Na vannacht heb ik even zitten twijfelen of ik dit topic wel of niet zou openen, nou ja zie hier wat mijn beslissing is geworden.
Waarom open ik toch dit topic, omdat ik echt iets vreemds had gedroomd. Zo echt ook dat ik effe moest bijkomen en me moest afvragen of ik nog aan het dromen was of niet.
Als ik nou over een lekker wijf met alles er op en er aan had gedroomd, die ik in een of ander user-topic had gezien, hield ik dat lekker voor mezelf ofzo.
En normaal onthoud ik dromen ook niet, omdat ik best veel last heb van nachtmerries heb ik me in de jaren aangeleerd om er niet stil bij te staan. (misschien ook niet goed)
Anyway, deze fok-user heb ik misschien ooit één keer van grote afstand in mijn leven gezien. Ook heb ik nooit met `m gepraat of op welke manier contact gehad. Toch kan ik `m in mijn droom helemaal beschrijven.
Als je effe naar deze man zou kijken, zou je denken heej dat is Paul Verhoeven. Wat me ook opviel dat dit de eerste keer was dat een man zo goed uit zijn woorden kwam qua zinsopbouw, woordengebruik.
Het leek er bijna op dat het een of andere Shaman was die mij dingen kwam vertellen en uitleggen alsof ie iets aan me wilde overdragen.
In ieder geval op de manier hoe hij sprak, kon ik er op uithalen dat hij hoog opgeleid was.
Voor zijn leeftijd en hoe hij eruit zag had hij toch een jonge geest en stond open voor alles eigenlijk.
Tenminste als je hoog opgeleid bent, nuchter overkomt en dan over dingen gaat praten dat je met de doden kunt communiceren etc. Dan neem ik aan dat je open staat voor veel dingen.
Mijn droom begon dat ik op internet aan het zoeken was naar uitdrijving van kwade geesten, het gevaar van geesten oproepen en dat soort dingen. Na een tijd begon ik moe te worden en ging naar bed.
De volgende dag werd ik wakker door de deurbel, ik maakte de deur open en daar stond deze mannelijke fok-user voor mijn neus met een jongere fok-user naast hem. Ik nam aan dat dit zijn zoon was omdat de jongere jongen gezichtstrekken had van de oudere man. De oudere man zei tegen me, we moeten praten het is erg belangrijk.
Ik liet de twee binnen en gingen op de bank zitten.
De oudere man had het meeste woord en begon tegen me te vertellen.
Gisteren op internet zocht je dingen over geesten, over uitdrijving, portalen, excorcisme terwijl je eigenlijk dat soort dingen niet hoeft op te zoeken. En zeker niet op internet omdat op internet heel veel dingen niet kloppen. Eigenlijk hoef ik je dat niet te vertellen want je weet het allemaal eigenlijk al, alleen heb je je daar ooit van afgestoten toen je nog klein, een jaar of 13 schat ik.
Waarom ik nu hier ben is niet om een geest uit te drijven of iets dergelijks maar ik kom eigenlijk voor mezelf. Klinkt misschien vreemd in jouw oren, maar jij bent één van de weinige die nog over is. Je spiritualiteit is zelfs zo hoog dat ze jouw aura overal kunnen zien.
Mijn zoon is bij me om mij te steunen bij de begleiding die jij me gaat geven. Ik heb ook nog een dochter, maar die begrijpt dit allemaal niet. En al zou ze het begrijpen, ze zou er niet mee om kunnen gaan.
Nu de vraag aan jou, wil je voor mij de poort openen zodat ik mijn rust kan krijgen.
Na dit alles wist ik dus niks meer te zeggen, vanuit verbazing, angst. Allerlei emoties blokkeerde om de man antwoord te geven. De oudere man ging op de grond liggen en de zoon sprak en zei tegen mij, het is goed hoor wat je ook doet.
Hier op vroeg ik naar de naam van de oudere man. Hierop vroeg hij of dat belangrijk was. Ik zei dat ik het zelf belangrijk vond met wie ik te maken had voordat ik dadelijk misschien een ultieme beslissing had gemaakt. En daarbij wil ik weten wie ik mijn huis mag hebben.
Hij gaf me zijn naam en daarop werd ik zwetend wakker. Met nog iets opmerkelijks...
Mijn ogen zijn erg onstoken op het moment, en over mijn hele lichaam heb ik wondjes door de jeuk die ik heb. De dermatoloog zal hier grondig onderzoek op doen.
Het opmerkelijke was, dat ik normaal met pijnlijke en gescheurde oogleden wakker wordt.
Na deze droom van vannacht voelde mijn ogen verzachtend aan.
Oke ik weet nu niet of ik de naam van de fok-user moet melden en of dat toegevoegde waarde heeft. Zelf vind ik dat moeilijk en meld de naam maar effe niet.
Iemand suggesties wat ik hier mee aan moet?
De droom voelde zo freaking echt aan en dan heb ik maar globaal verteld wat ik gedroomd heb.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.