Veel plezier in Marveld (hou je het huisje heel?)quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier. Ik ga mijn tas voor Marveld inpakken
Ok ik ga even voor je kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Een skibroek (mijne is te krap), handschoenen (ik heb er nog 1) en een skibril (mijn 'te dure' skibril heeft mijn schoonzus schoongemaakt met onverdund agressief schoonmaakmiddel en de uv-filter oid is daardoor aangetast, maar niet egaal zodat je koppijn krijgt als je hem draagt
). Skisokken heb ik wel, maar behoorlijk versleten
![]()
En een ski-jas heb ik wel....maar die kruipt omhoog omdat mijn heupen te breed zijn, maar Dennis lyncht me als ik dat ding niet aantrek. Ik heb toen een jas gekocht van het geld dat we hadden voor een nieuw bankstelMaar hij was 250 euro afgeprijsd! Waarom begrijpen mannen dat niet...
doe je toch gewoon beetje pannenkoekenmix in een gourmetpannetjequote:Op donderdag 4 januari 2007 23:00 schreef Pandorah het volgende:
Jeej! Pannenkoeken! Met spek en appel en en en...![]()
![]()
Maar steengrillen (ik heb zo'n steen staan hier in huis als ik het in de verbouwingszooi kan vinden) of gourmetten is ook leuk mits ik er maar veel groenten op kan gooien.
Btw: gelukkig 2007 nog (ben niet te laat he)!
Je doet niets fout. Dat zijn de standaard gourmet-pannenkoekjesquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:29 schreef Pandorah het volgende:
Ja maar, ja maar... dat lukt bij mij nooit zo. Ik houd altijd een beetje van die vloeibare mix. Naja, ik doe vast wat fout dan
ik lees vreetweekend, en ik denk CHOCOLA!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:40 schreef Troel het volgende:
Ik kan prima gourmetpannenkoeken bakken
Maar ik hoor al dat het een vreetweekend gaat worden
chocola? dan kom ik ook!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:04 schreef teigan het volgende:
[..]
ik lees vreetweekend, en ik denk CHOCOLA!!
lijkt mij lekker...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:09 schreef omearos het volgende:
[..]
chocola? dan kom ik ook!zullen wij chocolade-fondue doen?
![]()
ik heb het een tijdje geleden eens geprobeerd, slagroomtruffels moesten het worden, maar het was niet helemaal goedgegaan..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:35 schreef Levitation het volgende:
Misschien kunnen we daar in de buurt wel een bonbon-workshop volgen...
Ben allang weer vergeten hoe je bonbons moet maken.![]()
Oeh, dat wil ik ook wel lerenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:46 schreef teigan het volgende:
[..]
ik heb het een tijdje geleden eens geprobeerd, slagroomtruffels moesten het worden, maar het was niet helemaal goedgegaan..
Ik kan dus ook wel weer een opfriscursusje gebruiken..
Samen reizen lijkt me tof, maar ik ga het liefst vrijdagavond al die kant op, anders wordt het wel erg duurquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:31 schreef teigan het volgende:
jeuj, gefeliteerd dan nog eens met je nieuwe plekje!!!! Het is zo'n opluchting, om niet meer terug te hoeven waarschijnlijk... Is jullie huisje nu dan een beetje mooi ingericht?
Wij reizen gewoon samen die kant uit straks?(en pikken Isa op in Hoogeveen?)
Ik ook!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:09 schreef Troel het volgende:
ik ga de vrijdagmiddag/avond heen en de zondag terug
Kan ze meteen de huisjes nog even poetsen en ons uitchecken.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:51 schreef Troel het volgende:
Als je wilt mag je rustig tot maandag blijven hoor
Ik geloof er niets van. De keren dat ik je bij een meet gezien heb, heb je helemaal niets verpest. Volgens mij overschat je jezelf een beetje.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:36 schreef YPPY het volgende:
Waarschuwing: ik heb de vorige travelmeet (die niet doorging) verpest, dus pas op voor mijn aanwezigheid. Zelfs een middag kan genoeg zijn.
Ok, het was samen met k_man, maar wij hebben er toch echt voor gezorgd dat de meet niet doorging.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. De keren dat ik je bij een meet gezien heb, heb je helemaal niets verpest. Volgens mij overschat je jezelf een beetje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |