abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35207759
Hallo,

Als ik sex heb met mijn vriendin, krijgt ze na een tijdje vrij veel last van een raar gevoel in haar vagina.. voornamelijk het gevoel alsof je moet plassen, ze plast vóór de sex, en heeft dan alsnog het gevoel alsof ze echt zeer nodig moet. Een ander standje, tempo, of manier van penetreren heeft geen invloed op het gevoel, en ze wil het liefst gewoon dat ik dan stop. Wat zou dit kunnen zijn en wat kunnen we er aan doen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Thrilled op 17-02-2006 23:58:25 ]
pi_35208412
je raakt waarschijnlijk haar G-spot, vooral niet stoppen en lekker doorgaan en als ze spuit is het geen urine, maar heeft ze gewoon lekker een vaginaal orgasme gehad
  zaterdag 18 februari 2006 @ 00:15:02 #3
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35208759
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 00:06 schreef Sylvana het volgende:
je raakt waarschijnlijk haar G-spot, vooral niet stoppen en lekker doorgaan en als ze spuit is het geen urine, maar heeft ze gewoon lekker een vaginaal orgasme gehad
en als sylvana het mis heeft dan weet je het het verschil tussen squirten en een golden shower
De wereld is op hol geslagen
  zaterdag 18 februari 2006 @ 00:17:47 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35208860

Sorry... Maar ik denk dat het antwoord voor de TS in deze 2 antwoorden wel gegeven is.
pi_35208877
laat haar ff plasse voor je der neukt dude
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35208898
Doorgaan!
pi_35209498
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 00:18 schreef zhe-devilll het volgende:
laat haar ff plasse voor je der neukt dude
of je leest zijn post
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 00:38:03 #8
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_35209578
gewoon squirten, is best normaal en erg geil
pi_35209657
Huh?
  zaterdag 18 februari 2006 @ 00:42:23 #10
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_35209691
Wah hunnie zegge!

zaterdag 18 februari 2006 @ 00:42:56 #11
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_35209711
Wel een bakkie eronder
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_35209960
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 00:35 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

of je leest zijn post
sukkel! lees mijn post!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35209979
heropvoeding?
hallo een vrouw met een volle blaas mot je nie neuke
gaat nie goed
  zaterdag 18 februari 2006 @ 01:06:26 #14
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_35210419
ik hoop dat de TS 16 is of zo want zo'n dingen moet je wel weten
pi_35216545
Fijn voor de serieuze reacties... not

Ze plast dus voor de seks, dus ze heeft een lege blaas...
Ikzelf vraag ook steeds of we niet kunnen proberen om door te gaan, maar dat durft ze niet.
Ik ben 17, en zij is 16 en zo ervaren zijn we dus niet
Ze zit hier heel erg mee dus zou het waarderen als we gewoon serieuze reactie's krijgen..
pi_35216594
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 12:00 schreef Thrilled het volgende:
Fijn voor de serieuze reacties... not

Ze plast dus voor de seks, dus ze heeft een lege blaas...
Ikzelf vraag ook steeds of we niet kunnen proberen om door te gaan, maar dat durft ze niet.
Ik ben 17, en zij is 16 en zo ervaren zijn we dus niet
Ze zit hier heel erg mee dus zou het waarderen als we gewoon serieuze reactie's krijgen..
lees mijn reactie en dan weet je het je raakt dus haar g-spot, en as je doorgaat dan krijgt ze daardoor een heerlijk orgasme, dus ze hoeft nergens bang voor te zijn
pi_35216661
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 12:00 schreef Thrilled het volgende:
Het is dus geen kwestie van niet door kúnnen gaan? (omdat het pijn doet ofzo)
Als het gewoon een kwestie van niet durven is, dan kun je haar daar gewoon overheen praten lijkt me. Ik neem aan dat ze bang is dat ze misschien toch moet plassen? Ik zou zeggen, leg d'r een paar handdoeken onder, en vertel haar dat het je niet zou boeien als het gebeurt. Niets dat een douche er niet afspoelt.
En heel waarschijnlijk blijkt dan dat ze niet eens hoeft te plassen, maar dat ze gewoon keihard gaat klaarkomen. Ook al goed, toch?
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_35216677
ze is er dus wel bang voor, het maakt mij echt niet uit mocht ze plassen, en ze kan niet voorstellen dat het haar orgasme is, omdat als ze klaarkomt (clitoris) het heel anders voelt, ze vind het een k*tgevoel en durft echt niet door te gaan...

edit/
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 12:06 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Het is dus geen kwestie van niet door kúnnen gaan? (omdat het pijn doet ofzo)
Als het gewoon een kwestie van niet durven is, dan kun je haar daar gewoon overheen praten lijkt me. Ik neem aan dat ze bang is dat ze misschien toch moet plassen? Ik zou zeggen, leg d'r een paar handdoeken onder, en vertel haar dat het je niet zou boeien als het gebeurt. Niets dat een douche er niet afspoelt.
En heel waarschijnlijk blijkt dan dat ze niet eens hoeft te plassen, maar dat ze gewoon keihard gaat klaarkomen. Ook al goed, toch?
Allemaal al gezegd ze durft het echt niet..
pi_35216714
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 12:07 schreef Thrilled het volgende:
ze is er dus wel bang voor, het maakt mij echt niet uit mocht ze plassen, en ze kan niet voorstellen dat het haar orgasme is, omdat als ze klaarkomt (clitoris) het heel anders voelt, ze vind het een k*tgevoel en durft echt niet door te gaan...
een clitoraal orgasme en een vaginaal orgasme zijn 2 heel verschillende orgasmes en voelen ook heel anders aan. Een vaginaal orgasme is meestal veel heftiger, dus geloof ons nou maar, er is niks aan de hand, het doet geen pijn en als ze doorgaat dan komt ze gewoon lekker klaar. En als ze dan een g-spot orgasme krijgt en gaat spuiten kun je er eventueel een handdoekje onder leggen, maar het is dan geen urine wat er uitkomt, maar gewoon een geur en smaakloze vloeistof
pi_35216780
Ik geloof jullie wel, maar zij heeft er veel moeite mee... ik probeer ook haar zoveel mogelijk gerust te stellen, en mocht er iets gebeuren maakt het mij echt allemaal niets uit.. maar ze zit er dus erg mee, ze leest dit allemaal ook en hoop dat ze hierdoor wat gerust gesteld wordt, maar toch zal het een groot probleem voor haar zijn..
pi_35216800
waar heeft ze dan zoveel moeite mee, waarvoor is ze bang dan?
pi_35216859
dat ze wél zal gaan plassen, ze schaamt zich dood als dat gebeurd (ondanks dat ik het echt niet erg zou vinden, en ook echt wel duidelijk maak) en het voelt gewoon niet fijn (geen pijn zegt ze..)
pi_35216934
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 12:14 schreef Thrilled het volgende:
dat ze wél zal gaan plassen, ze schaamt zich dood als dat gebeurd (ondanks dat ik het echt niet erg zou vinden, en ook echt wel duidelijk maak) en het voelt gewoon niet fijn (geen pijn zegt ze..)
Maar ze gaat van te voren naar de wc, dus haar blaas is leeg, dus dan hoeft ze echt niet te plassen en het is een apart gevoel, maar je moet even over dat punt heen komen en dan is het erg lekker

En ik spuit zelf erg veel als ik vaginaal klaarkom, dus ik leg er dan sowieso altijd ff handdoekje onder, helemaal niet erg en scheelt weer een bed verschonen
pi_35217010
ik weet het, ik blijf haar zeggen dat ik het niet erg vind, maar zelf heeft ze er echt super veel moeite mee, ook na het lezen van dit topic, het zit haar echt dwars.. ik weet niet hoe we het op gaan lossen maar bedankt voor alle info, (especially Sylvana ) .. ze schaamt zich gewoon dood mocht ze plassen in bed..
pi_35217059
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 12:20 schreef Thrilled het volgende:
ik weet het, ik blijf haar zeggen dat ik het niet erg vind, maar zelf heeft ze er echt super veel moeite mee, ook na het lezen van dit topic, het zit haar echt dwars.. ik weet niet hoe we het op gaan lossen maar bedankt voor alle info, (especially Sylvana ) .. ze schaamt zich gewoon dood mocht ze plassen in bed..
en als jullie het nou es onder de douche doen ofzo, zou ze het dan minder erg vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')