quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:25 schreef Asmooh het volgende:
misschien moeten jullie eens minder fokken en meer bewegen!
quote:
Sporten en fokken tergelijk...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Doe eens niet zo druk, ik word al moe als ik naar je kijk!
Jamaar... ik moet toch computerspelletjes kunnen spelen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:56 schreef Fannetje het volgende:
Een laptop is toch niet echt nodig? Ik neem tenminste aan dat we daar geen internet hebben
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:15 schreef Fannetje het volgende:
Gaan we daar allemaal met onze laptops zitten Fok!ken?
ik weet nog niet, denk dat ik hem ook thuis laat. Ik neem aan dat er een dvd speler in de huisjes is?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou lapje gewoon thuis hoorIs zo'n gesleep
....alleen niet in de badkamer (lees: bubbelbadruimte) en een laptop...quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Er is een dvd-speler en een breedbeeldtv![]()
Denk niet dat Vick het leuk vindt als ik zijn laptop meeneem om in de badkamer te gebruiken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....alleen niet in de badkamer (lees: bubbelbadruimte) en een laptop...![]()
quote:
Ik haal je wel op, dat is minder om dan wanneer jij naar Ehv moet komen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:49 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben afhankelijk van Levitation
Hoe wilde je het gaan doen? Zal ik naar Eindhoven komen of kom je langs Den Bosch?
Da's goed, ik kom jullie wel ophalen. Hebben jullie dan mijn mobiele telnr? Je weet maar nooit of er iets mis gaat met de trein of op de weg. Ik heb denk ik alleen Isa's mobiele nummer. Anders maar even pm-enquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Als ik de trein neem van 13:40 (freecell en teigan dan om een uur of 13:00) dan zijn we om 15:31 op station Lichtenvoorde-Groenlo. Kan je ons dan ophalen?
(en is dit een goede tijd, freecell en teigan?)
Is primaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik haal je wel op, dat is minder om dan wanneer jij naar Ehv moet komen.
Ik moet nog even uitzoeken hoe lang we er over rijden en hoe laat ik dan bij jou moet zijn enzo...
Heb 't even opgezocht:
Het is bij mij vandaan 1:44 rijden (162km)
Ik denk dat het vanaf jouw huis 1,5 uur rijden is (ongeveer 130km volgens routenet).
Hoe laat willen we daar zijn? Rond 3 uur?
Dan moet ik dus om half 2 bij jou zijn...
Ik PM je nog wel!![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:25 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat ik sowieso 's middags in Haaksbergen even langs de Aldi ga voor een aantal standaardproducten
Goed plan, station noord is 5 minuten lopen van mijn huisquote:Op maandag 5 februari 2007 10:37 schreef teigan het volgende:
freecell, als wij om 12:54 opstappen op Station Noord, kunnen wij de trein van 13:02 richting Zwolle nemen. Dat is degene waar Isa het over heeft..
ik neem mijn gourmetding wel mee. Ik zorg ook wel voor een fles olijfolie, want dat wordt altijd vergeten met vakantiesquote:Op maandag 5 februari 2007 11:09 schreef Levitation het volgende:
Gigen we nog gourmetten/tafelgrillen komend weekend? En zo ja, wie neemt er een gourmetstel mee? Ik kom met de auto, dus ik kan wel 't een en 't ander meesjouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |