abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:55:09 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44468150
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:39 schreef DarkManta het volgende:
Maar jah, ik schrok wel om dat ik de naam van fok! ken.
Even los van de helderheid van de droom hè.

Volgens mij hebben de meeste weleens over fok!kers gedroomd. Ikzelf heb een keer in een soort weird-ass sprookje gestaan samen met gelly en Qyroz en we waren toen tovenaars die iedereen aan het pesten waren en een andere keer heb ik een gozer ten huwelijk gevraagd die ik hier van fok! ken terwijl ik echt geen stijfje krijg van een man, dus dat was ook erg apart .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:02:02 #77
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_44468341
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Even los van de helderheid van de droom hè.

Volgens mij hebben de meeste weleens over fok!kers gedroomd. Ikzelf heb een keer in een soort weird-ass sprookje gestaan samen met gelly en Qyroz en we waren toen tovenaars die iedereen aan het pesten waren en een andere keer heb ik een gozer ten huwelijk gevraagd die ik hier van fok! ken terwijl ik echt geen stijfje krijg van een man, dus dat was ook erg apart .
Vette shit

Grappig eigenlijk... door je post, denk ik nu heel anders over de droom. Meer van het zal wel, en wat je zegt dat meerdere fokkers over elkaar gedroomd zouden kunnen hebben.
In een soort van opluchting

Voor dat ik ging slapen was het al een beetje een rare nacht.
Vreemd wat mensen kunnen dromen en meemaken.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:04:00 #78
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44468412
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 21:02 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Vette shit

Grappig eigenlijk... door je post, denk ik nu heel anders over de droom. Meer van het zal wel, en wat je zegt dat meerdere fokkers over elkaar gedroomd zouden kunnen hebben.
In een soort van opluchting

Voor dat ik ging slapen was het al een beetje een rare nacht.
Vreemd wat mensen kunnen dromen en meemaken.
True . toch ben ik stiekem wel benieuwd wat iteejer erover te zeggen heeft . Maar inderdaad, sommige dromen kunnen echt goed je dag op z'n kop zetten en helemaal niets te betekenen hebben ja .
Vrijheid
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:12:20 #79
124655 DarkManta
pi_44468656
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 21:04 schreef jogy het volgende:

[..]

True . toch ben ik stiekem wel benieuwd wat iteejer erover te zeggen heeft . Maar inderdaad, sommige dromen kunnen echt goed je dag op z'n kop zetten en helemaal niets te betekenen hebben ja .
Ik eigenlijk ook wel
Een verklaring van zijn kant misschien, of jah ik had gedroomd dat ik bij een onbekende op bezoek was.

Jah weet niet, je hoort tegenwoordig van alles

Wat me ook zo te binnen schiet was een film, over 2 gevoelige kinderen. Die konden in elkaars dromen komen, en deden dan gewoon hun dagelijkse dingen zoals buiten spelen ofzo.
Weet alleen de titel van de film niet meer.

Maar in ieder geval dat idee een beetje
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_44482227
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:53 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Nou jah waarschuwingsdromen heb ik toch in andere vormen gehad.
Deze was meer alsof iemand mij vroeg hem te helpen.
En dat zou ook nog niet zo heel ver mis zijn.

Come to think of it
Heb van een bepaalde fokker alleen maar nachtmerries gehad
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44482524
heb je enig idee waarom die persoon rust wilde oid of waar hij naartoe wilde via het portaal dat jij zou moeten openen ?

en waar was de rest ? "niemand over" ... iets 2012 achtigs dat de halve mensheid uitgestorven is ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 16 december 2006 @ 15:11:25 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44482805
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:57 schreef Mirage het volgende:
heb je enig idee waarom die persoon rust wilde oid of waar hij naartoe wilde via het portaal dat jij zou moeten openen ?
Hallo, hij is getrouwd met yvonne. . Hij wilde gewoon een portaal naar een lekker rustig cafe om in alle rust een biertje te drinken. .
Vrijheid
pi_44482836
Ow.... die portalen heeft ie hier in Truth al meeeer dan genoeg gehad hoor
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Admin zaterdag 16 december 2006 @ 15:25:26 #84
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44483105
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Hallo, hij is getrouwd met yvonne. . Hij wilde gewoon een portaal naar een lekker rustig cafe om in alle rust een biertje te drinken. .
, gouden handel
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 16 december 2006 @ 15:33:59 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44483293
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

, gouden handel
Wie weet, misschien ooit. . "ik ga even naar tibet portalen hoor, dus maak me niet wakker '
Vrijheid
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:15:04 #86
124655 DarkManta
pi_44484164
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Wie weet, misschien ooit. . "ik ga even naar tibet portalen hoor, dus maak me niet wakker '
De enige portaal die ik tegengeomen ben is in een spel, misschien zit daar een verband in.
Dus als je naar Tibet wilt, moet je even een Rune-portaal kopen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:17:52 #87
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44484220
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:15 schreef DarkManta het volgende:

[..]

De enige portaal die ik tegengeomen ben is in een spel, misschien zit daar een verband in.
Dus als je naar Tibet wilt, moet je even een Rune-portaal kopen.
WoW . Tijdje gespeeld, geweldig spel is dat. heb em er nu afgegooid trouwens omdat ik die 3.6 gig wel goed kon gebruiken .
Vrijheid
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:38:01 #88
124655 DarkManta
pi_44484619
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:17 schreef jogy het volgende:

[..]

WoW . Tijdje gespeeld, geweldig spel is dat. heb em er nu afgegooid trouwens omdat ik die 3.6 gig wel goed kon gebruiken .
Jah, ik speel het nog maar zelden, tis allemaal een beetje van hetzelfde. Kill zoveel van die, zoek die. En dat iedere keer een fase hoger. Beetje brainless, dus toch maar weer 3D-en met studio max en photoshop.
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:41:34 #89
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44484700
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:38 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Jah, ik speel het nog maar zelden, tis allemaal een beetje van hetzelfde. Kill zoveel van die, zoek die. En dat iedere keer een fase hoger. Beetje brainless, dus toch maar weer 3D-en met studio max en photoshop.
Indeed, op een gegeven moment zit je als level 60 popi de hele dag naar dreamfoil te zoeken en dan heb je na 5 uur doelloos zoeken 5 plantjes gevonden die je dan weer voor 5 G op auction zet en nog meer van die dingen. op een gegeven moment viel het me op dat ik al een kwartier rondjes aan het rennen was in ironforge en toen ben ik maar gestopt .

Maar ok. beetje offtopic .

Jij doet dus aan mediteren enzo voor je vechtsport. heb je toen weleens vage dingen meegemaakt ofzo, aangezien je al eerder bent opgemerkt als iemand met een sterk bewustzijn?
Vrijheid
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:33:06 #90
124655 DarkManta
pi_44487578
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Indeed, op een gegeven moment zit je als level 60 popi de hele dag naar dreamfoil te zoeken en dan heb je na 5 uur doelloos zoeken 5 plantjes gevonden die je dan weer voor 5 G op auction zet en nog meer van die dingen. op een gegeven moment viel het me op dat ik al een kwartier rondjes aan het rennen was in ironforge en toen ben ik maar gestopt .

Maar ok. beetje offtopic .

Jij doet dus aan mediteren enzo voor je vechtsport. heb je toen weleens vage dingen meegemaakt ofzo, aangezien je al eerder bent opgemerkt als iemand met een sterk bewustzijn?
Nu doe ik geen vechtsport meer, heb het helaas moeten opgeven wegens gezondheidsproblemen.
Maar ik kan het wel iedereen aanraden om een vechtsport te doen, niet alleen gezond voor lichaam maar zeker ook voor je geest.

Nou jah voor iemand anders die niet aan mediteren doet kan het wel vaag zijn als ze verhalen horen van iemand die wel mediteert.
Mijn eerste vage ervaring was na een meditatie (die eens eindelijk gelukt was) was dat het net leek alsof ik de volgende move van de tegenstander al kon voorspellen.
Vanaf een bepaalde band(geup) moet je ook tegen meerdere tegenstanders sparren. Je traint je concentratie, uithoudingsvermogen en technieken hier bewuster mee. Ben je even je concentratie kwijt, ben je verzekerd van een flinke klap van één van de tegenstanders. Maar na een meditatie, merkte je gewoon dat het makkelijker ging en natuurlijker.

Als je er over nadenkt is het niet iets vaags dat je zo erg geconcentreerd bent na een meditatie, maar voor de eerste keer is het echt iets mafs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')