126quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:26 schreef Troel het volgende:
Ow, en nieuwe adres freecell(nouja, huisnummer)
Rij je dan ff langs Den Bosch?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:26 schreef octopussy het volgende:
Over 2 weekjes gaan we al weer meeten![]()
ik vertrek denk ik rond een uur of 18.00 met de auto (Delft) en ik kan nog 3 mensen meenemen. Brandstof gratis, dus lekker goedkoop. Wie wil er meerijden?
Misschien is het handig om die avond een lekkere grote pan soep in het huisje te koken met brood erbij. Ik verwacht rond 20.00 uur aan te komen (ligt ook aan files) dus dan is het wel lekker als avondeten. Hoeven we ook niet op elkaar te wachten met eten enzo.
Ja das prima, dan pik ik je op station Delft gewoon op.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:52 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl heeft er 18 jaar gewoond dus die supermarkten die vinden we wel
En octopussy, ik wil wel meerijden als dat kan. Is het handig als ik gewoon met de trein naar Delft kom en dat je me dan bij het station oppikt? O, en wanneer wilde jij ook alweer teruggaan?
Ik denk wel dat ik met de auto kan gaan... maar ik neem niet de hele dag vrij. Ik rij rond half een uit Ehv weg. Je mag mee rijden!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:16 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Rij je dan ff langs Den Bosch?
Ik heb die dag vrij (*O*) en kan dus vroeg komen! Vooralsnog kom ik nog gewoon met de trein!
Ik ga ook voor de zondagvaond terug dus helemaal superquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:12 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja das prima, dan pik ik je op station Delft gewoon op.
Ik moet zondagavond weer terug.
Dat zou helemaal geweldig zijn! Graag!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik met de auto kan gaan... maar ik neem niet de hele dag vrij. Ik rij rond half een uit Ehv weg. Je mag mee rijden!
Zondagavond... ik moet maandag gewoon weer werken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:43 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat zou helemaal geweldig zijn! Graag!Wanneer ga jij terug?
Ik kan misschien wel wat mensen bij het station ophalen. Heb geen hele grote auto, maar Fannetje en ik zitten toch maar met z'n 2-en in. Daar kan dan best nog wat bij.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:16 schreef teigan het volgende:
freecell en isa, hoe laat wilden jullie weg? Ik iig na 12 uur, scheelt mij weer reiskosten..
en pikt iemand ons op op een treinstation? Of moeten we dat busje regelen?
Ik moet vrijdag nog gewoon werken, maar kan eventueel vrijdagmiddag vrij nemen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:16 schreef teigan het volgende:
freecell en isa, hoe laat wilden jullie weg? Ik iig na 12 uur, scheelt mij weer reiskosten..
en pikt iemand ons op op een treinstation? Of moeten we dat busje regelen?
Ik meld me bij deze ook aan voor vervoer vanaf Delft!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:12 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja das prima, dan pik ik je op station Delft gewoon op.
Ik moet zondagavond weer terug.
ik neem een hoop films mee in de auto en mijn gourmetstel (denk wel dat we er 2 nodig hebben).quote:Op zondag 28 januari 2007 19:06 schreef teigan het volgende:
Er moesten toch een hoop films mee?
Ga ik ook gewoon werken die dag.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik neem een hoop films mee in de auto en mijn gourmetstel (denk wel dat we er 2 nodig hebben).
Lianne, je kan met mij en jojogirl meerijden hoor. Alleen kan ik niet eerder vrijnemen vrijdag omdat ik dan net mijn eerste week stage loop. Gaat wel gezellig worden in de auto![]()
Ik dacht gelezen te hebben dat je bij meer dan 2 auto's moest betalen namelijk. Maar volgens mij hoeft dat niet want we hebben 4 auto's (2 per huisjequote:Op zondag 28 januari 2007 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Bij de bungalow mogen twee auto's en de parkeerplaats kost niets.
Pfff... jij gaat nieteens mee!quote:
Misschien kunnen we een lijstje maken met wat we graag willen meenemen en dan kan iedereen aangeven waar ze voor zorgt? Dan verspreiden we het gesleep een beetje.quote:
Vrijdag tegen 13.00 weg uit groningen oid?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag nog gewoon werken, maar kan eventueel vrijdagmiddag vrij nemen.
En ik hoop stiekem dat iemand ons komt halen
Dat wilde ik ook voorstellen. Het is handiger voor mensen met de auto om die zooi mee te slepen. Met de trein gaan en slepen is niet handig.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:01 schreef freecell het volgende:
Maar misschien is het handig als de mensen met auto's de grote dingen meenemen?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:01 schreef freecell het volgende:
Alles wat Levitation noemt heb ik niet...
Maar misschien is het handig als de mensen met auto's de grote dingen meenemen?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:25 schreef Asmooh het volgende:
misschien moeten jullie eens minder fokken en meer bewegen!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:25 schreef Asmooh het volgende:
misschien moeten jullie eens minder fokken en meer bewegen!
quote:
Sporten en fokken tergelijk...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Doe eens niet zo druk, ik word al moe als ik naar je kijk!
Jamaar... ik moet toch computerspelletjes kunnen spelen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:56 schreef Fannetje het volgende:
Een laptop is toch niet echt nodig? Ik neem tenminste aan dat we daar geen internet hebben
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:15 schreef Fannetje het volgende:
Gaan we daar allemaal met onze laptops zitten Fok!ken?
ik weet nog niet, denk dat ik hem ook thuis laat. Ik neem aan dat er een dvd speler in de huisjes is?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou lapje gewoon thuis hoorIs zo'n gesleep
....alleen niet in de badkamer (lees: bubbelbadruimte) en een laptop...quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Er is een dvd-speler en een breedbeeldtv![]()
Denk niet dat Vick het leuk vindt als ik zijn laptop meeneem om in de badkamer te gebruiken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....alleen niet in de badkamer (lees: bubbelbadruimte) en een laptop...![]()
quote:
Ik haal je wel op, dat is minder om dan wanneer jij naar Ehv moet komen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:49 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben afhankelijk van Levitation
Hoe wilde je het gaan doen? Zal ik naar Eindhoven komen of kom je langs Den Bosch?
Da's goed, ik kom jullie wel ophalen. Hebben jullie dan mijn mobiele telnr? Je weet maar nooit of er iets mis gaat met de trein of op de weg. Ik heb denk ik alleen Isa's mobiele nummer. Anders maar even pm-enquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Als ik de trein neem van 13:40 (freecell en teigan dan om een uur of 13:00) dan zijn we om 15:31 op station Lichtenvoorde-Groenlo. Kan je ons dan ophalen?
(en is dit een goede tijd, freecell en teigan?)
Is primaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik haal je wel op, dat is minder om dan wanneer jij naar Ehv moet komen.
Ik moet nog even uitzoeken hoe lang we er over rijden en hoe laat ik dan bij jou moet zijn enzo...
Heb 't even opgezocht:
Het is bij mij vandaan 1:44 rijden (162km)
Ik denk dat het vanaf jouw huis 1,5 uur rijden is (ongeveer 130km volgens routenet).
Hoe laat willen we daar zijn? Rond 3 uur?
Dan moet ik dus om half 2 bij jou zijn...
Ik PM je nog wel!![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:25 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat ik sowieso 's middags in Haaksbergen even langs de Aldi ga voor een aantal standaardproducten
Goed plan, station noord is 5 minuten lopen van mijn huisquote:Op maandag 5 februari 2007 10:37 schreef teigan het volgende:
freecell, als wij om 12:54 opstappen op Station Noord, kunnen wij de trein van 13:02 richting Zwolle nemen. Dat is degene waar Isa het over heeft..
ik neem mijn gourmetding wel mee. Ik zorg ook wel voor een fles olijfolie, want dat wordt altijd vergeten met vakantiesquote:Op maandag 5 februari 2007 11:09 schreef Levitation het volgende:
Gigen we nog gourmetten/tafelgrillen komend weekend? En zo ja, wie neemt er een gourmetstel mee? Ik kom met de auto, dus ik kan wel 't een en 't ander meesjouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |