abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:30:49 #1
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_44451352
Na vannacht heb ik even zitten twijfelen of ik dit topic wel of niet zou openen, nou ja zie hier wat mijn beslissing is geworden.
Waarom open ik toch dit topic, omdat ik echt iets vreemds had gedroomd. Zo echt ook dat ik effe moest bijkomen en me moest afvragen of ik nog aan het dromen was of niet.

Als ik nou over een lekker wijf met alles er op en er aan had gedroomd, die ik in een of ander user-topic had gezien, hield ik dat lekker voor mezelf ofzo.
En normaal onthoud ik dromen ook niet, omdat ik best veel last heb van nachtmerries heb ik me in de jaren aangeleerd om er niet stil bij te staan. (misschien ook niet goed)

Anyway, deze fok-user heb ik misschien ooit één keer van grote afstand in mijn leven gezien. Ook heb ik nooit met `m gepraat of op welke manier contact gehad. Toch kan ik `m in mijn droom helemaal beschrijven.

Als je effe naar deze man zou kijken, zou je denken heej dat is Paul Verhoeven. Wat me ook opviel dat dit de eerste keer was dat een man zo goed uit zijn woorden kwam qua zinsopbouw, woordengebruik.
Het leek er bijna op dat het een of andere Shaman was die mij dingen kwam vertellen en uitleggen alsof ie iets aan me wilde overdragen.
In ieder geval op de manier hoe hij sprak, kon ik er op uithalen dat hij hoog opgeleid was.

Voor zijn leeftijd en hoe hij eruit zag had hij toch een jonge geest en stond open voor alles eigenlijk.
Tenminste als je hoog opgeleid bent, nuchter overkomt en dan over dingen gaat praten dat je met de doden kunt communiceren etc. Dan neem ik aan dat je open staat voor veel dingen.

Mijn droom begon dat ik op internet aan het zoeken was naar uitdrijving van kwade geesten, het gevaar van geesten oproepen en dat soort dingen. Na een tijd begon ik moe te worden en ging naar bed.
De volgende dag werd ik wakker door de deurbel, ik maakte de deur open en daar stond deze mannelijke fok-user voor mijn neus met een jongere fok-user naast hem. Ik nam aan dat dit zijn zoon was omdat de jongere jongen gezichtstrekken had van de oudere man. De oudere man zei tegen me, we moeten praten het is erg belangrijk.

Ik liet de twee binnen en gingen op de bank zitten.
De oudere man had het meeste woord en begon tegen me te vertellen.

Gisteren op internet zocht je dingen over geesten, over uitdrijving, portalen, excorcisme terwijl je eigenlijk dat soort dingen niet hoeft op te zoeken. En zeker niet op internet omdat op internet heel veel dingen niet kloppen. Eigenlijk hoef ik je dat niet te vertellen want je weet het allemaal eigenlijk al, alleen heb je je daar ooit van afgestoten toen je nog klein, een jaar of 13 schat ik.

Waarom ik nu hier ben is niet om een geest uit te drijven of iets dergelijks maar ik kom eigenlijk voor mezelf. Klinkt misschien vreemd in jouw oren, maar jij bent één van de weinige die nog over is. Je spiritualiteit is zelfs zo hoog dat ze jouw aura overal kunnen zien.

Mijn zoon is bij me om mij te steunen bij de begleiding die jij me gaat geven. Ik heb ook nog een dochter, maar die begrijpt dit allemaal niet. En al zou ze het begrijpen, ze zou er niet mee om kunnen gaan.
Nu de vraag aan jou, wil je voor mij de poort openen zodat ik mijn rust kan krijgen.

Na dit alles wist ik dus niks meer te zeggen, vanuit verbazing, angst. Allerlei emoties blokkeerde om de man antwoord te geven. De oudere man ging op de grond liggen en de zoon sprak en zei tegen mij, het is goed hoor wat je ook doet.

Hier op vroeg ik naar de naam van de oudere man. Hierop vroeg hij of dat belangrijk was. Ik zei dat ik het zelf belangrijk vond met wie ik te maken had voordat ik dadelijk misschien een ultieme beslissing had gemaakt. En daarbij wil ik weten wie ik mijn huis mag hebben.

Hij gaf me zijn naam en daarop werd ik zwetend wakker. Met nog iets opmerkelijks...
Mijn ogen zijn erg onstoken op het moment, en over mijn hele lichaam heb ik wondjes door de jeuk die ik heb. De dermatoloog zal hier grondig onderzoek op doen.
Het opmerkelijke was, dat ik normaal met pijnlijke en gescheurde oogleden wakker wordt.
Na deze droom van vannacht voelde mijn ogen verzachtend aan.

Oke ik weet nu niet of ik de naam van de fok-user moet melden en of dat toegevoegde waarde heeft. Zelf vind ik dat moeilijk en meld de naam maar effe niet.

Iemand suggesties wat ik hier mee aan moet?
De droom voelde zo freaking echt aan en dan heb ik maar globaal verteld wat ik gedroomd heb.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:41:25 #2
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44451644
Enige afvies wat ik kan geven is er erg voorzichtig en bedachtzaam mee om te gaan. Er lopen wel meer figuren rond die weten wanneer jij wat doet en staan dan opeens voor de deur met de meest geweldige verhalen. Voor je het weet zit je in een sekte of iets soortgelijks.

Maar zou mezelf de volgende vraag stellen. Stel je bent zo "goed" als hij beweerd, waarom zou jij hem begeleiden/opleiden? Heb jij de behoefte om iemand als pupil te hebben terwijl jezelf nog niet eens duidelijk weet wat je wilt en hoe het in de praktijk in elkaar steekt? Ben je bereid om veel eigen tijd op te geven om de ander te begeleiden? En wat zijn de motieven van die individu precies.

Als die man rust wil, moet die in mijn ogen eigen verantwoordelijkheid nemen en die rust vinden. Iedereen is zelf in staat om te bereiken en te doen wat nodig is in hun leven.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:43:25 #3
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44451697
Drugs are bad mmmmkay?

@Ashavan: wat ben jij paranoide zeg.
Mensen die alles over je weten en voor je deur staan?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_44451701
Je realiseerd je toch dat nu heel veel Fok!-users gaan roepen dat je de naam moet noemen van de Fok!-user waar je over gedroomt hebt he?

Enfin, een droom verteld je niet noodzakelijk iets, het is een samenstelling van zaken die je meegemaakt hebt die door je hersens aan elkaar worden verbonden. Wel is het zo dat voor jouw (schijnbaar) deze Fok!-user een speciale plek inneemt.

Wellicht zou je eerst moeten praten met de Fok!-user in kwestie of je zijn naam mag noemen of niet. Wellicht echter wil je niet dat hij het te weten komt, in dat geval moet je hem niet posten.
I mean no harm
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:45:17 #5
97348 Matness
Matt about you
pi_44451749
volgens mij weet ik die naam wel

en dromen hoevel niet altijd veel te betekenen
het is een manier voor je om de dag door te nemen en te verwerken, je indrukken weg te doen als het ware.
pi_44451771
Dromen over Iteejer is okay
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:47:11 #7
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44451799
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Drugs are bad mmmmkay?

Het heeft niets met paranoia te maken als het al meerdere keren is voorgekomen
Het zou pas paranoia zijn als het neit gebeurde en alleen in me hoofd zat en het idee heb dat me privacy geschonden zou zijn. Welk allemaal niet van toepassing zijn.

En "voor de deur staan" hoef je niet letterlijk te nemen aangezien ze je ook midden op straat opeens gaan aanspreken of opeens opbellen of je langs wilt komen of uit het niets op msn verschijnen terwijl ik me adres niet aan iedereen geef omdat ik van me rust hou en niet constant mensen wil hebben die tegen me aan zeuren.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:47:15 #8
97348 Matness
Matt about you
pi_44451801
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:46 schreef Ripley het volgende:
gmta
pi_44451802
Ik heb weleens nachtmerries over Jogy
pi_44451840
Ik droom ook vaak over een fokker.

Dan maak ik een goed topic en sluit Duivel Remlof hem direct, dan word ik gillend wakker.
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:04:38 #11
124655 DarkManta
pi_44452342
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:41 schreef Ashavan het volgende:
Enige afvies wat ik kan geven is er erg voorzichtig en bedachtzaam mee om te gaan. Er lopen wel meer figuren rond die weten wanneer jij wat doet en staan dan opeens voor de deur met de meest geweldige verhalen. Voor je het weet zit je in een sekte of iets soortgelijks.

Maar zou mezelf de volgende vraag stellen. Stel je bent zo "goed" als hij beweerd, waarom zou jij hem begeleiden/opleiden? Heb jij de behoefte om iemand als pupil te hebben terwijl jezelf nog niet eens duidelijk weet wat je wilt en hoe het in de praktijk in elkaar steekt? Ben je bereid om veel eigen tijd op te geven om de ander te begeleiden? En wat zijn de motieven van die individu precies.

Als die man rust wil, moet die in mijn ogen eigen verantwoordelijkheid nemen en die rust vinden. Iedereen is zelf in staat om te bereiken en te doen wat nodig is in hun leven.
Sterker nog, ik houd me er niet mee bezig dus ik heb ook helemaal niet de behoefte om iemand te begeleiden.
De enige begeleinding wat ik ooit heb gedaan is als manager gewerkt in een IT-bedrijf en als Tae Kwon Do leraar.

En zelf heb ik ook nog een heleboel vragen open staan, maar aan de andere kant wil ik ze ook weer niet weten.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:09:00 #12
124655 DarkManta
pi_44452461
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Drugs are bad mmmmkay?

Tjah, in dromen kan schijnbaar alles.
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:10:15 #13
124655 DarkManta
pi_44452492
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:43 schreef pomtiedom het volgende:
Je realiseerd je toch dat nu heel veel Fok!-users gaan roepen dat je de naam moet noemen van de Fok!-user waar je over gedroomt hebt he?

Enfin, een droom verteld je niet noodzakelijk iets, het is een samenstelling van zaken die je meegemaakt hebt die door je hersens aan elkaar worden verbonden. Wel is het zo dat voor jouw (schijnbaar) deze Fok!-user een speciale plek inneemt.

Wellicht zou je eerst moeten praten met de Fok!-user in kwestie of je zijn naam mag noemen of niet. Wellicht echter wil je niet dat hij het te weten komt, in dat geval moet je hem niet posten.
Speciale plek inneemt? Denk het niet, ik ken de persoon niet en heb `m ooit eens vaag van een grote afstand gezien.
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:22:22 #14
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_44452886
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:10 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Speciale plek inneemt? Denk het niet, ik ken de persoon niet en heb `m ooit eens vaag van een grote afstand gezien.
Mwa, ik wou dat ik mijn dromen herinnerde. Maar die wat ik herinner zijn ofwel maf of nachtmerries.
I mean no harm
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:33:52 #15
124655 DarkManta
pi_44453197
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:22 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Mwa, ik wou dat ik mijn dromen herinnerde. Maar die wat ik herinner zijn ofwel maf of nachtmerries.
Ook zoiets, waarom onthoud ik nou een droom zoals deze?

Dat ik eens af en toe fok, zou je kunnen herleiden dat ik over een fok-user droom. Maar waarom dan geen lekker wijf ofzo?

Ik vind maar raar allemaal, weet niet wat ik er van moet denken.
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:18:07 #16
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_44454716
Sorry, ik zal niet meer langskomen
Lang leve mij! *O*
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:24:52 #17
97348 Matness
Matt about you
pi_44455013
ik heb wel eens gedroomd dat een bepaalde fok user, waar ik overigens een pishekel aan heb (personal issues), mod werd.
en warempel, de dag erna werd die persoon het
maar dat is een iets andere strekking, ik zie jouw droom niet als een voorspellend iets.
  vrijdag 15 december 2006 @ 14:20:16 #18
124655 DarkManta
pi_44456821
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:24 schreef Matness het volgende:
ik heb wel eens gedroomd dat een bepaalde fok user, waar ik overigens een pishekel aan heb (personal issues), mod werd.
en warempel, de dag erna werd die persoon het
maar dat is een iets andere strekking, ik zie jouw droom niet als een voorspellend iets.
Nee, precies... En ik heb ook totaal niks met die persoon.
En om de droom te ontleden kom ik niet erg ver.

Dus jah, je schrijft het maar van je af dat je dat in ieder geval kwijt bent.
  vrijdag 15 december 2006 @ 14:22:02 #19
97348 Matness
Matt about you
pi_44456867
ik zou er geen waarde hechten als ik jou was
pi_44456893
Nachtmerries zijn waarschijnlijker.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_44457033
ik heb wel eens gedroomd over tiesemans. Dat was die gast die alleen maar de bijbel kon quoten toch? Ik weet niet eens meer waar het over ging, maar ik ergerde me toendertijd ontzettend aan die gast

ik gok dat het dromenvanger is
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 15 december 2006 @ 14:34:26 #22
124655 DarkManta
pi_44457180
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:22 schreef Matness het volgende:
ik zou er geen waarde hechten als ik jou was
Neuh doe ik ook niet, had wel gehoopt dat ik tot verklaring kon komen.
Maar het van me af schrijven was al goed genoeg.
  vrijdag 15 december 2006 @ 14:42:37 #23
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44457441
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:46 schreef Ripley het volgende:
  vrijdag 15 december 2006 @ 15:58:57 #24
124655 DarkManta
pi_44459851
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:42 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja lach maar

Ik vind het vreemd
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:04:46 #25
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44460058
Maar het is niet zo gek wat je hebt gedroomd. Ik droom ook weleens over personen die ergens vanuit de diepste krochten van mijn brein blijkbaar als herinnering verborgen zitten. Het gaat dan denk ik niet om de persoon zelf en eigenschappen die hij of zij heeft, maar om een gezicht dat je op een droompersonage projecteert. Waarom je brein dat doet, geen idee.
pi_44460165
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:04 schreef Aventura het volgende:
Maar het is niet zo gek wat je hebt gedroomd. Ik droom ook weleens over personen die ergens vanuit de diepste krochten van mijn brein blijkbaar als herinnering verborgen zitten. Het gaat dan denk ik niet om de persoon zelf en eigenschappen die hij of zij heeft, maar om een gezicht dat je op een droompersonage projecteert. Waarom je brein dat doet, geen idee.
Inderdaad. Ik heb een paar jaar geleden gedroomd dat er een UFO in het water achter mijn ouders' huis landde en dat we gered moesten worden door een jongen van mijn oude korfbalvereniging en de inspecteur van 21 Jumpstreet. Ik denk niet dat het voorspellend is
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_44460186
Weet je zeker dat je gisteren niet een post hebt gelezen van die user?

Een mens kan in zijn dromen de meest uiteenlopende zaken aan elkaar koppelen.

Bijvoorbeeld: Centraal dromen topic: Deel 3
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_44460286
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:47 schreef Matness het volgende:

[..]

gmta
indeed
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:24:35 #29
124655 DarkManta
pi_44460776
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Weet je zeker dat je gisteren niet een post hebt gelezen van die user?

Een mens kan in zijn dromen de meest uiteenlopende zaken aan elkaar koppelen.

Bijvoorbeeld: Centraal dromen topic: Deel 3
Nee, ik heb al bijna een jaar niks meer van hem gelezen. En van zijn zoon al helemaal niks, ook nooit contact gehad of dat soort dingen.
pi_44461157
Waarom weten er nou opeens zoveel mensen over wie jij gedroomd hebt. Dat vraag ik me echt af
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44461200
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:24 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Nee, ik heb al bijna een jaar niks meer van hem gelezen. En van zijn zoon al helemaal niks, ook nooit contact gehad of dat soort dingen.
post de namen hier maar gewoon

Is het daadwerkelijk zo dat iemand je bezocht heeft, dan heeft diegene je toch juist uitgenodigd en zal het hem weinig uitmaken.. heeft die peroson je niet bezocht.. zal hij je waarschijnljk voor gek verklaren en is er ook geen man overboord

ik vind het wel en vaag verhaal.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44461263
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:24 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Maar je weet dus wel dat zijn zoon ook een user is?
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:38:04 #33
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_44461317
dude als ik jou verhaal lees, ik ben zelf niet zo'n fan van parnomale dingen enzo, maar als jij er zo over droomt en blijkbaar ook vaak nachtermerries hebt etc. is het misschien zinnig op een paraforum te komen. Misschien sluit het aan bij je....
is immers net als een psycholoog ook een manier om dingen te accepteren etc.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_44461404
Je zegt dat je hem ooit op een afstand hebt gezien, was dat op een meet ofzo dan?

Of ken je misschien users die nu wel contact met hem hebben?

[ Bericht 30% gewijzigd door Lilith-Wicca op 15-12-2006 16:46:01 ]
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:45:02 #35
124655 DarkManta
pi_44461542
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Je zegt dat je hem ooit op een afstand hebt gezien, was dat op een meet ofzo dan?
Ja zo zou je het wel kunnen zeggen, het was ook maar effe en ik kon zijn gezicht ook niet zien.
Misschien kan ik zijn naam wel zeggen ik heb namelijk geen privé dingen geuit of zo.

Johan en zijn zoon, Iteejer inderdaad.

Ooit heb ik eens een keer een foto van hem gezien op een meet-topic en that`s it.

We hebben nooit met elkaar gesproken of wat dan ook, daarom vind ik het ook zo vreemd allemaal.
  Admin vrijdag 15 december 2006 @ 16:45:50 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44461570
!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:46:47 #37
124655 DarkManta
pi_44461605
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:45 schreef yvonne het volgende:
!
Ja lach maar, damn you woman
pi_44461666
Voel jij hem, op wat voor manier dan ook, als een bedreiging?
  Admin vrijdag 15 december 2006 @ 16:48:53 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44461686
En Paul Verhoeven is knap mên!
Waarbij ik uiteraard niet wil zeggen etc
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_44461729
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:48 schreef yvonne het volgende:
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:50:37 #41
124655 DarkManta
pi_44461743
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:38 schreef Angst het volgende:
dude als ik jou verhaal lees, ik ben zelf niet zo'n fan van parnomale dingen enzo, maar als jij er zo over droomt en blijkbaar ook vaak nachtermerries hebt etc. is het misschien zinnig op een paraforum te komen. Misschien sluit het aan bij je....
is immers net als een psycholoog ook een manier om dingen te accepteren etc.
Nou ik ben zelf niet zo bezig met het paranormale, ben vrij nuchter en zoek overal een verklaring voor.
Wat ik wel lekker vind is wierook, maar dat is meer omdat bepaalde geuren mij rust geven. En met mijn oosterse vechtsport beter kon mediteren.
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:53:44 #42
124655 DarkManta
pi_44461862
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Voel jij hem, op wat voor manier dan ook, als een bedreiging?
Nee helemaal niet, de manier waarop hij praat enzo komt ie over als een oprechte en zachtaardige man.
Nee totaal geen bedreiging, vind het vreemd dat ie in mijn droom vraagt om een portaal open te maken omdat ie rust wilt.
pi_44462040
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:53 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Nee helemaal niet, de manier waarop hij praat enzo komt ie over als een oprechte en zachtaardige man.
Nee totaal geen bedreiging, vind het vreemd dat ie in mijn droom vraagt om een portaal open te maken omdat ie rust wilt.
misschen is dit topic wel de uiting van het portaal ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44462063
bizar bizar....
Sir Winston Churchill
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:03:12 #45
124655 DarkManta
pi_44462121
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:00 schreef Mirage het volgende:
bizar bizar....
Dat was mijn gedachtte dus ook, omdat het allemaal ook zo freaking echt leek.
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:07:28 #46
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_44462214
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:50 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Nou ik ben zelf niet zo bezig met het paranormale, ben vrij nuchter en zoek overal een verklaring voor.
Wat ik wel lekker vind is wierook, maar dat is meer omdat bepaalde geuren mij rust geven. En met mijn oosterse vechtsport beter kon mediteren.
ik roep maar
als het speelt in je hoofd toch een beetje speelt is het soms prettig om er over te lezen
speelt het niet in je hoofd dan lekker neit doen natuurlijk
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_44462221
Inderdaad heel vreemd

Je hoort weleens dat mensen gaan dromen over personen die ze in het (verre) verleden op de een of andere manier, misschien indirect, als bedreiging zagen.
Meestal zijn dat dan dromen waar ze "boven" die persoon staan of dat die personen juist bij hen hulp komen vragen.
pi_44462303
Sir Winston Churchill
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:16:55 #49
124655 DarkManta
pi_44462430
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Inderdaad heel vreemd

Je hoort weleens dat mensen gaan dromen over personen die ze in het (verre) verleden op de een of andere manier, misschien indirect, als bedreiging zagen.
Meestal zijn dat dan dromen waar ze "boven" die persoon staan of dat die personen juist bij hen hulp komen vragen.
Nou ja in dit geval 2 personen, zijn zoon was erbij om hem te steunen.
Ik probeer er ook verder niet dieper op in te gaan.
Maar dat ik het effe kwijt kan en kan lezen wat andere mensen er over denken is dan wel weer goed.
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:18:21 #50
124655 DarkManta
pi_44462462
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:48 schreef yvonne het volgende:
Nee ik had ook liever gedroomd over Adriana Lima.
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:28:39 #51
124655 DarkManta
pi_44462716
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:11 schreef Mirage het volgende:
Nu wel, toen ik wakker werd echt niet.

Je gaat echt van alles denken.
Wat ook in de droom voorkomt heb ik ens min of meer in het echt mee gemaakt.

Met mijn toenmalige vriendin was ik naar een paranormale beurs gegaan, zij wou graag Tarot kaarten maar dan hele speciale. De echte oude bla bla, boeie...
Op een gegeven moment sprak ze met een man die aan de hand van haar foto, haar toekomst en alles zou voorspellen.

We gingen zitten, zij pakte haar OV om haar foto te laten analyseren.
Hij keek een paar seconde naar haar foto en zei, je zit hier verkeerd.
Die jongen naast jouw kan jou veel en veel meer vertellen dan dat ik ooit zou kunnen, hij is veel sterker, sorry.

WTF? We vroegen om uitleg, maar hij verzocht ons vriendelijk te vertrekken.
pi_44463720
ja ja.... okay.
Maar dan nog maar een keer... hoe komt het dat zoveel mensen hier precies weten over wie jij het hebt?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:14:12 #53
124655 DarkManta
pi_44463889
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:06 schreef nokwanda het volgende:
ja ja.... okay.
Maar dan nog maar een keer... hoe komt het dat zoveel mensen hier precies weten over wie jij het hebt?
Beschrijving van persoon... maar dat had jezelf toch ook wel kunnen bedenken?
  Admin vrijdag 15 december 2006 @ 18:16:09 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44463930
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:14 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Beschrijving van persoon... maar dat had jezelf toch ook wel kunnen bedenken?
Nou ja sorry, je Paul Verhoeven-vergelijking was niet echt duidelijk hoor

vrijdag 15 december 2006 @ 18:19:32 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44463999
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:06 schreef nokwanda het volgende:
ja ja.... okay.
Op zich wel een goeie ja, al is zijn omschrijving wel erg treffend wat betreft iteejer ja. paul verhoeven-achtig, hoog opgeleid, jong van geest, shamaan en open voor alles zijn wel trefwoorden die hem goed omschrijven.

Ik hoop dat iteejer zich nog even laat zien eigenlijk, kijken wat hij ervan denkt .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:20:31 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44464029
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

egwel, hij heeft ook grijs haar en een puppie-gezicht ( sorrie ) .
Vrijheid
  Admin vrijdag 15 december 2006 @ 18:24:08 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44464134
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:20 schreef jogy het volgende:

[..]

egwel, hij heeft ook grijs haar en een puppie-gezicht ( sorrie ) .
Hij heeft het ook over "goed uit z'n woorden kunnen komend"
iteejer mompelt hoor!

vrijdag 15 december 2006 @ 18:27:21 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44464219
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

iteejer mompelt hoor!
Ok ok, misschien heeft TS het dan doorgestraald naar iedereen die dit topic leest .
Vrijheid
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:27:30 #59
124655 DarkManta
pi_44464221
quote:

[..]

iteejer mompelt hoor!
Jah, zinsopbouw en niet of ie mompelt of niet. Maar hij maakt in één zin heel veel dingen helder.
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:28:40 #60
124655 DarkManta
pi_44464246
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Sorry, anders zou ik het ook niet weten.
Ik heb ook niet gezegd dat ie daar op leek maar...

Als je effe naar deze man zou kijken, zou je denken heej dat is Paul Verhoeven.
  Admin vrijdag 15 december 2006 @ 18:35:56 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44464397
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:28 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Sorry, anders zou ik het ook niet weten.
Ik heb ook niet gezegd dat ie daar op leek maar...

Als je effe naar deze man zou kijken, zou je denken heej dat is Paul Verhoeven.
Nou, dan is het niet iteejer, er kloppen wel meer dingen niet

Admin vrijdag 15 december 2006 @ 18:37:11 #62
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44464427
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:27 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Jah, zinsopbouw en niet of ie mompelt of niet. Maar hij maakt in één zin heel veel dingen helder.
Hoe weet jij dat nou, je zegt in je OP dat je hem alleen ooit eens heeeeeeeeeeeel uit de verte gezien hebt.

pi_44464433
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:27 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Verwarrend hoor.

Je zegt dat je hem nog nooit ontmoet hebt, hem alleen van een afstand gezien hebt en op een foto.

Maar je zegt nu dat hij in een zin veel dingen helder maakt

Daar bedoel je dan waarschijnlijk zijn posts mee?
Nou, het is niet moeilijk nee om iets duidelijk te maken in een zin als die bestaat uit drie/vier regels.
pi_44464555
quote:

[..]

iteejer mompelt hoor!
Er staat ook:
Wat me ook opviel dat dit de eerste keer was dat een man zo goed uit zijn woorden kwam qua zinsopbouw, woordengebruik.

ja... daarom duren die foongespreken ook dubbel lang. Als altijd 3 x moet vragen: wat? wat? praat eens duidelijk, ik versta je niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Admin vrijdag 15 december 2006 @ 18:43:18 #65
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44464595
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Er staat ook:
Wat me ook opviel dat dit de eerste keer was dat een man zo goed uit zijn woorden kwam qua zinsopbouw, woordengebruik.

ja... daarom duren die foongespreken ook dubbel lang. Als altijd 3 x moet vragen: wat? wat? praat eens duidelijk, ik versta je niet
Dat kan TS niet weten
TS kent hem alleen van heeeeeeeeeel uit de verte

pi_44464610
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat kan TS niet weten
TELE...foon...

das toch ook ver
Sir Winston Churchill
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:47:28 #67
124655 DarkManta
pi_44464704
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou, je zegt in je OP dat je hem alleen ooit eens heeeeeeeeeeeel uit de verte gezien hebt.
Nou jah dat gebeurde in mijn droom
pi_44464779
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat kan TS niet weten
Juist. Viel me ook al op ja.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:50:18 #69
124655 DarkManta
pi_44464782
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou, dan is het niet iteejer, er kloppen wel meer dingen niet
Dat kan, dat mijn omschrijvingen vaag zijn maar als ie in mijn droom zijn naam en achternaam verteld.
pi_44464789
Gooide hij met eten?
I intend to live forever, or die trying.
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:53:35 #71
124655 DarkManta
pi_44464853
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:50 schreef dwerg het volgende:
Gooide hij met eten?
Ik neem aan dat dit geen serieuze vraag is, zo ja. Nee hij gooide niet met eten, omdat er geen eten was.
We hadden een gesprek, nou jah, hij kwam me wat vertellen.
pi_44466911
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:50 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Dat kan, dat mijn omschrijvingen vaag zijn maar als ie in mijn droom zijn naam en achternaam verteld.
en in wat voor context ervaar jij hem als bedreigend ?
Sir Winston Churchill
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:39:49 #73
124655 DarkManta
pi_44467685
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:14 schreef Mirage het volgende:

[..]

en in wat voor context ervaar jij hem als bedreigend ?
Totaal niet, totaal niet bedreigend eerder behulpzaam en zachtaardig.
Maar jah, ik schrok wel om dat ik de naam van fok! ken.
pi_44467937
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:39 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Totaal niet, totaal niet bedreigend eerder behulpzaam en zachtaardig.
als het idd die naam is, is behiulpzaam en zachtaardig idd wel hoe het lijkt maar niet hoe het is

in dat geval zou ik zeggen: behoorlijke waarschuwingsdroom.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:53:45 #75
124655 DarkManta
pi_44468113
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:47 schreef nokwanda het volgende:

[..]

als het idd die naam is, is behiulpzaam en zachtaardig idd wel hoe het lijkt maar niet hoe het is

in dat geval zou ik zeggen: behoorlijke waarschuwingsdroom.
Nou jah waarschuwingsdromen heb ik toch in andere vormen gehad.
Deze was meer alsof iemand mij vroeg hem te helpen.
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:55:09 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44468150
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:39 schreef DarkManta het volgende:
Even los van de helderheid van de droom hè.

Volgens mij hebben de meeste weleens over fok!kers gedroomd. Ikzelf heb een keer in een soort weird-ass sprookje gestaan samen met gelly en Qyroz en we waren toen tovenaars die iedereen aan het pesten waren en een andere keer heb ik een gozer ten huwelijk gevraagd die ik hier van fok! ken terwijl ik echt geen stijfje krijg van een man, dus dat was ook erg apart .
Vrijheid
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:02:02 #77
124655 DarkManta
pi_44468341
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Even los van de helderheid van de droom hè.

Volgens mij hebben de meeste weleens over fok!kers gedroomd. Ikzelf heb een keer in een soort weird-ass sprookje gestaan samen met gelly en Qyroz en we waren toen tovenaars die iedereen aan het pesten waren en een andere keer heb ik een gozer ten huwelijk gevraagd die ik hier van fok! ken terwijl ik echt geen stijfje krijg van een man, dus dat was ook erg apart .
Vette shit

Grappig eigenlijk... door je post, denk ik nu heel anders over de droom. Meer van het zal wel, en wat je zegt dat meerdere fokkers over elkaar gedroomd zouden kunnen hebben.
In een soort van opluchting

Voor dat ik ging slapen was het al een beetje een rare nacht.
Vreemd wat mensen kunnen dromen en meemaken.
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:04:00 #78
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44468412
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 21:02 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Vette shit

Grappig eigenlijk... door je post, denk ik nu heel anders over de droom. Meer van het zal wel, en wat je zegt dat meerdere fokkers over elkaar gedroomd zouden kunnen hebben.
In een soort van opluchting

Voor dat ik ging slapen was het al een beetje een rare nacht.
Vreemd wat mensen kunnen dromen en meemaken.
True . toch ben ik stiekem wel benieuwd wat iteejer erover te zeggen heeft . Maar inderdaad, sommige dromen kunnen echt goed je dag op z'n kop zetten en helemaal niets te betekenen hebben ja .
Vrijheid
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:12:20 #79
124655 DarkManta
pi_44468656
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 21:04 schreef jogy het volgende:

[..]

True . toch ben ik stiekem wel benieuwd wat iteejer erover te zeggen heeft . Maar inderdaad, sommige dromen kunnen echt goed je dag op z'n kop zetten en helemaal niets te betekenen hebben ja .
Ik eigenlijk ook wel
Een verklaring van zijn kant misschien, of jah ik had gedroomd dat ik bij een onbekende op bezoek was.

Jah weet niet, je hoort tegenwoordig van alles

Wat me ook zo te binnen schiet was een film, over 2 gevoelige kinderen. Die konden in elkaars dromen komen, en deden dan gewoon hun dagelijkse dingen zoals buiten spelen ofzo.
Weet alleen de titel van de film niet meer.

Maar in ieder geval dat idee een beetje
pi_44482227
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:53 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Nou jah waarschuwingsdromen heb ik toch in andere vormen gehad.
Deze was meer alsof iemand mij vroeg hem te helpen.
En dat zou ook nog niet zo heel ver mis zijn.

Come to think of it
Heb van een bepaalde fokker alleen maar nachtmerries gehad
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44482524
heb je enig idee waarom die persoon rust wilde oid of waar hij naartoe wilde via het portaal dat jij zou moeten openen ?

en waar was de rest ? "niemand over" ... iets 2012 achtigs dat de halve mensheid uitgestorven is ?
Sir Winston Churchill
  zaterdag 16 december 2006 @ 15:11:25 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44482805
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:57 schreef Mirage het volgende:
heb je enig idee waarom die persoon rust wilde oid of waar hij naartoe wilde via het portaal dat jij zou moeten openen ?
Hallo, hij is getrouwd met yvonne. . Hij wilde gewoon een portaal naar een lekker rustig cafe om in alle rust een biertje te drinken. .
Vrijheid
pi_44482836
Ow.... die portalen heeft ie hier in Truth al meeeer dan genoeg gehad hoor
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Admin zaterdag 16 december 2006 @ 15:25:26 #84
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44483105
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Hallo, hij is getrouwd met yvonne. . Hij wilde gewoon een portaal naar een lekker rustig cafe om in alle rust een biertje te drinken. .
, gouden handel

zaterdag 16 december 2006 @ 15:33:59 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44483293
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

, gouden handel
Wie weet, misschien ooit. . "ik ga even naar tibet portalen hoor, dus maak me niet wakker '
Vrijheid
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:15:04 #86
124655 DarkManta
pi_44484164
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Wie weet, misschien ooit. . "ik ga even naar tibet portalen hoor, dus maak me niet wakker '
De enige portaal die ik tegengeomen ben is in een spel, misschien zit daar een verband in.
Dus als je naar Tibet wilt, moet je even een Rune-portaal kopen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:17:52 #87
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44484220
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:15 schreef DarkManta het volgende:

[..]

De enige portaal die ik tegengeomen ben is in een spel, misschien zit daar een verband in.
Dus als je naar Tibet wilt, moet je even een Rune-portaal kopen.
WoW . Tijdje gespeeld, geweldig spel is dat. heb em er nu afgegooid trouwens omdat ik die 3.6 gig wel goed kon gebruiken .
Vrijheid
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:38:01 #88
124655 DarkManta
pi_44484619
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:17 schreef jogy het volgende:

[..]

WoW . Tijdje gespeeld, geweldig spel is dat. heb em er nu afgegooid trouwens omdat ik die 3.6 gig wel goed kon gebruiken .
Jah, ik speel het nog maar zelden, tis allemaal een beetje van hetzelfde. Kill zoveel van die, zoek die. En dat iedere keer een fase hoger. Beetje brainless, dus toch maar weer 3D-en met studio max en photoshop.
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:41:34 #89
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44484700
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:38 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Jah, ik speel het nog maar zelden, tis allemaal een beetje van hetzelfde. Kill zoveel van die, zoek die. En dat iedere keer een fase hoger. Beetje brainless, dus toch maar weer 3D-en met studio max en photoshop.
Indeed, op een gegeven moment zit je als level 60 popi de hele dag naar dreamfoil te zoeken en dan heb je na 5 uur doelloos zoeken 5 plantjes gevonden die je dan weer voor 5 G op auction zet en nog meer van die dingen. op een gegeven moment viel het me op dat ik al een kwartier rondjes aan het rennen was in ironforge en toen ben ik maar gestopt .

Maar ok. beetje offtopic .

Jij doet dus aan mediteren enzo voor je vechtsport. heb je toen weleens vage dingen meegemaakt ofzo, aangezien je al eerder bent opgemerkt als iemand met een sterk bewustzijn?
Vrijheid
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:33:06 #90
124655 DarkManta
pi_44487578
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Indeed, op een gegeven moment zit je als level 60 popi de hele dag naar dreamfoil te zoeken en dan heb je na 5 uur doelloos zoeken 5 plantjes gevonden die je dan weer voor 5 G op auction zet en nog meer van die dingen. op een gegeven moment viel het me op dat ik al een kwartier rondjes aan het rennen was in ironforge en toen ben ik maar gestopt .

Maar ok. beetje offtopic .

Jij doet dus aan mediteren enzo voor je vechtsport. heb je toen weleens vage dingen meegemaakt ofzo, aangezien je al eerder bent opgemerkt als iemand met een sterk bewustzijn?
Nu doe ik geen vechtsport meer, heb het helaas moeten opgeven wegens gezondheidsproblemen.
Maar ik kan het wel iedereen aanraden om een vechtsport te doen, niet alleen gezond voor lichaam maar zeker ook voor je geest.

Nou jah voor iemand anders die niet aan mediteren doet kan het wel vaag zijn als ze verhalen horen van iemand die wel mediteert.
Mijn eerste vage ervaring was na een meditatie (die eens eindelijk gelukt was) was dat het net leek alsof ik de volgende move van de tegenstander al kon voorspellen.
Vanaf een bepaalde band(geup) moet je ook tegen meerdere tegenstanders sparren. Je traint je concentratie, uithoudingsvermogen en technieken hier bewuster mee. Ben je even je concentratie kwijt, ben je verzekerd van een flinke klap van één van de tegenstanders. Maar na een meditatie, merkte je gewoon dat het makkelijker ging en natuurlijker.

Als je er over nadenkt is het niet iets vaags dat je zo erg geconcentreerd bent na een meditatie, maar voor de eerste keer is het echt iets mafs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')