klinkt onwaarschijnlijk, maar Crespo en Beckham lijken voor elkaar gemaaktquote:
Hoezo? Hersi en Boukhari zijn zeker niet onhaalbaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:32 schreef DeVinger het volgende:
Ok Twente moet ook niet doorschieten
Ik heb het meer over het feit dat ze zo wel erg veel spelers krijgen toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:46 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Hoezo? Hersi en Boukhari zijn zeker niet onhaalbaar.
Hersi dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:48 schreef DeVinger het volgende:
maar die andere komt toch gewoon op de bank?
Hoe kom jij aan die wijsheid, is nog volop aan het onderhandelen over een nieuw contract. Twente wil hem namelijk graag houden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:48 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het feit dat ze zo wel erg veel spelers krijgen toch?
Touma gaat weg, dus daar is een van de twee handig voor, maar die andere komt toch gewoon op de bank?
Ok, nou dan snap ik die interesse eerlijk gezegt helemaal niet. Of de interesse wel, maar niet als touma echt blijft.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:30 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die wijsheid, is nog volop aan het onderhandelen over een nieuw contract. Twente wil hem namelijk graag houden.
Buffel kan goed achter de spitsen spelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:48 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoorde iets over dat AZ een bod van 3 miljoen op Thomas Buffel van Glasgow Rangers heeft gedaan.
Lijkt me niet nodig als je Arvaldze, Dembele en Koevermans hebt.![]()
Leo wilde zelf liever naar Ajax, die kon PSV makkelijk betalen. Lazovic zal echter een ander verhaal zijn, geen idee wat voor constructie hiervoor gecreëerd is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:21 schreef DeVinger het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze die kunnen betalen als ze Leo al niet kunnen halen
Je maakt me bangquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Leo wilde zelf liever naar Ajax, die kon PSV makkelijk betalen. Lazovic zal echter een ander verhaal zijn, geen idee wat voor constructie hiervoor gecreëerd is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |