft een aflopend contract in Luik en weigert, ondanks de verwoede pogingen van de Waalse club, zijn contract te verlengen. Sarr stond eerder op de loonlijst bij AC Milan, maar kwam slechts éénmaal in actie.
Te duur.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:39 schreef DarkShine het volgende:
Mohamed Sarr (Standard Liege) -> Roda JC
quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het lijkt onwaarschijnlijk dat Mohammed Sarr vanaf komende seizoen voor Roda JC zal spelen. De 23-jarige verdediger van Standard Luik staat op het verlanglijstje van de Limburgers, maar lijkt financieel gezien niet haalbaar.
“Hij staat inderdaad op ons lijstje”, aldus algemeen directeur Huub Narinx tegenover het Algemeen Dagblad. “Maar waarschijnlijk is Sarr voor Roda niet te betalen.”
De Senegalees heeft een aflopend contract in Luik en weigert, ondanks de verwoede pogingen van de Waalse club, zijn contract te verlengen. Sarr stond eerder op de loonlijst bij AC Milan, maar kwam slechts éénmaal in actie.
Gohouri is inmiddels binnen. Benieuwd wat MGB nog meer gaat halen!quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dos Santos van Grasshoppers was/is toch wel het prime target.
Santa Cruz zou meer dan welkom zijn.
klinkt onwaarschijnlijk, maar Crespo en Beckham lijken voor elkaar gemaaktquote:
Hoezo? Hersi en Boukhari zijn zeker niet onhaalbaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:32 schreef DeVinger het volgende:
Ok Twente moet ook niet doorschieten
Ik heb het meer over het feit dat ze zo wel erg veel spelers krijgen toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:46 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Hoezo? Hersi en Boukhari zijn zeker niet onhaalbaar.
Hersi dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:48 schreef DeVinger het volgende:
maar die andere komt toch gewoon op de bank?
Hoe kom jij aan die wijsheid, is nog volop aan het onderhandelen over een nieuw contract. Twente wil hem namelijk graag houden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:48 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het feit dat ze zo wel erg veel spelers krijgen toch?
Touma gaat weg, dus daar is een van de twee handig voor, maar die andere komt toch gewoon op de bank?
Ok, nou dan snap ik die interesse eerlijk gezegt helemaal niet. Of de interesse wel, maar niet als touma echt blijft.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:30 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die wijsheid, is nog volop aan het onderhandelen over een nieuw contract. Twente wil hem namelijk graag houden.
Buffel kan goed achter de spitsen spelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:48 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoorde iets over dat AZ een bod van 3 miljoen op Thomas Buffel van Glasgow Rangers heeft gedaan.
Lijkt me niet nodig als je Arvaldze, Dembele en Koevermans hebt.![]()
Leo wilde zelf liever naar Ajax, die kon PSV makkelijk betalen. Lazovic zal echter een ander verhaal zijn, geen idee wat voor constructie hiervoor gecreëerd is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:21 schreef DeVinger het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze die kunnen betalen als ze Leo al niet kunnen halen
Je maakt me bangquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Leo wilde zelf liever naar Ajax, die kon PSV makkelijk betalen. Lazovic zal echter een ander verhaal zijn, geen idee wat voor constructie hiervoor gecreëerd is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |