en als sylvana het mis heeft dan weet je het het verschil tussen squirten en een golden showerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:06 schreef Sylvana het volgende:
je raakt waarschijnlijk haar G-spot, vooral niet stoppen en lekker doorgaan en als ze spuit is het geen urine, maar heeft ze gewoon lekker een vaginaal orgasme gehad
of je leest zijn postquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:18 schreef zhe-devilll het volgende:
laat haar ff plasse voor je der neukt dude![]()
sukkel! lees mijn post!quote:
lees mijn reactie en dan weet je hetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:00 schreef Thrilled het volgende:
Fijn voor de serieuze reacties... not
Ze plast dus voor de seks, dus ze heeft een lege blaas...
Ikzelf vraag ook steeds of we niet kunnen proberen om door te gaan, maar dat durft ze niet.
Ik ben 17, en zij is 16 en zo ervaren zijn we dus niet
Ze zit hier heel erg mee dus zou het waarderen als we gewoon serieuze reactie's krijgen..
Het is dus geen kwestie van niet door kúnnen gaan? (omdat het pijn doet ofzo)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:00 schreef Thrilled het volgende:
Ikzelf vraag ook steeds of we niet kunnen proberen om door te gaan, maar dat durft ze niet.
Allemaal al gezegdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het is dus geen kwestie van niet door kúnnen gaan? (omdat het pijn doet ofzo)
Als het gewoon een kwestie van niet durven is, dan kun je haar daar gewoon overheen praten lijkt me. Ik neem aan dat ze bang is dat ze misschien toch moet plassen? Ik zou zeggen, leg d'r een paar handdoeken onder, en vertel haar dat het je niet zou boeien als het gebeurt. Niets dat een douche er niet afspoelt.
En heel waarschijnlijk blijkt dan dat ze niet eens hoeft te plassen, maar dat ze gewoon keihard gaat klaarkomen. Ook al goed, toch?
een clitoraal orgasme en een vaginaal orgasme zijn 2 heel verschillende orgasmes en voelen ook heel anders aan. Een vaginaal orgasme is meestal veel heftiger, dus geloof ons nou maar, er is niks aan de hand, het doet geen pijn en als ze doorgaat dan komt ze gewoon lekker klaar. En als ze dan een g-spot orgasme krijgt en gaat spuiten kun je er eventueel een handdoekje onder leggen, maar het is dan geen urine wat er uitkomt, maar gewoon een geur en smaakloze vloeistofquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:07 schreef Thrilled het volgende:
ze is er dus wel bang voor, het maakt mij echt niet uit mocht ze plassen, en ze kan niet voorstellen dat het haar orgasme is, omdat als ze klaarkomt (clitoris) het heel anders voelt, ze vind het een k*tgevoel en durft echt niet door te gaan...
Maar ze gaat van te voren naar de wc, dus haar blaas is leeg, dus dan hoeft ze echt niet te plassen en het is een apart gevoel, maar je moet even over dat punt heen komen en dan is het erg lekkerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:14 schreef Thrilled het volgende:
dat ze wél zal gaan plassen, ze schaamt zich dood als dat gebeurd (ondanks dat ik het echt niet erg zou vinden, en ook echt wel duidelijk maak) en het voelt gewoon niet fijn (geen pijn zegt ze..)
en als jullie het nou es onder de douche doen ofzo, zou ze het dan minder erg vinden?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:20 schreef Thrilled het volgende:
ik weet het, ik blijf haar zeggen dat ik het niet erg vind, maar zelf heeft ze er echt super veel moeite mee, ook na het lezen van dit topic, het zit haar echt dwars.. ik weet niet hoe we het op gaan lossen maar bedankt voor alle info, (especially Sylvana) .. ze schaamt zich gewoon dood mocht ze plassen in bed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |