Het heeft niets met paranoia te maken als het al meerdere keren is voorgekomenquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Drugs are bad mmmmkay?
@Ashavan: wat ben jij paranoide zeg.
Mensen die alles over je weten en voor je deur staan?
Sterker nog, ik houd me er niet mee bezig dus ik heb ook helemaal niet de behoefte om iemand te begeleiden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:41 schreef Ashavan het volgende:
Enige afvies wat ik kan geven is er erg voorzichtig en bedachtzaam mee om te gaan. Er lopen wel meer figuren rond die weten wanneer jij wat doet en staan dan opeens voor de deur met de meest geweldige verhalen. Voor je het weet zit je in een sekte of iets soortgelijks.
Maar zou mezelf de volgende vraag stellen. Stel je bent zo "goed" als hij beweerd, waarom zou jij hem begeleiden/opleiden? Heb jij de behoefte om iemand als pupil te hebben terwijl jezelf nog niet eens duidelijk weet wat je wilt en hoe het in de praktijk in elkaar steekt? Ben je bereid om veel eigen tijd op te geven om de ander te begeleiden? En wat zijn de motieven van die individu precies.
Als die man rust wil, moet die in mijn ogen eigen verantwoordelijkheid nemen en die rust vinden. Iedereen is zelf in staat om te bereiken en te doen wat nodig is in hun leven.
Tjah, in dromen kan schijnbaar alles.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Drugs are bad mmmmkay?
@Ashavan: wat ben jij paranoide zeg.
Mensen die alles over je weten en voor je deur staan?
Speciale plek inneemt? Denk het niet, ik ken de persoon niet en heb `m ooit eens vaag van een grote afstand gezien.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:43 schreef pomtiedom het volgende:
Je realiseerd je toch dat nu heel veel Fok!-users gaan roepen dat je de naam moet noemen van de Fok!-user waar je over gedroomt hebt he?
Enfin, een droom verteld je niet noodzakelijk iets, het is een samenstelling van zaken die je meegemaakt hebt die door je hersens aan elkaar worden verbonden. Wel is het zo dat voor jouw (schijnbaar) deze Fok!-user een speciale plek inneemt.
Wellicht zou je eerst moeten praten met de Fok!-user in kwestie of je zijn naam mag noemen of niet. Wellicht echter wil je niet dat hij het te weten komt, in dat geval moet je hem niet posten.
Mwa, ik wou dat ik mijn dromen herinnerde. Maar die wat ik herinner zijn ofwel maf of nachtmerries.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:10 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Speciale plek inneemt? Denk het niet, ik ken de persoon niet en heb `m ooit eens vaag van een grote afstand gezien.
Ook zoiets, waarom onthoud ik nou een droom zoals deze?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:22 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Mwa, ik wou dat ik mijn dromen herinnerde. Maar die wat ik herinner zijn ofwel maf of nachtmerries.
Nee, precies... En ik heb ook totaal niks met die persoon.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:24 schreef Matness het volgende:
ik heb wel eens gedroomd dat een bepaalde fok user, waar ik overigens een pishekel aan heb (personal issues), mod werd.
en warempel, de dag erna werd die persoon het
maar dat is een iets andere strekking, ik zie jouw droom niet als een voorspellend iets.
Neuh doe ik ook niet, had wel gehoopt dat ik tot verklaring kon komen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:22 schreef Matness het volgende:
ik zou er geen waarde hechten als ik jou was
Ja lach maarquote:
Inderdaad. Ik heb een paar jaar geleden gedroomd dat er een UFO in het water achter mijn ouders' huis landde en dat we gered moesten worden door een jongen van mijn oude korfbalvereniging en de inspecteur van 21 Jumpstreet. Ik denk niet dat het voorspellend isquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:04 schreef Aventura het volgende:
Maar het is niet zo gek wat je hebt gedroomd. Ik droom ook weleens over personen die ergens vanuit de diepste krochten van mijn brein blijkbaar als herinnering verborgen zitten. Het gaat dan denk ik niet om de persoon zelf en eigenschappen die hij of zij heeft, maar om een gezicht dat je op een droompersonage projecteert. Waarom je brein dat doet, geen idee.
quote:
Nee, ik heb al bijna een jaar niks meer van hem gelezen. En van zijn zoon al helemaal niks, ook nooit contact gehad of dat soort dingen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Weet je zeker dat je gisteren niet een post hebt gelezen van die user?
Een mens kan in zijn dromen de meest uiteenlopende zaken aan elkaar koppelen.
Bijvoorbeeld: Centraal dromen topic: Deel 3
post de namen hier maar gewoonquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:24 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee, ik heb al bijna een jaar niks meer van hem gelezen. En van zijn zoon al helemaal niks, ook nooit contact gehad of dat soort dingen.
Maar je weet dus wel dat zijn zoon ook een user is?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:24 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee, ik heb al bijna een jaar niks meer van hem gelezen. En van zijn zoon al helemaal niks, ook nooit contact gehad of dat soort dingen.
Ja zo zou je het wel kunnen zeggen, het was ook maar effe en ik kon zijn gezicht ook niet zien.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Je zegt dat je hem ooit op een afstand hebt gezien, was dat op een meet ofzo dan?
Ja lach maar, damn you womanquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:48 schreef yvonne het volgende:
En Paul Verhoeven is knap mên!
Waarbij ik uiteraard niet wil zeggen etc
Nou ik ben zelf niet zo bezig met het paranormale, ben vrij nuchter en zoek overal een verklaring voor.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:38 schreef Angst het volgende:
dude als ik jou verhaal lees, ik ben zelf niet zo'n fan van parnomale dingen enzo, maar als jij er zo over droomt en blijkbaar ook vaak nachtermerries hebt etc. is het misschien zinnig op een paraforum te komen. Misschien sluit het aan bij je....
is immers net als een psycholoog ook een manier om dingen te accepteren etc.
Nee helemaal niet, de manier waarop hij praat enzo komt ie over als een oprechte en zachtaardige man.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Voel jij hem, op wat voor manier dan ook, als een bedreiging?
misschen is dit topic wel de uiting van het portaal ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:53 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, de manier waarop hij praat enzo komt ie over als een oprechte en zachtaardige man.
Nee totaal geen bedreiging, vind het vreemd dat ie in mijn droom vraagt om een portaal open te maken omdat ie rust wilt.
Dat was mijn gedachtte dus ook, omdat het allemaal ook zo freaking echt leek.quote:
ik roep maarquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:50 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nou ik ben zelf niet zo bezig met het paranormale, ben vrij nuchter en zoek overal een verklaring voor.
Wat ik wel lekker vind is wierook, maar dat is meer omdat bepaalde geuren mij rust geven. En met mijn oosterse vechtsport beter kon mediteren.
Nou ja in dit geval 2 personen, zijn zoon was erbij om hem te steunen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Inderdaad heel vreemd![]()
Je hoort weleens dat mensen gaan dromen over personen die ze in het (verre) verleden op de een of andere manier, misschien indirect, als bedreiging zagen.
Meestal zijn dat dan dromen waar ze "boven" die persoon staan of dat die personen juist bij hen hulp komen vragen.
Nee ik had ook liever gedroomd over Adriana Lima.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:48 schreef yvonne het volgende:
En Paul Verhoeven is knap mên!
Waarbij ik uiteraard niet wil zeggen etc
Nu wel, toen ik wakker werd echt niet.quote:
Beschrijving van persoon... maar dat had jezelf toch ook wel kunnen bedenken?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:06 schreef nokwanda het volgende:
ja ja.... okay.
Maar dan nog maar een keer... hoe komt het dat zoveel mensen hier precies weten over wie jij het hebt?
Nou ja sorry, je Paul Verhoeven-vergelijking was niet echt duidelijk hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:14 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Beschrijving van persoon... maar dat had jezelf toch ook wel kunnen bedenken?
Op zich wel een goeie ja, al is zijn omschrijving wel erg treffend wat betreft iteejer ja. paul verhoeven-achtig, hoog opgeleid, jong van geest, shamaan en open voor alles zijn wel trefwoorden die hem goed omschrijven.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:06 schreef nokwanda het volgende:
ja ja.... okay.
Maar dan nog maar een keer... hoe komt het dat zoveel mensen hier precies weten over wie jij het hebt?
egwel, hij heeft ook grijs haar en een puppie-gezicht ( sorriequote:Op vrijdag 15 december 2006 18:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja sorry, je Paul Verhoeven-vergelijking was niet echt duidelijk hoor
Hij heeft het ook over "goed uit z'n woorden kunnen komend"quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:20 schreef jogy het volgende:
[..]
egwel, hij heeft ook grijs haar en een puppie-gezicht ( sorrie)
.
Ok ok, misschien heeft TS het dan doorgestraald naar iedereen die dit topic leestquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij heeft het ook over "goed uit z'n woorden kunnen komend"
iteejer mompelt hoor!
Jah, zinsopbouw en niet of ie mompelt of niet. Maar hij maakt in één zin heel veel dingen helder.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
iteejer mompelt hoor!
Sorry, anders zou ik het ook niet weten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja sorry, je Paul Verhoeven-vergelijking was niet echt duidelijk hoor
Nou, dan is het niet iteejer, er kloppen wel meer dingen nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:28 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Sorry, anders zou ik het ook niet weten.
Ik heb ook niet gezegd dat ie daar op leek maar...
Als je effe naar deze man zou kijken, zou je denken heej dat is Paul Verhoeven.
Hoe weet jij dat nou, je zegt in je OP dat je hem alleen ooit eens heeeeeeeeeeeel uit de verte gezien hebt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:27 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jah, zinsopbouw en niet of ie mompelt of niet. Maar hij maakt in één zin heel veel dingen helder.
Verwarrend hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:27 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jah, zinsopbouw en niet of ie mompelt of niet. Maar hij maakt in één zin heel veel dingen helder.
Er staat ook:quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
iteejer mompelt hoor!
Dat kan TS niet wetenquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er staat ook:
Wat me ook opviel dat dit de eerste keer was dat een man zo goed uit zijn woorden kwam qua zinsopbouw, woordengebruik.
ja... daarom duren die foongespreken ook dubbel lang. Als altijd 3 x moet vragen: wat? wat? praat eens duidelijk, ik versta je niet
TELE...foon...quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kan TS niet weten
TS kent hem alleen van heeeeeeeeeel uit de verte
Nou jah dat gebeurde in mijn droomquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, je zegt in je OP dat je hem alleen ooit eens heeeeeeeeeeeel uit de verte gezien hebt.
Juist. Viel me ook al op ja.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kan TS niet weten
TS kent hem alleen van heeeeeeeeeel uit de verte
Dat kan, dat mijn omschrijvingen vaag zijn maar als ie in mijn droom zijn naam en achternaam verteld.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, dan is het niet iteejer, er kloppen wel meer dingen niet
Ik neem aan dat dit geen serieuze vraag is, zo ja. Nee hij gooide niet met eten, omdat er geen eten was.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:50 schreef dwerg het volgende:
Gooide hij met eten?
en in wat voor context ervaar jij hem als bedreigend ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:50 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dat kan, dat mijn omschrijvingen vaag zijn maar als ie in mijn droom zijn naam en achternaam verteld.
Totaal niet, totaal niet bedreigend eerder behulpzaam en zachtaardig.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
en in wat voor context ervaar jij hem als bedreigend ?
als het idd die naam is, is behiulpzaam en zachtaardig idd wel hoe het lijkt maar niet hoe het isquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:39 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Totaal niet, totaal niet bedreigend eerder behulpzaam en zachtaardig.
Maar jah, ik schrok wel om dat ik de naam van fok! ken.
Nou jah waarschuwingsdromen heb ik toch in andere vormen gehad.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
als het idd die naam is, is behiulpzaam en zachtaardig idd wel hoe het lijkt maar niet hoe het is
in dat geval zou ik zeggen: behoorlijke waarschuwingsdroom.
Even los van de helderheid van de droom hè.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:39 schreef DarkManta het volgende:
Maar jah, ik schrok wel om dat ik de naam van fok! ken.
Vette shitquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Even los van de helderheid van de droom hè.
Volgens mij hebben de meeste weleens over fok!kers gedroomd. Ikzelf heb een keer in een soort weird-ass sprookje gestaan samen met gelly en Qyroz en we waren toen tovenaars die iedereen aan het pesten waren en een andere keer heb ik een gozer ten huwelijk gevraagd die ik hier van fok! ken terwijl ik echt geen stijfje krijg van een man, dus dat was ook erg apart.
Truequote:Op vrijdag 15 december 2006 21:02 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Vette shit
Grappig eigenlijk... door je post, denk ik nu heel anders over de droom. Meer van het zal wel, en wat je zegt dat meerdere fokkers over elkaar gedroomd zouden kunnen hebben.
In een soort van opluchting
Voor dat ik ging slapen was het al een beetje een rare nacht.
Vreemd wat mensen kunnen dromen en meemaken.
Ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:04 schreef jogy het volgende:
[..]
True. toch ben ik stiekem wel benieuwd wat iteejer erover te zeggen heeft
. Maar inderdaad, sommige dromen kunnen echt goed je dag op z'n kop zetten en helemaal niets te betekenen hebben ja
.
En dat zou ook nog niet zo heel ver mis zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:53 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nou jah waarschuwingsdromen heb ik toch in andere vormen gehad.
Deze was meer alsof iemand mij vroeg hem te helpen.
Hallo, hij is getrouwd met yvonne.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:57 schreef Mirage het volgende:
heb je enig idee waarom die persoon rust wilde oid of waar hij naartoe wilde via het portaal dat jij zou moeten openen ?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Hallo, hij is getrouwd met yvonne.. Hij wilde gewoon een portaal naar een lekker rustig cafe om in alle rust een biertje te drinken.
.
Wie weet, misschien ooit.quote:
De enige portaal die ik tegengeomen ben is in een spel, misschien zit daar een verband in.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Wie weet, misschien ooit.. "ik ga even naar tibet portalen hoor, dus maak me niet wakker
'
WoWquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:15 schreef DarkManta het volgende:
[..]
De enige portaal die ik tegengeomen ben is in een spel, misschien zit daar een verband in.
Dus als je naar Tibet wilt, moet je even een Rune-portaal kopen.
Jah, ik speel het nog maar zelden, tis allemaal een beetje van hetzelfde. Kill zoveel van die, zoek die. En dat iedere keer een fase hoger. Beetje brainless, dus toch maar weer 3D-en met studio max en photoshop.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:17 schreef jogy het volgende:
[..]
WoW. Tijdje gespeeld, geweldig spel is dat. heb em er nu afgegooid trouwens omdat ik die 3.6 gig wel goed kon gebruiken
.
Indeed, op een gegeven moment zit je als level 60 popi de hele dag naar dreamfoil te zoeken en dan heb je na 5 uur doelloos zoeken 5 plantjes gevonden die je dan weer voor 5 G op auction zet en nog meer van die dingen. op een gegeven moment viel het me op dat ik al een kwartier rondjes aan het rennen was in ironforge en toen ben ik maar gestoptquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:38 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jah, ik speel het nog maar zelden, tis allemaal een beetje van hetzelfde. Kill zoveel van die, zoek die. En dat iedere keer een fase hoger. Beetje brainless, dus toch maar weer 3D-en met studio max en photoshop.
Nu doe ik geen vechtsport meer, heb het helaas moeten opgeven wegens gezondheidsproblemen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Indeed, op een gegeven moment zit je als level 60 popi de hele dag naar dreamfoil te zoeken en dan heb je na 5 uur doelloos zoeken 5 plantjes gevonden die je dan weer voor 5 G op auction zet en nog meer van die dingen. op een gegeven moment viel het me op dat ik al een kwartier rondjes aan het rennen was in ironforge en toen ben ik maar gestopt.
Maar ok. beetje offtopic.
Jij doet dus aan mediteren enzo voor je vechtsport. heb je toen weleens vage dingen meegemaakt ofzo, aangezien je al eerder bent opgemerkt als iemand met een sterk bewustzijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |