Ik kom net terug van de voorinspectie van de bungalow.
Per bungalow dus 7 bedden en van bestek, borden etc. alles 12 per huisje.
Wat wel handig is om vooraf mee te nemen:
- lucifers (gasfornuis, 1 pakje ligt klaar, maar dat was bij ons al heel vlot nat (?) en niemand rookte, dus hadden we geen lucifers meer
![]()
)
- zout, peper, eventuele andere kruiden (met oog op gourmetten en beetje zonde om nieuw te kopen)
- er is géén oven, dus steengrildingen kun je niet opwarmen
- er is wel een waterkoker
- vaatwastabletten voor de vaatwasmachine
- evt afwasmiddel
- theedoeken voor de kleine handwasjes (bijv handig op maandagochtend 10 minuten voor vertrek doe je de vaatwasmachine niet meer aan)
- vuilniszakken
Je kan boodschappen bestellen die dan zonder bezorgkosten al keurig klaar staan in je huisje. Melk en dergelijke staat dan al netjes in je koelkast. Misschien een goed idee? Dan moet de eerste die aankomt wel de boodschappen betalen.
Op vrijdag en zondag/maandag kan een taxibusje worden besteld (nummer zal ik nog opzoeken). Als een beetje grote groep tegelijk aankomt is dat heel goedkoop. In het busje passen geloof ik 9 vrouw en het ritje station Groenlo-Lichtenvoorde (in Lievelde) naar park Marveld kost slechts 15 euro. Dat is een mooi te verdelen bedrag
![]()
Busje kan je dan op zondagavond of maandagochtend ook weer bestellen om terug te gaan.
En als je sauna stuk gaat op zondag, dan komen ze het binnen een uur alweer repareren
![]()
(gebeurde bij ons
![]()
)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."