Ik zou zo 1-2-3 niet 10 landen kunnen noemen waar nauwelijks een linkse stroming is... Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de politiek niet in alle landen volg.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:37 schreef sigme het volgende:
Is het niet zo dat er in veel andere landen nauwelijks linkse stroming is? Of nauwelijks atheistische stroming?
Hangt er ook vanaf wat je als 'links' aanmerkt he. Net als het ervan afhangt wat je in NL als rechts aanmerkt, en dat aan buitenstaanders / buitenlanders probeert uit te leggen.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zou zo 1-2-3 niet 10 landen kunnen noemen waar nauwelijks een linkse stroming is... Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de politiek niet in alle landen volg.
We gaan juist naar een tekort aan hoogopgeleiden...quote:Op woensdag 20 december 2006 12:45 schreef SjonLok het volgende:
Laat die mensen nou maar toe, ook in de toekomst hebben we schoonmakers en vuilnismannen nodig.
Mensen als jij hebben waarschijnlijk een kleine penis waaruit allerlei frustraties voortvloeien die vervolgens geprojecteerd worden op 'de vreemdeling'.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:45 schreef SjonLok het volgende:
Laat die mensen nou maar toe, ook in de toekomst hebben we schoonmakers en vuilnismannen nodig.
Waarom gaan ze dan niet terug en vragen dan een vergunning tot kenniswerker aan?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
We gaan juist naar een tekort aan hoogopgeleiden...
Dat gezegd hebbende: veel asielverzoekenden zijn allesbehalve laagopgeleiden.
Dan moet je eerst een werkgever vinden. Deze procedure wordt nl. door de werkgever opgestart.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom gaan ze dan niet terug en vragen dan een vergunning tot kenniswerker aan?
Is een stuk makkelijker en minder frustrerend dan heel de tijd moeten vechten tegen de IND.
Dan heb je het toch enigszins verkeerd begrepen. Ik bedoelde inderdaad dat je geen argument gebruikte, en dat zo'n post dan verder geen nut heeft in een discussie. Ik kan ook overal gaan raaskallen over 'rechtse rakkers' maar ja.. wat draagt dat bij?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee. En het was ook niet de bedoeling. Jij stelt dat het een argument was en kwalificeerde deze als "prachtig", waarbij duidelijk is dat je op semi-humoristische wijze het woord "kul" oid bedoelde.
Ik neem aan dat je onze rechtse partijen dan afzet tegenover partijen in het buitenland? Aangezien we het hier over landelijke politiek hebben lijkt het me handiger om de partijen tegenover elkaar een plek te geven in het politieke spectrum. Anders kun je ook zeggen dat we hier nauwelijks een linkse stroming kennen.quote:Hoe dan ook, het valt aan de meeste mensen niet uit te leggen dat Nederland nauwelijks een rechtse stroming kent. Zelfs de VVD kent vele linkse argumenten. Zelfs Verdonk! (om het cirkeltje maar weer even rond te maken)
Ik claim nergens dat die post een bijdrage aan deze draad heeft geleverd. Ik wist overigens niet dat op Fok! onzinberichten zo zeldzaam waren dat er een discussie over gevoerd kan worden...quote:Op woensdag 20 december 2006 15:11 schreef gday het volgende:
Dan heb je het toch enigszins verkeerd begrepen. Ik bedoelde inderdaad dat je geen argument gebruikte, en dat zo'n post dan verder geen nut heeft in een discussie. Ik kan ook overal gaan raaskallen over 'rechtse rakkers' maar ja.. wat draagt dat bij?
Nauwelijks een linkse stroming? Huh? Ten opzichte van een communistisch land ofzo?quote:Ik neem aan dat je onze rechtse partijen dan afzet tegenover partijen in het buitenland? Aangezien we het hier over landelijke politiek hebben lijkt het me handiger om de partijen tegenover elkaar een plek te geven in het politieke spectrum. Anders kun je ook zeggen dat we hier nauwelijks een linkse stroming kennen.
Welkom in POLquote:Op woensdag 20 december 2006 15:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik claim nergens dat die post een bijdrage aan deze draad heeft geleverd. Ik wist overigens niet dat op Fok! onzinberichten zo zeldzaam waren dat er een discussie over gevoerd kan worden...
Al onze (noemenswaardige) linkse stromingen steunen van harte het parlementair systeem. Echte revolutionairen geloven daar natuurlijk helemaal niet in. Die hebben trouwens ook niet veel op met mensenrechten.quote:[..]
Nauwelijks een linkse stroming? Huh? Ten opzichte van een communistisch land ofzo?
Ik noem dat extreem-links... Overigens, de wortels van GL en de PvdD liggen in clubjes die helemaal niet zo houden van democratie. Maar je moet je nou eenmaal aanpassen aan je omgeving als je succesvol wenst te zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:47 schreef sigme het volgende:
Al onze (noemenswaardige) linkse stromingen steunen van harte het parlementair systeem. Echte revolutionairen geloven daar natuurlijk helemaal niet in. Die hebben trouwens ook niet veel op met mensenrechten.
Wanneer noem jij het een wortel? Als het het verst van de oppervlakte afstaat?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik noem dat extreem-links... Overigens, de wortels van GL en de PvdD liggen in clubjes die helemaal niet zo houden van democratie. Maar je moet je nou eenmaal aanpassen aan je omgeving als je succesvol wenst te zijn.
Nee, als het daadwerkelijk een wortel is.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:53 schreef sigme het volgende:
Wanneer noem jij het een wortel? Als het het verst van de oppervlakte afstaat?
Een wortel is een metafoor en is nooit daadwerkelijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, als het daadwerkelijk een wortel is.
Echt hoogopgeleid zijn ze dan niet he?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een werkgever vinden. Deze procedure wordt nl. door de werkgever opgestart.
Wijsneus.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:03 schreef WeirdMicky het volgende:
Een wortel is een metafoor en is nooit daadwerkelijk.
Hoezo? Iedere hoogopgeleide kan hier onmiddellijk aan de slag wil jij zeggen?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Echt hoogopgeleid zijn ze dan niet he?
Beargumenteren is tot nu toe niet bepaald je sterkste punt gebleken.quote:
En dan te bedenken dat ik mijn geld er toch echt mee verdien.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:27 schreef gday het volgende:
Beargumenteren is tot nu toe niet bepaald je sterkste punt gebleken.
Liever een wijsneus dan een dwaas.quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik mijn geld er toch echt mee verdien.
Dat is erg leuk voor je, maar probeer dat dan ook naar de buitenwereld uit te stralen aub.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik mijn geld er toch echt mee verdien.
Ja, 30.000 euro bruto voor iemand onder de 30 of 45.000 euro bruto voor iemand van boven de 30 is echt niet zo onmogelijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoezo? Iedere hoogopgeleide kan hier onmiddellijk aan de slag wil jij zeggen?
Gefeliciteerd met je promotie.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:38 schreef WeirdMicky het volgende:
Liever een wijsneus dan een dwaas.
Hier op Fok!? Is dat belangrijk dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:40 schreef gday het volgende:
Dat is erg leuk voor je, maar probeer dat dan ook naar de buitenwereld uit te stralen aub.
Misschien is het voor velen wel even handig dat ze eerst de taal leren kennen. Ik noem maar: je bent arts. Je spreekt alleen de taal van het land waar je vandaan komt en een beetje Engels. Zou een ziekenhuis jou nu onmiddellijk aannemen? Nee. Nadat je Nederlands hebt geleerd ben je wel welkom.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, 30.000 euro bruto voor iemand onder de 30 of 45.000 euro bruto voor iemand van boven de 30 is echt niet zo onmogelijk.
Feit is gewoon dat ze geen baan kunnen vinden, anders zouden ze wel terug gaan en komen als kennismigrant
Als je het liefst een gezonde en volwassen discussie voert: ja. Ik snap dat het onbegonnen werk is om van POL een gezond discussie-forum te maken, maar ik wil zo af en toe toch even aan de bel trekken als ik vind dat sommigen onvolwassen gedrag vertonen. Ik snap dan ook niet waarom je niet iets zegt als: "Ja inderdaad, het heeft niet zoveel nut" ipv dat je pogingen doet om je posts legitiemer te doen lijken dan ze in werkelijkheid zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hier op Fok!? Is dat belangrijk dan?
Jongen, zeur niet zo. Als ik in POL alleen maar zeikposts plaats, prima. Maar nu ben je gewoon een vervelend ventje die uiteindelijk de draad alleen maar verder aan het vervuilen is met een totaal oninteressante discussie. Het middel is dus erger dan de kwaal.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:39 schreef gday het volgende:
Als je het liefst een gezonde en volwassen discussie voert: ja. Ik snap dat het onbegonnen werk is om van POL een gezond discussie-forum te maken, maar ik wil zo af en toe toch even aan de bel trekken als ik vind dat sommigen onvolwassen gedrag vertonen. Ik snap dan ook niet waarom je niet iets zegt als: "Ja inderdaad, het heeft niet zoveel nut" ipv dat je pogingen doet om je posts legitiemer te doen lijken dan ze in werkelijkheid zijn.
Parasieten? Het gaat echt alleen maar om mensen hoor...quote:Op woensdag 20 december 2006 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die GP-parasieten zitten toch allemaal al minimaal 5 jaar in Nederland of niet?
En dan noem je mij een wijsneus.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Parasieten? Het gaat echt alleen maar om mensen hoor...
Ok, ga dan maar verder met zinloze posts plaatsen.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jongen, zeur niet zo. Als ik in POL alleen maar zeikposts plaats, prima. Maar nu ben je gewoon een vervelend ventje die uiteindelijk de draad alleen maar verder aan het vervuilen is met een totaal oninteressante discussie. Het middel is dus erger dan de kwaal.
Daar zit wat in. Vooruit dan: ik ben ook een wijsneus.quote:
Nou sorry hoor...quote:Op woensdag 20 december 2006 21:17 schreef gday het volgende:
Ik vind het serieus jammer dat je zo moet reageren. Echt jammer.
Je bevestigt mijn (nabewerkte) vorige post. Als je het zo erg vindt: post zulke dingen niet, of leer er anders mee leven dat niet iedereen mee wil gaan in zo'n infantiele manier van discussieren.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor...
Maar ik sta nog wel achter mijn woorden: ik vind jou een zeurpiet in deze.
Blijf je nou doorzeiken? Mijn god, ik heb nu al weer spijt van mijn "sorry". Ga eens mijn posthistorie door en tel eens de serieuze posts tov de minder serieuze posts.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:22 schreef gday het volgende:
Je bevestigt mijn (nabewerkte) vorige post. Als je het zo erg vindt: post zulke dingen niet, of leer er anders mee leven dat niet iedereen mee wil gaan in zo'n infantiele manier van discussieren.
Jij had geen enkel probleem om over mijn posts te oordelen. Ga dan niet janken als je de wind van voren krijgt. Wie kaatst kan de bal verwachten. Waarvan akte!quote:Op woensdag 20 december 2006 21:54 schreef gday het volgende:
Hou toch in godsnaam eens op met persoonlijk over mij te oordelen.
O, een jij-bak! Hi-laaaaaa-risch.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:02 schreef gday het volgende:
Kerel, om je eigen woorden even aan te halen: het is maar internet toch? Waarom trek je je het zoooo erg aan en waarom probeer je dan zooooo jezelf te verdedigen?
Wie kaatst kan de bal verwachten. Waarvan akte!
Hé, ook nog de post aanpassen. Het is echt belangrijk voor je! Grapjas!quote:Op woensdag 20 december 2006 22:02 schreef gday het volgende:
Als een totale verrassing heb je toch gereageerd en doe je zelf vrolijk mee met doorzeiken, waar je zelf op afgaf!
Maar om je eigen woorden even aan te halen: het is maar internet toch? Waarom trek je je het zoooo erg aan en waarom probeer je dan zooooo jezelf te verdedigen?
Ik snap trouwens niet welke bal jij kaatst, want ik beoordeelde jouw posts, en niet jouw persoon. Andersom doe je dat wel. Kaats dan wel dezelfde bal terug, aub.
(Topargumentatie weer.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, een jij-bak! Hi-laaaaaa-risch.
Wat ben jij een zielig figuur. Maar ik vermaak mij uitstekend met je. Beloof je weer te reageren? Net zo snedig als anders?
Ach, het is maar internet. Wat maak je je druk.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hé, ook nog de post aanpassen. Het is echt belangrijk voor je! Grapjas!
Het zit je wel dwars, nietwaar?quote:
Vete? Gozertje, ik ben je zo weer vergeten hoor. Je bent voor even vermakelijk. Meer niet.quote:Als je maar hard genoeg lacht in het luchtledige, voel je je vast nog stoerder! Gooi er nog een 'hi-laaaaaa-risch' en dan kom je als winnaar uit deze vete, toch?![]()
Ik heb veel te veel lol in deze non-discussie met iemand die alleen maar heel serieus wil posten...quote:Wees nou een vent, en doe eerst zelf wat je van mij verwacht: ophouden met doorzeiken.
Ik maak mij niet druk. Je vindt het stiekum wel een goede tekst, is het niet?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:13 schreef gday het volgende:
Ach, het is maar internet. Wat maak je je druk.
Waarom doe je dan toch zo gespannen man? Chill, het is maar internet.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars, nietwaar?
[..]
Vete? Gozertje, ik ben je zo weer vergeten hoor. Je bent voor even vermakelijk. Meer niet.
[..]
Ik heb veel te veel lol in deze non-discussie met iemand die alleen maar heel serieus wil posten...
Nee.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik maak mij niet druk. Je vindt het stiekum wel een goede tekst, is het niet?
Het is geen tactiek. En als het echt niet zo hoog zat bij jou dan had je het erbij gelaten toen ik in een kerst-bui sorry zei.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:18 schreef gday het volgende:
Waarom doe je dan toch zo gespannen man? Chill, het is maar internet.
(Ik ken die 'hohohaha je bent voor mij vermakelijk'-tactiek al jaren. Ik trap er echt niet in hoor.Het zit bij mij echt niet hoger dan bij jou.. dat is wel duidelijk.
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |