quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:46 schreef Stranger het volgende:
Geen urinoirs hier+ mijn eerste urine van de ochtend eindigt in de douche
Hmmzz met twee huisgenoten die op fok lurken kan ik dit misschien het beste editten
Nou dat heb ik dus nooit!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:44 schreef Goover het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens (voor de mannen dan)?
Nou sorry bij mij echt niet hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:48 schreef Zosk het volgende:
gebeurt iedere man wel eens lijkt mij zo![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:50 schreef Zosk het volgende:
halve meter meestal, zodat ik extra me best moet doen. anders is het ook altijd maar hetzelfde![]()
ik pis IN de bak.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:44 schreef Goover het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens (voor de mannen dan)?
s' Morgens vroeg op werk ga je naar het toilet. Als een echte man ga je bij het urinoir staan, maar je bent lui, onvoorzichtig, moe etc. Dus de eerste paar drupels belanden niet IN het urinoir, maar OP je schoenen. *shit* denk je, je leegt de rest van je blaas wel in het urinoir, bergt het zaakje op en gaat je handen wassen. *hmmmz* denk je, die vlekken vallen toch wel erg op. Je besluit ze af te vegen met een papieren handdoekje, dit schijnt te helpen. MAAR op DAT moment komt er een collega binnen lopen! en zeg je 'Ja euhh mijn schoen was vies'.
ik krijg nog genoeg van het zicht van me penisquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:50 schreef Zosk het volgende:
halve meter meestal, zodat ik extra me best moet doen. anders is het ook altijd maar hetzelfde![]()
Ja en als ze dat leest, dan gaat ze vragen stellen! Dus je kan het beter maar meteen eerlijk vertellenquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:51 schreef Thrilled het volgende:
Mijn vriendin leest mee dus mijn gewoontes ga ik niet neer zetten
Jullie delen al genoeg op fokquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:51 schreef Thrilled het volgende:
En de laatste druppels gaan dan niet over de vloer?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:52 schreef tonks het volgende:
Ik kan gewoon in bad liggen en mijn geslacht eruit hangen en dan een plasje doen.
(in de wc die 2 meter verder staat)
Oftwel je hebt erg rare gewoontes..quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:51 schreef Thrilled het volgende:
Moet dat?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:54 schreef HansU het volgende:
[..]
vertel is... vooral de smeuige verhalen graag
Volgens mij heeft iedereen wel rare gewoontesquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oftwel je hebt erg rare gewoontes..
Vriendin heeft "raar" gevoel tijdens sexquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:54 schreef HansU het volgende:
[..]
vertel is... vooral de smeuige verhalen graag
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:26 schreef Thrilled het volgende:
mijn vriendin heeft een beugel, een vaste, met brackets, een staafje tegen dr gehemelte en 2 "pinnen" waar ze haar elastiekjes aan moet vast haken.. ik heb er geen last van als ze me pijpt, maar ik heb een wat ongevoelige eikel dus als haar beugel tegen mijn eikel aankomt (wat je niet kan voorkomen..) voelt dat vrij lekker aan.. en die haakjes raak je vrijwel niet, tenzij je de eikel tegen je gehemelte en dus tegen die haakjes aan drukt.. verschilt denk ik per persoon, ik hou ervan als mijn vriendin dr tanden gebruikt, maar een ander moet daar niks van hebben, zelfde geld met de beugel..
rare schimmel infecties enzoquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar ze moeten zo erg zijn dat hij ze niet wil posten omdat z'n vriendin het dan leest. Dan moet het toch wel erg zijn. Of iets onbespreekbaar
Laat ons dan niet meer stemmen, als het toch geen zin heeftquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:03 schreef Goover het volgende:
Eindstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier. De uitslag van deze poll heeft op geen enkele manier effect op Goover zijn keuze.
Menu 2 is de winnaar!
(maar ik ga vis eten)
Voor de mensen die ook gaan eten, eetsmakelijk!![]()
![]()
Echt onzin jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:04 schreef HansU het volgende:
[..]
Laat ons dan niet meer stemmen, als het toch geen zin heeft![]()
het heeft alleen weinig te maken met de (letterlijke) zeik-verhalen van eerder. Kijk als ze het nu over plassex gingen ebben dan paste het nog in het straatje ..quote:
jah??quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:09 schreef Theamerican het volgende:
zelfs vrouwen piesen zovaak naast de pot
Lesbische plasseks HOT!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:09 schreef Theamerican het volgende:
zelfs vrouwen piesen zovaak naast de pot
Misschien was het bloedquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:11 schreef Theamerican het volgende:
tijdje terug moest naar wc was bezet komt dat mens van personeelszaken eruit druppels op de grond en op de bril
bij kerels snap ik het nog, maar bij vrouwen.. Of ze heeft er een flink eind boven gehangen ofzoquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:11 schreef Theamerican het volgende:
tijdje terug moest naar wc was bezet komt dat mens van personeelszaken eruit druppels op de grond en op de bril
Of ze stond op en ze had nog een plasje in der tasjequote:Op vrijdag 15 december 2006 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
bij kerels snap ik het nog, maar bij vrouwen.. Of ze heeft er een flink eind boven gehangen ofzo![]()
dan vraag je je toch helemaal af hoe het daar komtquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:16 schreef Stranger het volgende:
Misschien was het kwijl ofzo?
Heel inspannend plassenquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan vraag je je toch helemaal af hoe het daar komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |