Pijpen met tanden, dat is toch.. auw.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:26 schreef Thrilled het volgende:
mijn vriendin heeft een beugel, een vaste, met brackets, een staafje tegen dr gehemelte en 2 "pinnen" waar ze haar elastiekjes aan moet vast haken.. ik heb er geen last van als ze me pijpt, maar ik heb een wat ongevoelige eikel dus als haar beugel tegen mijn eikel aankomt (wat je niet kan voorkomen..) voelt dat vrij lekker aan.. en die haakjes raak je vrijwel niet, tenzij je de eikel tegen je gehemelte en dus tegen die haakjes aan drukt.. verschilt denk ik per persoon, ik hou ervan als mijn vriendin dr tanden gebruikt, maar een ander moet daar niks van hebben, zelfde geld met de beugel..
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:24 schreef saaw het volgende:
ik weet niet wat jij allemaal doet hoor maar ik gebruik mn tanden niet tijdens het pijpen
ik meen het ook echt hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 21:28 schreef LoggedIn het volgende:
[..]!
saawtje zegt het mss wat raar, maar ze heeft wel gelijk.. als je tanden dat ding aanraken is niet goed, dat voelt 'niet fijn'dus een beugel zou in principe eigenlijk geen verschil moeten maken
Een tong is niet zo gevoelig als een penis hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:35 schreef saaw het volgende:
[..]
ik meen het ook echt hoorgebruik van tanden lijkt me sowiso gewoon niet de bedoeling
en er moeten wel flinke punten aan die beugel zitten wil je iets raken
trouwens, je kunt toch ook gewoon zoenen zonder dat er vanalles blijft haken/vast komt te zitten. en daarbij zitten je tanden zelf nog wat meer in de weg
Idd, dat zeg ikquote:Op zondag 7 mei 2006 21:35 schreef saaw het volgende:
[..]
ik meen het ook echt hoorgebruik van tanden lijkt me sowiso gewoon niet de bedoeling
en er moeten wel flinke punten aan die beugel zitten wil je iets raken
ik bedoel ook niet gevoeligheid hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 21:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Een tong is niet zo gevoelig als een penis hoor.
Pak er eens een anatomieboek bij en kom dan weer terug.
Nee maar over het algemeen is het nogsteeds dezelfde mond.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Een tong is niet zo gevoelig als een penis hoor.
Pak er eens een anatomieboek bij en kom dan weer terug.
Vooroordelen zijn niet tof.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:18 schreef Casparovvv het volgende:
obviously, dit is echt niets voor PUBIn PUB heeft sowieso de helft van de users nog geen enkele ervaring, en de andere helft is te preuts om het woord in de mond te nemen.
Het idee lijkt me zelf ontzettend vervelend
'Met zonder'.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vooroordelen zijn niet tof.
Anyway, geen ervaring met meisjes met beugel ( wel met zonder ja. )... Maar opzich moet dat geen pijn doen.. je gebruikt je tanden niet tijdens pijpen..
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:47 schreef King_of_Kool het volgende:
Mijn ex-vriendin had ook een beugel, alleen bleven de haartjes er altijd tussen hangen. Was niet zo'n vrolijk gezicht als we over straat liepen en ze moest ff lachen.
gewoon goed je best doenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:04 schreef diginoob het volgende:
Voelt ie dat?/Doet dat pijn?
Er zitten wel 2 ijzerpuntjes aan de binnenkant van mijn tanden namelijk...
Iemand ervaring?
T'gebeurde vaak bij het rimmen... Ook bleven de knittels er vaak tussen hangenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:04 schreef Thrilled het volgende:
[..]ze bijt je schaamhaar eraf? by the way, kaal is in
![]()
Hb volgende week een beugel maar ben pas 14 dus daar denk ik ff nog niet aan...........quote:Op zondag 7 mei 2006 12:04 schreef diginoob het volgende:
Voelt ie dat?/Doet dat pijn?
Er zitten wel 2 ijzerpuntjes aan de binnenkant van mijn tanden namelijk...
Iemand ervaring?
Op de basisschool zat ik al met kids in de klas die slotjes of zo'n vieze blok[slijm]beugel hadden. Dan ben je 11 of 12 jaar oud?quote:Op maandag 8 mei 2006 08:19 schreef saaw het volgende:
rond je 14e een beugel is redelijk normaal ja, en dat kan soms wel 2 jaar duren
en rond je 16e vind ik sex niet heel gel
Dat denk ik toch niet. Een tong is toch iets heel anders dan een penis + ik denk toch dat je bij pijpen mogelijk die scherpe ijzerpuntjes aan de binnenkant voelt en met tongen niet of nauwelijks 'last' van hebt.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee maar over het algemeen is het nogsteeds dezelfde mond.
Als je er met tongen geen last van hebt dan heb je wss met pijpen al helemaal geen last.
een lul komt niet in alle hoekjes en gaatjes van je mond.
Danku.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:49 schreef Boeman het volgende:
Opgeschoond.
En in overleg weer terug naar SEX.
nee, van mij hoeft dat niet allemaalquote:Op maandag 8 mei 2006 22:52 schreef Goed_Gek het volgende:
vroegaaaaaaaaaahhh,
had ik een meisje met zo'n beugel met slotjes en zo. en als die me pijpte vond ik dat extreem geil.
pijpen mag wel een beetje ruw van mij, een dame die speels bijt vind ik ook niet erg
Jij legt je kunstgebit in een glas water...quote:Op zondag 7 mei 2006 21:24 schreef saaw het volgende:
ik weet niet wat jij allemaal doet hoor maar ik gebruik mn tanden niet tijdens het pijpen
en je dan aankijken met van die boter geile oogjes.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:37 schreef avotar het volgende:
meisje met een beugel dat je pijpt.. dat is zooooo geil..
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:55 schreef 3doorsdown het volgende:
ja dat er restjes in de beugel zaten achteraf![]()
Hehe, gezien de reacties van m'n vorige vriendjes heel wat minder positief waren dan die van m'n huidige vriendje, waarbij ik alleen nog maar incl beugel heb gepijpt, mag ik dat misschien zelf wel bepalen..quote:
Wie zegt dat dat aan jou/je beugel ligt?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:31 schreef warrel het volgende:
[..]
Hehe, gezien de reacties van m'n vorige vriendjes heel wat minder positief waren dan die van m'n huidige vriendje, waarbij ik alleen nog maar incl beugel heb gepijpt, mag ik dat misschien zelf wel bepalen..![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:41 schreef het.ismij het volgende:
of je vriend is niet beter gewend?
en je ex vriendjes wel?
te erg gewoon.quote:
Dus heeft het niks met je beugel te makenquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:45 schreef warrel het volgende:
De piemel van m'n huidige vriendje is gewoon véél leuker dan die van m'n exvriendjes..
Njiem!
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:21 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Dus heeft het niks met je beugel te maken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |