Jij hebt andere "krachten"quote:Op donderdag 14 december 2006 23:41 schreef nokwanda het volgende:
Die tieten mis ik![]()
Da's echt gemeen van je
ja, HAD ik die maar gebruikt.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jij hebt andere "krachten"![]()
vrouwen hebben nog steeds het idee dat mannen alleen maar op grote tieten vallenquote:Op donderdag 14 december 2006 23:41 schreef nokwanda het volgende:
Die tieten mis ik![]()
Da's echt gemeen van je
En dan..... Taartjes eten!!! gefeliciteerd!!!quote:
Erg bizar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:00 schreef Ashavan het volgende:
En mensen denken nog steeds dat ondoden fabeltjes zijn![]()
Canadees leeft zonder hartslag
Neu... dat idee heb ik totaal niet en ik hou ook al niet van grote piemels.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
vrouwen hebben nog steeds het idee dat mannen alleen maar op grote tieten vallen
net als mannen denken dat vrouwen alleen maar op grote piemels vallen
Mogge allemaal![]()
![]()
Wat voor vreselijks stond er in het vorige ouwehoer topic (post van dromenvanger) waardoor het geëdit is ?
Vooral lastig bij kleinere meisjes jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:05 schreef Ashavan het volgende:
Grote tieten zijn niet leuk. Een oom van me stikte bijna in die van zijn toenmalige vriendin. Heb zelf ook een met iemand het bed gedeeld waarbij je niet genoeg had aan 2 handen per tiet. Schoot niet op. Heb liever kleiner als het maar de hand vult. Iets kleiner of groter dan de de hand mag ook nog.
Qua piemels is het meer de dikte die er toe doet en wat lengte betreft moet het gewoon vullend zijn. Wat is het nut van 19cm als er bijvoorbeeld 5 niet in de kut past. Dan moet je steeds oppassen dat je niet door duwt en schade toebrengt. Is ook niet leuk als je steeds op de hoede moet blijven en niet voluit kunt genieten.
Waarom danquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:46 schreef Metro2005 het volgende:ik geloof dat Metro2005 binnenkort weer single is
Iets met exen en twijfels van haar kant.quote:
Wat een gedoe zegquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Iets met exen en twijfels van haar kant.
Dat zei ik dus ook al, en ze wil ook niet naar hem terug maar hij spookt wel door dr hoofd en twijfelt als ze me niet ziet. ALs ze bij me is is ze wel gek op me enzo maar als ze me niet ziet slaat de twijfel weer toequote:Op vrijdag 15 december 2006 11:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg![]()
Exen zijn exen en dat zijn ze niet voor niks![]()
Laat haar eens op een rijtje zetten waarom hij ex is geworden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al, en ze wil ook niet naar hem terug maar hij spookt wel door dr hoofd en twijfelt als ze me niet ziet. ALs ze bij me is is ze wel gek op me enzo maar als ze me niet ziet slaat de twijfel weer toe
Wat moet ik daar nou mee
Ongeveer tegelijk met mijn ex heeft zij het ook uitgemaakt met haar ex.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Laat haar eens op een rijtje zetten waarom hij ex is geworden.
Is het trouwens al lang uit met die ex, anders is het heel normaal hoor dat hij nog rondspookt in haar hoofd.
Ze hadden toch een vertrouwensband en al is de liefde over, dat is iets wat best nog wel even kan blijven hangen.
boehoe boehoe zijn nog geen taartjes!quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En dan..... Taartjes eten!!! gefeliciteerd!!!![]()
Nou hoor.......Dan nog maareen extra verjaardagsknuffel van de mij, voor de jouquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
boehoe boehoe zijn nog geen taartjes!
en moest eerst nog werken
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben je jarig draculletje
Proficiat!!!!!!!!!
Ik voel me iedere dag jarig, iedere dag is het verjongingsdag
Geen verjaardag maar verjongingsdag
Ga je leuke dingen doen vandaag?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jippie en d ejee
![]()
dank je dv
nee komt allemaal morgen! maar wel met wijn,bier,frisdrank,cake en taartquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ga je leuke dingen doen vandaag?
Komt er veel bezoek die met cadeau's komen?
Wijn, bier, frisdrank en taart plus cake?
In Brunssum hebben ze ook een ziekenhuis met een paas-afdeling. Misschien een overweging voor je om daar eens een bezoekje te brengen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Even installeren, ik kan zoveel installeren. Ik kom overal wat tegen om te installeren van windows
Ik installeer alles dat te installeren valt.
De flessen moeten vol.
Morgen ga ik even langs de slijterij ik ga vragen of ze een gratis website willen.
Hier is de link naar de gegevens van ze....
http://www.zoekned.nl/info-826586/
Ik wil hun hele assortiment fotograferen en alles op de foto zetten, ik wil de buitenkant ook op de foto, willen ze zelf op de site dan fotografeer ik ze zelf ook.
Dan ga ik van die winkel een 3D winkel maken op internet.
Ik fotografeer alle wijnen, bieren, whisky, wodka, tequila en alle sterke dranken.
Van dichtbij en in het rek. Het hele assortiment en de inrichting.
En dan wil ik iets virtueels bouwen van die slijterij.
Ik wil geen geld omdat het hobby is voor mij.
En dan wil ik het liefst dat je vanuit je huiskamer de slijterij in kunt stappen.
Een slijterij met gratis drank.
045 - 5255442
442 is het laatste cijfer van het telefoonnummer van ze
De belgen die hier de dakgoot hebben gemaakt hadden ook 442.
En toen zei ik tegen die belgen van.... " Wat een mooi kenteken".
Nu even koffie en buiten zitten met muziek.
Ik ga bouwen. Virtuele winkels bouwen waar je gratis kunt afhalen.
Stap ik wanneer ik wil de slijterij, albert heyn of auto dealer in en neem ik mee wat ik nodig heb.
Alles, van die ene zwarte opel die meer dan 340 KM per uur gaat, tot en met de mercedes van "1 miljoen".
Ferrari niet want die is me te rood
Een rode auto met een zwart paard die marlboro heeft als sponsor die komt niet in mijn gratis winkel
Ik ga naar buiten.
Iedere dag kerstmis
Iedere dag gratis cadeau's.
HO HO HO
Merry Christmas.
Satan Claus
jarig?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jippie en d ejee
![]()
dank je dv
Krijg jij geen bezoek dan dat je vreemde fokkers uitnodigt ??quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:26 schreef DarkManta het volgende:
[..]
In Brunssum hebben ze ook een ziekenhuis met een paas-afdeling. Misschien een overweging voor je om daar eens een bezoekje te brengen?
je kan het ook anders bekijken... verdonk is weg en nu kunnen we beginnen haar rotzooi op te ruimenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:30 schreef Ashavan het volgende:
Verdonk is net een dag weg en de rotzooi begint nu al
wie heeft dit systeem bedacht ??quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:35 schreef Ashavan het volgende:
ja wat een rommel. nu willen verscheidene organisaties de asielzoekers op straat gooien zonder steun en onderdak omdat ze geen aanspraak er op hebben. de steun is immers voor degene die in behandeling zijn of op het punt staan uitgezet te worden. Nee dat is menselijk...eerder misselijk. Het wordt nu pas echt een troep.
Ze ruiken je beschikbaarheid !!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:23 schreef Metro2005 het volgende:
echt ongeloofelijk.
Ik heb nu al 3 dames die ik al heeeeeel lang niet meer gesproken heb in mijn msn lijst die me vandaag allemaal ineens weer aanspraken
toeval?
Jij bent er toch al.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Krijg jij geen bezoek dan dat je vreemde fokkers uitnodigt ??
Dat is dan wel sneu voor je.![]()
* onder oksels ruikt.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* onder oksels ruikt.
Hmm geen afwijkende feromonen![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:57 schreef Ashavan het volgende:
Wilde net zeggen: "sinds wanneer heb je je laten ombouwen Metro?"
Maar dames? Dat is een woord wat vrouwen te veel krediet geeft hoor.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:57 schreef Ashavan het volgende:
Wilde net zeggen: "sinds wanneer heb je je laten ombouwen Metro?"
Maar dames? Dat is een woord wat vrouwen te veel krediet geeft hoor.
Niet dat ik een heer ben, maar ze bestaan nog wel, ergens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:01 schreef Ashavan het volgende:
Ach in de huidige maatschappij zijn mannen ook geen heren en vrouwen zeker geen dames. Dus je kan het gerust zeggen ook al heb je een lieve vriendin, maar dat maakt haar nog geen dame
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:50 schreef Ashavan het volgende:
Dat is subtiel? o.O
Een stier in een porseleinekastje is nog subtieler hehehe
feliquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:47 schreef draculettetje het volgende:
dank dank voor de feli's
net in de keuken van alles gemaakt
nu tijd voor slapen!
Ik regelmatigquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:57 schreef Ashavan het volgende:
Hormonen? Bijna je tijd van de maand?
Hehe van de week hadden we het daar over. Je schreeuwt het hardst naar degene waar je van houd. Voelde me meteen ongeliefd. Me pa en starseed schreeuwen nooit naar me. * Ashavan heeft jeugdtrauma nu
Barra, je nick is gewoon een magneet !!!!quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
Barra, je nick is gewoon een magneet !!!!
als ik je nick zie kan ik het niet laten het topic open te klikken en mijn hart maakt meteen een dansje![]()
Hoi !
Trouwen?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eerst neuken dan trouwen!
![]()
![]()
je koopt toch ook geen auto waar je nog niet in hebt gereden?
ik ben een liefhebber.... ik koop gewoon 2 autosquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
no more.
Neuken is heel okay, maar alle kerels willen ook alleen maar neuken.
Als jij al een auto hebt, dan ga je er toch ook niet nog een huren of lenen.![]()
zo kennen we er meerquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben een liefhebber.... ik koop gewoon 2 autos
en een echte liefhebben nog veeeel meer.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben een liefhebber.... ik koop gewoon 2 autos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |