Jij hebt andere "krachten"quote:Op donderdag 14 december 2006 23:41 schreef nokwanda het volgende:
Die tieten mis ik![]()
Da's echt gemeen van je
ja, HAD ik die maar gebruikt.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jij hebt andere "krachten"![]()
vrouwen hebben nog steeds het idee dat mannen alleen maar op grote tieten vallenquote:Op donderdag 14 december 2006 23:41 schreef nokwanda het volgende:
Die tieten mis ik![]()
Da's echt gemeen van je
En dan..... Taartjes eten!!! gefeliciteerd!!!quote:
Erg bizar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:00 schreef Ashavan het volgende:
En mensen denken nog steeds dat ondoden fabeltjes zijn![]()
Canadees leeft zonder hartslag
Neu... dat idee heb ik totaal niet en ik hou ook al niet van grote piemels.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
vrouwen hebben nog steeds het idee dat mannen alleen maar op grote tieten vallen
net als mannen denken dat vrouwen alleen maar op grote piemels vallen
Mogge allemaal![]()
![]()
Wat voor vreselijks stond er in het vorige ouwehoer topic (post van dromenvanger) waardoor het geëdit is ?
Vooral lastig bij kleinere meisjes jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:05 schreef Ashavan het volgende:
Grote tieten zijn niet leuk. Een oom van me stikte bijna in die van zijn toenmalige vriendin. Heb zelf ook een met iemand het bed gedeeld waarbij je niet genoeg had aan 2 handen per tiet. Schoot niet op. Heb liever kleiner als het maar de hand vult. Iets kleiner of groter dan de de hand mag ook nog.
Qua piemels is het meer de dikte die er toe doet en wat lengte betreft moet het gewoon vullend zijn. Wat is het nut van 19cm als er bijvoorbeeld 5 niet in de kut past. Dan moet je steeds oppassen dat je niet door duwt en schade toebrengt. Is ook niet leuk als je steeds op de hoede moet blijven en niet voluit kunt genieten.
Waarom danquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:46 schreef Metro2005 het volgende:ik geloof dat Metro2005 binnenkort weer single is
Iets met exen en twijfels van haar kant.quote:
Wat een gedoe zegquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Iets met exen en twijfels van haar kant.
Dat zei ik dus ook al, en ze wil ook niet naar hem terug maar hij spookt wel door dr hoofd en twijfelt als ze me niet ziet. ALs ze bij me is is ze wel gek op me enzo maar als ze me niet ziet slaat de twijfel weer toequote:Op vrijdag 15 december 2006 11:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg![]()
Exen zijn exen en dat zijn ze niet voor niks![]()
Laat haar eens op een rijtje zetten waarom hij ex is geworden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al, en ze wil ook niet naar hem terug maar hij spookt wel door dr hoofd en twijfelt als ze me niet ziet. ALs ze bij me is is ze wel gek op me enzo maar als ze me niet ziet slaat de twijfel weer toe
Wat moet ik daar nou mee
Ongeveer tegelijk met mijn ex heeft zij het ook uitgemaakt met haar ex.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Laat haar eens op een rijtje zetten waarom hij ex is geworden.
Is het trouwens al lang uit met die ex, anders is het heel normaal hoor dat hij nog rondspookt in haar hoofd.
Ze hadden toch een vertrouwensband en al is de liefde over, dat is iets wat best nog wel even kan blijven hangen.
boehoe boehoe zijn nog geen taartjes!quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En dan..... Taartjes eten!!! gefeliciteerd!!!![]()
Nou hoor.......Dan nog maareen extra verjaardagsknuffel van de mij, voor de jouquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
boehoe boehoe zijn nog geen taartjes!
en moest eerst nog werken
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben je jarig draculletje
Proficiat!!!!!!!!!
Ik voel me iedere dag jarig, iedere dag is het verjongingsdag
Geen verjaardag maar verjongingsdag
Ga je leuke dingen doen vandaag?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jippie en d ejee
![]()
dank je dv
nee komt allemaal morgen! maar wel met wijn,bier,frisdrank,cake en taartquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ga je leuke dingen doen vandaag?
Komt er veel bezoek die met cadeau's komen?
Wijn, bier, frisdrank en taart plus cake?
In Brunssum hebben ze ook een ziekenhuis met een paas-afdeling. Misschien een overweging voor je om daar eens een bezoekje te brengen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Even installeren, ik kan zoveel installeren. Ik kom overal wat tegen om te installeren van windows
Ik installeer alles dat te installeren valt.
De flessen moeten vol.
Morgen ga ik even langs de slijterij ik ga vragen of ze een gratis website willen.
Hier is de link naar de gegevens van ze....
http://www.zoekned.nl/info-826586/
Ik wil hun hele assortiment fotograferen en alles op de foto zetten, ik wil de buitenkant ook op de foto, willen ze zelf op de site dan fotografeer ik ze zelf ook.
Dan ga ik van die winkel een 3D winkel maken op internet.
Ik fotografeer alle wijnen, bieren, whisky, wodka, tequila en alle sterke dranken.
Van dichtbij en in het rek. Het hele assortiment en de inrichting.
En dan wil ik iets virtueels bouwen van die slijterij.
Ik wil geen geld omdat het hobby is voor mij.
En dan wil ik het liefst dat je vanuit je huiskamer de slijterij in kunt stappen.
Een slijterij met gratis drank.
045 - 5255442
442 is het laatste cijfer van het telefoonnummer van ze
De belgen die hier de dakgoot hebben gemaakt hadden ook 442.
En toen zei ik tegen die belgen van.... " Wat een mooi kenteken".
Nu even koffie en buiten zitten met muziek.
Ik ga bouwen. Virtuele winkels bouwen waar je gratis kunt afhalen.
Stap ik wanneer ik wil de slijterij, albert heyn of auto dealer in en neem ik mee wat ik nodig heb.
Alles, van die ene zwarte opel die meer dan 340 KM per uur gaat, tot en met de mercedes van "1 miljoen".
Ferrari niet want die is me te rood
Een rode auto met een zwart paard die marlboro heeft als sponsor die komt niet in mijn gratis winkel
Ik ga naar buiten.
Iedere dag kerstmis
Iedere dag gratis cadeau's.
HO HO HO
Merry Christmas.
Satan Claus
jarig?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jippie en d ejee
![]()
dank je dv
Krijg jij geen bezoek dan dat je vreemde fokkers uitnodigt ??quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:26 schreef DarkManta het volgende:
[..]
In Brunssum hebben ze ook een ziekenhuis met een paas-afdeling. Misschien een overweging voor je om daar eens een bezoekje te brengen?
je kan het ook anders bekijken... verdonk is weg en nu kunnen we beginnen haar rotzooi op te ruimenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:30 schreef Ashavan het volgende:
Verdonk is net een dag weg en de rotzooi begint nu al
wie heeft dit systeem bedacht ??quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:35 schreef Ashavan het volgende:
ja wat een rommel. nu willen verscheidene organisaties de asielzoekers op straat gooien zonder steun en onderdak omdat ze geen aanspraak er op hebben. de steun is immers voor degene die in behandeling zijn of op het punt staan uitgezet te worden. Nee dat is menselijk...eerder misselijk. Het wordt nu pas echt een troep.
Ze ruiken je beschikbaarheid !!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:23 schreef Metro2005 het volgende:
echt ongeloofelijk.
Ik heb nu al 3 dames die ik al heeeeeel lang niet meer gesproken heb in mijn msn lijst die me vandaag allemaal ineens weer aanspraken
toeval?
Jij bent er toch al.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Krijg jij geen bezoek dan dat je vreemde fokkers uitnodigt ??
Dat is dan wel sneu voor je.![]()
* onder oksels ruikt.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* onder oksels ruikt.
Hmm geen afwijkende feromonen![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:57 schreef Ashavan het volgende:
Wilde net zeggen: "sinds wanneer heb je je laten ombouwen Metro?"
Maar dames? Dat is een woord wat vrouwen te veel krediet geeft hoor.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:57 schreef Ashavan het volgende:
Wilde net zeggen: "sinds wanneer heb je je laten ombouwen Metro?"
Maar dames? Dat is een woord wat vrouwen te veel krediet geeft hoor.
Niet dat ik een heer ben, maar ze bestaan nog wel, ergens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:01 schreef Ashavan het volgende:
Ach in de huidige maatschappij zijn mannen ook geen heren en vrouwen zeker geen dames. Dus je kan het gerust zeggen ook al heb je een lieve vriendin, maar dat maakt haar nog geen dame
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:50 schreef Ashavan het volgende:
Dat is subtiel? o.O
Een stier in een porseleinekastje is nog subtieler hehehe
feliquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:47 schreef draculettetje het volgende:
dank dank voor de feli's
net in de keuken van alles gemaakt
nu tijd voor slapen!
Ik regelmatigquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:57 schreef Ashavan het volgende:
Hormonen? Bijna je tijd van de maand?
Hehe van de week hadden we het daar over. Je schreeuwt het hardst naar degene waar je van houd. Voelde me meteen ongeliefd. Me pa en starseed schreeuwen nooit naar me. * Ashavan heeft jeugdtrauma nu
Barra, je nick is gewoon een magneet !!!!quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
Barra, je nick is gewoon een magneet !!!!
als ik je nick zie kan ik het niet laten het topic open te klikken en mijn hart maakt meteen een dansje![]()
Hoi !
Trouwen?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eerst neuken dan trouwen!
![]()
![]()
je koopt toch ook geen auto waar je nog niet in hebt gereden?
ik ben een liefhebber.... ik koop gewoon 2 autosquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
no more.
Neuken is heel okay, maar alle kerels willen ook alleen maar neuken.
Als jij al een auto hebt, dan ga je er toch ook niet nog een huren of lenen.![]()
zo kennen we er meerquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben een liefhebber.... ik koop gewoon 2 autos
en een echte liefhebben nog veeeel meer.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben een liefhebber.... ik koop gewoon 2 autos
wat een schatje !!!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:25 schreef nokwanda het volgende:
zal ik ook even mijn pussy spammen dan?
[afbeelding]
er zat een klein gaatje in mijn kussen. Is nu ietsje groter![]()
dankquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
feli![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stoofpeertjes
*honger heeft*
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank
waren errug lekker......
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:25 schreef nokwanda het volgende:
zal ik ook even mijn pussy spammen dan?
[afbeelding]
er zat een klein gaatje in mijn kussen. Is nu ietsje groter![]()
levitatiequote:Op vrijdag 15 december 2006 20:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]aaa
lief
de mijne zat net bovenop een hele hoge kastik vraag me af hoe die daarop gekomen is
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:42 schreef Mirage het volgende:
metro.... ik zal het subtiel houden zodat alleen " insiders" het begrijpen...
maar dat wat ik van jou gezien heb.... ik kan me alleen voorstellen dat een dame je verlaat als je er niet genoeg mee gezwaaid hebt.
Ik had je vastgeketend aan de kachel.!!
* Metro2005 heeft momenteel 2 auto'squote:Op vrijdag 15 december 2006 19:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
no more.
Neuken is heel okay, maar alle kerels willen ook alleen maar neuken.
Als jij al een auto hebt, dan ga je er toch ook niet nog een huren of lenen.![]()
en neukt helemaal nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* Metro2005 heeft momenteel 2 auto's
Wrijf het er maar weer inquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]mirage toch
bedankt voor het comliment
Maar neem maar van mij aan dat ie nooit de tijd krijgt om stof te happen![]()
quote:
Ik zou er een dik slot op gooienquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:36 schreef sararaats het volgende:
wil gaan slapen maar durf niet goed
ben nog steeds bang dat m'n topic vernaggeld wordt
ben geen modje hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zou er een dik slot op gooien![]()
Dan zou ik heel snel mijn auto wegdoenquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:46 schreef draculettetje het volgende:
en als je nou wel een auto hebt maar nie kan autorijden?
en je auto daarom is uitgeleend.....
was gewoon vergeten dat de vriendin van m'n broer de auto geleend hadquote:
Dan sta je raar te kijken jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
was gewoon vergeten dat de vriendin van m'n broer de auto geleend had![]()
ben ik de stomkop
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heb het al gedaan. Ben me de tering geschrokken en heb tot net in katzwijm gelegen
I warned yaquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heb het al gedaan. Ben me de tering geschrokken en heb tot net in katzwijm gelegen
Whaah die kijkt niet erg blij zegquote:
Dat is het afschrikeffectquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Whaah die kijkt niet erg blij zeg![]()
hij = zijquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
'En nou weg met die camera want ik heb het helemaal gehad...'
Hij's mooi. Hoe heet-ie?
Zij is mooiquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:08 schreef Metro2005 het volgende:
hij = zij
Is ze kruidig van karakter?quote:zij heet Spicey
Mirage, je hormonenquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mirage, je hormonenhou ze in bedwang!
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:12 schreef senesta het volgende:
Hmm weet niet of ik dat wel wilde weten hoor Nok
ze lag eerst ook helemaal in katzwijmquote:
jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nokwanda! je poesje!!!
bebost is okequote:
Furred, not shavenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:13 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Sorry verkeerd![]()
Stille Nacht Heilige Nacht
![]()
![]()
Mogguh!quote:Op zaterdag 16 december 2006 07:52 schreef Metro2005 het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooedemorgen
* stilte aanhoort*![]()
hallo allemaal
Is dat net zoiets als juniorquote:Op zaterdag 16 december 2006 09:10 schreef TaLoN.NL het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ik ben nu Children of Men aan het kijken, tjeezus wat is dat een spannende film zeg.*geen sarcasme*
Heb jij sigaren met muziek?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Nu ff roken van sigaar met muziek buiten.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:45 schreef Lilith-Wicca het volgende:
![]()
![]()
Zij dronk ranja met een rietje
Mijn Sofietje
Op het Amsterdams terras
O hoe kon ik weten
dat zij een zakkenrolster was![]()
jo, wat heb jij fantastische ideeen op de vroege ochtendquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:16 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik bedacht me net iets, nu met al die nieuwe terroristenwetten, zouden we al die politicussen die Fortuyn terroriseerden kunnen vervolgen? Zou wel zo eerlijk zijn.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:16 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik bedacht me net iets, nu met al die nieuwe terroristenwetten, zouden we al die politicussen die Fortuyn terroriseerden kunnen vervolgen? Zou wel zo eerlijk zijn.
Da's waar.quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:47 schreef nokwanda het volgende:
dat schuldverhaal is anders ook knap subjectief
Proberen is niet hetzelfde als lukken.quote:
Precies, uiteraard komen deze maand net allemaal rekening binnen, visa, anwb, inboedelverzekering en nog een zooi andere dingenquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:11 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Proberen is niet hetzelfde als lukken.![]()
---
Goed dat je je auto kwijt bent man, heb je in ieder geval geen financiële zorgen tijdens de feestdagen.![]()
Dan ben jij wel een strakke meid, in de zin van dat je strak staat van de koffie.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Middag allemaal![]()
Weer een hoop gebeurd zie ik.
Voor iedereen die het nodig heeft![]()
De rest gefeliciteerd![]()
En ik heb nu even liters koffie nodig![]()
Ik ben strak en niet alleen door de koffie hoorquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:12 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Dan ben jij wel een strakke meid, in de zin van dat je strak staat van de koffie.![]()
sorry.
Jij ook alquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik ben strak en niet alleen door de koffie hoor![]()
ken je dat niet?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:30 schreef Metro2005 het volgende:
lookbrood?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:32 schreef yvonne het volgende:
Vrouwenlied
Als je moe bent
Als je oud bent
Als je rillerig en miezerig en koud bent
Als je man weer met een juffrouw op de Pier zit
Als de echtelijke liefde je tot hier zit
Als je schoonfamilie vraagt om ondersteuning
Als je vader zich weer vasthoudt aan de leuning
Als er sneeuw is, als er mist is
Als ‘t ijzelt en je minnaar een sadist is
Als dat allemaal je lot is
En je vraagt of er een God is
Sla dan woedend met de deuren
Ga je cocktaildress verscheuren
Maar niet zeuren
Huil in je bed, bijt in je laken
Vloek tegen iedereen, schreeuw van de daken
Maar zeur niet, zeur niet, zeur niet
Trap om je heen, wees nooit een dame
En gooi ‘t theeservies dwars door de ramen
Neem een grote schaar en knip in het velour
Scheld de vrouw van de notaris uit voor hoer
Doe dat allemaal
Maak een groot schandaal
Als je down bent
Als je ziek bent
Als je kromgetrokken van de reumatiek bent
Als de regen door ‘t dak lekt, op de grond
En je zeven kinders hebben rooie hond
En geen stukje eten in de frigidaire
En de muizen vallen morsdood in de serre
Als je auto op een paal botst
Als de kat weer op de mat van ‘t portaal kotst
Als je arm bent als een kerkmuis
Moet gaan dweilen in een werkhuis
Ja, dat alles kan gebeuren
Zelfs in technicolorkleuren
Maar niet zeuren
Spring in de gracht of knip je haar af
Duw ouwe dametjes van ‘t trottoir af
Ga lekker drinken, ga lekker gokken
Schiet je revolver leeg op Corry Brokken
Ga naar ‘t postkantoor en spuug door het loket
Krijg een hartaanval of ga desnoods naar bed
Met de kardinaal
Doe dat allemaal
Ransel je kind, knijp je parkietje
Breek in bij Kok en roep: “U bent een mietje”
Ga naar Parijs, ga in ‘t leven
Ga een verhouding aan met Van ‘t Reve
Tjongejongejonge wat een toon
Tjongejongejonge niet gewoon
Doe dat allemaal
Met een kannibaal
Maar zeur niet, zeur niet, zeur niet, zeur niet, zeur niet, zeur niet, zeur
niet, zeur niet
x 20quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
![]()
idd.... zeur niet....vooral als het ook nog gepikt wordt en gepikt wordt en gepikt wordt
sararaatsradar: nieuw potentieel slachtofferquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:41 schreef sararaats het volgende:
yvonne, vind je me nog lief?
maar nee gekkie, ik wil alleen M-Pquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
sararaatsradar: nieuw potentieel slachtoffer
Ik vind je nog steeds lief hoorquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:41 schreef sararaats het volgende:
yvonne, vind je me nog lief?
Marie-Paule maar die is verschrikkelijk heteroquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:52 schreef Metro2005 het volgende:
M P en?
meiden pakken?
meiden palen (ohnee)
meer proberen
massages plannen?![]()
Drs P op staan hier
Omdat je een sukkeltje bentquote:
IK???????quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
takes one to know one aye?
Nok en ik gaan een clubje oprichtenquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
takes one to know one aye?
OOOOh jeequote:Op zaterdag 16 december 2006 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nok en ik gaan een clubje oprichten
We hebben een clubje opgericht voor lelijke mensen en je bent erbiiiijquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
IK WIL VERDOMME HARDE SEX!![]()
![]()
![]()
ga zo lekker met me dinnetje filmpje kijken op bed
quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:32 schreef yvonne het volgende:
Vrouwenlied
Als je moe bent
Als je oud bent
Ga [i]zijn kleding verscheuren
Maar niet zeuren
En gooi ‘t theeservies dwars door de ramen (en een tafeltje)
Doe dat allemaal
Maak een groot schandaal
Als je down bent
Als je ziek bent
Maar niet zeuren
Met de kardinaal
Doe dat allemaal
Doe dat allemaal
Met een kannibaal
niet, zeur niet[/i]
ach, zolang je het maar beseft hequote:
Als dat terugkomt in je dromen of daar invloed op lijkt te hebben zou ik het er bij vermelden, en ook de verbanden die je er tussen legt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:02 schreef sararaats het volgende:
ik heb eigenlijk een brandende vraag
moet ik in m'n dromenboekje een beschrijving maken van de vorige dag?
ik wil maar zeggen: wat deed ik de vorige dag
dank jequote:Op zaterdag 16 december 2006 21:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als dat terugkomt in je dromen of daar invloed op lijkt te hebben zou ik het er bij vermelden, en ook de verbanden die je er tussen legt.
Je bent gewelddadigquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik de vetgedrukte dingen op mijn lijstje van " been there done that" heb staan
![]()
en weer.... it takes one to know one. Maar daarom hou ik zo van derquote:
Ja. Maar even serieus..quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
ach, zolang je het maar beseft he
het is natuurlijk weer een ander verhaal als je zelf beslist een sukkel te zijn,quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja. Maar even serieus..
Ik besef ook dat sukkeltjes TE lief zijn en dat DAT niemand echt helpt.
Daar komt niemand van vooruit
deels ben ik het daarmee eens. Als het alleen om jezelf gaat wel. Maar dat leg ik je prive wel uit.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
het is natuurlijk weer een ander verhaal als je zelf beslist een sukkel te zijn,
zolang je je ervan bewust bent en eht je eigen keuze is.. ben jij eigenlijk " in control" ...
jij kan namelijk dan ook zelf bepalen wanneer je er tussen uit stapt.
Ja hoor Sara, mooi topicquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:46 schreef sararaats het volgende:
yvonne, heb je m'n droomtopic al gezien?
zo wil ik laten zien dat er nog meer in m'n leven zit dan alleen maar negatieve dingen
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu pas tijd om hier adequaat iets mee te doen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:32 schreef yvonne het volgende:
Vrouwenlied
Als je moe bent
Als je oud bent
Ga je cocktaildress verscheuren
Maar niet zeuren
En gooi ‘t theeservies dwars door de ramen
Doe dat allemaal
Maak een groot schandaal
Als je down bent
Als je ziek bent
Maar niet zeuren
Met de kardinaal
Doe dat allemaal
Doe dat allemaal
Met een kannibaal
niet, zeur niet
Ach.. je hoeft in ieder geval niet lang na te denken over het symbool voor jullie clubje is het niet ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Deze had ik effe gemist zeg.
Zoeken we eik nog meer leden? Willen we dat?
kreng dat je bentquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ach.. je hoeft in ieder geval niet lang na te denken over het symbool voor jullie clubje is het niet ?
[afbeelding]
quote:
ja...... en?quote:Op zondag 17 december 2006 11:16 schreef Metro2005 het volgende:
wat een huilies zitten er hier op fok zegbah
niet alleen bij jou hoorquote:
er is gebaggerd in m'n topicquote:Op zondag 17 december 2006 11:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja...... en?
Vertel eens iets nieuws en zeg wat je bedoeld
Zie sararaats dromentopicquote:Op zondag 17 december 2006 11:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja...... en?
Vertel eens iets nieuws en zeg wat je bedoeld
zal zo heus wel een schoonmaakactie komen in jouw topicquote:
I hope soquote:Op zondag 17 december 2006 11:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zal zo heus wel een schoonmaakactie komen in jouw topic![]()
Jaquote:Op zondag 17 december 2006 14:25 schreef Ashavan het volgende:
is toch standaard kennis da zand samenklonterd als je het nat maakt?
Ik heb slechts 112 GB aan ruimte in de pc. Extern krijg ik 250 GB voor de kerst. Maar in de pc wil ik dus ook 400 GB als dat mogelijk is.quote:Op zondag 17 december 2006 14:11 schreef Ashavan het volgende:
Heb gewoon 4 hardeschijven met elk een ander doel.
1 = 40gb en alleen voor programma's en besturingssystemen. Dual boot WinXP, Dos 6.22 en een Linux. Ik weiger Vista te instaleren zoals je nu genaaid wordt met die updates en dat je dan opnieuw moet registreren om de 30 dagen en andere klote zoor.
2 en 3 = 120gb elk voor downloaden e.d. Als er dan een virus op zit ben ik alleen die HD kwijt en de rest niet. Makkelijker om op te sporen en alles
4 = 40gb alleen voor games.
Maar dat was een oud systeem met sata schijven met een trage cache. Heb nu een nieuwe pc, maar nog geen tijd gehad om die hd's te vervangen voor Sata2's. Zag dat 300gb Hd's nog geen eens 100 euro kosten. Het is enorm goedkoop geworden.
Had een Duits Laptop met een duits toetsenbord. Me pa gebrukt hem nu. Als je het zo irritant vindt kun je altijd op een ander toetsenbord kopen. Voor een laptop ga je gewoon naar de zwarte markt en koop je daar zo'n bord layout die je er thuis op zet en klaar voor nog geen 10 euro.
wie heeft dat boek geschreven?quote:Op zondag 17 december 2006 11:56 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen iedereen,
Tja, sorry Sara maar zo gaat het steeds, Lillith heeft je er al voor proberen te waarschuwen.
Je kan niet altijd meteen overal bovenop zitten en alle TRU topics zijn nu eenmaal makkelijke doelwitten voor mensen die niet zo'n hoge dunk van zichzelf hebben en dus een ander naar beneden moeten halen om zich beter te voelen.
Hun reactie's zegt meer over henzelf dan over jou.
Overgens was ik zelf ook van plan een dromendagboek bij te gaan houden.
Het boek nachtvleugels is een echte aanrader als je er zelf ook mee zou willen beginnen.
dat ken ik helemaal nietquote:Op zondag 17 december 2006 11:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zie sararaats dromentopic
zie mijn verkoop topics
zie het dromenvanger-moet-weg topic
en zie nog een heleboel topics
mp1, mp2 en mp3 zijn enkel audio, mp4 is audio en video.quote:Op zondag 17 december 2006 14:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zei wel 6000 GB in je mp3-speler maar ik denk dat ze met Tera byte's gaan werken in mp3 spelers.
En straks komt weer wat nieuws boven de tera byte![]()
En daarna weer wat nieuws.
Mp3, komt er misschien ooit wat nieuws voor mp3? Dat mp3 antiek gaat zijn?
mp4 bestaat toch al maar is dat beter dan mp3?
Moet je even in feedback forum zoeken.quote:
leuk he... huis kerstklaar makenquote:Op zondag 17 december 2006 14:31 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar was het even vergeten in de hitte van de strijd![]()
ja belachelijk hequote:Op zondag 17 december 2006 15:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Moet je even in feedback forum zoeken.
quote:Op zondag 17 december 2006 16:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja belachelijk he![]()
waar bemoeid iedereen zich toch mee ??
Zolang je geen luciferstokjes tussen je oogleden gedrukt krijgt en je verplicht wordt om naar de hobby van de ander te kijken ( of wat voor bezigheid dan ook) flikker dan op met al het commentaar.
Wat bezielt mensen toch ?
Zo graag willen bepalen waar een ander wel of geen plezier uit mag of zou moeten halen.
Zo graag willen bestieren hoe anderen hun leven indelen.
ongelooflijk wat een verdrietig kutzooitje.
en ja.. ik heb er genoeg van.
flikker toch op allemaal
je vergat trouwens nog dat dames boven de 18 hun poesjes niet mogen posten omdat er anders een feedback rel over moraal e.d. komt
helemaal eensch. en sorry , dat was ik inderdaad vergetenquote:Op zondag 17 december 2006 16:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja belachelijk he![]()
waar bemoeid iedereen zich toch mee ??
Zolang je geen luciferstokjes tussen je oogleden gedrukt krijgt en je verplicht wordt om naar de hobby van de ander te kijken ( of wat voor bezigheid dan ook) flikker dan op met al het commentaar.
Wat bezielt mensen toch ?
Zo graag willen bepalen waar een ander wel of geen plezier uit mag of zou moeten halen.
Zo graag willen bestieren hoe anderen hun leven indelen.
ongelooflijk wat een verdrietig kutzooitje.
en ja.. ik heb er genoeg van.
flikker toch op allemaal
je vergat trouwens nog dat dames boven de 18 hun poesjes niet mogen posten omdat er anders een feedback rel over moraal e.d. komt
quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 16:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat doen vrienden... die blijven ... ook als je ze toeschreeuwt op te flikkeren.![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 16:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat doen vrienden... die blijven ... ook als je ze toeschreeuwt op te flikkeren.![]()
Je schreeuwt maar een eind in de rondte hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 16:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik zet zo de kop-telefoon aanquote:Op zondag 17 december 2006 16:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Je schreeuwt maar een eind in de rondte hoor.
Ik zet mijn boxen gewoon uit, hoor ik je niet![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |