abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45017109
We kunnen lekkere pannenkoeken bakken terwijl de rest aan het klooien is met pannetjes waar je pannenkoek nooit gaar in wordt. Of ben ik nou te somber?

(en nee, dat is niet iets moeilijks, maar wèl lekker!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_45017219
Pannenkoeken met appel!
En dan ga ik nu Wie is de Mol kijken!
pi_45017292
Veel plezier. Ik ga mijn tas voor Marveld inpakken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_45017643
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier. Ik ga mijn tas voor Marveld inpakken
Veel plezier in Marveld (hou je het huisje heel?)

zijn er trouwens nog specifieke dingen die je nodig hebt voor skivakantie? Ik ga namelijk nog bij mijn ouders lang dit weekend en die hebben in de loop der jaren een kast vol met skispullen verzameld (jassen, broeken, skisokken, handschoenen, mutsen, sjaals, skibrillen). Ik moet toch nog even een skibroek voor Stefan uitzoeken. Hij weigert te bedenken dat hij wellicht niet meer in zijn skibroek past na aangekomen te zijn
pi_45017862
Een skibroek (mijne is te krap ), handschoenen (ik heb er nog 1) en een skibril (mijn 'te dure' skibril heeft mijn schoonzus schoongemaakt met onverdund agressief schoonmaakmiddel en de uv-filter oid is daardoor aangetast, maar niet egaal zodat je koppijn krijgt als je hem draagt ). Skisokken heb ik wel, maar behoorlijk versleten

En een ski-jas heb ik wel....maar die kruipt omhoog omdat mijn heupen te breed zijn, maar Dennis lyncht me als ik dat ding niet aantrek. Ik heb toen een jas gekocht van het geld dat we hadden voor een nieuw bankstel Maar hij was 250 euro afgeprijsd! Waarom begrijpen mannen dat niet...
pi_45019130
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Een skibroek (mijne is te krap ), handschoenen (ik heb er nog 1) en een skibril (mijn 'te dure' skibril heeft mijn schoonzus schoongemaakt met onverdund agressief schoonmaakmiddel en de uv-filter oid is daardoor aangetast, maar niet egaal zodat je koppijn krijgt als je hem draagt ). Skisokken heb ik wel, maar behoorlijk versleten

En een ski-jas heb ik wel....maar die kruipt omhoog omdat mijn heupen te breed zijn, maar Dennis lyncht me als ik dat ding niet aantrek. Ik heb toen een jas gekocht van het geld dat we hadden voor een nieuw bankstel Maar hij was 250 euro afgeprijsd! Waarom begrijpen mannen dat niet...
Ok ik ga even voor je kijken.
Tja, jassen en heupen. Ik heb dat ook wel. Meeste jassen (ook herenjassen) krijg ik niet dicht. Is ook echt heel genant als je zelfs de herenkleding niet meer past in de winkel. Ik kan mijn winterjas ook alleen maar dichtkrijgen met een dunne pulli. Een trui en skiroek en winterjas gaat niet. Wel fijn dat mijn rits ook van onderen open gaat, dus als ik een tijdje moet zitten dan rits ik hem een stukje open.

Als je dik bent mag je blijkbaar niet skieen (of motorrijden of duiken), want grote maten bestaan bijna niet daarvoor.
pi_45019225
Ik krijg mijn skijas alleen dicht met een t-shirt aan. Brrrr
pi_45019475
Dus Isabeau en Liejannuh gaan in het andere huisje eten?
Mooi, met negen vrouw kunnen we vast wel aan een tafel zitten!

Veel plezier, Isabeau! We verwachten uiteraard een uitgebreid resiverslag
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 22:22:49 #109
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45021288
Sneeuwhoogtes al gecheckt?

Heel veel plezier!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45022116
In Tirol barst het van de sneeuw

Nog meer fans van pannenkoeken?
pi_45023060
Jeej! Pannenkoeken! Met spek en appel en en en...
Maar steengrillen (ik heb zo'n steen staan hier in huis als ik het in de verbouwingszooi kan vinden) of gourmetten is ook leuk mits ik er maar veel groenten op kan gooien.

Btw: gelukkig 2007 nog (ben niet te laat he )!
pi_45023935
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:00 schreef Pandorah het volgende:
Jeej! Pannenkoeken! Met spek en appel en en en...
Maar steengrillen (ik heb zo'n steen staan hier in huis als ik het in de verbouwingszooi kan vinden) of gourmetten is ook leuk mits ik er maar veel groenten op kan gooien.

Btw: gelukkig 2007 nog (ben niet te laat he )!
doe je toch gewoon beetje pannenkoekenmix in een gourmetpannetje
pi_45024228
Ja maar, ja maar... dat lukt bij mij nooit zo. Ik houd altijd een beetje van die vloeibare mix. Naja, ik doe vast wat fout dan
pi_45029865
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:29 schreef Pandorah het volgende:
Ja maar, ja maar... dat lukt bij mij nooit zo. Ik houd altijd een beetje van die vloeibare mix. Naja, ik doe vast wat fout dan
Je doet niets fout. Dat zijn de standaard gourmet-pannenkoekjes
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:40:17 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_45031022
Ik kan prima gourmetpannenkoeken bakken

Maar ik hoor al dat het een vreetweekend gaat worden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45031396
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 09:40 schreef Troel het volgende:
Ik kan prima gourmetpannenkoeken bakken

Maar ik hoor al dat het een vreetweekend gaat worden
ik lees vreetweekend, en ik denk CHOCOLA!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_45036608
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:04 schreef teigan het volgende:

[..]

ik lees vreetweekend, en ik denk CHOCOLA!!
chocola? dan kom ik ook! zullen wij chocolade-fondue doen?
pi_45039557
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:09 schreef omearos het volgende:

[..]

chocola? dan kom ik ook! zullen wij chocolade-fondue doen?
lijkt mij lekker...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_45039639
Misschien kunnen we daar in de buurt wel een bonbon-workshop volgen...
Ben allang weer vergeten hoe je bonbons moet maken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_45039984
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:35 schreef Levitation het volgende:
Misschien kunnen we daar in de buurt wel een bonbon-workshop volgen...
Ben allang weer vergeten hoe je bonbons moet maken.
ik heb het een tijdje geleden eens geprobeerd, slagroomtruffels moesten het worden, maar het was niet helemaal goedgegaan..

Ik kan dus ook wel weer een opfriscursusje gebruiken..
pi_45040047
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:46 schreef teigan het volgende:

[..]

ik heb het een tijdje geleden eens geprobeerd, slagroomtruffels moesten het worden, maar het was niet helemaal goedgegaan..

Ik kan dus ook wel weer een opfriscursusje gebruiken..
Oeh, dat wil ik ook wel leren
pi_45137980
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:31 schreef teigan het volgende:
jeuj, gefeliteerd dan nog eens met je nieuwe plekje!!!! Het is zo'n opluchting, om niet meer terug te hoeven waarschijnlijk... Is jullie huisje nu dan een beetje mooi ingericht?

Wij reizen gewoon samen die kant uit straks?(en pikken Isa op in Hoogeveen?)
Samen reizen lijkt me tof, maar ik ga het liefst vrijdagavond al die kant op, anders wordt het wel erg duur

En het is inderdaad geweldig om niet meer terug te hoeven. Het hele huis is klaar op de slaapkamers na (de ene wil graag behang en de andere heeft behoefte aan vloerbedekking) dus ik kan er prima leven
  maandag 8 januari 2007 @ 13:07:57 #123
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_45140024
Even ivm met eventueel vrij vragen op m'n werk enzo: van wanneer tot en met wanneer willen we precies gaan?
  maandag 8 januari 2007 @ 13:09:26 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_45140063
ik ga de vrijdagmiddag/avond heen en de zondag terug
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45140172
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:09 schreef Troel het volgende:
ik ga de vrijdagmiddag/avond heen en de zondag terug
Ik ook!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')